00010-2014-0008
Технически редакции | ||
12.05.2014 13:35 ч. : | 12/05/2014 13:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2014 13:35 ч. : | 12/05/2014 13:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444
Място/места за контакт: "Деловодство"Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставки на въздушни филтри /джобни, абсолютни, зиг-заг и прави/ за климатичните шкафове, ламинарни тавани и климатични инсталации на Операционен блок, Реанимация, Стационар, Компютърен томограф, Ангиограф и Стерилизационна и пералня при УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.
Възлагане на обществена поръчка
Периодични доставки на въздушни филтри, а именно: 1. Филтри съвместими с климатични шкафове KWHC 6000 за Операционнен блок; 2. Филтри съвместими с Ламинарни тавани за операционни зали №1 и №2; 3. Филтри съвместими с климатичен шкаф IMP Clima за Реанимация; 4. Филтри съвместими с климатична инсталация за Стационар; 5. Филтри съвместими с климатична инсталация за Компютърен Томограф; 6. Филтри съвместими с климатична инсталация за Ангиограф; 7. Филтри съвместими с климатична инсталация за Стерилизационна и пералня;
42514310
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Посочените в техническата спецификация количества въэдушни филтри са за срок от 12 месеца, в зависимост от нуждите на Възложителя.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Условия на гаранцията за участие:1.1.Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на гаранция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.2.Възложителят освобождава гаранциите за участие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл.62, ал.1 от ЗОП:а) на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.3.Участникът, е необходимо:1.в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път.2. в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице условията за освобождаването й.1.4. Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи гаранцията за участие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.1.2.Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 600,00 лева, без ДДС. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.Условия на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на гаранция под форма на парична сума тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията за изпълнение на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата гаранция за изпълнение на договора в случаите, посочени в договора.2.1.2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.2. Размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора и се представя в деня на подписване на договора.
Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 /тридесет/ дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол.
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.
Изисквания към стоките, обект на поръчката: 1. Оферираните въздушни филтри, трябва да отговарят на минималните задължителни технически изисквания за вид, размери и клас на филтрация, посочени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие. 2. Към датата на доставка срокът на годност на въздушните филтри указан върху опаковката, следва да бъде – 24 месеца от датата на производство и минимум 80 % от датата на доставка; 3. Срокът за доставяне на: 3.1. въздушните филтри по т. 1., 3., 4., 5., 6. и 7. от краткото описание, следва да бъде до 20 /двадесет/ работни дни, след получаване на писмена заявка от КУПУВАЧА; 3.2. въздушните филтри по т. 2 от краткото описание, следва да бъде до 60 /шестдесет/ работни дни, след получаване на писмена заявка от КУПУВАЧА; 4. Приемането на доставеното количество въздушни филтри се удостоверява с подписването на приемо-предавателен протокол в 2 /два/ екземпляра от упълномощени от КУПУВАЧА и ПРОДАВАЧА лица. В протокола се вписват: поредния номер и датата на заявката, номера и датата на договора, номер и дата на издадената от Продавача фактура (когато тя е издадена в деня на доставката), вид, наименование, размери, клас на филтрация на филтрите, мярка, количество на филтрите, и партидните им номера по конкретната доставка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.
Български
120
В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: www.uhsek.com
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
I.Офертата от у-ка, следва да съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надп. плика:1.Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят и-те от В-ля д-ти, отнасящи се до критериите за подбор на у-те, съгласно чл. 56 от ЗОП: 1.1.Оферта (образец -А )с прилож. №1 към нея;1.2.Д-ти и и-ция за доказване на изискв.към у-ка по т. 10.1. от р-нието за откриване-д-те, посочени в т. III.2.1.) от обявлението;1.3.Документ и и-ция за доказване на и-то към у-ка по т. 10.3. от р-нието - документ за внесена г-ция за у-тие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от о-то;1.4.Докум. и информ. за доказване на икон. и финан. състояние на у-ка по чл.50 от ЗОП и т.10.5.1. от р-то, посочени в т.III.2.2.) от обявлението;1.5.Докум. и инфор. за доказ. на технич. възмож.и квал. на участ. по чл.51 от ЗОП и т.10.6.1. от р-то,посочени и в т. III.2.3.) от обявлението;1.6.Д-ти и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.7. от решението:1.6.1.Д-я за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3 от ЗОП;1.6.2.Д-я по чл.47,ал.1,т.1 и ал.2, т.2,т.2а и 5 от ЗОП и 1.6.3.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП;1.7.Д-нт и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.9. от р-то- копие на д-та за зак.на д-ята за участие;1.8.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.11. от решението-Д-ция от представляващия у-ка, че приема условията в проекта на договор /свободен текст/;1.9.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.13. от р-то-списък на д-те, съдържащи се в офертата, подписан от у-ка /в оригинал/;1.10.Подизпълнителите, които ще участват при и-нието на п-ката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното у-тие.2.Плик №2 с надпис "Предложение за и-ние на п-ката",който следва да съдържа тех. предложение на у-ка за и-ние на п-ката с приложение №1 към него образец-Б);3.Плик №3 с надпис "П-на цена", който съдържа ц-то предлож.на у-ка с прилож.№1 към него(образец В).II.Ц-те посочени от у-ка, трябва да бъдат в бълг.лв.без вкл.ДДС.В тези цени трябва да се вкл.:с-та на филтрите,разходите по д-ката им, както и всички разходи извърш.от у-ка във връзка с и-ето й.III.О-ния за отстр.на у-ка от п-та са:1.Н-то на някое от о-вата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;2.Наличието на някоя от хипотезите по чл. 69. ал. 1 от ЗОП;3.Непредставянето на някои от д-те по т.III. и VI.3. от наст.обявление;4.Н-вие с у-та и и-та към и-то на п-ката от д-ята за у-тие.;5.В случай, че офер.филтри не отг. на минималните задължителни технически изисквания за вид, размери и клас на филтрация, посочени в Техническата спецификация –част 5 от д-я за участие;6.В случай, че ценовото предл. на у-ка надвишава залож.макс.прог.с-т;7.Представяне на оферта, която не отговаря на и-та, посочени в обявлението и д-та за участие в п-та;8..О-та на у-ка не съдържа 3 отделни запеч., непрозр. и надписани плика;9.При представяне на п-ния или документи в общия плик на офертата извън съдърж.на всеки един от 3-те плика.IV. В случай, че най-ниската обща стойност за изпълнение на поръчката в лева, без ДДС се предлага в две или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти. С правилата на жребия участниците ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане. V.От датата на п-ване на обявлението в електронен вид, ще бъде предоставен пълен достъп по елект. път до д-ята за у-тие в п-та - на и-нет адреса на б-цата: www.uhsek.com, съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
12.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ