00258-2014-0010
Технически редакции | ||
30.04.2014 16:35 ч. : | 30/04/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2014 16:35 ч. : | 30/04/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на околната среда и водите, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22, За: Станислава Христова, България 1000, София, Тел.: 02 9406690, E-mail: shristova@moew.government.bg, Факс: 02 9807041
Място/места за контакт: МОСВ, София,бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.moew.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци /ТБО/ на гр. Ботевград"
Възлагане на обществена поръчка
Основната цел на проекта е повишаване привлекателността на община Ботевград чрез подобряване състоянието на околната среда и предотвратяване на риска за здравето на хората. За постигане на основата цел са набелязани следните специфични цели: •Спазване на сроковете за покриване на изискванията на Директива1999/31/ЕО •Осигуряване на условия за провеждане на качествен мониторинг на средата след закриване на депото •С рекултивацията на сметището се премахват всякакви предпоставки за замърсяване на околните терени и подземни води и се постига максималното му вписване в околния терен. •Рекултивацията на сметището максимално ще ограничи неблагоприятното въздействие върху околната среда на натрупаните отпадъци след приключване на експлоатацията му. С предвидените рекултивационни мероприятия се цели намаляване количеството на отделящия се инфилтрат и подобряване ландшафта на района.
45112350, 45112360, 90722300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Технически характеристики на рекултивираното депо за отпадъци, гр. Ботевград: №-Описание-Единица мярка-Количество 1.-Обща площ на имота-дка-50,172 2.-Предепонирани отпадъци - за оформяне на откосите от площ А - от площ Б почистване земни почви 0,30 м-м3-37 200,00 -6 400,00 - 7 773,00 3.-Застоена. площ на рекултивираното депо-дка-43,30 4.-Площ на рекултивирана повърхност на отпадъците-дка-41,61 5.-Обслужващ път - В~3,0 м-м-282,00 6.-Рекултивиране замърсени площи - слой 0,30 м-дка-25,91 7.-Обем на депото -Общо -рекултивация - отпадъци + замърсени почви само отпадъци-м3-371 335,00-62 415,00-308 920,00-301 147,00 8.-Дължини на канавките по дигата –ОК1, ОК2 и ОК3-м-м-м-815,00-385,00-370,00-60,00 9.-Външен тръбопровод за чисти води HDPE Ф400-м-145,55 10.-Дренаж за инфилтрат - тръби HDPE Ф315 /перфорирани/-м-225,00 11.-Тръбопровод за инфилтрат - тръби HDPE Ф315/плътни/-м-23,00 12.-Събирателна шахта HDPE Ф1200мм - височина З.0м-Бр.-1,00 13.-Мониторингови кладенци-Бр.-3,00 14.-Газови кладенци-Бр.-3,00 15.-Нивелачни репери, от които - основни/изходни контролни-Бр.-Бр.-Бр.-3,00-4,00 16.-Дължина по контура на имота-м-1 016,00 17.-Площ по границите на имота-дка-50,172 18.-Обем на газовия дренажен слой-0,50м-м3-20 805,00 19.-Обем на заглинена почва-0,70м-м3-29 127,00 20.-Площ на геотекстила /300 г/м2/ - нето-м2-41 610,00 21.-Площ биологична рекултивация-дка-41,61 22.-Площ за рекултивация,чрез опочвяване с дебелина 0,30 м-дка-25,91 Подробности по отношение на видовете, обемите и конкретните дейности които трябва да се извършат в рамките на настоящата поръчка са посочени в техническите спецификации към настоящата поръчка и одобрения инвестиционен проект.
НЕ
44
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 17 000.00 лв. (седемнадесет хиляди лева), представляващи до 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. 3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Възложителят задържа гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. 7. Възложителят освобождава гаранциите по т. 8, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 9. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС. 10.Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. 11. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата да е с валидност съгласно условията на възложителя за освобождаването и, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 11. Гаранцията за изпълнение се възстановява/освобождава на участника както следва:- 80 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец след приемане на окончателното изпълнение на обекта, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3/31.07.2003г., приемане на изпълнената работа по техническата рекултивация съгласно изискв.на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26/02.10.1996г. - 20 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец, след приемане на изпълнената работа по биологичната рекултивация съгласно изискв.на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26/ 02.10.1996г. и представяне на протокол от комисия, назначена от Кмета на общината по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2, т.1 и ал.3 от ППЗОПЗЗ. *Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът да не е по-малък от определения.
Финансирането се осигурява по ПМС №19/07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва на националния бюджет. Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва: /1/. Авансовото плащане е в размер на 20 % от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя, авансовото плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. /2/. Регулярни междинни плащания до достигане на не повече от 80% от стойността на договора се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР и дейности по поръчката, установени с констативен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно оправомощени правоспособни лица, ведно с приложимите съпътстващи документи, при следната процедура: 2.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане и заплащане на изпълнените СМР и дейности по поръчката, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР и дейности по поръчката. 2.2. Извършените СМР и дейности по поръчката се приемат с подписването на констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи. 2.3. Неявяването на представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в деня и часа за приемане, посочени в поканата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се счита за приемане без забележки на извършената работа и е основание за плащане. Констативният протокол се подписва от явилите се лица. 2.4. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след представяне на оригинална фактура, придружена от документи, приложими съобразно етапа на изпълнение на поръчката:- съответните протоколи и актове за изпълнените СМР съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството - одобрен протокол за приемане на изпълнената работа (техническа / биологична рекултивация) съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт- констативен приемо – предавателен протокол;- оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 2.5. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. /3/. Окончателно плащане в размер на остатъка от стойността на договора (който се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат извършените плащания), се заплаща в срок до 14 (четиринадесет) дни, след приемане на окончателното изпълнение на обекта, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, приемане на изпълнената работа съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и представяне на протокол от комисия, назначена от Кмета на общината по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2, т.1 и ал.3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл. изм. ДВ, бр.35от 08.05.2012 год.), както и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. /4/. Срокът на всички плащания разписани в договора може да бъде удължен при възникнали обстоятелства съгласно чл.303а, ал.2 от Търговския закон.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е:IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.
Български
180
Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg/ от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg/. Продължава от Раздел ІІІ.2.1.1.9. Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ. 1.10. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 1.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 11). 1.12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Приложение № 8). 1.13 .Приложение № 13 - СПРАВКА – ДЕКЛАРАЦИЯ на инженерно-техническия персонал на ръководните и технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.1.14. СПРАВКА – ДЕКЛАРАЦИЯ на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на поръчката – Приложение № 12.2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Приложение № 2). 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Приложение № 3) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
30.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ