Версия за печат

00353-2014-0120

BG-Козлодуй: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Елмира Попова, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76151, E-mail: epopova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и модернизация на Пречиствателен комплекс

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е "Реконструкция и модернизация на Пречиствателен комплекс" и обхваща: •Строително-конструктивна част – включва поетапна рехабилитация на основните съоръжения. •Технологична част – поетапни демонтажни и монтажни работи за подмяна на основни съоръжения от действуващата инсталация, подмени на тръбопроводи, укрепващи конструкции и др.; •Част електротехническа и СКУ – подмяна на сборки DZ42 и DZ43, демонтаж на старо и монтаж на ново окабеляване и др., пуско-наладъчни работи; По част СКУ – монтаж на измервателна апаратура за разход, ниво и др., наладка на управлението на новомонтираното оборудване. Изпълнителят трябва да осъществи доставките на оборудването и материалите по всички части в съответствие с работния проект и количествените сметки, както и изработването на някои нестандартни елементи (в съответствие с машинно-конструктивната част)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45252000 (IA13) , 45252130

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за третиране на отпадъчни води, пречиствателни станции и заводи за изгаряне на битови отпадъци (Реконструкция )
Оборудване на пречиствателна станция

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът и видът на необходимите доставки и СМР е в съответствие с количествените сметки, които са неразделна част от тръжната документация. Същите са изготвени на база приет от АЕЦ работен проект за изпълнение на “Реконструкция и модернизация на Пречиствателен комплекс“, който ще бъде предоставен на Изпълнителя след сключване на договора. В обема на настоящето задание Изпълнителят трябва да осъществи доставките на оборудването и материалите по всички части в съответствие с работния проект и количествените сметки, както и изработването на някои нестандартни елементи (в съответствие с машинно-конструктивната част). След приемане на технологичните обекти от Възложителя, Изпълнителят възстановява експлоатационния вид на площадката (където минават каналите) – тревни площи, бетонова замазка или асфалт.Количествените сметки се намират в Профила на купувача на Интернет адреса, посочен в т. I.1) от обявлението, заедно с документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
1647000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие: в размер на 7500,00 лв. в една от следните форми: 1.1.парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД. Документът се представя в оригинал или заверено копие с гриф “Вярно с оригинала”, свеж печат и подпис от лице с представителни функции. 1.2.банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите. 2.Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % от стойността му в една от следните форми: 2.1.парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или 2.2.банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-голям от срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

• 90% (деветдесет процента) от цената на КСС поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура,а за доставките по КСС – МТ и Електро – срещу приемо-предавател протокол, протокол за проведен входящ контрол без забележки и фактура за стойността им. • 90% (деветдесет процента) от стойността на непредвидените разходи на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърден Констативен протокол, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР придружен с анализни цени и оригинална фактура. • Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР и от стойността на доставките по МТ и Електро част се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване екзекутивната документация, срещу представяне на Акт/ове за функционални изпитания. • Остойностяването на непредвидените разходи за СМР, които не са предвидени в основната Количествено-стойностна сметка по договора, се извършва съгласно ценовите показатели от офертата, които стават част от договора. • Непредвидени разходи за СМР са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества СМР и/или добавяне на нови видове и количества СМР, които не са могли да бъдат предвидени преди сключване на договора. Непредвидените работи се възлагат за изпълнение след като са предварително одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е оформен Констативен протокол, утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

1/ Гаранционните срокове на изпълнените видове монтажни работи, съоръжения и обекти не могат да бъдат по-малки от регламентираните минимални гаранционни срокове съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството); 2. Необходимо е запознаване с работния проект, който се намира на разположение всеки работен ден от 8.30 ч. до 15.00ч. в сградата на Управление "Инвестиции", стая 109. Лице за контакти е: Светла Панайотова, специалист "ПО", тел.: 0973/72947. 3. Необходимо е да се извърши оглед на обекта. Лице за контакти е:Св. Маринов, тел. 0973/76037 или Янка Янева, тел. 0973/73263; Запознаването с работния проект и огледа на обекта, участникът удостоверява с декларация в офертата си. 4. Срокът за изпълнение на поръчката е 6 месеца, от датата на Протокол за откриване на строителна площадка. Доставката на технологичното оборудване трябва да се извърши до 1 месец преди датата на предоставяне на фронт за работа поради технологични условия за работа и експлоатационни ограничения.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документи за подбор 1.1.Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти за участие и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.; 1.2.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.3.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 1.6.Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7.Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 1.8.Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.9.Документ за гаранция за участие; 1.10. Декларация за запознаване с работен проект 1.11. Декларация за оглед на обекта 1.12. Информационен лист. 2.Предложение за изпълнение на поръчката 2.1.Работна програма за изпълнение на дейностите 2.2.Линеен график за изпълнение на дейностите; 2.3.Спецификация на оборудване 2.4.Декларация за гаранционен срок и гаранционни условия /по т.5.4 от проекта на договор и т.5.7 от проекта на договор/ 3.Предлагана цена 3.1.Рекапитулация и Количествено-стойностна сметка 3.2.Основни показатели на ценообразуване 3.3.Компакт диск с анализи на единични цени (записани в PDF формат) 3.4.Разделителна ведомост между основния изпълнител и подизпълнителя/ите с конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще изпълнява всеки от тях, и стойността на съответната част в лева и в процент от общата стойност на поръчката (в случай, че се използва подизпълнител). Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Наличие на Валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за дейност строителство със застрахователна сума, съответстваща на минималната застраховка за І категория съгласно Наредбата за реда и условията за задължително застраховане в проектирането и строителството Изискуеми документи: Валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за дейност строителство със застрахователна сума, съответстваща на минималната застраховка за І категория съгласно Наредбата за реда и условията за задължително застраховане в проектирането и строителството

ІІІ.2.3) Технически възможности

І.Минимални изисквания: І.1. Наличие на опит в изграждане и/или реконструкции на пречиствателни или помпени станции през последните 5 години. Доказва се посредством списък на изпълнени договори, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти като тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания І.2.Участникът да разполага с персонал с необходимата квалификация за изпълнение на възлаганите дейности и съответните квалификационни групи по техника на безопасност, съгласно правилниците по ТБ (ПБРЗ-ЕУ и ПБР-НУ) - 3(4) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” и 4(5) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнчески съоръжения”; да разполага с достатъчно правоспособни заварчици съгласно Наредба № 7 за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване (загл. доп. ДВ, бр. 37 от 2006г) ) и сертифицирани по EN 287-1 (или еквивалент) заварчици; да разполага със сертифицирани специалисти за контрол на метала и заварените съединения съгласно ЕN ISO 9712:2012 - Изпитване (контрол) без разрушаване. Квалификация и сертификация на персонала по изпитване без разрушаване ( или ЕN 473); да разполага със сертифицирани инспектори по надзор при заваряване съгласно ЕN ISO 14731 Координация на заваряването. Задачи и отговорности (ISO 14731:2006); І.3. Да е сертифициран съгласно EN ISO 3834-2 Обхватни изисквания за качеството при заваряване І.4. Да е сертифициран за квалификация при заваряване на стоманени конструкции, съгласно EN 1090-1:2009; І.5. Участникът да има изградена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно ISO 9001/2008, покриващ предмета на поръчката І.6. Да разполага с лаборатория или орган за контрол на метали и заваръчни съединения, акредитирана по EN ISO 17020; І.7. Да разполага с лаборатория или орган за контрол от вид С, акредитиран по EN ISO 17020 за изпълнение на необходимите ПНР на оборудването; І.8.Да е вписан в ЦПРС за ІІІ група, І категория ІІ.Документи: ІІ.1. Списък на договори за строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкции на пречиствателни или помпени станции, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. ІІ.2. Списък на техническите лица (изпълнителски и ръководен персонал), които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, съдържащ информация за трите имена на лицата, образование(и квалификация), длъжност, квалификационна група съгласно “Правилник за безопасност при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” и квалификационна група съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнчески съоръжения” и придружен с копия на: - Копия на удостоверения за правоспособност по заваряване съгласно Наредба № 7; - Копия на сертификати на сертифицираните инспектори по надзор при заваряване съгласно ЕN ISO 14731 ІІ.3. Копие на сертификат по EN ISO 3834-2 Обхватни изисквания за качеството при заваряване. ІІ.4. Копие на сертификат за квалификация при заваряване на стоманени конструкции, съгласно EN 1090-1:2009; ІІ.5. Копие на сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качеството по ISO 9001:2008, покриващ предмета на поръчката продължава в раздел VІ.3 на обявлението

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 25496

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.06.2014 г.  Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

продължение от т. ІІІ.2.3 - Технически възможности/изискуеми документи: ІІ.6. Копие на сертификат на акредитирана лаборатория или орган за контрол съгласно EN ISO 17020, които ще извършват контрол на заварени съединения - представя се за участника, участника в обединението или подизпълнителя, който ще извършва тези дейности ІІ.7. Копие на сертификат на акредитирана лаборатория или орган за контрол от вид С, акредитиран по EN ISO 17020 за изпълнение на необходимите ПНР на оборудването – представя се за участника, участника в обединението или подизпълнителя, който ще извършва тези дейности ІІ.8. Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за ІІІ група, І категория

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ