Версия за печат

00007-2014-0004

BG-Мездра: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул. "Христо Ботев" №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:/www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: http:/www.mezdra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Домашен социален патронаж”, „Детска млечна кухня” и „Дом за деца и младежи с умствена изостаналост” гр. Мездра, по следните обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Хляб и тестени изделия” Обособена позиция №2 – „Месо, месни продукти и риба,” Обособена позиция №3 – „Млечни продукти” Обособена позиция №4 – „Плодове и зеленчуци” Обособена позиция №5 – „Консерви” Обособена позиция №6 – „Други хранителни продукти”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е „Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на „Домашен социален патронаж”, „Детска млечна кухня” и „Дом за деца и младежи с умствена изостаналост” гр. Мездра, по следните обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Хляб и тестени изделия” Обособена позиция №2 – „Месо, месни продукти и риба,” Обособена позиция №3 – „Млечни продукти” Обособена позиция №4 – „Плодове и зеленчуци” Обособена позиция №5 – „Консерви” Обособена позиция №6 – „Други хранителни продукти” Видовете хранителни продукти от различните групи, които са предмет на доставката са подробно описани в приложените спецификации Приложения 1-6 към конкурсната документация. Посочени са ориентировъчни количества, както и периодичността на подаване на заявки. Посочените количества са прогнозни на база консумация за предходната година. Количествата, които са предмет на доставката са променлива величина – в зависимост от броя на потребителите на услугите „Домашен социален патронаж” и „Детска млечна кухня”. Възложителят си запазва правото да променя количествата с оглед на реалните нужди.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100, 15850000, 15100000, 15221000, 15500000, 15331100, 15332000, 15897200, 15411100, 15613000, 15813000, 15871110, 15872000

Описание:

Хляб
Тестени изделия
Месо и месни продукти
Риба, замразена
Млечни продукти
Зеленчуци, пресни или замразени
Плодове (вкл. черупкови), преработени
Консервирани хранителни продукти
Растителни масла, течни
Продукти на базата на зърна от житни растения
Хранителни продукти, използвани за закуска
Оцет или равностоен на него
Билки и подправки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количеството е подробна описано в техническите спецификации в документацията, по всяка обособена позиция

Прогнозна стойност без ДДС
260469.06 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на:- за обособена позиция №1 – „Хляб и тестени изделия” - 419 лв. (четиристотин и деветнадесет лева). - за обособена позиция №2 – „Месо, месни продукти и риба” - 759 лв. (седемстотин петдесет и девет лева). - за обособена позиция №3 – „Млечни продукти” - 371 лв. (триста седемдесет и един лева). - за обособена позиция №4 – „Плодове и зеленчуци” - 378 лв. (триста седемдесет и осем лева). - за обособена позиция №5 – „Консерви” - 323 лв. (триста двадесет и три лева). - за обособена позиция №6 – „Други хранителни продукти” - 352 лв. (триста петдесет и два лева). Сумите представляват под 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава от участника, след получаване на обосновано искане от страна на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG82STSA93003325414500 BIC STSABGSF Банка "ДСК" ЕАД клон Мездра В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, Дом за деца и младежи с умствена изостаналост и Детска млечна кухна –гр. Мездра”

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането е отложено, в срок предложен от изпълнителя в офертата .......... но не по - малко от 60 дни от датата на фактуриране. Плащанията ще се извършват от бюджета на всяко заведение в левове по банков път, след представяне на фактура (по артикули), съгласно складовите разписки. Изпълнителят издава складова разписка за всяка доставка, като веднъж месечно, в последния работен ден на съответния текущ месец издава фактура въз основа на действително извършените доставки – отделни за: 1. „Домашен социален патронаж” 2. „Детска млечна кухня” 3. „Дом за деца и младежи с умствена изостаналост” Изпълнителят предоставя копие от фактурите и на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че участникът е обединение (консорциум), участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката („водещ съдружник”). Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. В случай че участник в процедурата е обединение (консорциум), изискванията за икономически и финансови възможности, и за технически възможности, се отнасят за обединението като цяло. При изискванията, които важат за всеки един от членовете на обединението поотделно, това е изрично посочено в съответната част на документацията. В случай че участникът е обединение (консорциум), участниците в него сключват договор/споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; водещият съдружник на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът е обединение(консорциум), но не представи договора/споразумението за създаване на обединението или в представения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаване на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Участниците следва да имат предвид, че наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, 2 и 3; ал.2, т.1, 2, 3, 4 и 5 и ал.5 от Закона за обществени поръчки води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3; ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т. 2 от Закона за обществени поръчки, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Административните изисквания от документацията се прилагат за всеки от участниците в обединението поотделно.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдържание на ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника В случай на участник – обединение, се посочват имената на всички участници в обединението. При наличие на подизпълнител се посочва името на подизпълнителя и качеството му на такъв2.Оферта за участие Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: имената на подизпълнителите и процентът от общата стойност на поръчката и конкретните дейности от предмета на обществената поръчка, която ще се изпълнява от всеки подизпълнител. 3.Административни сведения. Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението и от подизпълнителя/ите на участника и се подписва от представляващия всяко едно от лицата или изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно от него лице.4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице. 6. Удостоверение за актуално състояние. Когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. 7. Документ за закупена документация за участие. 8. Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация.Документът следва да е издаден на името на участника/обединението или на водещия съдружник на обединението. Представя се оригиналът на банковата гаранция или копие от платежното нареждане за внесена парична сума. 9. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП Декларациите се представят лично от всяко от лицата, посочени в забележките на съответния образец. Документите се представят по отношение на участника/всеки един от участниците в обединението и подизпълнителя/ите. 10. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация 11. Декларация от членовете на обединението/консорциума.12. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за. 13.Декларация за участие/неучастие на подизпълнители. 14.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 15.Доказателства за икономическото и финансово състояние:16. Доказателства за технически възможности:17. Удостоверение за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни издадено по реда на чл.12, ал.10 от ЗХ от съответния директор на ОДБХ по местонахождението на обекта (копие, заверено от участника).18. Издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на превозно средство” от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход, за транспортните средства които ще се използват за превоз на храните.19. Декларация за техническа обезпеченост. 20.Декларация за внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба №5/2006 год. за Хигиена на храните. В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат ISO 22000:2005 за безопасност на храните с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти или еквивалент, не е необходимо да има декларация удостоверяваща, че участникът има разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните. 21.Проект на договор. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). 22.Декларация за приемане клаузите на договора.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние: 1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2011 ,2012,2013 г.) – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението. Документът се представя и от подизпълнителя/ите на участника. Участници – физически лица представят копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП, за всяка от предходните три години. Информация за общия оборот за всяка от последните три приключени финансови години (2011 , 2012, 2013 г.) Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението. Документът се представя и от подизпълнителя/ите на участника.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. Минимален документално доказан общ оборот или доход общо за предходните три приключени финансови години /2011, 2012, 2013/, в размер равен или по-голям от два пъти прогнозната стойност на сумата от обособените позиции за които се кандидатства. Общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), участникът трябва да има годишен оборот от изпълнени подобни доставки в размер на не по-малко от: за ПОЗИЦИЯ № 1 – 83 896 лв. (осемдесет и три хиляди осемстотин деветдесет и шест лева); за ПОЗИЦИЯ № 2 – 151 888 лв. ( сто петдесет и една хиляди осемстотин осемдесет и осем лева); за ПОЗИЦИЯ № 3 – 74 360 лв. (седемдесет и четири хиляди триста и шестдесет лева); за ПОЗИЦИЯ № 4 – 75 629 лв. (седемдесет и пет хиляди шестотин двадесет и девет лева); за ПОЗИЦИЯ № 5 – 64 708 лв. (шестдесет и четири хиляди седемстотин и осем лева); за ПОЗИЦИЯ № 6 – 70 455 лв. (седемдесет хиляди четиристотин петдесет и пет лева) Когато участникът в процедурата е обединение изискването по тази точка се прилага за обединението като цяло. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, следва да покрива минималните изисквания за всяка от позициите. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на Минимален документално доказан общ оборот или доход общо за предходните три приключени финансови години /2011,2012, 2013/, се умножава по процента на участие на подизпълнителя.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните три години (2011, 2012 и 2013 г) (Образец №16) до датата на подаване на офертата придружени от препоръки за добро изпълнение. Декларация за техническа обезпеченост на участника, придружена с: 1. Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта (обектите), с които участника разполага, за производство или търговия на хранителните стоки, предмет на поръчката – заверено от участника копие; 2. „Удостоверение за регистрация на превозно средство” от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход. Декларация за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните – НАССР(Образец №13) или обективни доказателства за качество - ISO с област на приложение предмета на поръчката или еквивалент.
Минимални изисквания: Възложителят поставя следните минимални изисквания за технически възможности в настоящата процедура. 1. Участниците трябва да имат изпълнени минимум 3 (три) договора през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) с предмет - доставка на хранителни продукти, аналогични на обособената позиция от настоящата поръчка за която се участва. 2. Участниците трябва да разполагат минимум с 1 (един) обект за производство или търговия на храни, регистриран по чл. 12 от Закона за храните. 3. Участниците трябва да имат разработена и внедрена система за управление безопасността на храните - НАССР или обективни доказателства за качество - ISO с област на приложение предмета на поръчката или еквивалент. 4. Участниците да разполагат със собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти, съобразно предмета на поръчката с минимум 2 (два) броя автомобили с валидно „Удостоверение за регистрация на превозно средство” от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход. 5. Участниците да разполагат минимум с едно складово помещение за съхранение на продуктите, а за Позиции № 2 и 3 оборудвано и с хладилна техника или хладилно помещение, поддържащо постоянна температура. Ако участникът е обединение изискванията по горните точки се отнасят за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените в т. 5.1. и 5.2. изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за реагиране в случай на рекламация; тежест: 10
Показател: Срок за доставка на продукта; тежест: 10
Показател: Срок за отлагане на плащането; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10 /десет/ лева може да бъде внесена в касата на Община Мездра, ул. Христо Ботев” №27 всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Мездра: IBAN: BG95STSA93008425414500, BIC: STSABGSF, Банка ДСК, клон Мездра, код на плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

малката заседателна зала на ІV етаж в сградата на Община Мездра на адрес: гр. Мездра, ул. „Хр. Ботев” №27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Постъпилите оферти се отварят в деня и часа, посочен в обявлението за обществената поръчка, в сградата на Община Мездра, гр. Мездра, ул. „Христо Ботев” № 27 При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено. При отварянето на ценовите оферти могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно). Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. 2. Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва. 3. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до възложителя, чието решение се обжалва. 4. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 5. Жалбата срещу решението на възложителя за избор на изпълнител спира процедурата до окончателното решаване на спора, освен когато с влязло в сила определение е допуснато предварително изпълнение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хляб и тестени изделия
1) Кратко описание

"Хляб и тестени изделия" - 1. Предварително опакованите продукти да са в опаковка, която предпазва от външно замърсяване и не променя органолептичните им показатели. 2. Пакетираните храни да са етикетирани и маркирани съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните. 3. Не се допускат храни с нарушена цялост на опаковката. 4. Не се допускат храни с признаци на развала и изтекъл срок на годност. 5. Хлябът трябва да бъде произведен по утвърден стандарт. 6. Предлаганият хляб и хлебни изделия да са с ниско съдържание на мазнини, сол и/или захар. Съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните се забранява в храни, използвани в детското хранене да се влагат продукти и съставки, които се състоят или съдържат генетично модифицирани организми (ГМО). 7. Не се допускат храни обработени с йонизиращи лъчения. 8. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100, 15620000, 15613300, 15612200

Описание:

Хляб
Нишесте и нишестени продукти
Продукти от житни растения
Брашно от зърнени култури

3) Количество или обем

По предварителна заявка на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
41948 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Месо, месни продукти и риба
1) Кратко описание

"Месо, месни продукти и риба" 1. Мляното месо да е с ниско съдържание на мазнини (не повече от 12,5% от общата маса) и ниско съдържание от 1,5% от сухото вещество). 2. Месните продукти да са с намалено съдържание на мазнини(за малотрайните колбаси не повече от 16% , а за трайните – не повече от 26% от общата маса) и намалено съдържание на сол (за малотрайните колбаси не повече от 1,5% ,а за трайните не повече от 2,2%). 3. Месото от свине , ЕПЖ и ДПЖ да отговаря на изискванията на Регламент № 853/2004/ЕС. 4. Месото от птици и птичи разфасовки да отговарят на изискванията на Регламент №853/2004/ЕС и Регламент 543/2008. 5. Не се допускат храни обработени с йонизиращи лъчения. 6. Съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните се забранява в храни, използвани в детското хранене да се влагат продукти и съставки, които се състоят или съдържат генетично модифицирани организми (ГМО). 7. Консервираните месни продукти да не съдържат консерванти, оцветители и да са с ниско съдържание на сол. 8. Когато месните продукти не са по утвърден стандарт, трябва да са произведени по ТД, в случай, че отговарят на изискванията за суровини, заложени в техническите изисквания и рецептурите за производство на продукти по утвърдени стандарти 9. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15113000, 15111200, 15112130, 15131100, 15131310, 15131400, 15131500, 15241500

Описание:

Свинско месо
Телешко месо
Пилета
Колбаси и подобни продукти от месо
Пастет
Продукти от свинско месо
Продукти от птиче месо
Скумрия

3) Количество или обем

По предварителна заявка на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
75944.22 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Млечни продукти
1) Кратко описание

"Млечни продукти" 1. Предлаганите мляко и млечни продукти да са без растителни мазнини. 2. Прясното пастьоризирано мляко, трябва да е произведено от сурово мляко, отговарящо на изискванията на Регламент № 853/2004. 3. Не се допускат храни обработени с йонизиращи лъчения. 4. Съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните се забранява в храни, използвани в детското хранене да се влагат продукти и съставки, които се състоят или съдържат генетично модифицирани организми (ГМО). 5. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15511000, 15530000, 15540000, 15551300, 15511700, 15550000

Описание:

Мляко
Масло
Сирене
Кисело мляко
Мляко на прах
Други млечни продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
37180.44 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

"Плодове и зеленчуци" 1. Пресните плодове и зеленчуци трябва да отговарят на изискванията за качество в съответствие с изискванията на общия стандарт и специфичните стандарти за предлагане на пазара. 2. Не се допускат пресни плодове и зеленчуци, съдържащи остатъчни количества пестициди и нитрати над максимално допустимите стойности. 3. Кореноплодните зеленчукови култури/морков, ряпа, салатно цвекло, репички и др./ трябва да отговарят на изискванията на общия стандарт за предлагане на пазара на пресни плодове и зеленчуци. 4. Картофите трябва да са цели, здрави, чисти без земя и примеси, без повреди от вредители. Не се допуска използването на гнили картофи и с лошо качество, което ги прави негодни за консумация. 5. Съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните се забранява в храни, използвани в детското хранене да се влагат продукти и съставки, които се състоят или съдържат генетично модифицирани организми (ГМО). 6. Не се допускат храни обработени с йонизиращи лъчения. 7. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03212100, 03220000

Описание:

Картофи
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

По предварителна заявка на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
37814.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви
1) Кратко описание

"Консерви" 1. Стерилизираните зеленчуци да са с ниско съдържание на мазнини и сол, а стерилизираните плодове - с ниско съдържание на захар, без синтетични подсладители, оцветители и консерванти. 2. В детските заведения и училищата не се доставят и приемат продукти с нарушена херметичност и признаци на бомбаж. 3. Плодовите напитки да са етикетирани в съответствие с Наредбата за изискванията към напитките от плодове. 4. Не се допуска предлагане на плодови сладка и конфитюри със съдържание на добавена захар над 50%. 5. Съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните се забранява в храни, използвани в детското хранене да се влагат продукти и съставки, които се състоят или съдържат генетично модифицирани организми (ГМО). 6. Не се допускат храни обработени с йонизиращи лъчения. 7. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност. 8. Плодовите и плодово-зеленчуковите нектари да са със съдържание на моно- и дизахариди до 20%.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000, 15321800, 15331425, 15331423, 15331130, 15332200, 15321700, 03142100

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Концентрирани сокове
Доматено пюре
Домати в кутия
Фасул, грах, пиперки, домати и други зеленчуци, преработени
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Смеси от неконцентрирани сокове
Естествен мед

3) Количество или обем

По предварителна заявка на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
32354.3 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти
1) Кратко описание

"Други хранителни продукти" 1. Предварително опакованите продукти да са в опаковка, която предпазва от външно замърсяване и не променя органолептичните; 2. Пакетираните храни да са етикетирани и маркирани съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните. 3. Не се допускат храни с нарушена цялост на опаковката. 4. Не се допускат храни с признаци на развала и изтекъл срок на годност. 5. Слънчогледовото масло трябва да има светложълт цвят, бистро, без утайки и примеси. 6. Не се приемат зърнени храни и храни на зърнена основа с признаци на видимо плесенясване, с наличие на складови вредители и/ или следи от тяхната дейност. 7. Пълнозърнестите продукти да са произведени в съответствие с показателите, заложени в ТД на производителя, без оцветители. 8. Варивата да са здрави, цели, чисти, без чужди вещества, без вредители и увреждания от вредители, без неспецифичен мирис и/или вкус и с цвят характерен за продукта. 9. Ядките да са цели, здрави, чисти, с цвят, вкус и мирис характерен за продукта, без странични примеси, неповредени от насекоми или гризачи и без наличие на живи вредители. 10. Използваният чай да не съдържа оцветители и овкусители. 11. Използва се само сол, йодирана с калиев йодат. 12. Съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните се забранява в храни, използвани в детското хранене да се влагат продукти и съставки, които се състоят или съдържат генетично модифицирани организми (ГМО). 13. Не се допускат храни обработени с йонизиращи лъчения. 14. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност. 15. Храните на зърнена основа, предназначени за консумация от децата във възрастта до 3 години, по отношение на състава им трябва да отговарят на Наредбата за изискванията към храните на зърнена основа и към детските храни, предназначени за кърмачета и малки деца.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03142500, 03211300, 03211100, 03212210, 03221210, 15411100, 15831000, 15820000, 15841000, 15865000, 15871100, 15872200, 15898000

Описание:

Птичи яйца
Ориз
Пшеница
Сухи бобови зеленчуци
Фасул
Растителни масла, течни
Захар
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия
Какао
Билков чай
Оцет и заместители на оцета
Подправки
Мая

3) Количество или обем

По предварителна заявка на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
35227.6 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12