00479-2014-0007
Технически редакции | ||
12.05.2014 12:12 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2014 11:58 ч. : | 12/05/2014 11:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.05.2014 11:58 ч. : | 12/05/2014 11:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Балчик, пл."21-ви септември", За: Милен Йорданов, Р България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: m.yordanov@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Място/места за контакт: Старши юрисконсулт ЗОП и контролИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
"Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на община Балчик"
Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на Община Балчик: ЦДГ №3 “Чайка”, ОДЗ №2 “Знаме на мира”, ЦДГ “Пролет” - с.Безводица, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Пряспа, ЦДГ “Добруджанче” - с.Дропла Хранителните продукти са групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: 1. Месо и месни продукти – Позиция 1 2. Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки – Позиция 2 3. Мляко и млечни продукти, яйца – Позиция 3 4. Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия – Позиция 4
15000000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
601536
29.04.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
II.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на Община Балчик: ЦДГ №3 “Чайка”, ОДЗ №2 “Знаме на мира”, ЦДГ “Пролет” - с.Безводица, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Пряспа, ЦДГ “Добруджанче” - с.Дропла Хранителните продукти са групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: 1.Месо и месни продукти – Позиция 1 2.Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки – Позиция 2 3.Мляко и млечни продукти, яйца – Позиция 3 4.Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия – Позиция 4
Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на Община Балчик: ЦДГ №3 “Чайка”, ОДЗ №2 “Знаме на мира”, ЦДГ “Пролет” - с.Безводица, ЦДГ - с.Ляхово, ЦДГ - с.Пряспа, ЦДГ “Добруджанче” - с.Дропла, ЦДГ "Радост" - с.Стражица, ЦДГ "Веселите делфинчета" - с.Кранево, ЦДГ "Първи юни" - с.Оброчище, ЦДГ"Дъга" - с.Гурково Хранителните продукти са групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: 1.Месо и месни продукти – Позиция 1 2.Плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки – Позиция 2 3.Мляко и млечни продукти, яйца – Позиция 3 4.Хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия – Позиция 4
IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог) Платими документи
Цена: 10 Валута: EUR
Цена: 10 Валута: BGN
IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог) Платими документи Условия и начин на плащане
Сумата от 10 /десет/ лева следва да бъде внесена в касата на Община Балчик/гр.Балчик, пл."21-ви септември" №6/ всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Балчик: IBAN: BG38UNCR 9660 8497503315, BIG: UNICRBGSF, УниКредит Булбанк,код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 02.06.2014г. Документацията се получава от касата на Община Балчик при плащане в брой. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване. Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет страницата на Община Балчик - www.balchik.bg
Сумата от 10 /десет/ лева следва да бъде внесена в касата на Община Балчик/гр.Балчик, пл."21-ви септември" №6/ всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Балчик: IBAN: BG38UNCR 9660 8497503315, BIG: UNICRBGSF, УниКредит Булбанк,код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 02.06.2014г. Документацията се получава от касата на Община Балчик при плащане в брой. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване. Документацията за участие може да бъде изтеглена и безплатно от интернет страницата на Община Балчик. Пълен достъп е предоставен на www.balchik.bg
II.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
ЦДГ "Радост" - с.Стражица, ЦДГ "Веселите делфинчета" - с.Кранево, ЦДГ "Първи юни" - с.Оброчище, ЦДГ"Дъга" - с.Гурково
IV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог) Платими документи Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да бъде изтеглена и безплатно от интернет страницата на Община Балчик. Пълен достъп е предоставен на www.balchik.bg
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
12.05.2014 г.
Възложител