Версия за печат

00009-2014-0002

BG-гр.Девин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000614895

Община Девин, ул."Дружба" №1, За: Надежда Ризова, Р.България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.devin.bg..

Електронен достъп до информация: www.devin.bg..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител на инженеринг- работно проектиране и СМР в две обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция/Рехабилитация и изграждане на водоснабдителни и канализационни мрежи, системи и съоръжения в с. Гьоврен, община Девин, област Смолян. Обособена позиция 2: Инженеринг - работно проектиране и реконструкция/рехабилитация на улична мрежа в с. Гьоврен, община Девин, област Смолян. Финансирани със средства от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката: с. Гьоврен, община Девин
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнител на инженеринг- работно проектиране и СМР в две обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция/Рехабилитация и изграждане на водоснабдителни и канализационни мрежи, системи и съоръжения в с. Гьоврен, община Девин, област Смолян. Обособена позиция 2: Инженеринг - работно проектиране и реконструкция/рехабилитация на улична мрежа в с. Гьоврен, община Девин, област Смолян. Финансирани със средства от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите“. В Закона за обществените поръчки в чл.14а е предвидено, че когато обект на поръчката е предоставяне на услуги /в случая проектирането е услуга съгласно т.12 от Приложение №2 към чл.5, ал.1, т.1/, но включва и строителство, което произтича от основния обект на поръчката, тя се възлага като обществена поръчка за услуги.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45233330, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката се определя в български лева, без ДДС и се оферира от участника в ценовата оферта и попълнените количествени сметки. Прогнозната стойност за всяка обособена позиция е както следва: Обособена позиция 1: 1 700 000.00 лв. без ДДС Обособена позиция 2: 1 750 000.00 лв. без ДДС Проектиране по всички части – 50 000 лв. без ДДС СМР – 1 700 000.00 без ДДС Участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочената обща стойност за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка и/или отделните стойности, посочени по-горе, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
3450000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

360

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: За обособена позиция 1: 8 500 лв. За обособена позиция 2: 8 750 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банковата сметка на община Девин: IBAN: BG79IABG74913301516603 BIC: IABGBGSF при банка: „Интернешънъл Асет Банк" АД или б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 0.5 % (нула цяло и пет десети процента) от стойността на договора (без ДДС) за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане ил

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция№ 1 Възложителя възлага извършването на СМР след осигуряване на финансиране по Публична инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”. За размера на осигуреното финансиране Възложителя уведомява писмено Изпълнителя.Определените по - долу размери на плащания са съобразно осигурените средства.а/Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на СМР на съответния обект, платимо в срок до 10 дни след съставяне на Протокол обр.2а по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане за съответния обект. б/Междинни плащания в размер до 70% от стойността на офертата на избрания изпълнител за изпълнение на СМР на съответния обект, платими в срок до 10 дни след подписване на съответните протоколи съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му за приемане изпълнението на съответните СМР и издаване на фактура от избрания изпълнител за стойността на плащането. При всяко плащане от съответната фактура се приспадат 30 %/съответната част от платеното авансово плащане/. в/Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платими в срок до 10 календарни дни след окончателното приемане на съответния обект с констативен акт образец 15, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му до размера на сумата по договора. г/В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 10 работни дни след отстраняването на несъответствията За обособена позиция № 2 Възложителя възлага извършването на СМР след осигуряване на финансиране по Публична инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”. За размера на осигуреното финансиране Възложителя уведомява писмено Изпълнителя.Определените по - долу размери на плащания са съобразно осигурените средства. а/Първо плащане в размер на предложената от участника цена за изготвяне на технически проект, платимо в срок до 10 дни, считано от предаване на проекта и приемане с протокол от Експертен съвет при Община Девин и издаване на фактура за стойността на плащането от избрания изпълнител. б/Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на СМР на съответния обект, платимо в срок до 10 дни след съставяне на Протокол обр.2а по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане за съответния обект. в/Междинни плащания в размер до 80% от стойността на офертата на избрания изпълнител за изпълнение на СМР на съответния обект, платими в срок до 10 дни след подписване на съответните протоколи съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му за приемане изпълнението на съответните СМР и издаване на фактура от избрания изпълнител за стойността на плащането. При всяко плащане от съответната фактура се приспадат 20 %/съответната част от платеното авансово плащане/. г/Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платими в срок до 10 календарни дни след окончателното приемане на съответния обект с констативен акт образец 15, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му до размера на сумата по договора. д/В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 10 работни дни след отстраняването на несъответствията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /строител/ или дейност /строителна/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определениe за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”;Плик №3 с надпис „Предлагана цена”. Съгласно чл.57, ал.3 от ЗОП, Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите.1. Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника – попълва се Образец № 1.2. Административни сведения - попълва се Образец № 1;1.3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – попълва се Образец № 2;1.4.Регистрационни документи на участника:-копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата - юридически лица или еднолични търговци, прилагат в офертата си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние;-копие от документа за самоличност, когато участник е физическо лице;-документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физическо лице следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен.1.5.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;1.6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП – образец №3;1.7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – образец №4;1.8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП – образец №5.1.9.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е юридическо лице установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. 1.10.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците, съгласно посоченото в ІІІ.2.2 от обавлението.1.11.Доказателства за технически възможности, съгласно посоченото в ІІІ.2.3 от обявлението.1.12.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);1.13.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие;1.14.Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 6;1.15.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв– попълва се Образец № 7;1.16. Декларация, че е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда, определена съгласно § 1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки и условията на труд – попълва се Образец №11. 1.17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец №19;1.18. Оферта за участие – Образец №8

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Да представят: (*важи и за двете обособени позиции) 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и информация за оборота на участника от строителство, за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2) Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, съобразно тяхната категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – трета, четвърта и пета категория обекти. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката по т.2 следва да бъде еквивалентна на посочената и изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. 3) *Само за обособена позиция 2: Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в проектирането» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, съобразно тяхната категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – трета, четвърта и пета категория обекти. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката по т.3 следва да бъде еквивалентна на посочената и изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) за обособена позиция 1: Оборот от договори за строителство, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1а) за обособена позиция 2: Оборот от договори за строителство, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Забележка: При участие за повече от една обособена позиция, изискванията за минимален оборот се сумират. (т.е., ако участникът участва и за двете обособени позиции следва да докаже оборот в размер на 3 000 000 лв. (три милиона лева) за посочения период. 2) Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, съобразно тяхната категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – трета, четвърта и пета категория обекти. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Да представят: (*важи за двете обособени позиции) 1) Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; При участие за повече от една обособена позиция, списъкът с основните договори за строителство се представя отделно за всяка обособена позиция 2) Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника. 3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника; 4) Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката. Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит, вкл. и професионална автобиография. При участие за повече от една обособена позиция, списъкът с експетите се представя отделно за всяка обособена позиция За обособена позиция 2: Списък на проектантите, които ще участват в изпълнението на поръчката, придружен с копия от дипломи и удостоверения за пълна проектантска правоспособност на посочените в списъка лица. 5) Заверено от участника копие от Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи минимум за категория строеж, която да отговаря на категорията строеж на обектите или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 6) Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка. При участие за повече от една обособена позиция, списъкът с техническото оборудване се представя отделно за всяка обособена позиция

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) за обособена позиция 1: Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 (пет) години не по – малко от 1 (един) договор за строително – монтажни работи, сходни с предмета на поръчката на стойност не по-малко от 425 000.00 лв. (четиристотин двадесет и пет хиляди лева); «Сходни с предмета на поръчката» са строително – монтажни работи по изграждане и/или реконструкция на водопроводни и/или канализационни мрежи в урбанизирана територия. 1а) за обособена позиция 2: Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 (пет) години не по – малко от 1 (един) договор за строително – монтажни работи, сходни с предмета на поръчката на стойност не по-малко от 425 000лв. (четиристотин двадесет и пет хиляди лева); «Сходни с предмета на поръчката» са строително – монтажни работи по изграждане, ремонт и/или реконструкция на пътища и/или улици и/или съоръженията към тях, Забележка: Посоченият период се изчислява към датата, определена като краен срок за получаване на оферти. 2) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 3) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 14001:2004 – система за управление на околната среда или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. 4) Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: За обособена позиция 1: “Технически ръководител на обекта” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -има висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, „хидро-инженер” или еквивалентна; -има минимум 5 (пет) години професионален стаж в областта на строителството и опит като технически ръководител или ръководител обект на минимум 1 (един) обект, сходни с предмета на поръчката. «Сходни с предмета на поръчката» са строително – монтажни работи по изграждане и/или реконструкция на водопроводни и/или канализационни мрежи в урбанизирана територия. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 5) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. За обособена позиция 2: “Технически ръководител на обекта” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -има висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер” или строителен техник със специалност «Строителство и архитектура» или еквивалентна; -има минимум 5 (пет) години професионален стаж по специалността и опит като технически ръководител или ръководител обект на минимум 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката.Продължава в VІ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по приложението му.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изготвяне на технически проект; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение на СМР на обекта; тежест: 5
Показател: Цена за изготвяне на технически проект; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение на СМР на обекта; тежест: 40
Показател: Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на СМР на обекта; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение на СМР на обекта; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Девин. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: Административната сграда на община Девин, находяща се на ул.„Дружба” № 1 – деловодство, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Девин. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва в касата в община Девин. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 03041/ 2661, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер: IBAN: BG79IABG74918402562400 BIC: IABGBGSF; Код за вид плащане 447000 При банка "Интернешънъл Асет Банк" АД. В случаите по чл.27а, ал.1 ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: www.devin.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Девин - гр.Двин, ул.„Дружба” №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от ІІІ.2.3 «Сходни с предмета на поръчката» са строително – монтажни работи по изграждане, ремонт и/или реконструкция на пътища и/или улици и/или съоръженията към тях. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с проектанти по съответните части при изпълнение на поръчката, наети по трудов договор или по граждански правоотношения, така че да покрие всички дейности предмет на поръчката, в срок, а именно: - проектант по част Пътна; - проектант по част Конструктивна; -проектант «План за безопасност и здраве»; - проектант по част Геодезия; Посочените лица следва да имат пълна проектантска правоспособност. 5) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Втора група, Трета категорията; съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. !!! Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежите, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. 6) Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: За обособена позиция 1: • Колесен багер– 1 бр.; • Багер товарач – 1 бр.; • Мини челен товарач (малка фадрома) за разстилане на земни маси – 1 бр. • Самосвали до 12 тона - 2 бр; • Самосвали над 12 тона – 1 бр. • Товарен автомобил до 3 т - 1 бр.; • Трамбовка за ръчно уплътняване на изкопите – 1 бр.; • Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; • Валяк за уплътняване земни маси до 10 т. – 1. бр.; За обособена позиция 2: • Колесен багер– 1 бр.; • Багер товарач – 2 бр.; • Мини челен товарач (малка фадрома) за разстилане на земни маси – 1 бр. • Самосвали до 12 тона -2 бр; • Самосвали над 12 тона – 1 бр. • Вибрационен валяк над 10 тона – 1 бр.; • Двубандажен валяк – 1 бр.; • Асфалто-разтилач – 1 бр. Възложителят ползва възможноста на чл.64, ал.3 от ЗОП като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена:www.devin.bg. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция/рехабилитация и изграждане на водоснабдителни и канализационни мрежи, системи и съоръжения в с. Гьоврен, община Девин, област Смолян
1) Кратко описание

В обособена позиция № 1 влизат обект: "Канализационна мрежа на с. Гьоврен" и обект:"Водопроводна мрежа на с. Гьоврен"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за обособена позиция №1 е както следва: Обособена позиция 1: 1 700 000.00 лв. без ДДС Участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочената обща стойност за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1700000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 360



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инженеринг- работно проектиране и реконструкция/рехабилитация на улична мрежа в с. Гьоврен, община Девин, област Смолян
1) Кратко описание

Реконструкция и рехабилитация на улица от от 56 до от.277 в с. Гьоврен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Прогнозната стойност е както следва: Обособена позиция 2: 1 750 000.00 лв. без ДДС Проектиране по всички части – 50 000 лв. без ДДС СМР – 1 700 000.00 без ДДС Участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочената обща стойност за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1750000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 360