Версия за печат

00479-2014-0007

BG-Балчик:

РЕШЕНИЕ

Номер: 41 от 12.05.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Балчик, пл."21-ви септември", За: Милен Йорданов, Р България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: m.yordanov@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Старши юрисконсулт ЗОП и контрол

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на община Балчик"

II.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на Община Балчик: ЦДГ №3 “Чайка”, ОДЗ №2 “Знаме на мира”, ЦДГ “Пролет” - с.Безводица, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Пряспа, ЦДГ “Добруджанче” - с.Дропла Хранителните продукти са групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: 1. Месо и месни продукти – Позиция 1 2. Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки – Позиция 2 3. Мляко и млечни продукти, яйца – Позиция 3 4. Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия – Позиция 4

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 40 от 29.04.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-601536
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 479-2014-7
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

601536

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

29.04.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

II.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Вместо:

Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на Община Балчик: ЦДГ №3 “Чайка”, ОДЗ №2 “Знаме на мира”, ЦДГ “Пролет” - с.Безводица, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Пряспа, ЦДГ “Добруджанче” - с.Дропла Хранителните продукти са групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: 1.Месо и месни продукти – Позиция 1 2.Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки – Позиция 2 3.Мляко и млечни продукти, яйца – Позиция 3 4.Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия – Позиция 4

Да се чете:

Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на Община Балчик: ЦДГ №3 “Чайка”, ОДЗ №2 “Знаме на мира”, ЦДГ “Пролет” - с.Безводица, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Пряспа, ЦДГ “Добруджанче” - с.Дропла, ЦДГ "Радост" - с.Стражица, ЦДГ "Веселите делфинчета" - с.Кранево, ЦДГ "Първи юни" - с.Оброчище, ЦДГ"Дъга" - с.Гурково Хранителните продукти са групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: 1.Месо и месни продукти – Позиция 1 2.Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки – Позиция 2 3.Мляко и млечни продукти, яйца – Позиция 3 4.Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия – Позиция 4

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог) Платими документи

Вместо:

Цена: 10 Валута: EUR

Да се чете:

Цена: 10 Валута: BGN

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог) Платими документи Условия и начин на плащане

Вместо:

Сумата от 10 /десет/ лева следва да бъде внесена в касата на Община Балчик/гр.Балчик, пл."21-ви септември" №6/ всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Балчик: IBAN: BG38UNCR 9660 8497503315, BIG: UNICRBGSF, УниКредит Булбанк,код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 02.06.2014г. Документацията се получава от касата на Община Балчик при плащане в брой. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване. Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет страницата на Община Балчик - www.balchik.bg

Да се чете:

Сумата от 10 /десет/ лева следва да бъде внесена в касата на Община Балчик/гр.Балчик, пл."21-ви септември" №6/ всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Балчик: IBAN: BG38UNCR 9660 8497503315, BIG: UNICRBGSF, УниКредит Булбанк,код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 02.06.2014г. Документацията се получава от касата на Община Балчик при плащане в брой. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване. Документацията за участие може да бъде изтеглена и безплатно от интернет страницата на Община Балчик. Пълен достъп е предоставен на www.balchik.bg

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

II.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Да се чете:

ЦДГ "Радост" - с.Стражица, ЦДГ "Веселите делфинчета" - с.Кранево, ЦДГ "Първи юни" - с.Оброчище, ЦДГ"Дъга" - с.Гурково

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог) Платими документи Условия и начин на плащане

Да се чете:

Документацията за участие може да бъде изтеглена и безплатно от интернет страницата на Община Балчик. Пълен достъп е предоставен на www.balchik.bg


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.05.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Николай Добрев Ангелов
Длъжност: Кмет на Община Балчик