Версия за печат

00589-2014-0004

BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл.”Св.Иван Рилски” №1А, За: инж. Иван Искренов, ст.ю.к. Йоана Донкова, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684234; 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 603890; 076 684308

Място/места за контакт: Община Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg/obshtestveni-porchki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Обследване на енергийна ефективност по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 7 броя строежи, съгласно Проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021 “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Касае се за обследване на енергийна ефективност по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 7 броя строежи, съгласно Проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021 “. Сградите, предмет на поръчката са: VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”,VІІІ ОУ „Кракра Пернишки”, ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, ОДЗ №1 „Миньорче”, ЦДГ № 8 „Изворче”, Общински младежки дом и Дентален център.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315200

Описание:

Консултантски услуги, свързани със сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на дейности по обследване на енергийна ефективност по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 7 броя строежи, съгласно Проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021 “. Сградите, предмет на поръчката и максималният финансов ресурс за всяка са: VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий” - 6000 лв.,VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” - 4100 лв., ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда - 1100 лв., ОДЗ №1 „Миньорче” -1100 лв., ЦДГ № 8 „Изворче” - 500 лв., Общински младежки дом - 3800 лв. и Дентален център - 6400 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
23000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 230,00 лв. /двеста и тридесет лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Плащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя, по следната схема: - Авансово плащане, в размер на 35% - до 10 работни дни след сключването на договора и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Окончателно плащане, в размер на 65 % до 10 работни дни след окончателното приемане на всички доклади и резюмета за резултатите от обследването и сертификати за енергийни характеристики на сградите от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с крайните корекции по тях, подписване на протокол по образец - приложение № 4 от НАРЕДБА № 16-1594 от 13.11.2013 г. и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отн-е на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. Участникът трябва да е вписан в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 23а от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ). Участниците представят: 1) Подр. списък на документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ (при участик, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – ЮЛ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в превод). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.;3) Доказателства за изпълнение на иконом. и фин. изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците;4)Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн. възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Миним.изисквания за техн.възможности и квалификация;5)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а предл.първо, т. 3 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декл-ия за ползване на подизпълнител/и, с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им; 7) Декл-я – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо) с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява, както и дела на участието му;8) Документ за гаранция за участие в процедурата;9) Оферта за изпълнение на предмета на обществ. пор. по образец;10)Нот. зав. пълном. на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура;11) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.пор. с нот.зав. на подписите.Ако в дог.за създ.на обед.не е опр.предст.,то уч.предст. и документ, подп.от лицата в обед.,в к-то се пос.предст.; 12) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 13) Декл-я за приемане на усл.в проекта на договор; 14) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП;15)Плик№2 - Техн. предл. и срок за изпълн.на поръчката; 16) Плик№3 - Ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализираните от участника общи оборот от сходни с предмета на поръчката услуги и заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за отчетните 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и счетоводни баланси, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за обороти от сходни с предмета на поръчката услуги и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка обороти от сходни с предмета на поръчката услуги, подписана от представляващия участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строежи, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на договора. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с обследването и сертифицирането на сгради, съгласно разпоредбите на ЗЕЕ.
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали оборот от сходни* с предмета на поръчката услуги, не по-малко от 60 000,00 лева (шестдесет хиляди лева), общо за трите години. * Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира дейности, включващи обследване и сертифициране на сгради, съгласно ЗЕЕ. 2.Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, „Застраховка за професионална отговорност в проектирането“ на основание чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която чуждестранното лице е установено.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по член 51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, стойността и обема на услугата, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнено общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2.Валидно удостоверение за обследване на енергийна ефективност, сертифицирането на сгради, изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и изготвяне на оценки за енергийни спестявания, издадено от АУЕР. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, документите се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с обследването и сертифицирането на сгради, съгласно разпоредбите на ЗЕЕ.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил договори, сходни с предмета на поръчката, както следва: изпълнен минимум един договор с предмет: обследване и сертифициране на сгради по ЗЕЕ. 2.Участникът трябва да е вписан в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 23а от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - Сп; тежест: 10
Показател: Техническото предложение - Тп; тежест: 50
Показател: Финансовото предложение - Фп; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1А - Заседателна зала - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществента поръчка се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021

VI.3) Допълнителна информация

1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://pernik.bg/obshhestveni-porchki от датата на изпращане на настоящото обявление. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя:http://pernik.bg/obshhestveni-porchki. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.4. Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката: То трябва задължително да e съобразено с Техническата спецификация. Следва да се изложи как участникът ще изпълни предмета на поръчката, съгласно насоките, указанията и условията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. ; Техническо предложение Тп: 100 т. се присъждат се на оферта, в която кумулативно е налице следното: -направен е задълбочен анализ на всички поставени от възложителя основни цели и очаквани резултати и са предложени детайлно разработени конкретни идеи за реализиране на дейностите, предмет на поръчката, включително и алтернативни такива, представени са аргументи как предложените мерки и организация на работа гарантират качествено и в срок изпълнение на поръчката; съдържа цялостната методология за изпълнение на направените предложения, описани са средствата за постигане на всеки от посочените резултати, предложена е организация на работа, съобразена със сложността на съответната дейност и очакван резултат, разгледани са всички процеси, като са отчетени и връзките между тях; 50т. се присъждат се на оферта, в която е налице някое от следните обстоятелства:- е направен анализ на всички поставени от възложителя основни цели и очаквани резултати и са предложени конкретни идеи за реализиране на дейностите, като общо са обхванати всички дейности от предмета на поръчката, представени са аргументи относно предложените мерки и организация на работа, които гарантират изпълнение на поръчката; - съдържа методология за изпълнение на направените предложения, описани са средствата за постигане на посочените резултати, като част от предложенията се позовават на общоизвестни методи, термини и технологични процеси и други, предложена е организация на работа, съобразена с очаквания резултат, разгледани са всички процеси, без да са отчетени връзките между тях; 10 т. се присъжда на оферта, в която е налице някое от следните обстоятелства: направен е анализ на всички поставени от възложителя основни цели и очаквани резултати и са направени общи предложения за реализиране на дейностите, предмета на поръчката, които са общи и бланкетни, чрез позоваване на общоизвестни методи, факти и/или обстоятелства, без същите да са посочени като поредица от взаимосвързани конкретни действия, преповтарят техническата спецификация, съдържа общ ангажимент, че е създадена организация за изпълнение на поръчката; -съдържа изложение на методологията за осъществяване предмета на поръчката, но липсва описание на някои процеси към съответните дейности и/или използвани средства за постигане на посочените в Техническата спецификация резултати или не съдържа детайлно описана концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора или същата съдържа общо позоваване на действия, без същите да са обвързани с конкретни действия от страна на екипа експерти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен и обществени поръчки" при Община Перник, пл. Св. Иван Рилски №1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 684308

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ