Версия за печат

00396-2014-0001

BG-Борово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Борово, област Русе, ул. "Никола Й.Вапцаров" № 1А, За: Кмет на Община Борово, България 7174, Борово, Тел.: 08140 2253, E-mail: borovo@borovo.org, borovo_op@b-trust.org, Факс: 0817 71774

Място/места за контакт: Община Борово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.borovo.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.borovo.org/bg/news/oporachki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строителни работи по Технически инвестиционни проекти на Община Борово по обособени позиции, както следва: Об.п. №1: Ремонт и преустройство (с поставяне на платформа за достъп на хора с увреждания) на общинска административна сграда в гр.Борово за нуждите на здравеопазването и за административни дейности; Об.п. №2: Преустройство и ремонт на общинска обслужваща сграда (автогара) в центъра за младежки културни дейности и спорт, намираща се в гр. Борово; Об.п.№3: Благоустрояване на свободен общински терен в гр. Борово за обособяване на спортна зона с многофункционално игрище и детска площадка;Об.п.№ 4: Благоустрояване на терен около център за младежки културни дейности и спорт.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Борово, област Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на поръчката е стротелство с предмет: „Извършване на строителни работи по технически инвестиционни технически проекти на община борово по обособени позиции”, както следва: Обособена позиция №1: Ремонт и преустройство (с поставяне на платформа за достъп на хора с увреждания) на общинска административна сграда в гр.Борово за нуждите на здравеопазването и за административни дейности; Обособена позиция №2: Преустройство и ремонт на общинска обслужваща сграда (автогара) в центъра за младежки културни дейности и спорт, намираща се в гр. Борово; Обособена позиция №3: Благоустрояване на свободен общински терен в гр. Борово за обособяване на спортна зона с многофункционално игрище и детска площадка; Обособена позиция №4: Благоустрояване на терен около център за младежки културни дейности и спорт. Обектите са одобрени за финансиране в Публичната инвестиционна програма "Растеж и устойчиво развитие на регионите" за 2014г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествените сметки за обектите, достъпни в профила на купувача http://www.borovo.org/bg/oporachki.html.

Прогнозна стойност без ДДС
619083 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 6 000 /шест хиляди/ лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Борово – ЦКБ АД, клон Русе, IBAN BG60 CECB 9790 3370 3806 00, BIC CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Валидността на банковата гаранция за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за иизпълнение на договора се превежда от избрания изпълнител по банкова сметка на Община Борово – ЦКБ АД, клон Русе, IBAN BG60 CECB 9790 3370 3806 00, BIC CECBBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подписване на договора и е със срок на валидност три (3) месеца след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава съгласно условията в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Начин на плащане: - Авансово плащане в размер на 25% от цената по договора - след откриване на строителната площадка при наличие на финансови средства по сметката на Възложителя и след представяне на фактура - оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за същата стойност и срещу издаване на Запис на заповед (Образец №21) за сумата на аванса, платим на предявяване в полза на Възложителя за всяка обособена позиция със срок 3/три/ месеца след изтичане срока на изпълнение на договора. - Окончателно плащане – след въвеждане на обекта в експлоатация с издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация при наличие на финансови средства по сметка на Възложителя по ПМС № 19/07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва по чл.1, ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2 от ЗДБРБ за 2014г., в размер, определен след приспадане на платения аванс и на неодобрените разходи от финансиращия орган /ако има такива/ и представяне на фактура – оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури чрез одобрените финансови средства по инвестиционните проекти на Община Борово съгласно т.18 от Приложение №1 към ПМС № 19/07.02.2014г., попр. ДВ бр.14/18.02.2014г., по съответните обособени позиции, включени в Публичната инвестиционна програма «Растеж и устойчиво развитие на регионите» за 2014г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: - е осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за случаите, посочени в (чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП): а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. - е обявен в несъстоятелност (чл.47, ал.1, т.2 от ЗОП); - е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове (чл.47, ал.1, т.3 от ЗОП); - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или е преустановил дейността си (чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП); - има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията; няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл.47, ал.2, т.3 от ЗОП); - има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години(чл.47, ал.2, т.4 от ЗОП); - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки(чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП); - при който лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация (чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП). - който е сключил договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП). В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение /с нотариална заверка на подписите/. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият партньор на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия партньор на обединението/консорциума и; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да го представлява за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Участниците декларират съгласие с всички условия на Възложителя в настоящата процедура. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП. Условията за участие се отнасят и за подпизпълнителите. Наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 е основание за отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие от Отчета за приходите и разходите (ОПР) и на Счетоводния баланс(СБ) за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 2. Декларация за общия оборот и за оборота на строителството, което е предмет на поръчката за последните три финансови години ( Образец №3), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Заверено от участника копие на застрахователната полица по чл.171 от ЗУТ; 4. Удостоверение от банка /оригинал/ за наличие на минимално изискуемия финансов ресурс във вид на собствени финансови средства или на достъп до кредитна/и/ линия/и/.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, чийто оборот от строителство, сходен с предмета на обществената поръчка за последните три финансови години общо, е в размер не по-малко от 1 800 000 /един милион и осемстотин хиляди/ лева без ДДС. * Под строителство, сходен с предмета на обществената поръчката се разбира ремонт и преустройство на сгради и/или благоустрояване на терени. 2. Има сключена валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна, с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на поръчката. Същата трябва да е в сила в срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на строителството и договора. 3. Наличие на финансов ресурс за изпълнение на поръчката в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/, в минимален размер на 500 000 /петстотин хиляди/ лева. *В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, на изискванията трябва да отговаря обединението като цяло, а изискуемите документи за доказване съответствие с изискванията трябва да представят тези членове на обединението, чрез които обединението ще доказва съответствието си с критериите за подбор. * Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях съобразно вида и дела на тяхното участие. * Участник, който не отговаря на изискванията, посочени в този раздел, се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация /по обр.№5/, съдържаща данни на квалифицирания персонал за изпълнение на поръчката, придружена с заверени копия на дипломи за завършено образование, официални удостоверения за придобита професионална квалификация и/или сертификати, автобиграфия, копие от трудова книжка/ служебна/ осигурителна книжка или др. документи с цел доказване на общия и специфичния опит на техническите лица. *За експертите, които не са в трудови правоотношения с участника да се приложи Декларация за разположение подписана от съответния експерт - Образец № 6. 2. Списък-декларация на техническото оборудване (Обр. №7), придружен от заверени от участника копия на документи, доказващи собствеността или документи за официален ангажимент (предварителен договор за покупка, лизинг или наем), доказващи наличността на оборудването за срока за изпълнение на обекта. 3. Списък-декларация на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години / Обр. № 4/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение на по-важните обекти. Препоръките следва да отговарят на изискванията на чл. 51, ал.1, т. 2 от ЗОП. Участникът трябва да приложи и Акт обр.16 за изпълнените обекти съгласно Наредба №3 от 2003г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (заверени от участника копия). 4. Заверени от участника копия на сертификатите. В изискуемите сертификати е необходимо задължително да е посочено, че участникът е сертифициран за «строителство и благоустройство». 5. Заверено копие на Удостоверението за вписване в ЦПРС.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката с минимален състав: 1.1. Ръководител екип - да има висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност, намираща приложение в едно от следните професионални направления: промишлено и гражданско строителство; строителство на сгради и съоръжения”, специалност „ВиК”, електро инженер или еквивалентна; 1.2. Технически ръководител – квалифициран отговорник съгласно чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от Закона за устройство на територията – за всяка обособена позиция – 4 специалиста; 1.3. Специалист – контрол на качеството; 1.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд. 2. Да разполага със следното минимално строително оборудване, както следва: - За Об. п.1- Бордови товарен автомобил – 1 бр.; - За Об. п. 2- Бордови товарен автомобил – 1 бр.; - За Об. п.3 - Бордови товарен автомобил – 1 бр. и Багер – 1 бр. - За Об. п. 4 - Бордови товарен автомобил – 1 бр. 3. Да е изпълнил не по-малко от 1 /един/ договор за строителство с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните пет /5/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите в настоящата поръчка в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. 4. Участникът да има внедрени системи за управление: Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен за участника, с предмет "строителство и благоустройство". Сертификат BS OHSAS 18001:2007 Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен за участника, с предмет "строителство и благоустройство». Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен за участника, с предмет "строителство и благоустройство". 5. Да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група и трета категория. За чуждестранни участници, регистрацията следва да е в регистър на държава, в която участникът е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон – заверено копие. *В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, на изискванията трябва да отговаря обединението като цяло, а изискуемите документи за доказване съответствие с изискванията трябва да представят тези членове на обединението, чрез които обединението ще доказва съответствието си с критериите за подбор. * Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях съобразно вида и дела на тяхното участие. * Участник, който не отговаря на изискванията, посочени в този раздел, се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Работна програма за изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

*Участникът декларира и следва да спази изискването, че в предложената цена са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – обр.13. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от териториалните структури на Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, Агенция социално подпомагане, МОСВ, Агенцията по заетостта и др.

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588646 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава на адрес област Русе, община Борово, гр. Борово, ул. Никола Вапцаров №1А, в сградата на Общинска администрация – Борово, след заплащане на цената й в касата на общината или по банков път по банкова сметка на община Борово: ЦКБ АД, клон Русе, IBAN BG73 CECB 9790 8470 3806 00, BIC CECBBGSF, код за вид плащане 44 70 00. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията в профила на купувача http://www.borovo.org/bg/news/oporachki.html от датата на настоящото обявление.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. Борово, ул. "Н.Вапцаров" №1а, Заседателна зала на Община Борово, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всяка оферта за участие в процедурата се изготвя съгласно образеца в документацията за участие и към нея се прилагат посочените в нея документи. Подадената оферта се представя в запечатан общ непрозрачен плик, който трябва да съдържа отделни самостоятелно запечатани непрозрачни и надписани плика (Плик „№ 1", Плик „№ 2" и Плик „№ 3"), както следва: ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР- Плик №1: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Оферта по Обр.1; 3. Документ за регистрация или ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице,* Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представят в официален превод на български език.4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, с което се упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура.5. Документ, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението.6.Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5, т.2 ЗОП – Обр. 2; 7.Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 ЗОП – Обр.2А;8.Справка-декларация за оборота на строителството, което е предмет на поръчката за последните три години - Обр.3, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три години; 9.Банково удостоверение за финансов ресурс; 10.Застраховка за професионална отговорност по чл.171 ЗУТ; 11.Удостоверение за вписване в ЦПРС; 12.Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години - Обр.4; 12.Декларация- списък на квалифицирания персонал - Обр.5; 13.Списък на техническото оборудване -Обр.7;14.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, Сертификат BS OHSAS 18001:2007 или еквивален, Сертификат ISO 14001:2004 или еквалент;15.Декларация за подизпълнител/и – Обр.8; 16. Декларация-съгласие от подизпълнител -Обр.9; 17.Документ за гаранция за участие - вносна бележка или оригинал на банковата гаранция за участие -Обр.10;18.Документ за регистр. по ЗДДС;19.Документ за закупуване на документация за участие;20.Декларация за посещение на обекта -Обр.12;21.Декларация, че участникът е запознат с всички условия за участие в поръчката -Обр.17; 22.Декларация за минимална цена на труда-Обр.13;23.Декларация за валидност на офертата- Обр.14;24. Др.изискуеми документи и информация;25. Административни сведения -Обр.15;26.Декларация за приемане проекта на договора- Обр.16. 27.ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА-Плик №2-За всяка обособена позиция се подготвя отделно Техническо предложение - Обр.18; 28.ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА – Плик №3-За всяка обособена позиция се подготвя отделна ценова оферта-Обр.19.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок, в случаите, упоменати в чл. 120, ал. 5, т. 1 и 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонт и преустройство (с поставяне на платформа за достъп на хора с увреждания) на общинска административна сграда в гр.Борово за нуждите на здравеопазването и за административни дейности
1) Кратко описание

Ремонт и преустройство (с поставяне на платформа за достъп на хора с увреждания) на общинска административна сграда в гр.Борово за нуждите на здравеопазването и за административни дейности.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка.

Прогнозна стойност, без ДДС
253333 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Преустройство и ремонт на общинска обслужваща сграда (автогара) в центъра за младежки културни дейности и спорт, намираща се в гр. Борово
1) Кратко описание

Преустройство и ремонт на общинска обслужваща сграда (автогара) в центъра за младежки културни дейности и спорт, намираща се в гр. Борово.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка.

Прогнозна стойност, без ДДС
118750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Благоустрояване на свободен общински терен в гр. Борово за обособяване на спортна зона с многофункционално игрище и детска площадка
1) Кратко описание

Благоустрояване на свободен общински терен в гр. Борово за обособяване на спортна зона с многофункционално игрище и детска площадка

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка.

Прогнозна стойност, без ДДС
174167 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Благоустрояване на терен около център за младежки културни дейности и спорт.
1) Кратко описание

Благоустрояване на терен около център за младежки културни дейности и спорт.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествената сметка.

Прогнозна стойност, без ДДС
72833 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6