Версия за печат

02718-2014-0024

BG-гр. Клисура: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800206

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, ТП "Държавно горско стопанство Клисура", ул. "20-ти април" №26, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4341, гр. Клисура, Тел.: 0335 96531, E-mail: dgsklisura@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ТП "ДГС Клисура"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com/; http://dgsklisura.ucdp-smolian.com/..

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com/; http://dgsklisura.ucdp-smolian.com/..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура” за срок от 36 месеца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП "ДГС Клисура", гр. Клисура, общ. Карлово, обл. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура” за срок от 36 месеца”. Поръчката включва доставка на - канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки; доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети; компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и количество се съдържа в техническата спецификация от съответстващата документация. Доставките следва да се извършват франко в административната сграда на ТП „ДГС Клисура”, адрес: гр. Клисура, ул. „20-ти април” №26. Включените в списъка артикули не са задължителни по вид и количество и възложителят не носи отговорност, ако не ги е изчерпал. Възложителят има право да променя посочените количества съобразно нуждите си, включително да се откаже от доставка на определени видове. 2.3. Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми. Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт. Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки и да отговарят напълно на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100

Описание:

Хартия за печатане
Офис принадлежности
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Химикалки
Папки за досиета

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 009 - 011045 от 14.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 34 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РИФ-08 ТОДОРОВ, ХРИСТЕВА С-ИЕ” СД, ЕИК 040369578, ул. „Петър Божинов” №10, Вх.Б, ет.1, ап.2, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0335 96833, E-mail: sdrif08_karlovo@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

В информацията за сключен договор е посочена стойност 0, тъй като стойността на договора се определя след изпълнението му. Към момента на сключването са известни единичните цени, а крайната цена зависи от нуждите, които ще възникнат в хода на изпълнение на договора .

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2014 г.