Версия за печат

00500-2014-0009

BG-Габрово: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 107061359

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Електронен достъп до информация: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване и тиражиране/претиражиране на образователни и рекламно-информационни продукти” в изпълнение на проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В централния офис на възложителя - гр.Габрово, ул."Бодра смяна" № 3 и на места в НП Централен Балкан, посочени в техническата спецификация
Код NUTS: BG322, BG315, BG344, BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е създаването и разпространението на продукти, както следва: o мултимедиен продукт, включващ среднометражен филм за НП и трейлър (3 мин.), 9 късометражни филма за резерватите в НП, както и други материали - предложени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя, озвучени на български и английски език; o производство на Образователен пакет „Оазис на дивия свят”, включващ експозиция - серия от 14 вида плакати и Помагало за учителя; o претиражиране (актуализиране, тиражиране, доставка) на Образователен пакет „Разходка в дивата планина”, включващ експозиция - серия от 9 вида плакати и Помагало за учителя; o производство на албум - илюстровано книжно издание, представящо в снимки и кратки текстове Национален парк „Централен Балкан”; o претиражиране (актуализиране, тиражиране, доставка) на интериорни информационни табели „Национален парк Централен Балкан – приключения в дивия свят”; o претиражиране (актуализиране, тиражиране, доставка) на екстериорни (външни) информационни табели „Национален парк Централен Балкан – приключения в дивия свят”; o производство на рекламни опаковки - елемент от рекламно - информационните материали, представящи Националния парк на публични прояви, туристически борси и др. Създадените в резултат на дейността продукти са предназначени за широко информиране на обществеността и привличане на подкрепа за управлението на Национален парк Централен Балкан с цел съхраняване на дивата природа и естествените процеси в нея; популяризирането й като уникална добре запазена и управлявана Европейска дива природа, чиито забележителните пейзажи, многообразна флора и фауна и богато културно наследство отреждат международна значимост на Парка, призната с присъдената му от Комитета на министрите на Съвета на Европа Европейска диплома за защитени територии.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79800000 (QB51) , 92111260 (QB51) , 35261000 (QB51) , 79822500 (QB51)

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги (Относо национални паркове )
Услуги, свързани с производство на информационни видеофилми и филми на цифров диск (DVD) (Относо национални паркове )
Информационни табла (Относо национални паркове )
Услуги по графично проектиране (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.ПРОИЗВОДСТВО НА МУЛТИМЕДИЕН ПРОДУКТ (един среднометражен филм за НП и трейлър (3 мин.), 9 късометражни филма за резерватите в НП) - 2000 бр. 2.ПРОИЗВОДСТВО (ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ОБРАЗОВАТЕЛЕН ПАКЕТ „ОАЗИС НА ДИВИЯ СВЯТ” - серия от 14 вида плакати и помагало за учителя • Опаковка - комплект от по 1 брой плакат от всеки вид без лайсни – 500 бр.; • Опаковка – комплект от по 1 брой плакат от всеки вид с лайсни – 500 бр. • Помагало за учителя – 500 бр. 3.ПРЕТИРАЖИРАНЕ (АКТУАЛИЗИРАНЕ, ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ОБРАЗОВАТЕЛЕН ПАКЕТ „РАЗХОДКА В ДИВАТА ПЛАНИНА” - Тематичната експозиция съдържа 9 плаката и помагало за учителя - 1000 комплекта 4.ПРОИЗВОДСТВО НА АЛБУМ - 2000 бр. 5.ПРЕТИРАЖИРАНЕ (АКТУАЛИЗИРАНЕ,ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ИНТЕРИОРНИ ИНФОРМАЦИОННИ ТАБЕЛИ „НАЦИОНАЛЕН ПАРК ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПРИКЛЮЧЕНИЯ В ДИВИЯ СВЯТ” Формат 120х80 см – 28 бр. Формат 80х60 см – 18 бр. 6.ПРЕТИРАЖИРАНЕ (АКТУАЛИЗИРАНЕ,ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ЕКСТЕРИОРНИ (ВЪНШНИ) ИНФОРМАЦИОННИ ТАБЕЛИ „НАЦИОНАЛЕН ПАРК ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН–ПРИКЛЮЧЕНИЯ В ДИВИЯ СВЯТ” Формат: 120х80 см – 22 бр. Формат 80х60 см – 28 бр. 7.ПРОИЗВОДСТВО НА РЕКЛАМНИ ОПАКОВКИ - 1500 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
260000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума в размер на 2600 лв — внася се по набирателна сметка на Възложителя IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC SOMBBGSF при Общинска банка, клон Габрово, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в процедура с предмет: „Разработване, тиражиране/претиражиране и разпространение на образователни и рекламно-информационни продукти” в изпълнение на проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Дирекция „Национален парк Централен Балкан”- Габрово, съгласно образец (Приложение №11) към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, и в случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат.Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение: Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранциите за изпълнение - парична сума - внася се по набирателната сметка на Възложителя IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC SOMBBGSF при Общинска банка, клон Габрово, или банкова гаранция - (Приложение № 12). Условията на гаранцията следва да са съгласно образец (Приложение № 12) към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. Гаранцията за изпълнение се освобождава след приключване на дейностите по договора с участника, определен за изпълнител.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

- Междинно плащане / Поетапно плащане в размер на 30% от стойността на договора след приети от Възложителя Сценарни планове на филмите и графичен дизайн за всяка изпълнена дейност, съгласно Приложение I „Техническа спецификация”. Плащането ще се извършва извърши в срок до 20 календарни дни след приемането на изпълнението на съответната дейност, съгласно Раздел XI от настоящия договор и издадена фактура по единични цени съгласно ценовата оферта. - Окончателно плащане, което ще бъде изплатено в срок до 20 календарни дни след подписването на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнените, съгласно Приложение I „Техническа спецификация” дейности и услуги по настоящия договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата обществена поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с пълномощно лица.2.Съгласно чл.47, ал. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е:2.1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от НК;б) подкуп по чл.301-307 от НК;в) участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;г) престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл. 219-252 от НК;2.2. Oбявен в несъстоятелност;2.3.В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.3.Съгласно чл.47, ал.2. т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, който е:3.1.В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;3.2.Лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с осигуряване на информация и публичност съгласно чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.3.3. Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.3.4.Има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.3.5. Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 3.6.Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.Когато участниците са юридически лица, изискванията по т.2.1. и по т.3.2 и 3.6 от Условията за участие, се прилагат в съответствие с чл.47 ал.4 от ЗОП.4. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници:4.1 При които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;4.2.Които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.5.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по т.2.1-2.3. или 3.1-3.6.6.От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в документацията за участие при спазване на редът по чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За юридическите лица (само които не са представили ЕИК и за които данните не са достъпни в Търговския регистър): 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.) когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011, 2011 и 2013 г.) когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е реализирал общ оборот (или приходи - по отношение на физическите лица) за последните 3 (три) години - 2011 г, 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева, без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори /от дейности сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години считано от датата, посочена в обявлението за краен срок за подаване на оферти, с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение № 6); Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени копия на препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите. 2. Списък на персонала на участника, който ще изпълнява дейността с посочени: задача по поръчката, име, образование, общ професионален опит, специфичен опит, ключови компетентности по проекта с място и период на придобиване съгласно образец (Приложение № 6а)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът (сумарно консорциумът/обединението) следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години считано от датата, посочена в обявлението за краен срок за подаване на оферти). Под "сходни договори" се разбират договори, свързани с дейности и услуги за разработване и производство на мултимедийни, печатни и др. информационни, образователни и рекламни материали и продукти. 2. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на договора, обхващащ не по-малко от следните позиции: 1. Експерт графичен дизайн 2. Експерт Филмово и телевизионно изкуство Критерии за допустимост на експерт графичен дизайн: • Образование: висше - бакалавърска степен • Опит в областта на графичния дизайн и предпечатна подготовка, подготовка на информационни и промоционални материали - не по малко от 3 години Критерии за допустимост на експерт Филмово и телевизионно изкуство: • Образование: висше - бакалавърска степен • Опит в производството на документални, игрални и/или рекламни филми и/или мултимедийни продукти - не по малко от 3 години • Участие в производството на документални, игрални и/или рекламни филми и/или мултимедийни продукти свързани с природата и околната среда – 1 брой. Горните изисквания трябва да бъдат подкрепени с автобиографии (СV), копия от дипломи, сертификати, препоръки за добро изпълнение от възложители, включващи кратко описание на ангажимента, период на изпълнение и лице за обратна връзка, доказващи посочените в автобиографиите обстоятелства. Изпълнителят може да предложи и допълнителни експерти (които да подпомагат посочения от Изпълнителя екип от експерти), притежаващи подходящо за поръчката образование, квалификация и опит.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (Тn); тежест: 60
Показател: 1. Концепцията на участника за постигане на целите на обществената поръчкa - 50 т.; тежест:
Показател: 2. Организация на изпълнението - 50т.; тежест:
Показател: Финансовата оценка (Фn); тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово Документация за участие може да се получи от Дирекция „Национален парк Централен Балкан”- Габрово гр.Габрово,п.к. 5300, ул. „Бодра смяна” 3, ПК 80,етаж.3, стая 301. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до докуметацията за участие в процедурата по електорен път е предоставен на интернет страницата на Д "НП Централен Балкан" www.centralbalkan.bg – (Администр /Управление/Обяви,конкурси,Ебществени поръчки/Обществени поръчки)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ