Версия за печат

00010-2014-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Силвия Златкова, България 1431, София, Тел.: 02 9159444

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставки на въздушни филтри /джобни, абсолютни, зиг-заг и прави/ за климатичните шкафове, ламинарни тавани и климатични инсталации на Операционен блок, Реанимация, Стационар, Компютърен томограф, Ангиограф и Стерилизационна и пералня при УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сградата на УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на въздушни филтри, а именно: 1. Филтри съвместими с климатични шкафове KWHC 6000 за Операционнен блок; 2. Филтри съвместими с Ламинарни тавани за операционни зали №1 и №2; 3. Филтри съвместими с климатичен шкаф IMP Clima за Реанимация; 4. Филтри съвместими с климатична инсталация за Стационар; 5. Филтри съвместими с климатична инсталация за Компютърен Томограф; 6. Филтри съвместими с климатична инсталация за Ангиограф; 7. Филтри съвместими с климатична инсталация за Стерилизационна и пералня;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42514310

Описание:

Въздушни филтри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочените в техническата спецификация количества въэдушни филтри са за срок от 12 месеца, в зависимост от нуждите на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия на гаранцията за участие:1.1.Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на гаранция под форма на парична сума: паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване;в нея следва да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни правото си на задържането й;следва да бъде неотменяема.1.2.Възложителят освобождава гаранциите за участие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл.62, ал.1 от ЗОП:а) на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;б) на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.1.3.Участникът, е необходимо:1.в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път.2. в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в отдел “Пазарни проучвания и доставки” за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице условията за освобождаването й.1.4. Възложителят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи гаранцията за участие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.1.2.Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 600,00 лева, без ДДС. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.Условия на гаранцията за изпълнение на договора:2.1.1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на гаранция под форма на парична сума тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF.Участникът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията за изпълнение на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител.Б/ банкова гаранция.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на договора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор;да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упражни правата по банковата гаранция за изпълнение на договора в случаите, посочени в договора.2.1.2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.2. Размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора и се представя в деня на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 /тридесет/ дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изисквания към стоките, обект на поръчката: 1. Оферираните въздушни филтри, трябва да отговарят на минималните задължителни технически изисквания за вид, размери и клас на филтрация, посочени в Техническата спецификация – част 5 от документацията за участие. 2. Към датата на доставка срокът на годност на въздушните филтри указан върху опаковката, следва да бъде – 24 месеца от датата на производство и минимум 80 % от датата на доставка; 3. Срокът за доставяне на: 3.1. въздушните филтри по т. 1., 3., 4., 5., 6. и 7. от краткото описание, следва да бъде до 20 /двадесет/ работни дни, след получаване на писмена заявка от КУПУВАЧА; 3.2. въздушните филтри по т. 2 от краткото описание, следва да бъде до 60 /шестдесет/ работни дни, след получаване на писмена заявка от КУПУВАЧА; 4. Приемането на доставеното количество въздушни филтри се удостоверява с подписването на приемо-предавателен протокол в 2 /два/ екземпляра от упълномощени от КУПУВАЧА и ПРОДАВАЧА лица. В протокола се вписват: поредния номер и датата на заявката, номера и датата на договора, номер и дата на издадената от Продавача фактура (когато тя е издадена в деня на доставката), вид, наименование, размери, клас на филтрация на филтрите, мярка, количество на филтрите, и партидните им номера по конкретната доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата следва да представи документи и информация удостоверяващи неговия статут: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, вписан в търговския регистър на Агенцията по вписванията; 2. копие от личната карта – когато участника е физическо лице; 3. документ, еквивалентен на документа по т. 1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП; 4. нотариално заверен договор за създаване на обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за общия оборот и за оборота от продажбата на стоките, обект на поръчката за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.); 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал оборот от продажбата на стоките, които са обект на поръчката, сумиран за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), равен или по-голям от размера на посочената от Възложителя в т.II.2.1) от настоящото обявление, максимална обща прогнозна стойност. в лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки на стоките, обект на поръчката, изпълнени през последните три години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., включително стойностите, датите и получателите, кой/кои от договорите са по ЗОП или НВМОП придружен от препоръки за добро изпълнение /мининум 3 бр./ - заверени от участника копия;2. Кратко изложение за дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/;3. Списък на транспортните средства, с които участникът разполага;4. Копие на оригинала, придружено с оригинал на легализиран превод на български език на оторизационно писмо на името на участника, издадено от производителя на съответните филтри /ако участника не е производител/, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с изделията на производителя и изявление, че ще бъдат осигурявани необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка;5. Документ, доказващ, че производителят на съответния тип филтри има въведена система за управление на качеството и притежава валиден сертификат според изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен /заверено от участника копие на оригинала, придружено с превод на български език/; Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката.6. Декларация от представляващия участника, че при всяка доставка на въздушни филтри, се задължава да представи протоколи от изпитвания на филтрите, от които да е видно, че отговарят на БДС EN 779, или еквивалентен сертификат;7. Декларация за произход на всички видове въздушни филтри, в която представляващия участника да декларира, че сертификатът за произход на предлаганата стока ще се представи при доставката й.8. Брошури/проспекти или друга техническа документация на съответните въздушни филтри с инструкции за употреба, съхранение и др., представени в превод на български език /заверено от участника копие на оригинала, придружено с превод на български език/;9. Протокол от извършен оглед на съответните видове климатични шкафове, ламинарни тавани и климатични инсталации, за които са необходими филтрите, съгласно приложения към документацията образец (Образец-К). 10. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени поне три договори по ЗОП или НВМОП за доставки на стоките, обект на поръчката, за последните три години - 2011 г., 2012 г. и 2013г.;2. Участникът трябва да разполага с транспортни средства за изпълнение на доставките, обект на поръчката; 3. На името на участника следва да има издадено оторизационно писмо от производителя на съответните филтри /ако участника не е производител/, валидно за срока за изпълнение на поръчката, от което да е видно, че участникът е упълномощен да участва от свое име в обществената поръчка с изделията на производителя и изявление, че ще бъдат осигурявани необходимите количества, ако участникът бъде определен за изпълнител на обществената поръчка;4.Участникът следва да представи документ, доказващ, че производителят на съответния тип филтри има въведена система за управление на качеството и притежава валиден сертификат според изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката.5. При всяка доставка на въздушни филтри, участникът следва да представя протоколи от изпитвания на филтрите, от които да е видно, че отговарят на БДС EN 779, или еквивалентен сертификат;6. Участникът следва да представи декларация за произход на всички видове въздушни филтри, в която представляващия участника да декларира, че сертификатът за произход на предлаганата стока ще се представи при доставката й.7. Участникът следва да представи брошури/проспекти или друга техническа документация на съответните въздушни филтри с инструкции за употреба, съхранение и др.;8. Участниците следва да извършат оглед на съответните видове климатични шкафове, ламинарни тавани и климатични инсталации, за които са необходими филтрите. Огледите се извършват, всеки работен ден от .........2014 г. до ...............2014 г., от 09,00 до 15,00 часа в сградата на УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А. За контакти: инж. Г. Славков – инж. поддр. мед.апаратура, тел. 02 9159721.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589472 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е в лева, без ДДС. Заплатени в брой на касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, или чрез банков превод по разплащателна сметка на болницата: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Получаване на документацията: от отдел "Пазарни проучвания и доставки" на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД - гр. София,. Зала №1, партерен етаж , бул.„Пенчо Славейков” №52А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Датата и часа на отваряне на плика “предлагана цена” ще бъдат оповестени на интернет адреса на болницата, а именно: www.uhsek.com



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I.Офертата от у-ка, следва да съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надп. плика:1.Плик №1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят и-те от В-ля д-ти, отнасящи се до критериите за подбор на у-те, съгласно чл. 56 от ЗОП: 1.1.Оферта (образец -А )с прилож. №1 към нея;1.2.Д-ти и и-ция за доказване на изискв.към у-ка по т. 10.1. от р-нието за откриване-д-те, посочени в т. III.2.1.) от обявлението;1.3.Документ и и-ция за доказване на и-то към у-ка по т. 10.3. от р-нието - документ за внесена г-ция за у-тие във форма и размер, съгласно раздел III.1., подр. III.1.1.) от о-то;1.4.Докум. и информ. за доказване на икон. и финан. състояние на у-ка по чл.50 от ЗОП и т.10.5.1. от р-то, посочени в т.III.2.2.) от обявлението;1.5.Докум. и инфор. за доказ. на технич. възмож.и квал. на участ. по чл.51 от ЗОП и т.10.6.1. от р-то,посочени и в т. III.2.3.) от обявлението;1.6.Д-ти и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.7. от решението:1.6.1.Д-я за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3 и ал.2, т.1 и 3 от ЗОП;1.6.2.Д-я по чл.47,ал.1,т.1 и ал.2, т.2,т.2а и 5 от ЗОП и 1.6.3.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП;1.7.Д-нт и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.9. от р-то- копие на д-та за зак.на д-ята за участие;1.8.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.11. от решението-Д-ция от представляващия у-ка, че приема условията в проекта на договор /свободен текст/;1.9.Д-т и информ. за доказване на изиск. към у-ка по т.10.13. от р-то-списък на д-те, съдържащи се в офертата, подписан от у-ка /в оригинал/;1.10.Подизпълнителите, които ще участват при и-нието на п-ката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното у-тие.2.Плик №2 с надпис "Предложение за и-ние на п-ката",който следва да съдържа тех. предложение на у-ка за и-ние на п-ката с приложение №1 към него образец-Б);3.Плик №3 с надпис "П-на цена", който съдържа ц-то предлож.на у-ка с прилож.№1 към него(образец В).II.Ц-те посочени от у-ка, трябва да бъдат в бълг.лв.без вкл.ДДС.В тези цени трябва да се вкл.:с-та на филтрите,разходите по д-ката им, както и всички разходи извърш.от у-ка във връзка с и-ето й.III.О-ния за отстр.на у-ка от п-та са:1.Н-то на някое от о-вата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;2.Наличието на някоя от хипотезите по чл. 69. ал. 1 от ЗОП;3.Непредставянето на някои от д-те по т.III. и VI.3. от наст.обявление;4.Н-вие с у-та и и-та към и-то на п-ката от д-ята за у-тие.;5.В случай, че офер.филтри не отг. на минималните задължителни технически изисквания за вид, размери и клас на филтрация, посочени в Техническата спецификация –част 5 от д-я за участие;6.В случай, че ценовото предл. на у-ка надвишава залож.макс.прог.с-т;7.Представяне на оферта, която не отговаря на и-та, посочени в обявлението и д-та за участие в п-та;8..О-та на у-ка не съдържа 3 отделни запеч., непрозр. и надписани плика;9.При представяне на п-ния или документи в общия плик на офертата извън съдърж.на всеки един от 3-те плика.IV. В случай, че най-ниската обща стойност за изпълнение на поръчката в лева, без ДДС се предлага в две или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти. С правилата на жребия участниците ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане. V.От датата на п-ване на обявлението в електронен вид, ще бъде предоставен пълен достъп по елект. път до д-ята за у-тие в п-та - на и-нет адреса на б-цата: www.uhsek.com, съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ