Версия за печат

01379-2011-0097

BG-ХАСКОВО: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД- МЕР ХАСКОВО, Ул. "ДОБРУДЖА" № 6, За: Елена Маврова, РБЪЛГАРИЯ 6300, ХАСКОВО, Тел.: 038 608107, E-mail: e.mavrova@hs.eso.bg, Факс: 038 608102

Място/места за контакт: Ул. "ДОБРУДЖА" № 6
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка канцеларски материали за ЕСО ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение: Централен склад на ЕСО ЕАД, МЕР Пловдив, гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка канцеларски материали за нуждите на ЕСО ЕАД

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197643

Описание:

Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4274.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

МЕР ХАСКОВО/2014/7

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за система за предварителен подбор
Номер на обявлението в ДВ 447513 от 12.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 16 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за ЕСО ЕАД
V.1.1) Дата на сключване договора
07.05.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.04.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98"ООД; ЕИК 121798467, общ.Столична, р-н Лозенец, бул."Христо Смирненски"53, РБЪЛГАРИЯ 1505, СОФИЯ, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4274.48 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП