Версия за печат

00516-2014-0002

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Княз Александър Дондуков" №3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: nikolait@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: Дирекция ОПУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gli.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Организиране и провеждане на обучения по Компонент 1 на проект BG051PO001-6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва дейности по организиране, логистично осигуряване и провеждане на обученията, планирани в рамките на Компонент 1 на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, в т.ч. осигуряване на хотелско настанявяне и регистрация на участниците, осигуряване на кафе-паузи, обяди и вечери за участниците в обученията, осигуряване на учебни зали, подготовка и техническо оборудване на залите, осигуряване и разпределение на консумативи и материали, осигуряване на подходящи лектори (когато е приложимо) и провеждане на обученията. Предметът на обществената поръчка включва следните 3 обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Организиране и провеждане на обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Организиране и провеждане на обучение на минимум 400 служители във връзка с внедряване на СУККД, надграждащо обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) и обучение на служители за вътрешни одитори по СУККД (42 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: Организиране и провеждане на последващо обучение на минимум 400 служители след сертифициране на СУККД в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката се съдържа в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80511000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение на персонала
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
209225 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка, формирана въз основа на следните подпоказатели: Обосновка на участника (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 15%); Изпълнение на дейностите по организация (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 30%); Учебна програма и материали (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 30%); Управление на процесите и вътрешен контрол (с относителна тежест при формиране на техническата оценка на предложението 25%); тежест: 40
Критерий: Финансова оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 299 - 397909 от 26.11.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 006 - 006615 от 09.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 59 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Организиране и провеждане на обучение на минимум 400 служители във връзка с внедряване на СУККД, надграждащо обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) и обучение на служители за вътрешни одитори по СУККД (42 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Обединение за обучения по СУККД“ (състоящо се от „Фокус Системс“ ООД с ЕИК 200946846, „Виа Тера“ ЕООД с ЕИК 175039986 и Сдружение Международен Алианц за Развитие с ЕИК 175979745) с ЕИК 176645620, ул.Калиманци 45, България 1000, София, Тел.: 0896 011444, E-mail: info@focus-systems.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 177400 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 142910 BGN без ДДС
Брой месеци: 6
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 60 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Организиране и провеждане на последващо обучение на минимум 400 служители след сертифициране на СУККД в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Обединение за обучения по СУККД“ (състоящо се от „Фокус Системс“ ООД с ЕИК 200946846, „Виа Тера“ ЕООД с ЕИК 175039986 и Сдружение Международен Алианц за Развитие с ЕИК 175979745) ЕИК 176645620, ул. Калиманци 45, България 1000, София, Тел.: 0896 687964, E-mail: info@focus-systems.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 50000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 47325 BGN без ДДС
Брой месеци: 8
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 58 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Организиране и провеждане на обучение на обучаващи по СУККД (40 лица) в рамките на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Дружество по ЗЗД "Промо Маг" (състоящо се от Маг Адвъртайзинг" ООД с ЕИК 103117045 и "Промакс Травел" ООД с ЕИК 201766420) с ЕИК 176678474, бул.България 102, БЦ Белисимо, офис 8-10, България 1000, София, Тел.: 02 8548092, E-mail: office@mag.bg, Факс: 02 8548093

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 19000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18990 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е свързана с реализирането на проект BG051PO001- 6.1.06 „Повишаване ефективността на контролната дейност на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г.