Версия за печат

00073-2014-0017

BG-Велико Търново: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. "Майка България" 2, За: Теодора Минкова, Кристина Димитрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.veliko-tarnovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Наем на сметосъбиращи автомобили по позиции: Позиция 1: Сметосъбиращ камион; марка: IVECO; модел ML 100Е18К; рама ZCFA1AD042611236; Вътрешен номер 1001010861 Позиция 2: Комбиниран сметосъбиращ и сметоизвозващ автомобил – марка: IVECO Euro Cargo; модел MLL75E18; рама: ZCFA7500302513011

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Велико Търново
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка обхваща наемане от Община Велико Търново на два броя сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобили за нуждите на ОП "Зелени системи".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98390000

Описание:

Други услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
169840 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Сметосъбиращ камион; марка: IVECO; модел ML 100Е18К; рама ZCFA1AD042611236; Вътрешен номер 1001010861
V.1) Дата на сключване договора
29.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инвестстрой-92" ЕООД, ЕИК:814191534, ул."Росица" №1, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062625 927, E-mail: investstroi@abv.bg, Факс: 062621 839

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 118000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Комбиниран сметосъбиращ и сметоизвозващ автомобил – марка: IVECO Euro Cargo; модел MLL75E18; рама: ZCFA7500302513011
V.1) Дата на сключване договора
29.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инвестстрой-92" ЕООД, ЕИК: 814191534, ул."Росица" №1, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062625 927, E-mail: investstroi@abv.bg, Факс: 062621 839

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 51840 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно Чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Налице е правно основание по чл. 90, ал.1, т.3 от ЗОП- възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост или на изключителни права. С Решение № 60 от 14.02.2013г. управителя на „Инвестстрой 92“ЕООД с ЕИК 814191534 е открил процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на нов автомобил на лизинг за сметосъбиране за нуждите на дейността по сметоизвозване, извършвана от "Инвестстрой - 92" ЕООД, гр. В. Търново" - № на поръчката в РОП 02328-2013-0001. Същата е приключила с решение за определяне на изпълнител, последвано от сключване на договор с избрания за такъв – „Евромаркет – БРД“ООД(ЕИК 040186203) с подизпълнител „Уникредит лизинг“ЕАД (ЕИК 121887948), което също е отразено в регистъра. Срокът на договора е до 21.09.2018г. С Решение № 183 от 30.09.2010г. управителя на „Инвестстрой 92“ЕООД с ЕИК 814191534 е открил процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на нов автомобил на лизинг за сметосъбиране за нуждите на дейността по сметоизвозване, извършвана от "Инвестстрой - 92" ЕООД, гр. В. Търново" - № на поръчката в РОП 02328-2010-0001. Същата е приключила с решение за определяне на изпълнител, последвано от сключване на договор с избрания за такъв – „Евромаркет – БРД“ООД (ЕИК 040186203) с подизпълнител „Уникредит лизинг“ЕАД (ЕИК 121887948), което също е отразено в регистъра. Срокът на договора е до 25.04.2016г. Със закупените две сметосъбиращи машини до 01.05.2014г. „Инвестстрой 92“ЕООД с ЕИК 814191534 ще извършва дейност по сметосъбиране и сметоизвозване на територията на Община Велико Търново. Съгласно Учредителния акт на дружество „Инвестстрой 92“ЕООД част от предмета му на дейност е: Осъществяване на независим строителен надзор в проектирането и строителството; инвеститорски контрол; административно-правни и технически услуги на граждани, търговски дружества, държавни и общински предприятия при образуването и преобразуването им, както и при приватизация; осъществяване на комунални услуги, свързани с: извозване на битови, промишлени, строителни и други отпадъци; поддържане чистотата на улици, тротоари, обществени места, паркове и обществени зелени площи; озеленяване и поддържане на градини, паркове, детски и спортни площадки, както и всички други дейности, незабранени от закона. Със свои Решения № № 1008 и 1026 от 2014г. Общински съвет Велико Търново прехвърля дейността по сметосъбиране и сметоизвозване на битови, промишлени, строителни и други отпадъци на Общинско предприятие „Зелени системи“, като за целта персоналът и ДМА на "Инвестстрой - 92" ЕООД, гр. В. Търново, считано от 01.05.2014г. се предават на общинското предприятие, в т.ч. и лизинговите автомобили, предмет на доставка по гореописаните две процедури. Съгласно т.4 от Решение № 1008 на ОбСВТ на Кмета на община Велико Търново е възложено да организира извършването на дейността по сметосъбирането и сметоизвозването в населените места на Общината от ОП“Зелени системи“. Общината не може да извършва разходи, чийто прогнозен и предвидим размер, изискват предварително провеждане на процедура по ЗОП, без да е провела такава. В същото време тя не е страна по лизинговите договори, сключени след проведени процедури по ЗОП, а съгласно решение на /Решение № 162 от 28.01.2013 г. на ВКС по т. д. № 453/2012 г., I т. о., ТК, докладчик съдията Тотка Калчева/ „не може да се променят страните по договор за възлагане на обществена поръчка“. Разпоредбата на чл. 43, ал. 1 от Закона за обществените поръчки установява забрана за страните да изменят сключен договор за обществена поръчка. Изключенията от това правило са уредени в нормата на чл. 43, ал. 2 ЗОП, като изменението може да се отнася до срока, предмета или цената на договора, при изрично определени в закона хипотези.