Версия за печат

02718-2014-0005

BG-Карлово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800122

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, ТП "Държавно горско стопанство Карлово", ул. "Калофер войвода" №23, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 96502, E-mail: dgskarlovo@ucdp-smolian.com, Факс: 0335 96531

Място/места за контакт: ТП "ДГС Карлово"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://ucdp-smolian.com/ ; http://dgskarlovo.ucdp-smolian.com/..

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/ ; http://dgskarlovo.ucdp-smolian.com/..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Карлово” за срок от 36 месеца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП "ДГС Карлово", гр. Карлово, общ. Карлово, обл. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва доставка на - канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки; доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети; компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и количество се съдържа в техническата спецификация от съответстващата документация. Доставките следва да се извършват франко в административната сграда на ТП „ДГС Карлово”, адрес: гр. Карлово, ул. „Калофер войвода” №23. Включените в списъка артикули не са задължителни по вид и количество и възложителят не носи отговорност, ако не ги е изчерпал. Възложителят има право да променя посочените количества съобразно нуждите си, включително да се откаже от доставка на определени видове.Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми. Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт. Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки и да отговарят напълно на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Папки за досиета

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 004 - 003561 от 07.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 46 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД, ЕИК 201417931, ул. „проф. Иван Шишманов” №4, ап.1, Република България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 032 640177

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2014 г.