Версия за печат

00258-2014-0018

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на околната среда и водите, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22, За: Веселка Дечева - главен експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406525, E-mail: vdecheva@mosw.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, София,бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.moew.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рекултивация на старо сметище МЕЗДРА - с.Брусен“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е във връзка с разработен проект за „Рекултивация на старо сметище МЕЗДРА - с.Брусен.“ Цели на проекта Рекултивацията на съществуващото сметище цели да осигури: • Минимизиране на строителните разходи; • Намаляване площта, на която се извършва техническа рекултивация; • опазване на атмосферния въздух и повърхностните води от замърсяване; • защита от проникването на повърхностни води в отпадъчното тяло на депото; • прекратяване на разпрашаването на леките фракции отпадъци; • вписване в релефа на околния терен на тялото на отпадъците; • създаване на условия за контрол(мониторинг) на процесите протичащи в тялото на отпадъците. Сметището е разположено североизточно от гр. Мездра в землището на с.Брусен, на левия бряг на река Искър. До сметището се стига по асфалтов път. Теренът върху който са извозвани битовите отпадъци от гр. Мездра е с постоянен наклон 10% север-юг. В западната част е направено частично рекултивиране чрез запръстяване и затревяване с наклон на откоса 1:1. Няма изградена охранителна ограда и обслужващи сгради и съоръжения. В този си вид сметището не отговаря на санитарно-хигиеничните изисквания и представлява замърсител за подземните води. Закриването на съществуващото сметище включва следните дейности: • Почистване на терена - изсичане на дървета и храсти; • Прибутване и предепониране на отпадъци посредством багер, булдозер и самосвал; • Изграждане на Ограждаща дига и строителен експлоатационен път с ширина В=3м; • Изграждане на дренажна система за инфилтрирали води от перфорирани HDPE тръби ф315; • Преоткосиране на съществуващите отпадъци с откос 1:3 за стабилност на тялото на депото; • Направа на берми за оформяне на отпадъчното тяло на депото; • Техническа рекултивация на тялото на отпадъците; - Газов дренаж от промита баластра с дебелина 0,30м - Газоотвеждащ кладенец 1бр - Минерален запечатващ слой от уплътнена глина с дебелина 0,50м - Рекултивиращ слой пръст (земна почва) от депо на 20км с дебелина 0,30м - Растителен слой (хумус) от депо на 20км с дебелина 0.20м • Изграждане на система за повърхностно отводняване • Биологична рекултивация- затревяване с подходящи тревни смески • Изграждане на система за контрол и мониторинг

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112350, 45112360, 90722300

Описание:

Работи по рекултивация на замърсени земи
Работи по възстановяване състоянието на терени
Услуги по рекултивиране на земя

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се предепониране на съществуващите отпадъци в границите на сметището с обем 38 000,00 м3, техническа рекултивация: газов дренаж от промита баластра с дебелина 0,30м; газоотвеждащ кладенец 1бр; минерален запечатващ слой от уплътнена глина-0,50м; Рекултивиращ слой пръст (земна почва) от депо на 20км с дебелина 0,30м; Растителен слой (хумус) от депо на 20км с дебелина 0.20м и и биологическа рекултивация на площ 24,0 дка.

Прогнозна стойност без ДДС
1840464 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

44


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 18 000 лв. (осемнадесет хиляди лева), представляващи до 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. 3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Възложителят задържа гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. 7. Възложителят освобождава гаранциите по т. 8, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 9. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. 10. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата да е с валидност съгласно условията на възложителя за освобождаването и, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 11. Гаранцията за изпълнение се възстановява/освобождава на участника както следва:- 80 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец след приемане на окончателното изпълнение на обекта, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3/31.07.2003г., приемане на изпълнената работа по техническата рекултивация съгласно изискв.на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26/02.10.1996г. - 20 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец, след приемане на изпълнената работа по биологичната рекултивация съгласно изискв.на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26/ 02.10.1996г. и представяне на протокол от комисия, назначена от Кмета на общината по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2, т.1 и ал.3 от ППЗОПЗЗ. *Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът да не е по-малък от определения.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява по ПМС №19/07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва на националния бюджет. Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва: /1/. Авансовото плащане е в размер на 20 % от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя, авансовото плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. /2/. Регулярни междинни плащания от стойността на договора се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР и дейности по поръчката, установени с констативен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно оправомощени правоспособни лица, ведно с приложимите съпътстващи документи, при следната процедура: 2.1. Извършените СМР и дейности по поръчката се приемат с подписването на констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи между легитимни представители на двете страни. 2.2. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след представяне на оригинална фактура, придружена от документи, приложими съобразно етапа на изпълнение на поръчката:- съответните протоколи и актове за изпълнените СМР съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството - одобрен протокол за приемане на изпълнената работа (техническа рекултивация) съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт- констативен приемо – предавателен протокол;- оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 2.3. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. Срокът на всички плащания разписани в договора може да бъде удължен при възникнали обстоятелства съгласно чл.303а, ал.2 от Търговския закон.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и документацията за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи в групи съгласно издадените разрешения за сториеж на обектите, включении в обхвата на наст.процедура, съответно строежи от четвърта група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юрид.лице, от лицето за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от ПРВВЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно нац.му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр.работи обект на наст.поръчка. 1. Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 1-6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.2. Оферта, изготвена по образец (Приложение № 1) 1.3. Административни сведения, изготвени по образеца (Приложение № 4). 1.4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юрид.лице или ЕТ, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие. Ако участникът е обединение, което не е юрид.лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 се представят от всяко физ.или юрид.лице, включено в обединението. 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП (Приложение № 5). 1.6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.3 и т.4 и ал. 5, т.2 от ЗОП (Приложение № 6). В случай че участникът е обединение, което не е юрид.лице, декларациите се попълват от всяко физ.или юрид.лице, включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 1.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Приложение № 7) за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. 1.8. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от обявлението (съотв. на Раздел VI от документацията);...продължава в Раздел VI.3. от обявлението
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). 1.2. копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 5 000 000.00 лева (пет милиона лева) и оборот от извършване на СМР не по-малко от 1 800 000.00 лева (един милион и осемстотин хиляди лева лева). 1.2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 1.2. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на ключовите експерти, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените ключови експерти. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други специалисти и изпълнителски персонал, така че да бъдат подсигурени с ръководство и изпълнение всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 1.3. заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. 1.4. Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. *. Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1.1. През последните до 5 (пет) години назад, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти, да има изпълнен не по-малко от 1 (един) договор с предмет извършване на СМР. 1.2. Всеки участник трябва да разполага, с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката трябва да са в състав минимум посочения по-долу и да отговарят на следните изисквания: • Ръководител обект - завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер или еквивалентна, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Стаж по специалността - минимум 5 г; • Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. Чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален стаж – минимум 5 г. • Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. • Специалист – безопасност и здраве, да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с най-малко 3 години професионален стаж – минимум 1 брой. • Специалист опазване околна среда – с образование и/или квалификация в областта на екологията или еквивалентно, с професионален стаж не по–малко от 3 години – минимум 1 брой. 1.3. Всеки участник следва да притежава внедрени системи в областта на строителството по следните стандарти: - ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; - ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентно 1.4. Участникът трябва да разполага, с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване:Булдозер – 1 брой;Самосвал – 1 брой;Автогрейдер – 1 брой; * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588754 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22, стая 511. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG70 BNBG 9661 3300 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2014 г.  Час: 14:30
Място

Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg/ от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg/. Продължава от Раздел ІІІ.2.1.1.9. Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ. 1.10. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 1.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 11). 1.12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Приложение № 8). 1.13 Справка-декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на поръчката - Приложение № 12. 1.14. Приложение № 13 - Справка-декларация на инженерно-техническия персонал 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Приложение № 2). 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Приложение № 3) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ