00589-2014-0004
Технически редакции | ||
30.04.2014 14:12 ч. : | 30/04/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2014 14:12 ч. : | 30/04/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Перник, пл.”Св.Иван Рилски” №1А, За: инж. Иван Искренов, ст.ю.к. Йоана Донкова, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684234; 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 603890; 076 684308
Място/места за контакт: Община ПерникИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg/obshtestveni-porchki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Обследване на енергийна ефективност по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 7 броя строежи, съгласно Проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021 “
Възлагане на обществена поръчка
Касае се за обследване на енергийна ефективност по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 7 броя строежи, съгласно Проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021 “. Сградите, предмет на поръчката са: VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”,VІІІ ОУ „Кракра Пернишки”, ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда, ОДЗ №1 „Миньорче”, ЦДГ № 8 „Изворче”, Общински младежки дом и Дентален център.
71315200
Описание:
НЕ
НЕ
Извършване на дейности по обследване на енергийна ефективност по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 7 броя строежи, съгласно Проект „В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021 “. Сградите, предмет на поръчката и максималният финансов ресурс за всяка са: VІ СОУ „Св. Св. Кирил и Методий” - 6000 лв.,VІІІ ОУ „Кракра Пернишки” - 4100 лв., ОДЗ №9 „Калина Малина” – централна сграда - 1100 лв., ОДЗ №1 „Миньорче” -1100 лв., ЦДГ № 8 „Изворче” - 500 лв., Общински младежки дом - 3800 лв. и Дентален център - 6400 лв.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 230,00 лв. /двеста и тридесет лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Финансирането е съгласно Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Плащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя, по следната схема: - Авансово плащане, в размер на 35% - до 10 работни дни след сключването на договора и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Окончателно плащане, в размер на 65 % до 10 работни дни след окончателното приемане на всички доклади и резюмета за резултатите от обследването и сертификати за енергийни характеристики на сградите от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с крайните корекции по тях, подписване на протокол по образец - приложение № 4 от НАРЕДБА № 16-1594 от 13.11.2013 г. и представяне на оригинална фактура.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1А - Заседателна зала - ет.1
Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществента поръчка се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021
1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://pernik.bg/obshhestveni-porchki от датата на изпращане на настоящото обявление. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя:http://pernik.bg/obshhestveni-porchki. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.4. Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката: То трябва задължително да e съобразено с Техническата спецификация. Следва да се изложи как участникът ще изпълни предмета на поръчката, съгласно насоките, указанията и условията на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. ; Техническо предложение Тп: 100 т. се присъждат се на оферта, в която кумулативно е налице следното: -направен е задълбочен анализ на всички поставени от възложителя основни цели и очаквани резултати и са предложени детайлно разработени конкретни идеи за реализиране на дейностите, предмет на поръчката, включително и алтернативни такива, представени са аргументи как предложените мерки и организация на работа гарантират качествено и в срок изпълнение на поръчката; съдържа цялостната методология за изпълнение на направените предложения, описани са средствата за постигане на всеки от посочените резултати, предложена е организация на работа, съобразена със сложността на съответната дейност и очакван резултат, разгледани са всички процеси, като са отчетени и връзките между тях; 50т. се присъждат се на оферта, в която е налице някое от следните обстоятелства:- е направен анализ на всички поставени от възложителя основни цели и очаквани резултати и са предложени конкретни идеи за реализиране на дейностите, като общо са обхванати всички дейности от предмета на поръчката, представени са аргументи относно предложените мерки и организация на работа, които гарантират изпълнение на поръчката; - съдържа методология за изпълнение на направените предложения, описани са средствата за постигане на посочените резултати, като част от предложенията се позовават на общоизвестни методи, термини и технологични процеси и други, предложена е организация на работа, съобразена с очаквания резултат, разгледани са всички процеси, без да са отчетени връзките между тях; 10 т. се присъжда на оферта, в която е налице някое от следните обстоятелства: направен е анализ на всички поставени от възложителя основни цели и очаквани резултати и са направени общи предложения за реализиране на дейностите, предмета на поръчката, които са общи и бланкетни, чрез позоваване на общоизвестни методи, факти и/или обстоятелства, без същите да са посочени като поредица от взаимосвързани конкретни действия, преповтарят техническата спецификация, съдържа общ ангажимент, че е създадена организация за изпълнение на поръчката; -съдържа изложение на методологията за осъществяване предмета на поръчката, но липсва описание на някои процеси към съответните дейности и/или използвани средства за постигане на посочените в Техническата спецификация резултати или не съдържа детайлно описана концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора или същата съдържа общо позоваване на действия, без същите да са обвързани с конкретни действия от страна на екипа експерти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 т.1 и ал. 6 от ЗОП.
Отдел "Правен и обществени поръчки" при Община Перник, пл. Св. Иван Рилски №1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 684308
30.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ