Версия за печат

00797-2014-0030

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Руска Бояджиева, Ръководител-проект „Интегриран градски транспорт на Бургас”, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 826407, E-mail: r.boyadzhieva@burgas.bg, Факс: 056 826407

Място/места за контакт: Община Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг (проектиране и строителство) на четири броя надлези, включително кръгово кръстовище “Трапезица“ СТРОЕЖ: “Реконструкция на съществуващо кръстовище „Трапезица“ (пресичане на ул. “Струга” - “Тодор Александров” /път І-9, Е-87/ с ул. “Одрин”) с обекти: - Проектиране и реконструкция на кръгово кръстовище “Трапезица” c нова организация на движение при о.т. о.т. 243-244-245-246-247-248 по плана на ж.к. “Братя Миладинови” и Промишлена зона “Север”, гр. Бургас - Проектиране и строителство на два броя пешеходни надлези 1 и 2 - Свързани пешеходни надлези, осигуряващи пресичане на ниво на бул. “Тодор Александров“ /свързващ ж.к. “Братя Миладинови“ с Индустриална зона/ и ул. “Струга“ /свързващ ж.к. “Братя Миладинови“ с Индустриална зона/ СТРОЕЖ: “Проектиране и строителство на пешеходни надлези в района на кръгово кръстовище при бул. "Стефан Стамболов" и бул. "Никола Петков", както следва: - Пешеходен надлез 3, осигуряващ пресичане на ниво на бул. “Стефан Стамболов“ и свързващ ж.к. "Изгрев" с ж.к. "Славейков" - Пешеходен надлез 4, осигуряващ пресичане на ниво на бул. “Никола Петков“ и свързващ ж.к. "Зорница" с ж.к. "Изгрев"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Предмет и обект на поръчката 1.1. Проектиране и реконструкция на съществуващо кръстовище „Трапезица“ (пресичане на ул. “Струга” - “Тодор Александров” /път І-9, Е-87/ с ул. “Одрин”) - Кръгово кръстовище “Трапезица” c нова организация на движение при о.т. о.т. 243-244-245-246-247-248 по плана на ж.к. “Братя Миладинови” и Промишлена зона “Север”, гр. Бургас . 1.2. Проектиране и строителство на два броя пешеходни надлези 1 и 2 – Свързани пешеходни надлези, осигуряващи пресичане на ниво на бул. “Тодор Александров“ /свързващ ж.к. “Братя Миладинови“ с Индустриална зона/ и ул. “Струга“ /свързващ ж.к. “Братя Миладинови“ с Индустриална зона/ 1.3. Проектиране и строителство на пешеходни надлези в района на кръгово кръстовище при бул. "Стефан Стамболов" и бул. "Никола Петков", както следва: - Пешеходен надлез 3, осигуряващ пресичане на ниво на бул. “Стефан Стамболов“ и свързващ ж.к. "Изгрев" с ж.к. "Славейков" - Пешеходен надлез 4, осигуряващ пресичане на ниво на бул. “Никола Петков“ и свързващ ж.к. "Зорница" с ж.к. "Изгрев".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71311000, 71322000, 45233261, 45000000, 45300000, 45112730, 45233128

Описание:

Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на надлези за пешеходци
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни работи по оформяне на зелени площи около пътищата
Строителни и монтажни работи на кръстовища с кръгово движение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидено е разработване на инвестиционни проекти във фази идейни проекти и работни проекти. Основната задача на инвестиционните проекти е да докажат възможните проектни решения, както и да осигурят необходимите средства и начини за: - реконструкция на съществуващото кръстовище „Трапезица” и изграждане на ново кръгово кръстовище с цел подобряване на транспортно-експлоатационните му качества и създаване на безконфликтно преминаване на главните транспортни потоци, както и намаляване на транспортните задръжки в извън пиковите моменти; - строителство на два броя пешеходни надлези 1 и 2, свързани по между си, осигуряващи свободното и безопасно пресичане на бул. “Тодор Александров“, ул. “Одрин“ /от страна на ж.к. “Братя Миладинови“/, ул.“Одрин“ /посока промишлена зона „Север“/ и ул. “Струга“ от пешеходци, в т.ч. майки с детски колички, възрастни хора и хора с увреждания. - строителство на Пешеходен надлез 3, осигуряващ пресичане на ниво на бул. “Стефан Стамболов“ и свързващ ж.к. "Изгрев" с ж.к. "Славейков". - изграждане на Пешеходен надлез 4, осигуряващ пресичане на ниво на бул. “Никола Петков“ и свързващ ж.к. "Зорница" с ж.к. "Изгрев". Предвижда се в рамките на поръчката упражняване на авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционните проекти от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обектите и въвеждане в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ. Одобрените подробни устройствени планове (ПУП) - Планове за улична регулация (ПУР), в района на кръстовище "Трапезица", са както следва: - ж. к. “Братя Миладинови” – одобрен със Заповед № 1541/20.10.1986 г.; - кв. 29-А, ж. к. “Братя Миладинови” – одобрен със Заповеди № 1108/29.11.2001 г. и № 1856/21.09.2007 г. - ПУП-ПУР за промишлена зона “Север” – одобрен с Решение на Общински съвет № 8/15.12.2006 г.; - ПУП-ПРЗ за УПИ VІІІ-744 кв.54 по плана на ПЗ “Север“. Подробни устройствени планове (ПУП) - Планове за улична регулация (ПУР), в района на кръстовището при надлези 3 и 4 са както следва: - ПУП-ПРЗ ж.к. “Славейков – одобрен с Решение №40-17/2010г. на Общ.съвет - Бургас - ПУП-ПРЗ ж. к. “Изгрев“ – в процедура на одобряване на ПУП-ПРЗ; - ПУП-ПРЗ ж. к. “Зорница“ – одобрен с Решение № 40-16/2010 г. на Общ. съвет - Бургас. Обектите са втора категория съгласно чл. 4, ал. 1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, изм.ДВ. бр. 23 от 22.03.2011 г.

Прогнозна стойност без ДДС
3787898.51 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 35 000 лв. /тридесет и пет хиляди лева/ под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Бургас: IBAN: BG 89 SOMB 91303323996501, BIC: SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Посочената сметка е валидна и за останалите видове гаранции. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано ”Гаранция за участие по обществена поръчка за проектиране и строителство на кръстовище и надлези". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност не-по рано от 11 /единадесет/ месеца от сключването на договора. Предвидена е и гаранция за авансово плащане в размер на 50 % от искания аванс, който е .... % (според офертата на избрания за изпълнител участник) от стойността на договора без ДДС, но не повече от 10 % без ДДС със срок на валидност 8 /осем/ месеца от сключването на договора. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи останалите банкови гаранции – за изпълнение и за авансово плащане по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на......... % (но не повече от 10 %) от стойността на договора в размер на ........................... /цифром и словом/ лева без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция или парична сума за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 70 % от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените не-строителни и строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнените, възложени с договора работи; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания в размер до ……………. ........лв. (........................................) без ДДС - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура. 4. Начин на плащане за упражняване на авторски надзор за обектите цена за пътуване от и до обектите и часови ставки: 1. За експерт, технически контрольор и проектант с пълна проектантска правоспособност – ........ лв./час; 2. За проектант с ограничена проектантска правоспособност – ......... лв./час; 3. Цена за пътуване от и до обектите: ............................................................. Плащането, свързано с осъществяването на авторски надзор на обектите се извършва въз основа на следните документи: - Протокол за установяване на извършения авторски надзор, подписан от Изпълнителя, строителения надзор (СН) и Възложителя; - Акт образец 1, подписан от Изпълнителя и Възложителя. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след като Възложителят е одобрил и подписал представените документи - Акт образец 1 и Протокол за установяване на извършения авторски надзор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ за изпълнение на обществена поръчка - ВАЖНО!!! ПОПЪЛВА СЕ ОТ УЧАСТНИКА (ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО МАКСИМУМ 120 СТРАНИЦИ БЕЗ ПРИЛОЖЕНИТЕ ГРАФИЧНИ МАТЕРИАЛИ)! Освен това техническото предложение трябва да се съобрази и да съдържа следното: ВАЖНО!!! Проектните разработки за целите на провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка, отнасящи се до реконструкция на кръстовище „Трапезица“, както и за строителство на пешеходните надлези 1, 2, 3 и 4 следва да включват: 1. За обект "Реконструкция на кръгово кръстовище “Трапезица"": - ситуационно решение; - визуализация (обемно-пространствено изображение). 2. За обект "Строителство на Пешеходни надлези 1 и 2 - Свързани пешеходни надлези, осигуряващи пресичане на ниво на бул. “Тодор Александров“ и ул. “Струга“: - ситуационно решение; - перспективни изгледи и/или силуетно решение; - екстериорно изображение, изясняващо външното оформяне на обемите; - напречни и надлъжни вертикални разрези, изясняващи височините и нивата на надлезите. 3. За обект "Строителство на пешеходни надлези 3 и 4 в района на кръгово кръстовище при бул. "Стефан Стамболов" и бул. "Никола Петков", както следва: - ситуационно решение; - перспективни изгледи и/или силуетно решение; - екстериорно изображение, изясняващо външното оформяне на обемите; - напречни и надлъжни вертикални разрези, изясняващи височините и нивата на надлезите. 2. Участникът следва да удостовери, че отговаря на изискванията за изпълнение на: - строежи от втора група, втора категория; Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител, не представи копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за горепосочената група и категория строеж. В случай на обединение изискването се покрива от участникът който ще извършва дейностите по строителство. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват дейностите по строителство. Относно чуждестранните лица условието следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал), по образеца от офертата, както и самата Оферта /бланка за административни и други данни/ (образец) – Приложение № 1 от документацията за обществената поръчка; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в офертата от документацията за обществената поръчка, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. В случай, че участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2, 2а (Не са включени обстоятелствата относими при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и 5 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на инвестиционни проекти и извършване на строително-монтажни работи, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура; 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) - тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата; 7. Декларация за запознаване с условията на строителнaтa площадкa /по образец/ (оригинал); 8. Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата; 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 11. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника. Списъкът се описва в декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители по образец, в която се посочват видът на работите, които ще извършват подизпълнителите и делът на тяхното участие. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ако е приложимо; 12.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по образец – Приложение). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите и строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 14. Техническа оферта за изпълнение на поръчката, съдържаща и срок за изпълнение (оригинал) (Приложение от документацията за обществената поръчка); 15. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал); Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистрация или от документа за самоличност) се представя в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Справка-информация (по образец) за общия оборот от дейността, за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от заверено копие на ОПР и Баланс, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, ако не са достъпни в Търговския регистър. За 2013 г. се допуска представяне единствено на справка-информация; б) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в проектирането по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация (свободна форма), че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; в) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация (свободна форма), че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лица от трети страни прилагат аналогичен на изискания документ от държавата, в която са установени. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от подточки а), б) и в) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Застраховката по подточка б) следва да бъде представена от тези от членовете в обединението, които ще изпълняват дейностите по проектиране, а застраховката по подточка в) следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в подточки а), б) и в) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В случаите по подточки б) и в), чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган/институция в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да има минимален общ оборот от дейността за предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в размер равен или по-голям от 4 000 000 лв. (четири милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ оборот от дейността се отнася за общия оборот от дейността на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. б) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, посочен в чл. 5, ал. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в проектирането се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по проектиране; в) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, посочен в чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по строителството;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за услуги - подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти в областта на пътната инфраструктура в урбанизирана територия, включващ инженерно съоръжение – надлез или проектиране на пътна инфраструктура и проектиране на инженерно съоръжение, но задължително в урбанизирана територия, изпълнени през последните 3 години, считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, придружен от препоръки за добро изпълнение, включващи стойност на проекта, дата на приключването му и клиент; б) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Доказването на изпълнението на посочените договори се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение; в) Списък на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, както и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на предлаганите експерти от участника, включително и саморъчно подписана автобиография по образец, удостоверение за координатора по безопасност и здраве и призната от КИИП пълна проектантска правоспособност за експертите-проектанти. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език); Копие от диплома за завършено образование и Документи (копия от трудови/служебни/осигурителни книжки), доказващи професионален опит – общ и специфичен; г) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. В случай, че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 договор за услуги с предмет подготовка на инвестиционен проект във фаза технически/работен проект в областта на пътната инфраструктура в урбанизирана територия, включващ инженерно съоръжение – надлез през последните 3 години, считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосоченото изискване може да бъде доказано и с отделни договори за изпълнени услуги с предмет проектиране на пътна инфраструктура и с предмет проектиране на инженерно съоръжение, но задължително в урбанизирана територия. б) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 строителен обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка – пътна инфраструктура в урбанизирана територия, включително инженерно съоръжение-надлез през последните 5 години, считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосоченото изискване може да бъде доказано и с отделни договори за изпълнение на строителство на пътна инфраструктура и с предмет строителство на инженерно съоръжение, но задължително в урбанизирана територия. Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с един или два договора за проектиране - строителство (инженеринг), изпълнен през последните 5 години, считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, покриващ изискванията на букви „а” и „б“ едновременно. в) Квалификация на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури, включва: Ръководител на обекта - образование и квалификация - висше образование, степен магистър или еквивалент в областта на инженерните строителни науки; - общ професионален опит – минимум 5 години по специалността; - специфичен професионален опит - опит в управление/координиране на проект в областта на строителството Двама Технически ръководители: един за строежът на кръстовището и надлези 1 и 2 и един за надлези 3 и 4, - придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна. - специфичен професионален опит- опит при реализацията на проекти в областта на пътното строителство в урбанизирани територии Координатор по ЗБУТ, който притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ или еквивалентно. Експерти-проектанти Участникът трябва да разполага минимум със следните експерти за проектиране – екип от проектанти по всички части на инвестиционния проект – лица с необходимата квалификация и правоспособност, съгласно чл. 229 и чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП или еквивалентна квалификация и правоспособност, като същите да разработят съответните части на инвестиционните проекти, а именно: геодезия, геология, архитектурна, конструктивна, пътна, електро, ВиК, паркоустройство и благоустройство, пожарна безопасност и план безопасност и здраве, Минимални изисквания към ключовите експерти за проектиране: Те следва са дипломирани с образователно квалификационна степен магистър или еквивалент, мин. 5 год. опит в проектирането, както и призната от КИИП пълна проектантска правоспособност. г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват проектиране и с обхват строителство или с обхват проектиране и строителство или еквивалент. Участникът трябва да притежава въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват проектиране и с обхват строителство или с обхват проектиране и строителство или еквивалент. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Продължава в т. VI.3) Допълнителна информация от обявлението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обяснителна записка; тежест: 25
Показател: Мерки за превенция и управление на потенциални рискове ; тежест: 5
Показател: Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 540427 от 10.05.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала в сградата на Община Бургас, град Бургас, ул. "Александровска" 26.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договорът, предмет на настоящата обществена поръчка се финансира по проект на Община Бургас: „Интегриран градски транспорт на Бургас”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/1.5-01/2010 “Подкрепа за интегриран градски транспорт в Община Бургас“, Приоритетна ос 1: “Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: “Системи за устойчив градски транспорт”, съгласно подписан договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/1.5-01/2010/001 ДБ ОПРР 398/26.11.2010 г. между Министерство на регионалното развитие и благоустройството и Община Бургас както и собствено финансиране на Възложителя, осигурено от бюджета на Община Бургас.

VI.3) Допълнителна информация

Минимални изисквания за технически възможности - продължение: При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Бургас, профил на купувача и е безплатна от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие по настоящата обществена поръчка. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публикувани отново единствено на сайта (интернет страницата) на Възложителя! Участник, чието ценово предложение надхвърля посочената в раздел II.2.1) "Общо количество или обем" от настоящото обявление прогнозна стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ