Версия за печат

00283-2014-0004

BG-Банско: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на ПУП-ПРЗ за селищни образувания „Гуровица“, „Свети Иван“, „Грамадето“, „Кошерината“, „Карантията“, „Средореко“, „Асаница“, „Герачини улици“ в землището на град Банско, Община Банско, Област Благоевград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да подготви ПУП-ПРЗ за селищни образувания „Гуровица“, „Свети Иван“, „Грамадето“, „Кошерината“, „Карантията“, „Средореко“, „Асаница“, „Герачини улици“ в землището на град Банско, Община Банско, Област Благоевград в две фази: предварителен проект на ПУП-ПРЗ и окончателен проект на ПУП-ПРЗ поотделно за всяко от посочените селищни образувания, съгласно обема, обхвата и реда, регламентирани в Закона за устройство на територията, Наредба № 8 от 14.06.2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническото задание изисквания за разработване на ПУП-ПРЗ и за останалите съпътстващи дейности и услуги.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71240000, 71410000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На основа на анализа и изводите от него на територията на селищните образувания (СО) да се изработят перспективни решения за ПУП-ПРЗ за територията на всяко отделно СО, съобразено нормативната уредба по териториално устройство и изграждане на населените места. Задачите на плановете за регулация и застрояване са: - Да се изработят планове за улична и дворищна регулация по чл.16 от ЗУТ за неурегулирани поземлени имоти и се определят площи за изграждане на обекти на социалната инфраструктура и общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура - Да определи градоустройствена структура на селищното образувание - Да определи режима на застрояване по УПИ, квартали или за цялото СО - Да определи необходимите терени за елементи на социалната и техническа инфраструктури - Да реши комуникационно-транспортната мрежа и обществени паркинги в СО и връзките със съседните територии. - Да осигури необходимите обществени зелени площи. Съществуващото положение на териториите на СО и насложените с времето проблеми с изграждането на отделните поземлени имоти и техническата инфраструктура за тях, налага прилагането на един по-различен методически подход при изработването на ПУП-ПРЗ за тези урбанизирани територии. Освен регламентираните в ЗУТ и подзаконовите му наредби и действия за изработване на ПУП-ПРЗ и графичните и текстови материали към него, се налага извършване на допълнителни проучвания, които да осигурят необходимото качество на устройствените решения за отделните селищни образувания, на основа на тяхната спесифика. Предвид това, за постигане на основните цели и задачи на плановете трябва да се извършат: 1. Анализ на територията като цяло. 2. Изработване на специализирана карта на СО. 3. Изработване на карта на собствеността и предназначението на имотите. 4. Изработване на карта на подземната инфраструктура. 5. Анализ на одобрените ПУП-ПЗ и тяхното приложение. 6. Анализ на сградния фонд. 7. Изготвяне на доклади за Екологична оценка и Оценка за съвместимост на ПУП-ПРЗ за отделните селищни образования. 8. Други проучвания по преценка на изпълнителя. Анализите на териториите, опорният план и други съпътстващи планове и карти трябва да завършат с обобщени изводи и насоки за устройство и планиране на отделните СО, които да послужат за разработване на ПУП-ПРЗ. ПУП-ПРЗ се изработва по отделно за всяко селищно образувание в две фази: предварителен проект на ПУП-ПРЗ и окончателен проект на ПУП-ПРЗ. Съдържание на предварителен проект на ПУП-ПРЗ на СО Графична част на ПРЗ в мащаб 1:500: - Граници, устройствени зони, конкретно предназначение и режим на устройство на поземлените имот /ПИ/ - Уличнорегулационни и вътрешни регулационни линии на УПИ, номера на кварталите и урегулираните имоти - Видът и очертанията на уличната мрежа – бордюрни линии и тротоари, транспортни съоръжения, открити паркинги, уширения, площади, пешеходни зони и пространства и други - Корекции на водните течения и площи - Външни линии на застрояване и отстоянието им до улични-регулационните линии - Вътрешни линии на основното застрояване - Максимална височина на сградите в урегулираните имоти - Места за паркиране и гариране - терените и сградите-паметници на недвижимото културно наследство /ако има такива на територията на СО/ - Баланс на територията. Съдържание на окончателен проект на ПУП-ПРЗ Окончателният проект да се изработи въз основа на предварителния проект, в същия мащаб на графичната част, съобразен със становищата на централните и териториални администрации, контролните органи и експлоатационните предприятия и решенията на експертните съвети и да съдържа: * ПУП-ПРЗ в мащаб 1:500 с обем и съдържание съгласно чл. 48, ал.2 т.1 от Наредба №8/2004 г., * Графични и други материали, допълнени и преработени в съответствие с чл. 49 от Наредба № 8/2004 г. за окончателния проект на ПУП-ПРЗ, Обяснителна записка, допълнена и преработена съобразно окончателния проект.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева) под формата на банкова гаранция или парична сума. Всички парични гаранции се внасят по банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие в процедура за изработване на ПУП-ПРЗ за Община Банско". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност максимум 10 месеца след подписването на договора. Предвидена е и гаранция за авансово плащане в размер на 50 % от искания аванс, който е 20 % от стойността на договора без ДДС със срок на валидност до получаване на междинно плащане. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи останалите банкови гаранции – за изпълнение и за авансово плащане по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20 % от цената по чл. 2, ал. 1 в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 20 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинно плащане - в размер на 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 20 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените услуги, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на проектантските услуги в областта на устройственото планиране и б) и оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинното плащания в размер до ……………. ........лв. (........................................) без ДДС - в срок до 20 календарни дни след влизане в сила на решенията на общинския съвет за одобрението на разработените ПУП-ПРЗ за всяко селищно образувание по реда на чл. 132 във връзка с чл. 129, ал. 1 от Закона за устройство на територията и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

ВАЖНО!!! В Техническата оферта следва да се направи описание на организацията и методологията (Обосновка и Стратегия) на работата, които участникът възнамерява да приложи при изпълнение на дейностите по договора съгласно Техническата спецификация/Техническото задание и задължително да се представи, за целите на оценката на техническото предложение. ВАЖНО!!! Максималният срок за подготовката на предвидените ПУП-ПРЗ според техническото задание е 10 календарни месеца, а най-краткият реален срок за подготовката на предвидените ПУП-ПРЗ, според Възложителя е 9 календарни месеца. Предложения, които са над 10 календарни месеца или по-кратки от 9 календарни месеца ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал), по образеца от офертата, както и самата Оферта /бланка за административни и други данни/ (образец) – Приложение № 1 от документацията за обществената поръчка; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в Приложение № 7 от документацията за обществената поръчка, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. В случай, че участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на устройствени планове, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Не са включени обстоятелствата относими при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП; 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал); 8. Документ за гаранция за участие в процедурата; 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 11. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника. Списъкът се описва в декларация по образец (Приложение № 8А от документацията за обществената поръчка), в която се посочват видът на работите, които ще извършват подизпълнителите и делът на тяхното участие. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец, когато е приложимо; 12.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение № 14); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по образец – Приложение № 15). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 14. Справка «Сведение за участника» (оригинал); 15. Техническа оферта за изпълнение на поръчката (оригинал) (Приложение № 1А от документацията за обществената поръчка); 16. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал); Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистрация или от документа за самоличност) се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за нетните приходи от проектантски услуги в областта на устройственото планиране за последните три приключили финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ); б) Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в лявата част на поле ІІІ.2.2) и III.2.3) от настоящото обявление, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от лявата част на поле ІІІ.2.2) и III.2.3) от настоящото обявление се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени в дясната част на същото поле.
Минимални изисквания: - Участникът трябва да има нетни приходи от проектантски услуги в областта на устройственото планиране за предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в размер по-голям от 240 000 лв. (двеста и четиридесет хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката (подготовка на общ устройствен план и/или подготовка на подробен устройствен план), изпълнени през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ Списък на технически лица и екипа от проектанти, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; в/ Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите и не-ключови експерти (копие от диплома за завършено образование; удостоверения за пълна проектантска правоспособност (за проектантския екип). Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени /документът се представя на оригиналния език и в превод на български език/; документи /копия от трудови/служебни/осигурителни книжки/), както и автобиографии (съгласно приложения образец) на ключовите и не-ключови експерти, които отговарят за извършването на услугата; г/ в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: - Участникът следва да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за подготовка на общ устройствен план или за подготовка на подробен устройствен план през последните три години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. - Участникът следва да докаже, че разполага с изискуемите ключови и не-ключови експерти, както и че тези експерти отговарят на минималните изисквания, посочени от Възложителя – Община Банско. Като минимум ключовите експерти са (едно лице не може да заема повече от една позиция): Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа Квалификация и умения: архитект или урбанист или еквивалент; Професионален опит: Да е участвал в подготовката на минимум два устройствени планове, както и да притежава опит като ръководител на екип/екипи от експерти. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 2 – Инженер Геодезист Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – инженер-геодезист; Професионален опит: Да е подготвил минимум един план за вертикално планиране. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 3 – Инженер пътно/транспортно строителство (комуникатор) Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – пътен инженер/инженер по транспортно строителство; Професионален опит: Да е подготвил минимум един план-схема за комуникационно-транспортна мрежа. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 4 – ВиК Инженер Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – ВиК инженер или еквивалент; Професионален опит: Да е подготвил минимум един план-схема за водоснабдяване и канализация. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 5 – Електро Инженер Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – Електро инженер; Професионален опит: Да е подготвил минимум един план-схема за електрификация. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 6 – Инженер озеленител или ландшафтен архитект Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – инженер-озеленител или ландшафтен архитект; Професионален опит: Да е подготвил минимум един план за за паркоустройство и благоустройство. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 7 – Инженер геолог Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – Инженер геолог; Професионален опит: Да е подготвил минимум едно геоложко проучване с подготвен геоложки доклад. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 8 – ОВК Инженер Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование – ОВК инженер или еквивалент; Професионален опит: Да е подготвил минимум един план-схема за газоснабдяване или за топлоснабдяване. Освен това следва да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Ключов експерт № 9 – Еколог Квалификация и умения: завършена квалификационна степен висше образование в областта на екологията или еквивалент; Професионален опит: Да е подготвил минимум една екологична оценка или доклад по ОВОС. У-ците могат да ангажират и не-ключови експерти за изпълнение на поръчката по своя преценка. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обосновка на участника (Предложение за мерки за преодоляване/предотвратяване на посочените от възложителя рискове, които следва да се управляват от изпълнителя на договора) ; тежест: 10
Показател: Стратегия на участника (Списък и предложение за дейности, необходими за постигане целите на договора и на изискванията на Техническата спецификация (за изпълнението на предмета на поръчката) и Предложение за разпределението на задачите и отговорностите между експертите във връзка с изпълнение на дейностите по договора); тежест: 20
Показател: Предложен от участника срок за подготовка на предвидените ПУП-ПРЗ; тежест: 5
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

"Заседателната зала" на Общинска администрация - Банско, намираща се в град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква нотариална заверка на подписите на пълномощните.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Банско, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата ще бъдат публикувани отново единствено на сайта (интернет страницата) на Възложителя, тъй като документацията е безплатна и е достъпна единствено там!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ