Версия за печат

04082-2014-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

81 Среднообщообразователно училище "Виктор Юго", ж.к. Младост - 3, ул. Бъднина, до бл.318, За: Емил Христов, Румяна Парцова, РБългария 1712, София, Тел.: 02 9745506, E-mail: sou81@abv.bg, Факс: 02 8759156

Място/места за контакт: ж.к. Младост - 3, ул. Бъднина, до бл.318

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://81sou.org/.

Адрес на профила на купувача: http://81sou.org/index.php?option=com_content&view=article&id=124&Itemid=81.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване от учениците от 1 – 7 клас от 81 СОУ „Виктор Юго”, гр. София през учебната 2014/2015година, както следва: От издателство ЕТ „Даниела Убенова - Биланска” – за нуждите на учениците от 1-ви клас – 840 бр.; От издателство „Архимед 2” ЕООД – за нуждите на 5-ти клас – 166 бр., за нуждите на 6-ти клас – 149 бр., за нуждите на 7-ми клас – 143 броя; От издателство „Бит и техника” ООД – за нуждите на 3-ти клас – 300 бр.; за нуждите на 4-ти клас – 167 бр.;за нуждите на 5-ти клас – 166бр., за нуждите на 6-ти клас – 149 бр., за нуждите на 7-ми клас – 143 броя; От издателство „Анубис – Булвест” ООД – за нуждите на 1-ви клас – 1344 бр., за 2-ри клас - 334 бр.; за 3 – ти клас – 450 бр.; за 4-ти клас – 668 бр.; за 5 – клас – 332 бр.; за 6-ти клас – 298 бр.; за 7-ми клас – 572 бр.; От издателство „Просвета – София” АД - за нуждите на 1-ви клас – 168 бр., за 2-ри клас - 1901 бр.; за 3 – ти клас – 1950 бр.; за 4-ти клас – 668 бр.; за 5 – клас – 996 бр.; за 6-ти клас – 894 бр.; за 7-ми клас – 715 бр.; От издателство „Педагог 6” – за нуждите на 7-ми клас – 143 бр.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: сградата на 81 СОУ "Виктор Юго"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът е сключен във връзка с проведено възлагане на обществена поръчка по реда на чл.90, ал. 1, т.3 от ЗОП и изразено становище за законосъобразност на избора на процедура от Изпълнителния директор на Агенцията за обществени поръчки. Количеството на доставките на учебници и учебни помагала са подробно описани в предмета на обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22472000

Описание:

Образователни учебници

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
80986.97 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 592746 от 18.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1292 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на учебници и учебни помагала за нуждите на 81 СОУ "Виктор Юго"
V.1) Дата на сключване договора
12.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Анубис-Булвест" ООД, ЕИК: 131576447, ул. Васил Друмев 36, РБългария 1000, София, Тел.: 0700 11111, E-mail: marketing@anubis-bulvest.com, Факс: 02 8599124

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24072.37 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1294 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на учебници и учебни помагала за нуждите на 81 СОУ "Виктор Юго"
V.1) Дата на сключване договора
12.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Архимед 2" ЕООД, ЕИК: 202097555, ул. Добруджа 45, вх.А, ет.4, ап.20, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 02 9632890, E-mail: arhimed_2@abv.bg, Факс: 02 9632890

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5158.27 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1293 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на учебници и учебни помагала за нуждите на 81 СОУ "Виктор Юго"
V.1) Дата на сключване договора
12.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД "Педагог 6 - Делев, Луизова и с-ие", ЕИК: 831408470, ул. Михаил Буботинов, бл.36, вх.В, адрес на управление: ж.к. Люлин, бл.812, Вх.В, РБългария 1408, София, Тел.: 02 9544143, E-mail: pedagog6@yahoo.com, Факс: 02 8519147

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1215.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1278 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на учебници и учебни помагала за нуждите на 81 СОУ "Виктор Юго"
V.1) Дата на сключване договора
10.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Просвета - София" АД, ЕИК: 131106522, бул. Дондуков 45, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8182020, E-mail: prosveta@prosveta.bg, Факс: 02 8182019

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 43347.98 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1277 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на учебници и учебни помагала на 81 СОУ "Виктор Юго"
V.1) Дата на сключване договора
10.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Бит и техника" ООД, ЕИК: 103795327, кв. Евксиновград, ул.22, 17А, РБългария 9009, Варна, Тел.: 052 363274, E-mail: ananiev@izdatelstvobititechnika.dir.bg, Факс: 052 362937

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4555.25 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 1276 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на учебници и учебни помагала за нуждите на 81 СОУ "Виктор Юго"
V.1) Дата на сключване договора
10.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Даниела Убенова - Даниела Биланска" ЕТ, ЕИК: 030210887, ж.к. Дружба 2, комплекс Цариградски, бл.280, Г1, партер, РБългария 1582, София, Тел.: 02 9433808, E-mail: info@danielaubenova.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2637.6 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Избрана е процедура по чл.90, ал.1, т.3 от ЗОП, поради следните обстоятелства: Учебниците и учебните помагала представляват обект на авторско право по смисъла на чл. 3, ал. 2, т. 3 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП). В съдържанието на авторското право като основно имуществено право се включва изключителното право на автора да използва създаденото от него произведение и да разрешава използването му от други лица (чл. 18, ал. 1 от ЗАПСП). Налице са Заповеди № РД 09-122/29.01.2014г. и последваща, допълваща я Заповед № РД 09-296/27.02.2014г. на Министъра на образованието и науката, с която са утвърдени списъците на одобрените учебници и учебни помагала. В тази връзка от МОН са дадени конкретни указания за осигуряване на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване. С оглед на така дадените указания е проведено заседание на Педагогическия съвет на 81 СОУ „Виктор Юго”, гр. София, на което е взето Решение № 8/11.03.2014г. за избор на учебници и учебни помагала за учебната 2014/2015г. Възлагането на обществената поръчка на други лица, би довело до нарушаване на авторски права и други права на интелектуалната собственост или на изключителни права, придобити по силата на закон или административен акт (чл.90, ал.1, т.3 от ЗОП). За учебната 2014/2015г. доставката на учебници и учебни помагала, от страна на одобрените от МОН издателства, надхвърля прага по чл.14, ал.5, т.2 от ЗОП, а именно 20 000 лв. без ДДС. Поради обстоятелството, че учебниците и учебните помагала са утвърдени, както и са оповестени издателствата с авторски права и целесъобразно с настоящата процедура по договаряне без обявление да бъдат канени всички лица с авторски права по реда и контрола, който се осъществява от АОП.