Версия за печат

00187-2014-0001

BG-село Калояново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Калояново, пл. Възраждане, №6, За: Виктория Михайлова, България 4173, село Калояново, Тел.: 03123 2221, E-mail: kaloianovo@mail-bg.com, Факс: 03123 2412

Място/места за контакт: пл. Възраждане, №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kaloianovo.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на ПСОВ в с. Житница и в с. Ръжево Конаре, община Калояново“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Житница и с. Ръжево Конаре
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проект „Изграждане на ПСОВ в с. Житница и в с. Ръжево конаре, община Калояново“ се финансира по Мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.» (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 16/321/01681 от 19.12.2013 год. Конкретните цели на проекта включват: - подобряване на условията на живот чрез изграждане на пречистващата инфраструктура в населени места от община Калояново, чрез заустване на канализационна мрежа на селата Житница и Ръжево Конаре в ПСОВ. - подобряване и опазване на околната среда, чрез пречистване на канализационна мрежа на селата Житница и Ръжево Конаре в ПСОВ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45252127

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общия обем на работата е подробно описан в работния проект, количествената сметка и техническата спецификация на поръчката. Предвидени за изпълнение за реализацията на проекта са следните основни видове съоръжения : Довеждащ канализационен колектор до ПСОВ ; Довеждащ питеен водопровод до ПСОВ ; Обслужващ стопански път ; Кабелно ел-захранване на ПСОВ ; Заустващ колектор за пречистени води ; Авариен канализационен колектор ; Входна шахта с ПС за сурови води и камера за отделяне на мазнини ; Фундамент под модулно пречиствателно съоръжение ; Водомерна шахта ; Площадков водопровод ; площадкова канализация ; Площадкови пътища ; Площадкова ел – захранваща мрежа ; Обслужваща сграда ; Трафопост ; Дизел агрегат ; Охранителна ограда и следните основни видове СМР : Отстраняване на хумус ; Изкопни работи ; Кофражни работи ; Армировачни работи ; Бетонови работи ; Доставка и монтаж на машини и съоръжения ; Земни работи по вертикална планировка ; Ландшафтна архитектура

Прогнозна стойност без ДДС
2412084 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 24 000,00 ( двадесет и четири хиляди) лева: Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Срокът на валидност на банковата гаранция е срокът на валидност на офертата и се определя на 180 /сто и осемдесет/ календарни дни . Срокът започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на офертите. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Калояново: Банкова сметка (IBAN) :BG 51 CECB 9790 33B5 5615 00 Банков идентификационен код (BIС) CECB BG SF Банка ЦКБ АД, клон Пловдив – България Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи необходимия документ за внесена гаранция. 2. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Калояново: Банкова сметка (IBAN) :BG 51 CECB 9790 33B5 5615 00 Банков идентификационен код (BIС) CECB BG SF Банка ЦКБ АД, клон Пловдив – България Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Калояново и че е със срок на валидност най – малко 12 месеца след въвеждане на обекта в експлоатация. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Условия и размер на гаранцията за авансово плащане. Гаранцията за авансово плащане е в размер на сто процента (100%) от размера на договорения аванс. Гаранцията за авансово плащане се представя под формата на банкова гаранция. Изпълнителят, представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане. В банковата гаранция за авансово плащане трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Калояново и е със срок на валидност срока предложен от участника за изпълнение на поръчката, от датата на издаване на фактурата за авансово плащане. При представяне на банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 6. Освобождаване на гаранцията за авансово плащане. Условията, при които гаранцията за авансово плащане се освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на договорената сума ще се извърши авансово, междинно и окончателно, както следва: 1. Авансовото плащане в размер на 20% от стойността на строително-монтажните работи за изграждане на ПСОВ с. Житница и ПСОВ с. Ръжево Конаре,. Извършва до 10 дни след започване действие на договора; Гаранцията за авансово плащане е в размер на сто процента (100%) от размера на договорения аванс. Гаранцията за авансово плащане се представя под формата на банкова гаранция. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане. 2. Междинно плащане в размер до достигане на 50% от строително-монтажните работи за изграждане на ПСОВ с. Житница и ПСОВ с. Ръжево Конаре - след приключване на строително-монтажните работи – извършва се до 30 дни след представяне на фактура, придружена от Приемно-предавателен протокол за действително извършени работи и всички придружаващи документи за този вид строежи; 3. Окончателно плащане в размер на – до достигане на 100% от стойността на строително-монтажните работи за изграждане на ПСОВ с. Житница и ПСОВ с. Ръжево Конаре, включително и непредвидените разходи (ако има такива) - извършва се до 60 / шестдесет / дни след приемане на обекта от страна на възложителя, съставянето на всички документи касаещи този вид строежи и верификация на разходите от страна на ДФ „Земеделие“ РА. (2) При междинното и окончателното плащания се приспада пропорционално предоставения аванс.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, вкл. техни обединения.Офертата се състои от три части- ПЛИК № 1 „Документи за подбор”, трябва да съдържа информация за правното, икономическо и финансово състояние на участника, а именно: а) Списък на документите в офертата, подписан от участника ;б) Административни сведения ;в) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката ;г) Декларация за приемане на етичните клаузи на общ. п-ка.;д) Регистрационни документи на участника: Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско ЮЛ или ЕТ – представя се копие; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците- ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължинелно се посочва представляващия (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) /когато е приложимо/;Нотариално пълномощно на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата (тогава, когато у-кът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация /когато е приложимо/); Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, д-та се представя в официален превод, когато участникът е юридическо лице, което не е регистрирано в България – представя се копие;Документ за самоличност за участник физическо лице - представя се копие. Ако физическото лице е чуждестранен гражданин, документа се представя в официален превод;е) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал; ж) Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д“, т.2 и т. 3, чл. 47, ал.2, т. 1,т.2а/предложение първо/,т.3,т.4 и т.5 и чл.47, ал.5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1,т.2а/предложение първо/,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП водят до отстраняване на участника от процедурата.3) Доказателства за икономическите и финансови възможности на участника- посочени в раздел ІІІ.2).2), и) Доказателства за техническите възможности на участника -посочени в раздел ІІІ.2).3) , й) Декларация за срока на валидност на офертата ; к) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители, вида на работата, която ще извършват и дела на тяхното участие.;л) Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв /когато е приложимо/;м) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП н) Декл. за приемане на условията в проекта на договор; о) Декл.за посещение на строителната площадка ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”съдържа:Техническо предложение с посочени гаранционни срокове за за всички видове новоизпълнени конструкции на сгради сгра , вкл. на земната основа под тях,Гаранционен срок за пречиствателни съоръжения, Гаранционен срок за преносни и разпределителни проводи и Срок за изпълнение на поръчката Приложения към техническото предложение:1.Работна програма за изпълнение на СМР.2.Линеен график за изпълнение на дейностите, придружен от a.Диаграма на работната ръка, определяща максималния и средносписъчния състав на работниците, b.График на заетостта на основните строителни машини 3.В зависимост от предложените гаранционни срокове участникът прилага обосновки за по-дългия гаранционен срок, придружени с конкретни документи, чрез които да докаже и гарантира предложения експлоатационен срок. Като такива документи Възложителят ще приеме сертификати, декларации, референции и др. подобни. ПЛИК № 3 с надпис „Предлагана цена”съдържа: Ценово предложение с ПРИЛОЖЕНИЯ: 1.КСС за изпълнение на СМР на хартиен и електронен носител 2. Ценови показатели за формиране на единичните цени.3. Анализ на предложените eдинични цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Годишни баланси, Отчети за приходите и разходите и Справки за приходите на строителните предприятия по видове строителство /приложения към годишния отчет за дейността/ за всяка една от последните 3 приключили финансови години или считано от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Възложителят допуска позоваване на търговския регистър, вместо представяне на документите, ако е посочен ЕИК и те са достъпни чрез него. 2) Справка за общия оборот и оборота от гражданско строителство/строителни съоръжения и конструкции от последните 3 (три) приключили финансови години или считано от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си 3) Доказателство за наличен разполагаем (свободен) финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малко от 1 100 000,00 (един милион и сто хиляди) лева; Прилагат се оригинал на удостоверение/референция от банка за наличие на кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства или Отчет за паричния поток към датата на участие. Банковото удостоверение/референция трябва да съдържа уверение от съответната банка, че кандидатът притежава наличен разполагаем (свободен) финансов ресурс или достъп до кредитна линия в размер не по-малък от необходимия за участие. 4) Копие на Застраховка „Професионална отговорност в строителството“ - II-та категория. Чуждестранните участници представят еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата в която са установени. 5) Копие на Застраховка „Трудова злополука“ на персонала на участника. Чуждестранните участници представят еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата в която са установени. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят за всеки един от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е реализирал оборот от гражданско строителство/строителни съоръжения и конструкции за последните 3 (три) приключили финансови години или считано от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по - малко от 6 000 000 (шест милиона ) лева без ДДС сумарно. За оборот от гражданско строителство/строителни съоръжения и конструкции се счита посочените от участника данни в Справки за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия)- т. ІІ. Приходи от гражданско строителство/строителни съоръжения и конструкции б) Участникът трябва да притежава наличен разполагаем (свободен) финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 1 100 000,00 (един милион и сто хиляди) лева. в) Участникът трябва да притежава валидна към датата на подаване на офертата Застраховка „Професионална отговорност в строителството“ – за строежи втора категория съгласно чл.137, ал.1, т.2 ЗУТ г) Участникът трябва да притежава валидна към датата на подаване на офертата Застраховка „Трудова злополука“ на персонала на участника. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. В случай, че участник в процедурата е обединение , което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, критериите за подбор се прилагат за обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението съгл. чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите с предмет, подобен на предмета на поръчката , изпълнени през последните 5 (пет) години 2.Референции/ препоръки за добро изпълнение, съгл . чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП ; 3.Документи доказващи изпълнението и приемането на обекта, а именно: Акт образец №15 и/или Протокол образец №16 4. Списък на ръководния състав и правоспособните технически лица, които ще са ангажирани в изпълнението на поръчката, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството, с приложени документи за всяко лице, описано в списъка: професионална автобиография, дипломи за образование, трудови или осигурителни книжи; документи за преминали обучения; сертификати и удостоверения – заверени копия; препоръки и др.; 5. Копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и контролен талон (по чл. 33 и чл. 34 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя) или копие на декларацията или удостоверението за наличие на такава регистрация, копие на еквивалентния документ от участниците, установени в друга държава -членка на Европейския съюз 6.Копия на и сертификати или еквивалентни такива за - ISO 9001:2008 – за управление на качеството; - ISO 14001:2009 – за опазване на околната среда; Възложителят приема еквивалентни сертификати , издадени от органи, становени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно техническото състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 В случай че участника предвижда участие на подизпълнители, то изискването към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, а документите за доказване на тези обстоятелства се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: a) Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата договор/и за СМР на подобни обекти (ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на ВиК съоръжения ,включително доставка и монтаж на машинно - технологично оборудване на пречиствателни съоръжения.) на стойност, не по-малка от прогнозната стойност на поръчката – 2 412 084,57 лева без ДДС сумарно. б) Участникът трябва има на разположение следния технически екип за изпълнение на поръчката: • 2 /двама/ (по един ръководител за всеки обект) - технически правоспособни лица с ВиК, ХМС, ХТС, ПГС, ССС или еквивалентнa специалност; • 1 /Един/ координатор по контрол на качество на строителството, със специалност „Водно строителство „ или еквивалентна такава, притежаващ документи за преминати обучения. • 1 /Един/ координатор по безопасни и здравословни условия на труд, притежаващ документи за преминати обучения . • 4 /Четирима/ строителни техници със специалност „ВиК, ХМС, ХТС, ПГС, ССС или еквивалентнa специалност Всички лица от посочения екип трябва да имат най-малко 5 г. общ трудов стаж. Лицата които извършват техническо ръководство на строежа да отговарят на изискванията на чл. 163”а” от ЗУТ. Наетият технически персонал трябва да притежава необходимата правоспособност съобразно придобитата специалност и образователно-квалификационна степен, професионален опит, познания и техническа компетентност по отношение на националното му законодателство; в) Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи втора категория- четвърта група и да притежава съответното удостоверение за това и контролен талон към него или еквивалентен документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава –членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство. За допускане до участие в процедурата на участниците, установени в друга държава -членка на Европейския съюз, Възложителя няма право да изисква набавянето на сертификат и документ за регистрация ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата в която са установени. г) Участникът трябва да притежава следните или еквивалентни сертификати: - ISO 9001:2008 – за управление на качеството; - ISO 14001:2009 – за опазване на околната среда; В случай, че участник в процедурата е обединение , което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, критериите за подбор се прилагат за обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението съгл. чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за пречиствателни съоръжения; тежест: 8
Показател: Гаранционен срок за преносни и разпределителни проводи (мрежи) и съоръжения към тях на техническата инфраструктура съгласно ; тежест: 6
Показател: Гаранционен срок -За всички видове новоизпълнени конструкции на сгради, вкл. на земната основа под тях; тежест: 6

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да бъде внесена по банков път на следната сметка на Община Калояново: Банкова сметка (IBAN) : BG 51 CECB 9790 33B5 5615 00 Банков идентификационен код (BIС) CECB BG SF Банка ЦКБ АД, клон Пловдив – България Или в брой на касата на община Калояново

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.06.2014 г.  Час: 10:30
Място

с. Калояново, област Пловдив, пл. “Възраждане” №6, сградата на Община Калояново, Заседателна зала, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка е за изпълнение на проект №16/321/01681: „„Изграждане на ПСОВ в с. Житница и в с. Ръжево Конаре, община Калояново“, по Договор №16/321/01681 от 19.12.2013 год. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от ПРСР 2007-2013, подкрепена от ЕЗФРСР

VI.3) Допълнителна информация

1. Допълнителна информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от Министерството на труда и социалната политика и създадените към него структури. 2. В техническото предложение участникът предлага срок за изпълнение на поръчката, който не може да бъде по-кратък от 150 /сто и петдесет/ календарни дни. Ако участникът предложи срок за изпълнение на поръчката, който е по-кратък от 150 календарни дни, той се отстранява от участие в процедурата.Участникът трябва да предложи срок за изпълнение на поръчката в съответствие с графика за изпълнение на обекта и техническите възможности на кандидата за изпълнение на настоящата поръчка. Участникът трябва да представи линеен календарен график , съобразно възприетата технология на изпълнение на строително-монтажните работи и предвижданията за организация на строителния процес при изпълнение на конкретните количества и видове СМР на обекта, както и съобразно техническия капацитет на участниците. Линейния календарен график определя последователността за изпълнение на СМР и трябва да бъде обвързан с броя, вида и капацитета на оборудването и персонала, който участникът ще използва за изпълнение на поръчката. Графикът е необходимо да отразява началото и края на изпълнението на всички видове СМР и респективно общата продължителност на всички СМР. Календарния график трябва да включва:Срокове за изпълнение на СМР, тяхната зависимост и последователност при изграждането на обектаСрокове за доставка на материали, оборудване, съоръжения и др. необходими материали за обекта Времетраене на строителствотоВреме за технологични изпитания в експлоатационни условия Предвиденото времетраене за изпълнение на обекта да е определено така, че да се осигурят достатъчно на брой дни с подходящи климатични условия за качественото изпълнение на работите Изискването за спазването на технологичната последователност е задължително. Въз основа на линейния календарен график се изработват :Диаграма на работната ръка, определяща максималния и средносписъчния състав на работницитеГрафик на заетостта на основните строителни машини 3. В техническото предложение участникът трябва да предложи гаранционни срокове на СМР , които да не са по-малки от посочените в Наредба № 2/2003г. и да не надхвърлят повече от един път и половина пъти изискуемите минимални гаранционни срокове. Ако участникът предложи гаранционни срокове надхвърлящи повече от един път и половина пъти, но не по-вече от 2 пъти минималния, то той трябва да приложи „Обосновка“ за по-дългия гаранционен срок, придружена с конкретни документи, чрез които да докаже и гарантира предложения експлоатационен срок. Като такива документи Възложителят ще приеме сертификати, референции, декларации за съответствие, протоколи от лабораторни изпитвания, сертификати за качество на материалите и др. подобни. Ако участникът предложи гаранционни срокове, които надхвърлят повече от два пъти минималните, той се отстранява от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл. чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ