00500-2014-0009
Технически редакции | ||
15.05.2014 15:08 ч. : | 15/05/2014 14:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.05.2014 15:08 ч. : | 15/05/2014 14:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
Услуги
Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277
Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
„Разработване и тиражиране/претиражиране на образователни и рекламно-информационни продукти” в изпълнение на проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е създаването и разпространението на продукти, както следва: o мултимедиен продукт, включващ среднометражен филм за НП и трейлър (3 мин.), 9 късометражни филма за резерватите в НП, както и други материали - предложени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя, озвучени на български и английски език; o производство на Образователен пакет „Оазис на дивия свят”, включващ експозиция - серия от 14 вида плакати и Помагало за учителя; o претиражиране (актуализиране, тиражиране, доставка) на Образователен пакет „Разходка в дивата планина”, включващ експозиция - серия от 9 вида плакати и Помагало за учителя; o производство на албум - илюстровано книжно издание, представящо в снимки и кратки текстове Национален парк „Централен Балкан”; o претиражиране (актуализиране, тиражиране, доставка) на интериорни информационни табели „Национален парк Централен Балкан – приключения в дивия свят”; o претиражиране (актуализиране, тиражиране, доставка) на екстериорни (външни) информационни табели „Национален парк Централен Балкан – приключения в дивия свят”; o производство на рекламни опаковки - елемент от рекламно - информационните материали, представящи Националния парк на публични прояви, туристически борси и др. Създадените в резултат на дейността продукти са предназначени за широко информиране на обществеността и привличане на подкрепа за управлението на Национален парк Централен Балкан с цел съхраняване на дивата природа и естествените процеси в нея; популяризирането й като уникална добре запазена и управлявана Европейска дива природа, чиито забележителните пейзажи, многообразна флора и фауна и богато културно наследство отреждат международна значимост на Парка, призната с присъдената му от Комитета на министрите на Съвета на Европа Европейска диплома за защитени територии.
79800000 (QB51) , 92111260 (QB51) , 35261000 (QB51) , 79822500 (QB51)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.ПРОИЗВОДСТВО НА МУЛТИМЕДИЕН ПРОДУКТ (един среднометражен филм за НП и трейлър (3 мин.), 9 късометражни филма за резерватите в НП) - 2000 бр. 2.ПРОИЗВОДСТВО (ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ОБРАЗОВАТЕЛЕН ПАКЕТ „ОАЗИС НА ДИВИЯ СВЯТ” - серия от 14 вида плакати и помагало за учителя • Опаковка - комплект от по 1 брой плакат от всеки вид без лайсни – 500 бр.; • Опаковка – комплект от по 1 брой плакат от всеки вид с лайсни – 500 бр. • Помагало за учителя – 500 бр. 3.ПРЕТИРАЖИРАНЕ (АКТУАЛИЗИРАНЕ, ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ОБРАЗОВАТЕЛЕН ПАКЕТ „РАЗХОДКА В ДИВАТА ПЛАНИНА” - Тематичната експозиция съдържа 9 плаката и помагало за учителя - 1000 комплекта 4.ПРОИЗВОДСТВО НА АЛБУМ - 2000 бр. 5.ПРЕТИРАЖИРАНЕ (АКТУАЛИЗИРАНЕ,ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ИНТЕРИОРНИ ИНФОРМАЦИОННИ ТАБЕЛИ „НАЦИОНАЛЕН ПАРК ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПРИКЛЮЧЕНИЯ В ДИВИЯ СВЯТ” Формат 120х80 см – 28 бр. Формат 80х60 см – 18 бр. 6.ПРЕТИРАЖИРАНЕ (АКТУАЛИЗИРАНЕ,ТИРАЖИРАНЕ, ДОСТАВКА) НА ЕКСТЕРИОРНИ (ВЪНШНИ) ИНФОРМАЦИОННИ ТАБЕЛИ „НАЦИОНАЛЕН ПАРК ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН–ПРИКЛЮЧЕНИЯ В ДИВИЯ СВЯТ” Формат: 120х80 см – 22 бр. Формат 80х60 см – 28 бр. 7.ПРОИЗВОДСТВО НА РЕКЛАМНИ ОПАКОВКИ - 1500 бр.
НЕ
НЕ
4
1. Гаранция за участие Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума в размер на 2600 лв — внася се по набирателна сметка на Възложителя IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC SOMBBGSF при Общинска банка, клон Габрово, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в процедура с предмет: „Разработване, тиражиране/претиражиране и разпространение на образователни и рекламно-информационни продукти” в изпълнение на проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Дирекция „Национален парк Централен Балкан”- Габрово, съгласно образец (Приложение №11) към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, и в случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат.Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение: Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранциите за изпълнение - парична сума - внася се по набирателната сметка на Възложителя IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC SOMBBGSF при Общинска банка, клон Габрово, или банкова гаранция - (Приложение № 12). Условията на гаранцията следва да са съгласно образец (Приложение № 12) към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. Гаранцията за изпълнение се освобождава след приключване на дейностите по договора с участника, определен за изпълнител.
- Междинно плащане / Поетапно плащане в размер на 30% от стойността на договора след приети от Възложителя Сценарни планове на филмите и графичен дизайн за всяка изпълнена дейност, съгласно Приложение I „Техническа спецификация”. Плащането ще се извършва извърши в срок до 20 календарни дни след приемането на изпълнението на съответната дейност, съгласно Раздел XI от настоящия договор и издадена фактура по единични цени съгласно ценовата оферта. - Окончателно плащане, което ще бъде изплатено в срок до 20 календарни дни след подписването на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнените, съгласно Приложение I „Техническа спецификация” дейности и услуги по настоящия договор.
НЕ
1.Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата обществена поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с пълномощно лица.2.Съгласно чл.47, ал. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е:2.1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от НК;б) подкуп по чл.301-307 от НК;в) участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;г) престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл. 219-252 от НК;2.2. Oбявен в несъстоятелност;2.3.В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.3.Съгласно чл.47, ал.2. т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, който е:3.1.В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;3.2.Лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с осигуряване на информация и публичност съгласно чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.3.3. Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.3.4.Има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.3.5. Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 3.6.Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.Когато участниците са юридически лица, изискванията по т.2.1. и по т.3.2 и 3.6 от Условията за участие, се прилагат в съответствие с чл.47 ал.4 от ЗОП.4. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници:4.1 При които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;4.2.Които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.5.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по т.2.1-2.3. или 3.1-3.6.6.От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в документацията за участие при спазване на редът по чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП.
За юридическите лица (само които не са представили ЕИК и за които данните не са достъпни в Търговския регистър): 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.) когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011, 2011 и 2013 г.) когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.).
Участникът следва да е реализирал общ оборот (или приходи - по отношение на физическите лица) за последните 3 (три) години - 2011 г, 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева, без ДДС.
1. Списък на основните договори /от дейности сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години считано от датата, посочена в обявлението за краен срок за подаване на оферти, с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение № 6); Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени копия на препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите. 2. Списък на персонала на участника, който ще изпълнява дейността с посочени: задача по поръчката, име, образование, общ професионален опит, специфичен опит, ключови компетентности по проекта с място и период на придобиване съгласно образец (Приложение № 6а)
1. Участникът (сумарно консорциумът/обединението) следва да е изпълнил минимум 2 /два/ договора, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години считано от датата, посочена в обявлението за краен срок за подаване на оферти). Под "сходни договори" се разбират договори, свързани с дейности и услуги за разработване и производство на мултимедийни, печатни и др. информационни, образователни и рекламни материали и продукти. 2. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на договора, обхващащ не по-малко от следните позиции: 1. Експерт графичен дизайн 2. Експерт Филмово и телевизионно изкуство Критерии за допустимост на експерт графичен дизайн: • Образование: висше - бакалавърска степен • Опит в областта на графичния дизайн и предпечатна подготовка, подготовка на информационни и промоционални материали - не по малко от 3 години Критерии за допустимост на експерт Филмово и телевизионно изкуство: • Образование: висше - бакалавърска степен • Опит в производството на документални, игрални и/или рекламни филми и/или мултимедийни продукти - не по малко от 3 години • Участие в производството на документални, игрални и/или рекламни филми и/или мултимедийни продукти свързани с природата и околната среда – 1 брой. Горните изисквания трябва да бъдат подкрепени с автобиографии (СV), копия от дипломи, сертификати, препоръки за добро изпълнение от възложители, включващи кратко описание на ангажимента, период на изпълнение и лице за обратна връзка, доказващи посочените в автобиографиите обстоятелства. Изпълнителят може да предложи и допълнителни експерти (които да подпомагат посочения от Изпълнителя екип от експерти), притежаващи подходящо за поръчката образование, квалификация и опит.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово Документация за участие може да се получи от Дирекция „Национален парк Централен Балкан”- Габрово гр.Габрово,п.к. 5300, ул. „Бодра смяна” 3, ПК 80,етаж.3, стая 301. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
ДА
Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."
Достъп до докуметацията за участие в процедурата по електорен път е предоставен на интернет страницата на Д "НП Централен Балкан" www.centralbalkan.bg – (Администр /Управление/Обяви,конкурси,Ебществени поръчки/Обществени поръчки)
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
15.05.2014 г.