Версия за печат

00220-2014-0006

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул."Антон Чехов" №3, За: Екатерина Динкова, инж. Владимир Давидков, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 519875; 073 519879, E-mail: vik_bl@avala.bg, Факс: 073 884178

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikblg.com.

Адрес на профила на купувача: www.vikblg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на спитарелни кранове, възвратни клапи, пожарни хидранти и резервни части за тях, за влагане в системите за питейно-битово водоснабдяване, по обособени позиции, както следва: 1-ва обособена позиция: „Доставка на спирателни кранове тип „ШИБЪР”; 2-ра обособена позиция: „Доставка на тротоарни спирателни кранове от полиацетат”; 3-та обособена позиция: „Доставка на спирателни кранове и възвратни клапи до 2” (вентил спирателен сферичен, спирателен кран с изпразнител, спирателен кран шибърен, филтър за водомер до 2”)”; 4-та обособена позиция: "Доставка на клапи и филтри”; 5-та обособена позиция: „Доставка на пожарни хидранти”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Франко Централен склад на Възложителя в гр. Благоевград.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на спитарелни кранове, възвратни клапи, пожарни хидранти и резервни части за тях, за влагане в системите за питейно-битово водоснабдяване, по обособени позиции, както следва: 1-ва обособена позиция: „Доставка на спирателни кранове тип „ШИБЪР” съгласно Техническа спецификация №1 – Приложение №14 от документацията за участие; 2-ра обособена позиция: „Доставка на тротоарни спирателни кранове от полиацетат” съгласно Техническа спецификация №2 – Приложение №15 от документацията за участие; 3-та обособена позиция: „Доставка на спирателни кранове и възвратни клапи до 2” (вентил спирателен сферичен, спирателен кран с изпразнител, спирателен кран шибърен, филтър за водомер до 2”)” съгласно Техническа спецификация №3 – Приложение №16 от документацията за участие; 4-та обособена позиция: "Доставка на клапи и филтри” съгласно Техническа спецификация №4 – Приложение №17 от документацията за участие; и 5-та обособена позиция: „Доставка на пожарни хидранти” съгласно Техническа спецификация №5 – Приложение №18 от документацията за участие; Офертите на участниците по всяка обособена позиция следва да бъдат изготвени съгласно параметрите, посочени в съответните технически спецификации на стоките, предмет на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131270, 42131120, 42131160, 42131145

Описание:

Спирателни кранове
Шибърни кранове
Хидранти
Възвратни клапани

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно потребностите на възложителя. Доставките ще бъдат периодични, по заявка.

Прогнозна стойност без ДДС
165000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

В случай, че участник/ци представя/т оферта за изпълнение на цялата обществена поръчка, гаранцията за участие е равна на сбора от гаранциите за участие по всички обособени позиции и е в размер на 1650.00 лв. (хиляда шестстотин и петдесет лева), а гаранцията за изпълнение е равна на сбора от гаранциите за изпълнение по всички обособени позиции и е в размер на 4950.00 лв. (четири хиляди деветстотин и петдесет лева). В случай, че участник/ци представя/т оферта за изпълнение на една или няколко от обособените позиции, размерът на съответните гаранция за участие и гаранция за изпълнение е съгласно посоченото в Приложение Б. Гаранциите могат да се представят като парични суми, внесени по банкова сметка на "В и К" ЕООД - Благоевград: BG70BUIB78371004055507, BIC код: BUIB BG SF при "Сибанк" ЕАД - клон Благоевград, или представени под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на „ВиК" ЕООД - Благоевград, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите за участие са съгласно ЗОП, а за задържане или освобождаване на гаранциите за изпълнение, са съгласно посоченото в проекто-договора от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане - разсрочено, до 60 (шестдесет) календарни дни от извършване на всяка отделна доставка и представяне на приемо-предавателен протокол и надлежно оформена фактура – оригинал.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. а-д, т.2 и 3, ал.2, т.3 и 5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестрано физическо или юридическо лице, както и техните обединения, което отговаря на предварително обявените условия на възложителя, както и на изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, б.а-д, т.2 и 3, ал.2, т.3 и 5 и ал.5 от ЗОП. Офертата се изготвя по приложения в документацията образец. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик № 1, с надпис „Документи за подбор”, съдържащ документите, изискани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, точки 1 – 6, т. 8, т.12 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Оферта по образец – Приложение № 1 от документацията за участие; 3) Административни сведения по образец - Приложение № 2 от документацията за участие; 4) Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от 01.03.2014г. или Декларация за единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност; 5) Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. а-д, т.2 и 3, ал.2, т.3 и 5 и ал. 5 от ЗОП по образец - Приложения № 3 и № 4 от документацията за участие; 6) Декларация за участието на подизпълнители по образец - Приложение № 7 и 8 от документацията за участие; 7) Документ за внесена гаранция за участие - копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. 8) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно чл. 50 от ЗОП, посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 9) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, посочени в т.III. 2.3) от настоящото обявление; 10) Подписан и подпечатан проект на договор по образец - Приложение № 9 от документацията за участие; 11) Декларация за приемане условията в проекта на договора по образец - Приложение № 10 от документацията за участие; ІІ. Плик № 2, с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, както следва: 1) Декларация за срок за изпълнение на поръчката по образец - Приложение № 11 от документацията за участие; 2) Предложение за изпълнение на поръчката по образец – Приложение № 12 от документацията за участие, в зависимост от обособената позиция, за която се кандидатства. Участникът следва да попълни и приложи в Плик №2 съответното Приложение №12 (12.1, 12.2, 12.3, 12.4, 12.5) за всяка от обособените позиции, за които кандидатства. ІІІ. Плик № 3, с надпис „Предлагана цена” и обозначение на обособената позиция, за която се отнася, в който се поставя Ценова оферта по образец – Приложение № 13 от документацията за участие, в зависимост от обособената позиция, за която се кандидатства – попълнена, подписана и подпечатана от участника. За всяка обособена позиция, съответната Ценова оферта (Приложение №13.1, 13.2, 13.3, 13.4, 13.5) се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена” и обозначение на обособената позиция, за която се отнася, независимо от факта, че участникът може да кандидатства за изпълнение на цялата поръчка. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на икономическото и финансовото състояние, участниците следва да представят документите по чл. 50, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗОП: 1) Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за 2011г., 2012г. и 2013г., оформени съгласно изискванията на ЗС (или съгласно приложимото законодателство на чуждестранното лице-участник), както и доклад на независимия одитор (когато такъв се изисква по закон) – заверено от участника копие. 1.1) В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години – 2011г., 2012 г. и 2013 г. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките/услугите, предмет на поръчката за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учpеден или е започнал дейността си, по образец - Приложение № 6 от документацията за участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, участниците следва да представят документите по чл. 51, ал. 1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки/услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2011г., 2012 г. и 2013 г.) години, включително стойностите, датите и изпълнителите, придружени от препоръки (референции) за добро изпълнение – попълва се Приложение № 5 от документацията за участие. В препоръките трябва да са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. 2. Оторизационен документ, издаден от производителя (за участници, които не са производители на стоките, предмет на поръчката), със срок на валидност не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка – заверено от участника копие; 3. Сертификат, издаден на производителя, за внедрена система за управление на качеството спрямо изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, заверено копие; 4. Сертификат за съответствие на предлаганите стоки, предмет на поръчката (за всеки тип изделие, от всяка обособена позиция, за която участникът кандидатства), издаден по реда на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (НСИСОССП, обн.ДВ бр.106/27.12. 2006г.) – заверено копие; 5. Декларация за съответствие на предлаганите стоки, предмет на поръчката, съгласно обособена позиция, за която участникът кандидатства, от производителя или официалния вносител/представител на производителя, по реда на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (НСИСОССП, обн.ДВ бр.106/27.12.2006г.); 6. Доказателства за съответствие на предлаганите стоки с техническите спецификации и изисквания на възложителя, за всяка обособена позиция, за която участникът кандидатства: оригинални каталози на производителя, брошури, и др. с превод на български език, с посочени подробни технически данни за стоките; сертификати, издадени от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието на предлаганите стоки с поставените от възложителя технически изисквания, както и други приложими документи, по преценка на участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 50
Показател: Срок на доставка (посочен в календарни дни); тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на дружеството, гр. Благоевград, ул."Антон Чехов" №3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, притежаващи изрично пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува в своя "Профил на купувача", на интернет адреса на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД - Благоевград: www.vikblg.com. Чрез "Профила на купувача" възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснение по документацията за участие (ако има такива). Документацията ще бъде достъпна за получаване в срок до 7 дни, преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в раздел IV. 3.4. от настоящото обявление. Възложителят ползва съкратения срок от 28 дни по чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на спирателни кранове тип „ШИБЪР”
1) Кратко описание

Доставка на спирателни кранове тип „ШИБЪР” съгласно Техническа спецификация №1 – Приложение №14 от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131270, 42131120

Описание:

Спирателни кранове
Шибърни кранове

3) Количество или обем

Съгласно потребностите на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническите параметри на стоките, предмет на обособената позиция са посочени в Техническа спецификация №1 от документацията за участие. Гаранция за участие - 500 лв. (петстотин лева). Гаранция за изпълнение - 1500 лв. (хиляда и петстотин лева). Място на доставка - Централен склад на Възложителя, гр. Благоевград.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на тротоарни спирателни кранове от полиацетат”
1) Кратко описание

Доставка на тротоарни спирателни кранове от полиацетат съгласно Техническа спецификация №2 – Приложение №15 от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131270

Описание:

Спирателни кранове

3) Количество или обем

Съгласно потребностите на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническите параметри на стоките, предмет на обособената позиция са посочени в Техническа спецификация №2 от документацията за участие. Гаранция за участие - 150 лв. (сто и петдесет лева). Гаранция за изпълнение - 450 лв. (четиристотин и петдесет лева). Място на доставка - Централен склад на Възложителя, гр. Благоевград.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на спирателни кранове и възвратни клапи до 2” (вентил спирателен сферичен, спирателен кран с изпразнител, спирателен кран шибърен, филтър за водомер до 2”)”
1) Кратко описание

Доставка на спирателни кранове и възвратни клапи до 2” (вентил спирателен сферичен, спирателен кран с изпразнител, спирателен кран шибърен, филтър за водомер до 2”) съгласно Техническа спецификация №3 – Приложение №16 от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131270, 42131145

Описание:

Спирателни кранове
Възвратни клапани

3) Количество или обем

Съгласно потребностите на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническите параметри на стоките, предмет на обособената позиция са посочени в Техническа спецификация №3 от документацията за участие. Гаранция за участие - 400 лв. (четиристотин лева). Гаранция за изпълнение - 1200 лв. ( хиляда и двеста лева). Място на доставка - Централен склад на Възложителя, гр. Благоевград.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на клапи и филтри”
1) Кратко описание

Доставка на клапи и филтри съгласно Техническа спецификация №4 – Приложение №17 от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131145

Описание:

Възвратни клапани

3) Количество или обем

Съгласно потребностите на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническите параметри на стоките, предмет на обособената позиция са посочени в Техническа спецификация №4 от документацията за участие. Гаранция за участие - 300 лв. (триста лева). Гаранция за изпълнение - 900 лв. (деветстотин лева). Място на доставка - Централен склад на Възложителя, гр. Благоевград.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на пожарни хидранти”
1) Кратко описание

Доставка на пожарни хидранти съгласно Техническа спецификация №5 – Приложение №18 от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131160

Описание:

Хидранти

3) Количество или обем

Съгласно потребностите на възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническите параметри на стоките, предмет на обособената позиция са посочени в Техническа спецификация №5 от документацията за участие. Гаранция за участие - 300 лв. (триста лева). Гаранция за изпълнение - 900 лв. (деветстотин лева). Място на доставка - Централен склад на Възложителя, гр. Благоевград.