Версия за печат

00530-2013-0186

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Севдарина Цанева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360514, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен и Дирекция ОДОП Варна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Варна ,гр.Добрич, гр.Разград, гр.Русе, гр.Силистра, гр.Търговище и гр.Шумен
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен и Дирекция ОДОП Варна”. Детайлно описание на поръчката е дадено в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
169290.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2013-0186

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072246 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 246 - 428345 от 19.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 14 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен и Дирекция ОДОП Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98“ООД , ЕИК 121798467, бул. „Христо Смирненски“, № 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 07 0010377

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 245000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 169290.13 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

В случай на законодателна и/или административна и/или структурно-организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, процедурата се продължава и договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящото структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, като всички действия, извършени от участниците и възложителя до момента на промяната, запазват валидността си. В срока на изпълнение възложителят има право да не заяви всички количества, посочени в поръчката. Срокът на изпълнение на поръчката е 12/дванадесет/ месеца , с начало на изпълнение от 17.08.2014г. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банков път в срок до 30 календарни дни след извършване на всяка отделна доставка и представяне в отдел БФ при ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на следните документи: приемателно-предавателен протокол в два екземпляра, с който се удостоверява приемането на заявените количества, подписан от определените отговорници и задължително и от МОЛ, и фактура.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г.