Версия за печат

00042-2014-0004

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Цветелина Хантова - началник на отдел "Обществени поръчки", ДСДУС, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409392, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Стопански дейности и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: г-жа Ангелинка Василева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409662, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Деловодството на МТИТС

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: г-жа Ангелинка Василева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409662, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Деловодство на МТИТС

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорт, информационни технологии и съобщения

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" № 69, Република България 1574, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, Република България 1233, София



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране на интермодален терминал Варна“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ИМТ Варна е сложен комплексен инфраструктурен транспортен обект, където ще се осъществява претоварване на товари между три вида транспорт: морски, автомобилен и железопътен с възможности за комбинации между тях. Обектът ще се развива на няколко териториални зони (Приложение 1): Зона „1“ и „1а”, разположена в района южно от бившата фабрика „Христо Ботев“ и ул. „Девня”, ще бъде разработена с приоритет. Трябва да се развият две основни инфраструктурни зони на северния бряг на Варненското езеро – пристанищна зона (1) и гарова зона (1а). Зона 2 - територията от съществуващия терминал Варна-изток, състояща се от товарни корабни места от № 1 до № 3, съществуващите пътнически корабни места от № 1 до № 7 и акваторията на съществуващия яхт-клуб, която е определена за яхтени и спортни дейности. Зона 2.1 - на територията на съществуващия терминал Варна-изток – МолА – 6-10 корабни места ще се развие инфраструктурата за международен пътнически терминал. Останалата територия на съществуващия терминал Варна-изток (Зона 2) ще се урбанизира и подлежи на допълнително проектиране извън тази поръчка. Необходимата територия за изграждане на интермодалния терминал ще се състои от съществуващата територия на ДП „ПИ” и НК „ЖИ”, и новосъздадена територия във Варненското езеро. Пристанищната зона (Зона 1) трябва да има: дълбочина на оперативната акватория – минимум 12.50 м.; две корабни места за обработка на контейнери; две корабни места за обработка на зърно; едно многофункционално корабно място; кей/корабно място за служебни кораби, влекачи, букеровчик и др. Гаровата зона (Зона 1а) ще включва нова товарна гара Варна запад, обхващаща РП Варна запад със съществуващия му приемно-отправен парк и разпределителния парк на гара Варна. Новото приемно здание ще се състои от необходимите помещения за обслужването на ИМТ по отношение на железопътния транспорт. Съществуващото коловозно развитие на РП Варна запад ще изпълнява функциите на приемно-отправен парк за товарни влакове от и към ИМТ Варна. Върху територията на ИМТ Варна да се предвиди развитие на железопътна инфраструктура, която ще свързва Приемо-предавателния парк за товарни влакове с всички необходими зони за обработка и складиране на контейнери, зърнени товари и генерални товари.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71240000 (JA04) , 71210000 (JA04)

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи (За проектиране )
Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги (За проектиране )

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

С оглед последователността на изпълнение на работите по проектиране на "Интермодален терминал Варна"/ИМТ-Варна/, дейностите в обхвата на поръчката са структурирани в следните етапи: Етап 1 – Предварителни дейности в необходимия обем, съгласно съответните нормативни актове : 1. За зона 1 /пристанищна зона на ИМТ-Варна/, зона 2 /пристанищна зона - терминал Варна - Изток/ и зона 2.1 /пристанищна зона - терминал Варна- Изток, к.м. 6-10/ Изпълнителят следва да извърши дейности в необходимия обем, съгласно Наредба № 10 за обхвата и съдържанието, изработването, одобряването и изменението на генералните планове на пристанищата за обществен транспорт. 2. За зона 1а/гарова зона на ИМТ- Варна/ в съответствие с приложимите нормативни актове Изпълнителят следва да извърши подробни полеви наблюдения за изследване на терена, на който се предвижда новото строителство, свързано с изграждането и функционирането на железопътната инфраструктура към ИМТ „Варна“. Етап 2 – Разработване на варианти за Идеен проект за изграждане на ИМТ Варна (зона 1, зона 1а, зона 2, зона 2.1). Извършване на оценка на различните варианти и определяне на икономически най-ефективния. Изготвяне на Задание за проектиране на генерален план на пристанищната зона 1. Подетап 2.1. - При указана необходимост от съответния компетентен орган Изпълнителят следва да изработи необходимите документи за Доклад за оценка за въздействието на околната среда (ОВОС) за Пристанищната зона и Доклад за ОВОС за Гаровата зона. Етап 3 – Изработване на проект на Генерален план на пристанище „Интермодален терминал Варна Изток“ въз основа на разработката: „Актуализиране на генералните планове на пристанищата в района на пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна” за Пристанищната зона – 1 (Приложение № 5 към договора). Внасяне за разглеждане, приемане и одобряване на проекта на генералния план на Пристанищната зона – 1. Разработване на ПУП за Гаровата зона – 1а, включващо събиране на необходимата информация, разработване съгласно приложимите нормативни актове. Съгласуване на ПУП със заинтересованите централни и териториални администрации, както и със специализираните контролни органи и експлоатационните дружества. Внасяне за одобрение от компетентния орган. Одобрение на ПУП. Етап 4 – Разработване на Технически проект на база избрания вариант на Идеен проект за зона 1 и зона 1а; Етап 5 - Изготвяне и съгласуване на Заключителен доклад.

Стойност, без да се включва ДДС
12000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

9

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие:1.1.Участниците трябва да представят г-я за участие в размер на 120 000 (сто и двадесет хиляди) лева.;1.2.Г-ята се представя в една от следните форми по избор на участника:а.безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите. Банковата г-я се издава в лева от българска банка или потвърдена от българска банка, в полза на В-ля;б.парична сума, внесена по сметката на МТИТС в БНБ – Централно управление, IBAN: BG77BNBG96613300124801, BIC BNBGBGSD за суми в български лева Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие;1.3.В платежния документ или в банковата г-я изрично се посочва процедурата, за която се представя г-ята;1.4.В-лят освобождава и задържа г-ята за участие при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП;1.5.Участници, които не са представили документ за г-я или са представили г-я, която не отговаря на изискванията, се отстраняват от участие в процедурата, след срока по чл. 68, ал. 9 от ЗОП;1.6. В-лят освобождава г-циите за участие по законоустановения ред. 2.Гаранция за изпълнение на договора:2.1.Участникът, определен за изпълнител представя г-я за изпълнение на договора в размер на 3% (три) процента от стойността на договора без ДДС;2.2.Г-ята се представя преди сключване на договора в една от следните форми по избор на изпълнителя:а.неотменяема и безусловна банкова г-я за добро изпълнение на договора, открита в полза на В-ля със срок на валидност един месец след крайния срок за изпълнение на договора (оригинал). Банковата г-я се издава в лева от българска банка или потвърдена от българска банка. Формата и съдържанието на банковата г-я се съгласува предварително с В-ля;б.парична сума, внесена по сметката на МТИТС в БНБ – Централно управление, IBAN: BG77BNBG96613300124801, BIC BNBGBGSD – за суми в български лева;2.3.В платежния документ или в банковата г-я изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията;2.4.Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи г-я за изпълнение съгласно обявените условия;2.5.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на г-ята за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на поръчката;2.6.Г-ята за изпълнение на договора се освобождава без В-лят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него;2.7.В случай, че участникът е обединение, банковата г-я или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на изпълнителя;2.8.Банковите разходи по откриването на г-иите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на В-ля. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на г-иите така, че размера на г-ята да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. 3. Гаранция за аванасово плащане:3.1.Участникът, определен за изпълнител, представя г-я за авансово плащане обезпечаваща 100% размера на авансовото плащане по договора с включен ДДС;3.2.Г-ята се представя преди извършване на авансовото плащане като неотменяема и безусловна банкова г-я за авансово плащане за пълния размер на аванса с начислен ДДС, открита в полза на В-ля със срок на валидност един месец след крайния срок за изпълнение на договора (оригинал). Банковата г-я се издава в лева от българска банка или потвърдена от българска банка. Формата и съдържанието на банковата г-я се съгласува предварително с В-ля;3.3.В банковата г-я изрично се посочва номера, датата и предмета на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се плаща от Възложителя на следните части: 1. Авансово плащане, в размер до 20% (двадесет процента) от общата стойност на договора – в срок до 30 (тридесет) дни след влизане на договора в сила, представяне на оригинална фактура и на безусловна и неотменяема банкова гаранция, платима при първо поискване от Възложителя, покриваща 100% размера на аванса и със срок на валидност 30 (тридесет) дни след приключване на договора. Текстът на банковата гаранция за аванс се съгласува предварително с Възложителя. Гаранцията се освобождава от Възложителя в срок до 14 (четиринадесет) дни след одобряване от Възложителя на Заключителния доклад без забележки. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на участника, съответно изпълнителя. 2. Междинни плащания: за всеки отделен етап (Етап 1 - Етап 4), в срок до 30 (тридесет) дни след одобряване от Възложителя без забележки на доклада за изпълнението на конкретния етап със съответната придружаваща документация и представяне на оригинална фактура, като от пълната сума за съответния етап се приспада пропорционална част на авансовото плащане към общата стойност. От всяко междинно плащане се задържат 10% (десет процента), които ще се изплатят на Изпълнителя заедно с окончателното плащане. 3. Окончателно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността по договора, като се приспада остатъкът от платения аванс и се заплащат задържаните суми от всяко междинно плащане – в срок до 30 (тридесет) дни след одобряване от Възложителя на Заключителния доклад без забележки и представяне на оригинална фактура. Прогнозната стойност съвпада с максималния финасов ресурс на Възложителя и в случай, че участник представи ценова оферта с по-висока цена от посочената по-горе, неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.“ II.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; III.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. IV.Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка дружества, попадащи в приложното поле на Закона за иконмическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Отчет за приходите и разходите и Баланс за последните 3 (три) счетоводно приключени години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако участникът е посочил ЕИК и счетоводният баланс и отчетът за приходите и разходите са обявени в Търговския регистър, същите не се предствят в съответствие с чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. В случай, че съгласно националното законодателство на участника, финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети или друг еквивалентен документ следва да покриват посочените календарни години. 2. Декларация за реализиран оборот, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под „сходен” с предмета на поръчката се разбира оборот от договори за изготвяне на предпроектни и/или инвестиционни проучвания и проектиране, включващо изработване на идейни и технически проекти и/или на работни проекти за строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискването съобразно вида и дела на участието си. Когато по обективни причини участникът не може да представи някои от исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят сметне за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените документи, той следва да отправи запитване на възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. 3. Валидна застраховка „Професионална отговорност за проектант”, съгласно чл. 171, ал. 1 и чл. 172 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” (обн., ДВ бр. 17 от 2004 г.) или еквивалентна застраховка, съгласно националния закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на ЕС, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на РБ и е предоставило или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е обединение, коeто не е регистриранo като юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканата Застраховка „Професионална отговорност” се представя за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на дейностите по осъществяване на проектиране. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност за проектант” с валидност за целия период на изпълнение на договора. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на застраховката по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, издаден от компетентните органи на държавата, в която са установени. За спазване на изискванията от чуждестранните лица В-ят ще приема доказателствата по т.1,2и3, като преизчислява левовата равностойност на посочените суми по фиксинга на БНБ – 1,95583 лв за едно евро (). В случай, че д-вата са в друга валута, същите се преизчисляват по фиксинга на БНБ за съответната валута към датата на подаване на офертата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 15 000 000 лв. (петнадесет милиона) лева без ДДС. 2. Участникът следва да има реализиран оборот, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 12 000 000 лв. (дванадесет милиона) лева без ДДС. 3. Участниците трябва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност за проектант”, съгласно чл. 171, ал. 1 и чл. 172 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” (обн., ДВ бр. 17 от 2004 г.) или еквивалентна застраховка, съгласно националния закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице, с минимална застрахователна сума за проектант 300 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на успешно изпълнени в рамките на последните три (3) години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, договори, сходни с предмета на поръчката по образец. Списъкът трябва да съдържа най-малко: предмет на договора, обект, стойност, датата на започване и приключване, име на Възложителя по договора. Когато участникът е обединение, списъкът е общ за договорите, сключени от всеки от участниците, като в отделна колонка трябва да се посочи членът в обединението, който е бил страна по договора. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение към посочените в списъка договори. Под „сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира договор за проектиране, който включва изработване на идейни и технически проекти и/или на работни проекти за строителство на нови и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на пристанища за обществен транспорт/пристанищни терминали за обществен транспорт:а) за пристанище за обществен транспорт/пристанищен терминал за обществен транспорт - обработка на товари с обем не по-малък от 3 млн тона годишно – зърнени товари и/или не по-малко от 200 хил. TEU и б) за изработване и приемане на Подробен устройствен план или друг подобен, който да има характера, предназначението и последиците на ПУП, съгласно приложимото (за плана) законодателство за обекти на пристанищната инфраструктура. Отделните изисквания по б. „а“ и б. „б“ могат да са предмет на един или на повече от един договор. В случай, че са предмет на повече от един договор, всеки договор трябва да доказва самостоятелно изпълнението на б. „а“ и б. „б“. 2. Списък на експертите на участника по образец, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката с приложени документи, удостоверяващи тяхното образование, професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец, копия на трудови/осигурителни книжки, копия на дипломи и/или референции, и др. документи доказващи съответствието с изискванията на възложителя, декларация за ангажираност с изпълнение на договора от всеки един експерт, съдържаща се в автобиографията)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които за последните 3 г, считано до срока за подаване на оферти, са изпълнили мин. 1 договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. 2.Изпълнителят трябва да ангажира в екипа си ключови експерти, отговарящи на мин. изисквания: 2.1. Ръководител на проекта:Образ.степен „магистър”, проф. квалификация „Инженер“.Общ професионален опит/ОПО/: мин. 7 г. опит в областта на транспортното строителство (управление, проектиране, изпълнение и/или контрол).Специфичен професионален опит/СПО/:опит като ръководител на екип/проект, в най-малко 3 комплексни транспортни проекти, като поне 1 от тези проекти е за пристанищен терминал и свързаната с него пътна, ЖП и техническа инфраструктура.Мин.3 г. опит на ръководна позиция.2.2. Ключов експерт /КЕ/ зам.-ръководител на екип пристанищна инфраструктура:образ.степен „магистър”, проф. квалификация „Инженер“.ОПО:мин. 7 г. опит в областта на проектирането на пристанищни терминали.СПО:3 г. в извършване на технологично оразмеряване на пристанищните зони и съоръжения, организацията на технологичните дейности, претоварни съоръжения и оборудване, открити и закрити складове, техническата инфраструктура, и др. подобни и участие в мин. 1 завършен проект за проектирането на пристанищен терминал и/или интермодален терминал, който задължително включва и пристанищна част;да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ от КИИП по част Технологии или др. проф. организация, удостоверяваща проектантска правоспособност.2.3.КЕ зам.-ръководител на екип ЖП инфраструктура:образ. степен „магистър”, проф. квалификация „Инженер“.ОПО:мин. 7 г. опит в проектирането на ЖП инфраструктура и/или интермодален терминал, който задължително включва ЖП част.СПО: мин. 2 завършени проекта за проектирането на ЖП инфраструктура и/или интермодален терминал, който задължително включва ЖП част;да притежава ППП за съответната част, удостоверена с валиден сертификат, издаден от Специализирана браншова камера, съответстваща на нац. законодателство.2.4.КЕ архитект:образ.степен „магистър”, с проф. квалификация „Архитект“.ОПО: мин. 7 г. опит в областта на проектирането;СПО: мин. 3 завършени проекта в областта на промишленото и транспортно строителство, в т.ч. в областта на строителство на обекти с пристанищна и/или ЖП инфраструктура;да притежава ППП от КАБ или др. проф. организация, удост. проектантска правоспособност.2.5.КЕ по финанси и икономика на транспорта:образ. степен „магистър” в областта на икономиката или финансите.ОПО: мин. 7 г. опит в областта на икономиката на транспорта.СПО: мин. 3 завършени проекта в изготвянето на икономически анализ на разходите и ползите, и/или финансови анализи, и/или маркетингови проучвания в морския и/или ЖП транспорт.2.6. КЕ инжeнер-геолог: образ.„магистър”, с проф.квалификация „Инженер“.ОПО: мин. 7 г. опит в областта на геологията;СПО: мин. 2 завършени проекта, от които поне 1 за морско хидроложко проучване;да притежава пълна проектантска правоспособност/ППП/ от КИИП по част Инженерно-геоложки проучвания или др. проф. организация,удост. проектантска правоспособност.2.7. КЕ инженер-геодезист:образ.степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“.ОПО: мин. 7 г. опит в областта на геодезията, включително хидрографска.СПО: мин. 2 завършени проекта за проектирането на пристанищна и ЖП инфраструктура, от които поне 1 да е изработване на ПУП за пристанищен обект или обект на ЖП инфраструктура; да притежава ППП по част Геодезическа и свидетелство за правоспособност да извършва дейности по кадастъра съгласно ЗКИР, член на КИГ или др. проф. организация, удост. проектантска правоспособност. ПРОДЪЛЖЕНИЕ В РАЗДЕЛ VI.3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение - ТП, със следните подпоказатели:; тежест: 60
Показател: А.Оценка на предложените предварителни дейности /Етап1/- 20 точки; тежест:
Показател: Б. Оценка на предложените проектни работи /Етап2, Етап3 и Етап 4/- 40 точки; тежест:
Показател: Ценово предложение - ЦП; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 042 - 069871 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие /на хартиен носител и CD/ в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка в деловодството на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщения. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се представя на заинтересованите лица след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена. Цената на документацията за участие е 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на министерството в брой или по банков път на следната сметка: IBAN: BG42 BNBG 96613000 1248 01, BIC: BNBG BGSD, Българска народна банка, Площад „Княз Александър І” № 1, София 1000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. "Дякон Игнатий"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

2.8. КЕ по хидротехническо строителство: образ. степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“;ОПО: мин. 7 г. опит в областта на пристанищно строителство или транспортното строителство като хидроинженер. СПО: мин.3 завършени проекта за проектирането на пристанищни инфраструктури (кейови стени, драгажни работи, насипно равнище, акватория) и поне 2 от тях да са за морско строителство;да притежава ППП от КИИП или др. проф. организация, удостоверяваща проектантска правоспособност.2.9. КЕ по пътно строителство:образ.степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“.ОПО: мин.7 г. опит в областта на пътното строителство;СПО: мин.2 завършени проекта, свързани с пътно строителство; да притежава ППП от КИИП или др. проф. организация, удостоверяваща проектантска правоспособност.2.10. КЕ инженер – конструктор:образ.степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“;ОПО:мин.7 г. опит като инженер-конструктор;СПО:мин.3 завършени проекта на административни, обслужващи сгради и складове (открити, закрити); да притежава ППП от КИИП или др. проф.организация. 2.11. КЕ електроинженер:образ.степен „магистър”, с проф. квалификация „Инженер“;ОПО:мин.7 г. опит като проектант по част „Електро”;СПО:мин.2 завършени проекта в част „Електро” за изграждане, модернизация и реконструкция на пристанищна инфраструктура;да притежава ППП от КИИП или др. проф.организация, удост. проектантска правоспособност.2.12. КЕ ВиК инжeнер:образ.степен „магистър”, с проф. квалификация „Инженер“;ОПО:мин.7 г. опит като проектант по част „Водоснабдяване и канализация“;СПО:мин.2 завършени проекта в част „Водоснабдяване и канализация” за изграждане, модернизация и реконструкция на пристанищна инфраструктура;да притежава ППП от КИИП или др.проф.организация, удост. проектантска правоспособност.2.13. КЕ ОВК инжeнер:образ.степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“;ОПО:мин.7 г. опит като проектант по част Отопление, вентилация, климатизация (ОВК);СПО: мин. 2 завършени проекта в част „ОВК” за изграждане, модернизация и реконструкция на пристанищна инфраструктура; да притежава ППП от КИИП или др. проф.организация, удост. проектантска правоспособност.2.14. КЕ по ЖП сигнализация и телекомуникация: образ.степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“;ОПО: мин.7г.опит в проектирането на ЖП сигнализация и/или телекомуникации на ЖП инфраструктура/съоръжения за ЖП инфраструктура;СПО:мин.2 завършени проекта за проектирането на системи за ЖП сигнализация и/или телекомуникации; да притежава ППП за съответната част, удостоверена с валиден сертификат, издаден от удостоверена с валиден сертификат, издаден от Специализирана браншова камера, съответ. на нац. законодателство.2.15. КЕ по ЖП електрозахранване и контактна мрежа:образ.степен „магистър”, с проф.квалификация „Инженер“;ОПО:мин.7 г. опит в проектирането опит в проектирането на ЖП електрозахранване и системи за контактна мрежа;СПО:мин2 завършени проекта за проектиране на ЖП електрозахранване и системи за контактна мрежа;да притежава ППП за съответната част, удост.с валиден сертификат, издаден от Специализирана браншова камера, съответ. на нац.законодателство.2.16. КЕ по организация и експлоатация на ЖП транспорт: образ.степен „магистър”, с проф. квалификация „Инженер“;ОПО: мин. 7 г. опит в планиране, организация и експлоатация на транспорта;СПО: мин. 2 завършени проекта в областта на планирането, организацията и експлоатацията на железопътния транспорт. 2.17. КЕ по екология:образ. степен „магистър” в областта на екологията; ОПО: мин 7 г. опит в областта на екологията и опазването на околната среда; СПО: мин. 1 завършен и приет проект за изготвяне на ОВОС на пристанищен обект. Във връзка с информацията в раздел IV.3.2) Възложителят прилага предоставената възможност на чл.64, ал 2 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ