Версия за печат

00081-2014-0017

BG-Варна: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет.5, За: Биляна Якова, Светла Маринова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820830; 052 820916, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846; 052 820926

Място/места за контакт: Общинско предприятие "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: www.varna.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за проектиране, СМР, доставка и монтаж по Компонент 5 „BRT коридор”, Компонент 7 „Съоръжения за колоездене”, Компонент 8 „Подобрения на крайни спирки”, Компонент 10 „Мерки за подобряване на достъпността” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Варна, адрес: гр. Варна 9000, бул. „Осми Приморски полк” № 43
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка са изпълнението на всички дейности по Компонент 5, 7, 8 и 10, които са разделени в четири обособени позиции: Обособена позиция 1:„Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на оборудване за спирки и авторски надзор за изграждане на BRT (Bus Rapid Transit) коридор – коридор за бързи автобусни линии, по Компонент 5 „BRT коридор” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Обособена позиция 2: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за изграждане на съоръжения за колоездене по Компонент 7 „Съоръжения за колоездене” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Обособена позиция 3:„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за подобрения на 3 крайни спирки (Владиславово, Бриз и Аспарухов мост) по Компонент 8 „Подобрения на крайни спирки” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Обособена позиция 4:„Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на съоръжения и авторски надзор за изпълнение на мерки за подобряване на достъпността по Компонент 10 „Мерки за подобряване на достъпността” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71320000, 45100000, 45233200, 45233221

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Работи по пътна маркировка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка са изпълнението на всички дейности по Компонент 5, 7, 8 и 10, които са разделени в четири обособени позиции: Обособена позиция 1:„Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на оборудване за спирки и авторски надзор за изграждане на BRT (Bus Rapid Transit) коридор – коридор за бързи автобусни линии, по Компонент 5 „BRT коридор” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Обособена позиция 2: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за изграждане на съоръжения за колоездене по Компонент 7 „Съоръжения за колоездене” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Обособена позиция 3:„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за подобрения на 3 крайни спирки (Владиславово, Бриз и Аспарухов мост) по Компонент 8 „Подобрения на крайни спирки” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Обособена позиция 4:„Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на съоръжения и авторски надзор за изпълнение на мерки за подобряване на достъпността по Компонент 10 „Мерки за подобряване на достъпността” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Предвидените количества и обем работи за всяка позиция са съгласно техническите спецификации, приложения 1, 2, 3 и 4 към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
33958509.8 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

09.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер, както следва:за обособена позиция 1: 264 000 лева;за обособена позиция 2: 47 000 лева; за обособена позиция 3: 13 000 лева; за обособена позиция 4: 14 000 лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – oбщина Варна: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД – гр.Варна IBAN: BG63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Представената банкова гаранция трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за участие”. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнениев размер на 3% от стойността на договора (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – община Варна: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД – гр.Варна IBAN: BG63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF •Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за изпълнение”. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. . Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на договора , удължен с тридесет календарни дни, и започва да тече от сключване на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Банкова гаранция за получаване на аванс - в размер на 20% от договорената стойност. Банковата гаранция за аванса се освобождава в 5-дневен срок от датата на издаване на разрешението за ползване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

20 % аванс от общата стойност на договора, платим в 14-дневен срок след подписване на договора, обезпечен с банкова гаранция. До 3 (три) междинни плащания на база на действително изпълнени услуги, доставки (само за обособени позиции 1 и 4) и строителни работи, всяко на стойност не по малко от 15% от общата цена, в 14-дневен срок след подписване на на приемо-предавателен протокол. Окончателно плащане в размер на остатъка, платим в 14 (четиринадесет)-дневен срок след приемането на пълния предмет на договора. От окончателното плащане се приспада авансът и междинните плащания.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Споразумението по т.5 от раздел III.2.1 трябва да съдържа клаузи, в които: -се гарантира, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; -се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; -се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; -представляващият обединението/консорциума се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -се гарантира, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. -се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедуарата за възлагане на обществена поръчка има право да участва всяко бълг. или чуждестр. физическо лице (ФЛ) или юридическо лице (ЮЛ), както и техни обединения. От участие се отстранява участник, при който или за чийто подизпълнител е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б.а-д,2 и 3 и чл.47,ал.2,т.1,3и4 от ЗОП. В процедурата не могат да участват участници, при които лицата по чл.47, ал.4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ, при които са налице обстоятелства във връзка с Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.57, §2 от Регл. (ЕС, Евратом) №966/2012. Участн. в процедурата трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към КСБ за изпълнение на съответната категория строеж. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискването се прилага съобразно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Представят се следните документи: 1.Оферта и Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2 Административни сведения;3 Заверенео копие (ЗК) от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато не е представен ЕИК, участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагaт към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестр. ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или администр. орган от държавата, в която са установени;4 Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това);5 Споразумение за създаване на обединение за участие в общ. поръчка - когато участникът е обединение, което не е ЮЛ;6.Декларация (Д-я) за отсъствие на обстоят. по чл.47, ал.1,т.1,б.а-д,т.2 и 3 от ЗОП;7 Д-я за отсъствие на обстоят. по чл. 47, ал.2,т.1,3 и4 от ЗОП;8 Д-я за отсъствие на обстоят. по чл. 47, ал.5 от ЗОП;8а Д-я във връзка с Общи насоки за избягване на конфл. на интереси по смис. на чл. 57, параграф 2 от Регл. (ЕС, Евратом) № 966/2012 9. Д-я по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 10. Д-я по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП. Информация за мин. цена на труда може да бъде получена от НОИ; Информ. за закрила на заетостта може да бъде получена от АЗ към МС; Информ. за условията на труда може да се получи от ИА "ГИТ".;11. Д-я по чл. 56, ал.1, т.12; 12. Документ (док.) за внесена гаранция за участие; 13. Д-я за посещение на обекта; 14. ЗК на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи, както следва: за обос. позиция 1,2 и4 - от 2-ра група, 2-ра категория, за обос. позизция 3 - от 2-ра група, 3-та категория или д-я, че участникът е вписан. Когато участн. в чуждестр. лице, може да докаже регистрацията си в еквив. регистър на държавата, в която е установен с д-я или удостоверение за наличието на регистрация от комп. органи, съгласно националния му закон. При участие на подизпълнители, док. по т.2,3,4,6,7,8,8а, се представят и за всеки от тях, а изискванията към тях, посочени в критериите за подбор, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Док. по т. 10 се представя само за подизпълнители, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги, а док. по т.14. се представя само за подизпълнители, които ще изпълняват строителни дейности. Когато участн. в процед. е обединение, което не е ЮЛ док. по т.2,3,6,7,8,8а) се представят и за всяко ФЛ и ЮЛ, вкл. в обедин., док. по т. 10 се представя само от участници в обедин., които ще изпълняват дейности, свързани със строит. или услуги, а док. по т. 14 трябва да бъде представен поне един от участниците в обедин. Когато участн. в процедурата е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обединен., офертата се подава на бълг. език, док. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален (извършен от преводач с скл. договор с МВнР) превод, а останалите документи, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1.Справка за общия оборот и оборота от строително-монтажни работи на обекти, сходни с предмета на поръчката за последните три (3) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 1.2. Заверено копие на отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), придружено от заверено копие на Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 /три/ приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), оформени съгласно Закона за счетоводството или приложимото законодателството на страната, в която е учредено чуждестранното юридическо лице и когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. Валидни застраховки “Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2. ал. 1, т. 1 и т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. 3. Заверено копие на документ, издаден от местна и/или чуждестранна финансова институция, потвърждаващ наличието на собствени средства и/или гаранционно писмо, в което финансовата институция декларира, че е предоставила кредит/достъп до кредитна линия/овърдрафт на участника за настоящата поръчка в необходимия размер или декларира, че ако участникът бъде избран за изпълнител, ще предостави/кредит/достъп до кредитна линия/овърдрафт на участника за настоящата поръчка в необходимия размер. В случай, че някои от исканите документи се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията към датата на представяне на офертата, участниците могат да не ги представят съгласно чл. 47 ал. 11 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 до т. 3 се представят и за всеки от тях, а изискванията към тях, посочени в критериите за подбор, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а документът по т. 2 - за всеки от членовете на обединението/ консорциума, които ще изпълняват строителни дейности и проектиране. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Оборотът на участника за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да бъде равен на минимум, както следва: За обособена позиция (ОП) 1: общ оборот на обща стойност не по-малко от 70 000 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС и оборот от СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 60 000 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС, За обособена позиция 2: общ оборот на обща стойност не по-малко от 12 000 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС и оборот от СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 10 000 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС; За обособена позиция 3:общ оборот на обща стойност не по-малко от 3 500 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС и оборот от строително-монтажни работи на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 3 000 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС; За обособена позиция 4:общ оборот на обща стойност не по-малко от 3 500 000,00 лева без ДДС или тяхната равностойност във валута без ДДС и оборот от строително-монтажни работи на обекти, сходни с предмета на поръчката, на обща стойност не по-малко от 3 000 000,00 лева или тяхната равностойност във валута без ДДС. Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнението на договор/и, включващ/и поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на обекти от транспортната инфраструктура с прилежащите им съоръжения. Когато участник представя оферта за повече от една обособена позиция, изискването за реализиран общ оборот е сборът от изискуемия оборот за съответните обособени позиции. 2. Участникът трябва да притежава валидни застраховки “Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2. ал. 1, т. 1 и т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. 3. Да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от: За обособена позиция 1: 5 297 000 лв.;За обособена позиция 2: 951 000 лв.;За обособена позиция 3: 263 000 лв.;За обособена позиция 4: 280 000 лв. в една от следните форми – собствени средства и/или достъп до кредит/и, и/или овърдрафт/и, и/или кредитна/и линия/и. При посочване на участие с ползване на подизпълн., изискв. по т. 1 до т. 3 се отнасят до подизп., съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал.2 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването по т.1 и т.3 се прилага за обединението/консорциума като цяло, а изискването по т. 2 за всеки от членовете на обединението/консорциума, който ще изпълнява строителни дейности и проектиране.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнени договори за строителство и/или инженеринг за период от 5 /пет/ години, считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата за възлагане на обществената поръчка, придружен от оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 1а). Списък на изпълнени договори за проектиране, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, придружен от оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнението. 2. Списък на предложения инженерно-технически състав, ангажиран за изпълнението на строителните дейности, придружен от следните документи:Автобиография, подписана от съответния член на екипа; Заверено копие от диплома за завършено образование, за всеки член от екипа; Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит трудов стаж (копие от трудова книжка, референции от работодател и/или възложител за конкретен проект, др.) за всеки член от екипа; Заверени копия от релевантни удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве 3. Списък на проектантския екип, ангажиран с изпълнение на проектирането, придружен със заверени копия на валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност. 4. Заверено копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/еквивалентен документ. 5. Заверено копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/еквивалентен документ. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП ще бъдат приемани еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 до т. 5 се представят и за всеки от тях, а изискванията към тях, посочени в критериите за подбор, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, като като обхватът на сертификатите по т. 4 и т. 5 трябва да съответства на ангажимента на съответния подизпълнител в изпълнението на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 - 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документите по т. 4 и 5 се представят за всеки член на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП), като обхватът на сертификата трябва да съответства на ангажимента на съответния член в изпълнението на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът в процедурата трябва успешно да е изпълнил за период от 5г. до крайната дата за подаване на офертата в процедурата, поне 1 договор за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на както следва: за обособена позиция (ОП) 1: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи; за ОП 2: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи и велосипедни алеи; за ОП 3 и 4: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи и спирки на МГОТ и поне 1 договор за проектиране на, както следва: за(ОП) 1: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи; за ОП 2: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи и велосипедни алеи; за ОП 3 и 4: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи и спирки на МГОТ ИЛИ да е изпълнил за период от 5 г., до крайната дата за подаване на офертите в процедурата поне 1 договор за инженеринг (проектиране и строителство (изграждане/рехабилитация/реконструкция)) на, както следва: (ОП) 1: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи; за ОП 2: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи и велосипедни алеи; за ОП 3 и 4: обекти от транспортната или пътната инфраструктура, вкл. улични мрежи и спирки на МГОТ. 2. Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, включващ минимум следните позиции: Ръководител екип – образователна степен магистър, пътен инженер или инж. СГС или аналог., стаж по специалността мин. 5 г.; да е ръководил изпълнението на най-малко 1 обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на улични мрежи и/или пътища; Технически ръководител - мин. средно спец. образование с 4-годишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или аналог. Трудов стаж по специалността – мин 5 г.;да е ръководил изпълнението на най-малко 1 обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на улични мрежи и/или пътища. Пътен инженер - с образ. степен магистър, спец. „Транспортно стр-во“ или аналог. Трудов стаж по специалността – мин. 5 г.; Координатор по безопасност и здраве:притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно, и опит на подобна позиция в най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на улични мрежи и/или пътища.;Отговорник по контрола на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, и опит на подобна позиция в най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на улични мрежи и/или пътища; 3. Участникът трябва да разполага с проектантски екип за съответната обособена позиция, както следва: За обос. поз. 1: Ръководител на проектантския екип – инженер по част „Транспортно строит.”; да е ръководил проектирирането на най-малко 1 обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на улични мрежи и/или пътища;Инж. по част „Транспортно строит.”;2 инж. по част „Геодезическа”; Инж. по част „Конструктивна”;Архитект; Ландшафтен архитект; Инж. по част „Електрическа”; Инж. по част „Водоснабдяване и канализация”; Инж. по част „Инженерно-геоложки проучвания”; Инж. спец. „Телекомуникации” или аналогична. Продължава в т. VI.3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател ТПП Техническо предложение за проектиране, включващ подпоказател ТПП1 Обосновка на проектантската задача - 15 т. и подпоказател ТПП2 Методология за решаване на проектантската задача - 15 т.; тежест: 30
Показател: Показател СИП Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „идеен проект” ; тежест: 5
Показател: Показател СРП Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект”; тежест: 5
Показател: Показател ТПИ Техническо предложение за изпълнение на строителството, включващ подпоказател ТПИ1 Стратегия за изпълнение и управление на риска - 15 т. и подпоказател ТПИ2 Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за участниците в движението, живущите и търговците в близост до строителните обекти, жителите и туристите на Варна - 15 т.; тежест: 30
Показател: Показател ЦП Предлагана цена за проектиране; тежест: 10
Показател: Показател ЦИ Предлагана цена за изпълнение на строителството; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – при община Варна на адрес: гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92, ет. 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Към т. II.3)Срокът за изпълнение на вс. една от об. позиции започва да тече от датата на подп. на договор и приключва с издаването на разр. за ползване на обекта,предмет на съответната об. позиция,но не по-късно от 30 календарни дни преди изтичането на срока(09.07.2015 г.)на Договора за безвъзмездна финансова помощ(ДБФП)м/у община Варна и УО на ОПРР.В случай че срокът на ДБФП бъде удължен,срокът за изпълнение на вс. една от об. позиции ще бъде удължен респективно,но не по-късно от 30 календ. дни преди изтичането на удължения срок на ДБФП м/у община Варна и УО на ОПРР.Макс. възможен срок за удължаване на ДБФП е 30.10.2015 г. Към т. III.2.3) За обос. поз. 2: Ръководител на проектантския екип – инж. по част „Транспортно строителство”; да е ръководил проектирането на най-малко 1 обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на улични мрежи и/или пътища;Инж. по част „Конструктивна”;Инж.по част „Геодезическа”;Ландшафтен архитект;Инж. по част „Електрическа”;Инж.по част „ВиК”;Инж. по част „Инженерно-геоложки проучвания”;Инж. специалност „Телекомуникации” или аналогична. За обос. поз.3 Ръководител на проектантския екип – инж. по част „Транспортно строителство”; да е ръководил проектирането на най-малко 1 обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на ул. мрежи и/или пътища; Инж. по част „Геодезическа”;Инж. по част „Конструктивна”;Архитект;Ландшафтен архитект;Инж. по част „Електрическа”;Инж. по част „ВиК”;Инж. по част „Отопление, вентилация и климатизация”;Инж. по част „Инженерно-геоложки проучвания”;Инж. спец. „Телекомуникации” или аналог.;Инж. спец. „Електроенергетика и електрообзавеждане” или аналог. За обос. поз.4: Ръководител на проектантския екип – инж. по част „Транспортно строителство”; да е ръководил проектирането на най-малко 1 обект за изграждане и/или реконструкция на пътни обекти и/или улици;Инж. по част„Геодезическа”;Архитект;Инж. по част „Конструктивна”;Инж. по част „Електрическа”;Инж.по част „ВиК”;Инж. спец. „Телекомуникации” или аналог.Всеки член от проектантския екип по всяка обособена позиция трябва да притежава Пълна проектантска правоспособност.В случай че участник подава оферта за повече от една позиция, не е задължително представянето на проектантски екип, съставен от различни лица за всяка от обособените позиции, за които подава оферта, с изключение на ръководетя на проектантския екип и инж. по част „Геодезическа”. Когато подава оферта за повече от една позиция, участникът трябва да осигури по 1 ръковител на проектантския екип и по 1 инж. по част „Геодезическа” за всяка една от обособените позиции 2,3 и4, и 1 ръководител и 2 инж. по част „Геодезическа” за обособена позиция 1. 4. Участникът трябва да има внедрена системама за управление на качеството според международно признат стандарт ISO 9001:2008 с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент/внедрени еквиваленти мерки за осигуряване на качеството; 5. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда в според международно признат стандарт ISO 14001:2004 с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или еквивален/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията по т. 1 до т. 5 се отнасят до подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал.2 от ЗОП, като обхватът на сертификата по т. 4 и т. 5 трябва да съответства на ангажимента на съответния подизпълнител в изпълнението на поръчката. В случай, че участникът е обединение или консорциум, изискванията по т. 1 до 3 се отнасят общо (кумулативно) за обединението, а изискванията по т. 4 и 5 които се отнасят за всеки член на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП), като обхватът на сертификата трябва да съответства на ангажимента на съответния член в изпълнението на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т. 1 и ал.6 от Закона за обществени поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на оборудване за спирки и авторски надзор за изграждане на BRT (Bus Rapid Transit) коридор – коридор за бързи автобусни линии, по Компонент 5 „BRT коридор” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”
1) Кратко описание

„Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на оборудване за спирки и авторски надзор за изграждане на BRT (Bus Rapid Transit) коридор – коридор за бързи автобусни линии, по Компонент 5 „BRT коридор” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.” Видовете работи са съгласно техническата спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71320000, 45100000, 45233200, 45233221

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Работи по пътна маркировка на пътища

3) Количество или обем

В рамките на тази обособена позиция потенциалният изпълнител трябва да извърши: 1. Изработване на инвестиционен проект в две фази – идеен и технически проект, в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Идейният проект трябва да бъде разработен в минимум два варианта. BRT коридора трябва да свързва кв. Владиславово и кв. Бриз, като според прединвестиционното проучване индикативната му дължина е 15 000 м, а по протежението на коридора (в двете посоки) са разположени 60 броя спирки. Средно разстояние между спирките 500 м. Проектна честота на превозните средства: - в пиков час: на 3 мин.; - в останалото време: на 4 - 7 мин., в зависимост от пътникопотока. 2. Извършване на строителни и монтажни работи за изграждането на BRT коридора въз основа на одобрен проект във фаза „технически проект” и издадено разрешение за строеж, така че той да бъде въведен в експлоатация. В процеса на строителството потенциалният изпълнител трябва да изработи документацията, необходима за издаване на удостоверение по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър. 3. Доставка и монтаж на оборудване за спирките по BRT коридора въз основа на одобрените технически спецификации в инвестиционния проект във фаза „технически проект” и издадено разрешение за строеж. 4. Авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на строителството.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
26484746 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 09.06.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за изграждане на съоръжения за колоездене по Компонент 7 „Съоръжения за колоездене” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”
1) Кратко описание

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за изграждане на съоръжения за колоездене по Компонент 7 „Съоръжения за колоездене” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71320000, 45100000, 45233200, 45233221

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Работи по пътна маркировка на пътища

3) Количество или обем

В рамките на тази обособена позиция потенциалният изпълнител трябва да извърши: 1. Изработване на инвестиционен проект в две фази – идеен и технически проект, в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Идейният проект трябва да бъде разработен според предписаните в прединвестиционното проучване трасета с обща дължина около 14,5 км., както и две връзки със съществуващи велоалеи с дължина 1,8 км. Идейният проект трябва да предвиди съоръжения за паркиране на велосипеди (местостоянки) – 50 броя в близост до трасето на велоалеите с 8-12 места за паркиране на велосипеди. Предлаганите трасета на велосипедните алеи във фаза предпроектни проучвания могат да бъдат променяни във фаза „идеен проект” с цел да обхванат максимално жилищните райони, районите, наситени с училища, детски заведения, болници спортни площадки, стадиони и др. Направленията им като трасета трябва да бъдат запазени. В проекта да бъдат включени предложения за местостоянки за отдаване на велосипеди под наем по трасетата. 2. Извършване на строителни и монтажни работи за изграждането на велосипедните алеи въз основа на одобрен проект във фаза „технически проект” и издадено разрешение за строеж, така че да бъдат въведени в експлоатация. В процеса на строителството потенциалният изпълнител трябва да изработи документацията, необходима за издаване на удостоверение по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър. 3. Авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на строителството.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4756450.21 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 09.06.2015 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за подобрения на 3 крайни спирки (Владиславово, Бриз и Аспарухов мост) по Компонент 8 „Подобрения на крайни спирки” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”
1) Кратко описание

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за подобрения на 3 крайни спирки (Владиславово, Бриз и Аспарухов мост) по Компонент 8 „Подобрения на крайни спирки” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71320000, 45100000, 45233200, 45233221

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Работи по пътна маркировка на пътища

3) Количество или обем

В рамките на тази обособена позиция потенциалният изпълнител трябва да извърши: 1. Изработване на инвестиционен проект в две фази – идеен и технически проект, в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Идейният проект трябва да обхване трите най-големи автобусни терминала (крайни спирки): Владиславово, Бриз и Аспарухов мост. Проектирането ще обхване реконструкция и ремонт на пътната настилка, пешеходните зони и тротоари, както и ще предложи подходящо ландшафтно оформление и озеленяване, достъпност и осветление. Същевременно трябва да бъдат проучени и предложени решения за нормални условия на труд и почивка на шофьорите и на персонала, обслужващ терминалите – чрез реконструкция и модернизация на диспечерския пункт на терминал „Владиславово” (РЗП 90 кв.м) и нови сгради, отговарящи на съвременните хигиенни, технологични норми, както и удовлетворяващи изискванията за енергоефективност, едноетажни с РЗП 100-110 м2 за терминалите в кв. ”Бриз” и „Аспарухов мост”. 2. Извършване на строителни и монтажни работи за подобряване на трите крайни спирки въз основа на одобрен проект във фаза „технически проект” и издадено разрешение за строеж, така че да бъдат въведени в експлоатация. В процеса на строителството потенциалният изпълнител трябва да изработи документацията, необходима за издаване на удостоверение по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър 3. Авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на строителството.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1316313.59 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 09.06.2015 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на съоръжения и авторски надзор за изпълнение на мерки за подобряване на достъпността по Компонент 10 „Мерки за подобряване на достъпността” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”
1) Кратко описание

„Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на съоръжения и авторски надзор за изпълнение на мерки за подобряване на достъпността по Компонент 10 „Мерки за подобряване на достъпността” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.”. Видовете работи са съгласно техническите спецификации.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71320000, 45100000, 45233200, 45233221

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Работи по пътна маркировка на пътища

3) Количество или обем

В рамките на тази обособена позиция потенциалният изпълнител трябва да извърши: 1. Изработване на инвестиционен проект в две фази – идеен и технически проект, в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Обект на проектиране ще бъдат 150 бр. спирки за МГОТ в град Варна, които ще се уточнят във фаза „идеен проект” след обследване на автобусните маршрути и съгласуване с Възложителя. Определените спирки трябва да бъдат рехабилитирани и модернизирани, вкл. с приложени всички мерки за достъпност - осигуряване достъп до спирките на МГОТ за инвалидни колички чрез маркиране на мястото, на което следва са се установява и отваря вратата на ПС на МГОТ, а така също и полагане на настилка, подходяща за незрящи пътници; понижаване на бордюри; звукова сигнализация за незрящи и др. подходящи мерки. За всички спирки трябва да бъде предвидена и нова статична информация - информационните табла трябва да включват маршрутна карта на МГОТ, разписание, връзка с други линии и времето за пътуване до избрани дестинации. В близост до спирките да бъдат предвидени пешеходни пътеки. Предмет на проектното решение ще бъде и изграждането на звукова сигнализация за незрящи на 50 кръстовища в близост до спирките, както и понижаване на тротоарите и поставянето на тактилни плочи за незрящи. 2. Извършване на строителни и монтажни работи по всички мерки за достъпност въз основа на одобрен проект във фаза „технически проект” и издадено разрешение за строеж, така че да бъдат въведени в експлоатация. В процеса на строителството потенциалният изпълнител трябва да изработи документацията, необходима за издаване на удостоверение по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър 3. Доставка и монтаж на 30 броя автоматизирани рампи за 30 автобуса по разработени от изпълнителя на база проучване на наличния автобусен парк и одобрени от Възложителя конкретни технически спецификации. 4. Авторски надзор по всички части на инвестиционния проект по време на строителството.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1401000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 09.06.2015 г.