Версия за печат

00190-2014-0009

BG-Карнобат: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карнобат, бул. "България" 12, За: Кремена Красимирова; Деница Димова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29156; 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Карнобат, бул. "България" 12, За: Кремена Красимирова; Деница Димова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29156; 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Карнобат, бул. "България" 12, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Карнобат, бул. "България" 12, За: Диана Минкова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29163, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Възстановяване и експониране на културно-исторически паметник Часовникова кула – гр. Карнобат”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Часовникова кула, находяща се в Община Карнобат, град Карнобат, УПИ ІІ, кв. 215 по плана на гр. Карнобат.
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на дейности за конструктивно укрепване и реставрация на Часовникова кула – гр. Карнобат. Предвидено е изпълнението на следните строително-монтажни и ремонтно - възстановителни работи. Работи по укрепване на конструкцията: -Доставка и монтаж на метална конструкция -Укрепване чрез кофраж на пояси и шприцоване на пукнатини с циментово-пясъчен разтвор -Подмяна на дървени и стоманени елементи Работи по реставрация: -Подмяна на гредоред и покривна конструкция и дъсчена обшивка на тяло осмостенна пирамида и полагане на хидроизлолация, подмяна на керемиди -Изработване и подмяна на асма таван, чамово дюшеме и первази в надстройката -Подмяна на еднократни дървени прозорци -Възстановяване на фуги по каменна зидария, полагане на мазилка по фасади -Цялостно вътрешно почистване -Подмяна на греди и разместени камъни при входна врата -Консервация и подмяна на ъглови каменни колони и корнизи и ъглови пиластри, частична подмяна на главен и преходни корнизи -Почистване, обработване против инсектициди и импрегниране на всички съществуващи дървени елементи в интериора на кулата, патиниране на негови части.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45454100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по реставрация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на строително-монтажни и ремонтно-възстановителни работи са подробно описани в Техническата спецификация към документацията за участие. Конкретните параметри, обем и дейности са подробно и детайлно изложени в изработения технически проект „Часовникова кула гр. Карнобат – конструктивно укрепване”, част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
45525.51 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по предмета на поръчката е в размер на 455,00 (четиристотин петдесет и пет) лв., представена под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка Д” АД – офис гр. Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, в полза на възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертата, определен от възложителя. Когато участникът е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко три месеца след изтичане срока на договора.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията.Гаранцията се освобождава в едномесечен срок след изпълнение предмета на договора. Гаранцията за авансово плащане по договора е в размера на авансовото плащане, а именно 20 (двадесет) % от стойността на договора. Гаранцията за авансово плащане може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за авансово плащане по договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за авансовото плащане да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко един месец след изтичане срока на договора.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията.Гаранцията за авансово плащане се освобождава в 7-дневен срок след подписване на Акт 15 за установяване годността за приемане на строежа.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на тази обществена поръчка Община Карнобат ще използва безвъзмездна финансова помощ по мярка 4.1. „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година (ПРСР), подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, (ЕЗФРСР) във връзка с реализацията на проект по мярка 323 „Опазване и подобряване на селското наследство”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” :1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от представляващия участника - по образец; 2. Административни сведения - по образец; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – по образец; 4. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – по образец; 5. Регистрационни документи на участника; 6. Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 7. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 8. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал. 5, т.1 от ЗОП - по образец; 9. Декларация по чл.47, ал.1, т.2, т.3, ал. 2, т.1, т.3 и т.4 и ал. 5, т.2 – по образец; 10.Декларация за обстоятелствата по чл.106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл. 109, параграф 2, б. „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25.10.2012 г., относно финансовите правила,приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета – по образец; 11. Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (заверено копие); 12. Декларация за участието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – по образец; 13. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – по образец; 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума относно задълженията на членовете, водещият член, дейностите и кои критерии за подбор покриват – по образец; 15. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - нотариално заверено копие. Споразумението трябва да е подписано от всички лица в обединението и да се посочва представляващия; 16. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението);17. Декларация за извършен оглед на обекта – по образец; 18.Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец; 19. Декларация от представляващия участник, че качеството на СМР и на влаганите материали ще отговаря на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти; 20. Валидна застрахователна полица за застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”, които ще участват в изпълнението на СМР, с поименен списък на работниците и служителите, които ще участват пряко в изпълнението на обществената поръчка; ПЛИК№ 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” -1.Техническо предложение за изпълнение –по образец;2. Работна програма за изпълнение на СМР;.3 Календарен график;ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” -1. Ценова оферта по образец;2. Количествени сметки - по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: а)застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ – заверено копие; чуждестранните участници представят еквивалентен документ; б)информация за оборота от СМР, сходни с предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец; В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за икономическото и финансово състояние се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на Европейския съюз, при условие че горепосочените обстоятелства се доказват от представеното/-ите удостоверение/-я.
Минимални изисквания: а)професионалната дейност от застрахователната полица за „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ да отговаря на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя и да е в сила към датата на подаване на офертата; чуждестранните участници представят документ, доказващ наличие на еквивалентна застраховка; б)участникът да докаже реализиран оборот от СМР, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години не по-малко от 100 000,00 лв. Забележка: Под предмет, сходен с премета на поръчката, се разбира изграждане, реставрация, ремонт или възстановяване на недвижими културни ценности (паметници на културата с местно, национално или световно значение). В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а” и „б” се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: а)декларация съдържаща списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, сходни с предмета на поръчката, придружена от препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите – по образец; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през последните пет години; преходните обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване. Забележка: Под предмет, сходен с премета на поръчката, се разбира изграждане, реставрация, ремонт или възстановяване на недвижими културни ценности (паметници на културата с местно, национално или световно значение). б) списък на квалифициран инженерно-технически състав на участника, който ще участва в изпълнението на дейностите по поръчката – по образец; квалификацията на ръководните служители и на ръководния технически персонал се доказва с професионална автобиография (по образец), трудов/граждански договор – заверени копия; в)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – по образец; г)удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя – заверено копие; чуждестранните участници трябва да представят документ за наличие на такова право или „еквивалентно” и/или декларация, че притежават такова право. д) сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството, сертификат ISO 14001: 2004 „или еквивалентно” за система за управление по околна среда и сертификат OHSAS 18001:2007 „или еквивалентно” за система за управление на здравето и безопасността при работа В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за техническите възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а) участникът, трябва да е изпълнявал през последните пет години минимум един договор за изграждане и/или реставрация и/или ремонт и/или възстановяване на недвижими културни ценности (паметници на културата с местно и/или национално и/или световно значение). б) участникът следва да докаже, че има на разположение за срока за изпълнение на поръчката инженерно-технически състав минимум: • технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания: - притежава професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от ЗУТ или на еквивалентна правна норма, съгласно националното законодателство ( за чуждестранни физически лица) - да е ръководил и/или участвал в изпълнението на консервативно-реставрационни работи на поне един обект с местно и/или национално и/или световно значение; •специалист по консервация и реставрация на археологически обекти, вписан в публичният регистър по чл. 165, ал. 1 от Закона за културното наследство; - да е участвал в изпълнението на консервативно-реставрационни работи на поне един обект с местно и/или национално и/или световно значение; • отговорник по контрол на качеството, чиято професионална квалификация да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ; • координатор по безопасност и здраве – правоспособно лице, притежаващо удостоверение за извършване на дейност, съгласно изискванията на ЗБУТ с валидност не по-малко от срока на валидност на офертите. в)участниците трябва да осигурят минимум следната механизация за изпълнение на предвидените по поръчката дейности: - хаспел; - тръбно скеле. За доказване на това изискване участниците представят декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка (образец), с приложени: документ за собственост и/или договор за наем/лизинг. За машините и оборудването, които ще се ползват по силата на договор за наем и/или лизинг трябва да се представят документи, от които да е видно, че наемодателят и/или лизингодателят могат да се разпореждат с предоставената техника. Участниците могат да представят заверено копие на извлечение от инвентарна книга, от което да е видно, че разполагат с предлаганата техника, като за техниката, която е на лизинг се представя копие на договора за лизинг, придружен с приемателно-предавателен протокол или фактура. В представеното извлечение от инвентарната книга техниката трябва да бъде маркирана (обозначена) по подходящ начин. Забележка: Участниците не трябва да посочват в декларацията, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка други машини, освен посочените в б. „в”, нито да представят допълнително други документи. г)Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от четвърта категория с обхват, съгласно чл. 137, ал. 1, т.4, б. „е” от Закона за устройство на територията; за доказване на това обстоятелство участникът представя заверено копие на Удостоверение за регистрация в ЦПРС; чуждестранните участници трябва да представят документ за наличие на такова право или „еквивалентно” и/или декларация, че притежават такова право. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите по б. „а”, „б”, „в”, „г”, се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности на участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:00. При поискване от заинтересованото лице документацията за участие ще бъде изпратена на лицето за негова сметка. Документацията може да бъде изпратена и в електронен вариант на посочен от заинтересованото лице e-mail адрес при поискване. Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: сградата на Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, находяща се на бул. „България” № 12, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:00. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2, гр. Карнобат.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на изпълнението на Договор № 50/3/3230317/31.01.2014 г., сключен межди Държавен фонд „Земеделие”, „Местна инициативна група Карнобат” и Община Карнобат за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за осъществяване на проект с ИД № 50/3/3230317 от 12.03.2013 г. „Възстановяване и експониране на културно-исторически паметник Часовникова кула – гр. Карнобат”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Карнобат, дирекция "АПИО", бул. "България"12, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29156; 0559 29126

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ