Версия за печат

00797-2014-0032

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. "Александровска" 26, За: Антония Дякова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 841193, E-mail: a.dyakova@burgas.bg, Факс: 056 841193

Място/места за контакт: Община Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 000057026

Община Карнобат, бул. България 12, Република България 8400, Карнобат



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на оборудване за регионално депо Братово-Запад и за ПСО-Карнобат"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, Област Бургас, село Полски извор, Община Камено, където се намира депото и град Карнобат, където се намира ПСО - Карнобат
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обхватът на поръчката се състои в извършване на доставка на техника и оборудване за обслужване дейноста на регионално депо Братово-Запад и на Претоварна станция за отпадъци - Карнобат.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144500, 34144510, 34144512, 39713300, 44613800

Описание:

Превозни средства за отпадъци и отпадни води
Превозни средства за отпадъци
Превозни средства, съоръжени със система за пресоване на събираните битови отпадъци
Устройства за пресоване на битови отпадъци
Контейнери за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на поръчката включва доставка и гаранционно поддържане на: 1. Доставка на оборудване за регионално депо Братово-Запад: - Компактор за експлоатация на депото – 1 брой; - Верижен булдозер за експлоатация на депото – 1 брой; - Колесен багер товарач за експлоатация на депото – 1 брой; - Колесен челен товарач (телескопичен) за обслужване на сепариращата инсталация – 1 брой; - Мини челен товарач за обслужване на сепариращата инсталация – 1 брой; - Мотокар с виличен повдигач товарач за обслужване на сепариращата инсталация – 1 брой; - Контейнери за обслужване на сепариращата инсталация – 4 брой – за органичната фракция, от които 2 бр. за подситова фракция и 2 бр. за несепарираната отпадъчна фракция на края на лентата; - Контейнери за обслужване на сепариращата инсталация – 5 броя – за сепариран и рециклируем отпадък: стъкло, метал, дърво; - Самоходна машина за разбъркване и обръщане на куповете компост за обслужване на компостиращата инсталация – 1 брой; - Мобилно барабанно сито за готов компост за обслужване на компостиращата инсталация – комплект; - Мобилна дробилка за клони и едрогабаритни отпадъци (шредер) за обслужване на компостиращата инсталация – 1 брой; - Челен телескопичен товарач за обслужване на компостиращата инсталация – 1 брой; - Двуосно ремарке с тристранно разтоварване за обслужване на компостиращата инсталация – 1 брой; - Раздробител за строителни отпадъци за обслужване на площадките за обработка на строителни отпадъци и едрогабаритни отпадъци компостиращата инсталация – 1 брой; - Раздробител за едрогабаритни отпадъци за обслужване на площадките за обработка на строителни отпадъци и едрогабаритни отпадъци компостиращата инсталация – 1 брой; - Колесен челен товарач за обслужване на площадките за обработка на строителни отпадъци и едрогабаритни отпадъци компостиращата инсталация – 1 брой; - Електрокар – 1 брой; - Kонтейнери – от 0.05 м3 до 24 м3 и други доставки – малко оборудване за Екопарка; - Камион самосвал – 2 бр.; - Лекотоварен автомобил с минимум 7 пасажерски места, полезен товар мин. 800 кг. – 1 бр.; - Автомобилна цистерна 10 м3 за изпомпване на канални води (Фекалка) – 1 брой; - Контейнеровоз – 1 брой; - Многофункционален автомобил – 1 бр.; - Радиостанция 16 поста – 1 бр.; - Лабораторно оборудване – 1 бр. комплект; - Оборудване за измиване на машини и автомобили (Пароструйка) – 1 бр. комплект; - Контролно – измервателни уреди, комплект; - Телфер – 1 бр.; - Ремонтна работилницата – оборудване, комплект и - Оборудване за измиване на автомобили и контейнери, комплект. 2. Доставка на оборудване за ПСО-Карнобат: - Сервизен лекотоварен автомобил – 1 брой; - Колесен челен товарач – 1 брой; - Мотокар с виличен повдигач – 1 брой; - Раздробител за строителни отпадъци – 1 брой; - Kонтейнери и други доставки малко оборудване; - Камион/влекач за автокомпозиция – 2 броя; - Ремарке за контейнер – 1 брой и - Транспортен контейнер – 6 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
7001415.88 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

5

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 70 000.00 лв. /седемдесет хиляди лева/. Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Видът и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Бургас при ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас; IBAN BG 89 SOMB 91303323996501, BIC SOMBBGSF. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването на договора под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка за договора с Възложител Община Бургас) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. При Възложителя - Община Карнобат банковата сметка за парична гаранция за изпълнение е: „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат, IBAN: BG37DEMI92403300038444, BIC: DEMIBGSF. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни след датата, определена в документацията като краен срок за подаване на офертите. При банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 5 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията за авансово плащане е със срок на валидност 5 месеца след подписването на договора. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за гаранционно облсужване и поддръжка. Представя се в срок от 5 (пет) календарни дни преди изитичане срока на договора за обществена поръчка под формата на парична сума (вносима по горепосочените банкови сметки на двамата Възложители) или като безусловна и неотменима банкова гаранция. Размерът на гаранцията за гаранционно обслужване и поддръжка е равен на 10 % от предложената от избрания за изпълнител участник стойност на договора без ДДС в лева. Тази гаранция се освобождава в срок от 30 (тридесет) работни дни след изтичане на гаранционния срок и подписването на приемо-предавателен протокол без забележки за изпълнение на задълженията по гаранционното обслужване и поддръжка. За всички гаранции образците не са задължителни, но условията, разписани в тях следва да се изпълнят.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 40 % от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на подписване на договора, представяне на банкова гаранция за авансово плащане и фактура – оригинал за авансово плащане. 2. Междинно плащане - до 50 % от стойността на договора, без ДДС - в срок от 20 (двадесет) работни дни от датата на всички успешно проведени изпитвания за отделното оборудване от Възложителя, посредством двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура – оригинал за междинно плащане. Фактурите по всички плащания задължително трябва да указват, че «Разходът се извършва в рамките на проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъци в регион Бургас”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”. 3. Окончателното плащане в размер на оставащия процент, неизплатен като аванс или междинно плащане от стойността на договора и е платимо в срок до 25 календарни дни след представяне на одобрен окончателен доклад, подписан двустранен окончателен приемо-предавателен протокол за предаване на извършената работа и представяне на фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискването за регистрация на юридическо лице, но изисква, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение, преди сключването на договора за изпълнение на обществената поръчка същия да представи документ за регистрация в Регистър Булстат към Агенция по вписванията.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП, а именно: а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен е в несъстоятелност; в) намира се в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата, към общината по седалище на управление на дружеството, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. е) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. ж) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; з) е лишен от право да упражнява професия или дейност (свързана с доставка на стоки), съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; и) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. При наличие на обстоятелства по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС) участникът ще бъде отстранен, освен ако не попада в изключенията от приложното поле на чл. 3 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, регламентирани в чл. 4 от този закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да предст. следните док.: ПЛИК№ 1 „Док. за подбор“, вкл.: а) Оферта (данни за административни сведения); б) Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощеното от него лице (свободен текст); в) Сведения за участника образец; г) Зав. от участникa копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юрид. лице или еднолич. търговец; копие от док. за самоличност, когато участникът е физ. лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юрид. л. или еднолич. търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално с-е, съгл. чл. 24 от ППЗОП;Чуждестр. юрид. л. представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. д) Нот. заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация; е) Ориг. или нот. заверено копие на документ, подписан от лицата в обединението, в който е посочен представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника или прекратяване на договора с изпълнителя. ж) Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) - попълва се и се подписва по приложения образец; з) Декл. за отсъствие на обстоят. по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) - попълва се и се подписва по приложения образец. и) Доказат. за иконом. и фин. състояние, техн. възможности и квалификация на участника, съгласно раздел III. 2.2 и раздел III.2.3. от настоящото обявление; й) Оригин. документ за внесена гаранция за участие в процедурата (парична или банкова); к) Списък на подизпълнит., които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива.Списъкът се описва в попълнения образец на декларация за използване на подизпълнители и съдържа наименованието на подизпълнит., вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (процент от общата стойност на поръчката). л) Декларация от всеки от подизпълнит. относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката, когато участникът предвижда участие на подизпълнит. Декларацията се попълва съгласно приложения образец; м) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се по приложения образец; н) Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец) или Декларация по чл. 4 от този закон (по образец). Когато участникът предвижда участие на подизпълнит., документите по буква “г”,”ж”, “з”, “л” и "н" се представят за всеки от тях. Когато участникът е обединение, което не е юридич. лице: а) документите по буква “г”, “ж”, “з” и "н" представят за всяко физич. или юридич. лице, включено в обединението; б) документите по буква “и” се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си със съответното изискване; ПЛИК№ 2 „Предложение за изпъл. на поръч.“, вкл.: Техн. предложение, изготвено по образец; ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.: Ценова оферта (по образец). Представените образци в док-ята за участие и усл., описани в тях са задълж. за участниците, с изкл. на образ. на банкови гаранции, които са задълж. само относно условията, описани в тях.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридически лица и ЕТ или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е регистриран в България търговец); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако участникът е физическо лице, той следва да представи официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, вкл. и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверена от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница; 2. Справка за общия оборот за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (информацията се представя под формата на попълнено Приложение по образец);

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата следва да има реализиран общ оборот от дейности за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 15 000 000 лв. (петнадесет милиона лева) без ДДС. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, с посочени: обект (предмет); кратко описание на дейностите, включени в предмета на договора; възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всеки договор; качество, в което е изпълняван договора (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител), списък с подкрепящи документи; списъкът се попълва по приложения образец, заедно със заверени от участника копия на документи, доказващи изпълнението на всички договори, включени в списъка, а именно: препоръки за добро изпълнение или еквивалентни документи, доказващи, че съответният договор е успешно и качествено завършен и че предметът му е сходен с предмета на настоящата поръчка. 2. Списък с лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, съдържащ: имена; образование и квалификация; общ професионален и специфичен опит; позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка; информация за вида на правоотношението на лицето с участника (трудово, гражданско, друго); списъкът се попълва съгласно приложения към настоящата документация образец, заедно с автобиографии на лицата, включени в списъка (съгласно образец), както и документи, удостоверяващи образованието, общия и специфичния опит и квалификация на лицата, напр. копия от дипломи и копия от трудови/служебни/осигурителни книжки (или еквивалентен документ, показващ трудовия или осигурителния стаж) и други документи, издадени от трети лица, удостоверяващи опита и квалификацията им. 3. Участникът трябва да представи оторизация от производителя, в случай, че е различен от него за предлаганите доставки (стоки, материали, техника, машини и оборудване). 4. Участникът трябва да представи справка за сервизните бази (свободна форма), с които разполага, както и документ, удостоверяващ наличието на собствен/нает или друг оторизиран сервиз на територията на Община Бургас. 5. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен документ. Възложителят приема еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните 3 г., считано от крайния срок за подаване на офертите, участникът следва да докаже опит, сходен с предмета на настоящата поръка. За предмет, сходен на предмета на поръчката, се приемат договори за комплексна доставка (цялостно оборудване) за обслужване/експлоатация на депо за отпадъци и инсталация за сепариране и компостиране. Учaстникът следва да представи поне 2 (два) изпълнени договора, сходни с предмета на поръчката. 2. Участникът да разполага с екип за изпълнение на поръчката, вкл. специалисти с позиции, квалификация и професионален опит, както следва: Ключови експерти: 1. Ръководител на екипа - висше образование в областта на транспорта, механиката, машиностроенето, ел. техника или еквивалент, мин. 5 г. проф. опит. Опит в управление на поне 1 договор за доставка на техника и оборудване за обслужване дейноста на претоварната станция или депо за отпадъци; 2. Експерт „Техника и оборудване” - висше образование в областта на инженерните науки или еквивалент, мин. 3 г. проф. опит. Опит в реализацията на поне 1 договор за доставка на техника и оборудване за обслужване дейноста на претоварната станция или депо за отпадъци; 3. Експерт „МПС” - висше образование в областта на транспорта, двигатели с вътрешно горене или еквивалент, мин. 3 г. проф. опит. Опит в реализацията на поне 1 договор за доставка на техника за транспорт от претоварната станция или до депо за отпадъци. Неключови експерти по предложение на участника, когато прецени. 3. Участникът трябва да бъде оторизиран от производителя, в случай, че е различен от него за предлаганите доставки (стоки, материали, техника, машини и оборудване). 4. Участникът следва да има на разположение собствен/нает или друг оторизиран сервиз на територията на Община Бургас. 5. Участникът трябва да представи валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен документ. Възложителят приема еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество. Участникът в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите за доказване на икономическото и финансово състояние и технически възможности се представят само за тези членове на Обединението, чрез които доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители документите за доказване на икономическото и финансово състояние и технически възможности се представят за всеки от тях, а минималното изискване се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническите характеристики на техническото предложение (разход на дизелово гориво; Максимален капацитет на обръщане на самоходна машина; Максимална товароподемност на челен телескопичен товарач; Максимална производителност на раздробител за строителни отпадъци за обслужване на площадките за обработка на строителни отпадъци и едрогабаритни отпадъци на компостиращата инсталация на депото; Максимална производителност на раздробител за едрогабаритни отпадъци за обслужване на площадките за обработка на строителни отпадъци и едрогабаритни отпадъци на компостиращата инсталация на депото; Максимална производителност на раздробител за строителни отпадъци за обслужване на ПСО - Карнобат; срок на доставка и гаранционен срок) ; тежест: 80
Показател: Предлагана цена; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 072950 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена е с включен ДДС и може да бъде платена на касата на Община Бургас, на ул. "Александровска" № 26, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 ч. или по посочената банкова сметка на Община Бургас.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Бургас

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Изграждане на регионална система за упраление на отпадъците в регион Бургас", финансиран по Приоритетна ос 2 от Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г." по Договор за безвъзмездна финансова помощ DIR-5102118-С001 от 25.08.2011 г.

VI.3) Допълнителна информация

Сроквете, посочени в раздел IV. 3.4. от настоящото обявление са намалени с 7 дни съгласно чл. 64, ал. 3 ЗОП. ВАЖНО! Максималният срок за изпълнение на поръчката (на доставката) според документацията е 5 календарни месеца, а най-краткият реален срок за изпълнение на поръчката (на доставката), според Възложителя, е 4 календарни месеца и 15 календарни дни. Предложения, които са над 5 календарни месеца или по-кратки от 4 календарни месеца и 15 календарни дни ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. * Минималният гаранционен срок на доставките за депото и ПСО – Карнобат (с изключение на гаранционния срок за мотокар с виличен повдигач за депото, който според Техническата спецификация е 36 месеца и на гаранционния срок на електрокара за депото, който според Техническата спецификация е 12 месеца), определен в Техническата спецификация е 2 години – 24 месеца. ВАЖНО! Максималният гаранционен срок на посочените доставки за депото и ПСО – Карнобат, определен от Възложителя, не може да бъде повече от 4 години – 48 месеца. Това е така с цел да се избегне предлагане на гаранционен срок за посоченото за доставяне оборудване, който е необосновано голям и може впоследствие да доведе до невъзможност да бъде спазен. Предложения, които са над максимално допустимия гаранционен срок ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е съгалсно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ