Версия за печат

00353-2014-0126

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 106513772

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Ралица Спасова, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97376583, E-mail: RVSpasova@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Проектиране, доставка и монтаж на дизел помпени агрегати 5,6UJ81,82D01 и 5,6VB23,24D01

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"АЕЦ Козлодуй", ЕАД гр. Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Проектиране, доставка и монтаж на дизел помпени агрегати 5,6UJ81,82D01 и 5,6VB23,24D01

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42122000, 45240000, 71320000

Описание:

Помпи
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изискването на Техническото задание (ТЗ) е да се извърши проектиране, доставка на нови дизел помпени агрегати, демонтаж на старите, монтаж на новите 5,6UJ81,82D01 и 5,6VB23, 24D01 и въвеждането им в експлоатация. Техническото задание да бъде изпълнено на три части: • І-ва част - “Проектиране” да съдържа две фази - изготвяне на идеен и на работен проект; • ІІ-ра част – “Доставка”; • ІІІ-та част– “Монтаж” Проектиране, доставка и монтаж на дизел помпени агрегати 5,6UJ81,81D01 и 5,6VB23,24D01

Стойност, без да се включва ДДС
1137000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 5000,00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора. Кандидатът представя гаранция за участие в размера, указан в т.III.1.1) от обявлението в една от следните форми: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN за лева - BG 31 KORP 9220 1000 2240 01, IBAN за евро - BG 13 KORP 9220 1400 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, 2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за получаване на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Идеен проект и приемането му на Експертен Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността на проекта и Протокол от Експертен Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Работен проект и приемането му на Експертен Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността на проекта и Протокол от Експертен Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки. Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след приемане на доставката на оборудването срещу представени оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки. Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Протокол за установяване завършването на натурални видове монтажни работи, функционални изпитания и въвеждане в експлоатация и представена оригинална фактура за стойността им и Протокол за извършено обучение. Окончателно плащане в размер на 10% /десет процента/ от стойността на договора, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на всички документи свързани с изпълнение на дейностите по договора, включително екзекутивната документация по т. 5.1.14 срещу представяне на Акт за функционални изпитания.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Предвид спецификата на предмета на поръчката е необходимо да се извърши оглед на обекта и запознаване със специфичните особености и условия на работа. Лице за контакт: Иван Караабов- Р-л сектор “ЕТО”, “ОЕД”, “Е”, ЕП-2- 0973/73058.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I. Документи за подбор I.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; I.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; I.2.1. Застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране. I.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; I.3.1. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки /референции/ за добро изпълнение; I.3.2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с данни за професионалната им квалификация, трудов стаж, квалификационни групи съгласно ПБЗРЕУ и ПБРНУ, придружен от документи, потвърждаващи квалификацията на персонала. Изпълнителите и ръководителите на монтажните дейности да притежават необходимата за съответната дейност квалификационна група по “Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (ПБЗР-ЕУ) и “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” (ПБЗР-НУ); I.3.3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всички части на проекта на лицата, които ще извършат проектирането;. I.3.4. Сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на системата за управление на качеството на участника с ISO 9001:2008, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка; I.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; I.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; I.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; I.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; I.8. Декларация за страна на произход и производител на оборудването; I.9. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба /дистрибуция/ на оборудването /. I.10. Декларация за извършен оглед на обекта; I.11. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; I.12. Гаранция за участие; I.13. Информационен лист. II. Предложението за изпълнение на поръчката II.1. Работна програма с видовете дейности, които ще се изпълняват- (минимално съдържание): - пълно описание на организацията на дейностите (обем, последователност и срокове, за проектирането – разпределението във времето на човешките ресурси); отговорности и правомощия на участника по време на изпълнение на дейностите; начини и методи на контрол на целия процес; II.2. Концепция за изпълнение на дейностите в съответствие с Техническото задание; II.3. Спецификация за доставка на оборудване, което ще е необходимо за изпълнение на предвидените в работната програма дейности II.4. Техническо описание на оборудването; II.5. Общ срок за изпълнение на обществената поръчка и календарен график; II.6. Гаранционен срок на оборудването, предмет на доставка и общо за изпълнението на задачата; II.7. Предложение за обучение; II.8. Друга информация, ако е необходимо; III. Предлагана цена III.1. Ценова таблица № 1 за формиране на цена на проектирането; III.2. Ценова таблица № 2 за формиране на цената за доставка на оборудването; III.3. Ценова таблица № 3 за формиране на цената монтаж, функционални изпитания и въвеждане в експлоатация; III.4. Основни показатели на ценообразуване; III.5. Обща предлагана цена. Възложителят отстранява от участие Участниците, за които са налице условията по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Минимални изисквания: Участниците трябва да представят валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране. Изискуеми документи: 1. Застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Минимални изисквания: Участниците трябва да представят списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки /референции/ за добро изпълнение. От списъка следва да е видно, че Участника и Производителя на оборудването да има опит в производството и/или доставката на дизелови помпени агрегати, за което се представят референции за опита и резултати, потвърждаващи ефективността и надеждността на оборудването. Да имат кадрови потенциал за изпълнение на поръчката, достатъчно и квалифицирани кадрови ресурси; Лицата, които ще изпълняват проектирането да имат валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всички части на проекта; Участниците да притежават сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно БДС EN ISO 9001:2008; Изискуеми документи: 1. Списък на основните договори за производство и/или доставка на дизелови помпени агрегати, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с данни за професионалната им квалификация, трудов стаж, квалификационни групи съгласно ПБЗРЕУ и ПБРНУ, придружен от документи, потвърждаващи квалификацията на персонала. Изпълнителите и ръководителите на монтажните дейности да притежават необходимата за съответната дейност квалификационна група по “Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (ПБЗР-ЕУ) и “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” (ПБЗР-НУ); 3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всички части на проекта на лицата, които ще извършат проектирането; 4. Сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на системата за управление на качеството на участника с ISO 9001:2008, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

БД Търговия 27242

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
23.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", 3321, гр. Козлодуй, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ