Версия за печат

01605-2014-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, ул. "Иван Вазов" №3, За: Боян Сотиров, Република България 1080, София, Тел.: 0889 355263, E-mail: bsotirov@bdz.bg

Място/места за контакт: отдел " Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=opentyrgove.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на изделия от стомана и цветни метали" за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД", делима на 14 обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: На територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на изделия от стомана и цветни метали" за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, делима на 14 обособени позиции

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“Доставка на изделия от стомана и цветни метали”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД.

Прогнозна стойност без ДДС
212930.4 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е до 1% от общата стойност на цялата поръчка “Доставка на изделия от стомана и цветни метали”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и е определена от Възложителя в общ размер на 2096,00, а по обособени позиции, съгласно приложение № 10. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след датата, определена за краен срок за получаване на заявленията; - парична сума в лева, внесена по сметка на Възложителя - "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД в ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF; - парична сума в евро, внесена сметка на Възложителя - "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG51UBBS 8002 14 23 3492 10, BIC: UBBSBGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано – Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на изделия от стомана и цветни метали”, за едногодишен период за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД. Кандидата представя гаранция със съответната стойност, за всяка обособена позиция отделно. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора без ДДС. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума в лева, внесена по банковата сметка на: «БДЖ – Пътнически превози» ЕООД – ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF в лева или ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG51 UBBS 8002 1423 3492 10, BIC: UBBSBGSF; - паричната сума в евро, внесена сметка на Възложителя - "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД ТБ „ОББ” АД, гр. София, клон Св. София, IBAN BG51UBBS 8002 14 23 3492 10, BIC: UBBSBGSF; - или безусловна и неотменяема банкова гаранция учредена в полза на “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в оригинал, със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договора. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева. Възложителят заплаща стойността на доставката на всяка една от предвидените две партиди с включен ДДС след получаване на стоката в складовете на Възложителя. Всяко плащане ще се извършва по банков път, с платежни нареждания по посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 календарни дни след представяне на: - приемателно предавателни протоколи, оформени при предаване черните и цветни метали в складовете на Възложителя; - оригинална фактура, издадена на името на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД, адрес: София 1080, ул.”Иван Вазов” № 3, МОЛ - Георги Николов Георгиев за всеки размер или вид от всяка обособена позиция, за всяка партида и получател – приемащото стоката материално отговорно лице; - сертификат за качество и произход – оригинал, издаден от завода производител за доставяната стока; - сертификат за съответствие, съгласно Закон за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявлението (Приложение № 1) задължително съдържа: 1.1. Списък на документите, в заявлението, подписан от законния представител на кандидата или изрично упълномощено от него лице. В последния случай следва да се представи изрично нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо заявлението (оригинал).Документите към заявлението се представят подредени в папка, по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. 1.2. Заверено копие от документ за регистрация на Кандидата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато Кандидатът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, представя съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, в официален превод, съгласно §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към обявлението се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 1.3. В случаите, когато кандидатът е регистриран по ЗДДС да представи копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация по ЗДДС, следва да представи декларация за липса на регистрация – в оригинал. 1.4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП: - Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - оригинал - Приложение № 2); - Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - оригинал - (Приложение № 3); 1.5. Декларация в оригинал по чл. 77, ал. 3, т. 6 от ЗОП, която да съдържа списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката (ако се предвиждат такива). Кандидатът следва да представи и текстова информация за вида и дела на тяхното участие при изпълнение на поръчката (Приложение № 7). Когато кандидатът предвижда подизпълнители се прилага чл. 77, ал. 3, т. 6 и чл. 77, ал. 4 от ЗОП. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице трябва да се спазват изискванията на чл. 77, ал. 3, т. 6 и чл. 77, ал. 5 от ЗОП. 1.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – оригинал (Приложение № 8) . Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг кандидат не може да представя самостоятелно заявление. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и/или 5 от ЗОП води до отстраняване на кандидата от процедурата. Кандидатите удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП с декларации. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлeнието се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие. Когато кандидатът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, заявлението се подава на български език, документът по т. 3 от този раздел се представя в официален превод. Документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 1.7. Документ за гаранция за участие, съгласно Приложение № 11. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 13). 1.9. Декларация по Закона за икономическите и финансови отновения с дружествата регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тяхлица и техните действителни собственици (Приложение № 10). 1.10.Документ за закупена документация(копие, заверено от кандидата).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходните три години (заверени с подпис и печат на кандидата). В случай, че кандидатът е обединение се прилага разпоредбата на чл. 77, ал. 5, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори със сходен предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите в оригинал, с подпис със син цвят и печат на представляващия участника. Списъкът да е придружен от минимум 2 препоръки за добро изпълнение на договори, които са посочени в него - заверени с подпис със син цвят и печат на представляващия участника. 2. Сертификат за управление на качеството ISO: 9001:2008 или еквивалентен от производителя - заверено копие с подпис със син цвят и печат на участника. 3. Участниците, които не са производители, представят един от следните документи, доказващи правотo им да предлагат продукция на производителя (дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество), придружен със заверена спецификация /предмет на поръчката/ за периода 2014 г. в оригинал или нотариално заверено кoпие. 4. Сертификат на система за производствен контрол на производителя, издаден от акредитирани институции или лица за оценка на съответствието - заверено копие с подпис със син цвят и печат на участника. 5. Образец на сертификат за качество. 6. Ако кандидатът е обединение се прилага разпоредбата на чл. 77, ал. 5, т. 2 от ЗОП. Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители документи се представят и за тях. 7. Кандидатите представят декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, вида и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. 8. Кандидатите могат да представят заявление за една или за всички обособени позиции от предмета на обществената поръчка. Лицето, определено за изпълнител трябва да отговаря на изискванията и ограниченията по документацията и към момента на сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават документите по чл.47, ал.2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правна стойност, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/ или в случаите, когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди датата на подписване на договора. В случай, че участникът, определен за изпълнител, не представи някой от изброените документи, Възложителят не сключва договор за обществена поръчка в съответствие с чл. 42, ал. 1 от ЗОП и може да определи за изпълнител участникът класиран на второ място или да прекрати процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3 или по банкова сметка на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в ТБ "ОББ" АД, гр. София, клон Света София, IBAN BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF, и се получава срещу представен платежен документ в деловодството на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 10.00 часа до 16.00 часа. Единична цена на документацията - 30.00 лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

"БДЖ – Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. Иван Вазов № 3,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват кандидатите за участие в процедурата или техни изрично упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, съгласно чл. 88, ал. 2, изр. 2 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на армировъчна стомана”
1) Кратко описание

„Доставка на армировъчна стомана”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
521 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на кръгла стомана прът”
1) Кратко описание

„Доставка на кръгла стомана прът”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са споре спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
56881.99 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на плоски стоманени пръти”
1) Кратко описание

„Доставка на плоски стоманени пръти”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са споре спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
7910.85 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на ъглови профили от стомана”
1) Кратко описание

„Доставка на ъглови профили от стомана”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
586.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на шестостенна стомана прът”
1) Кратко описание

„Доставка на шестостенна стомана прът”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
15705.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на горещовалцована стомана листова”
1) Кратко описание

„Доставка на горещовалцована стомана листова”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
11792.92 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на квадратна стомана”
1) Кратко описание

„Доставка на квадратна стомана”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
1617.2 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на листова стомана”
1) Кратко описание

„Доставка на листова стомана”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
739.2 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на стоманени тръби”
1) Кратко описание

„Доставка на стоманени тръби”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
58691.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на пружинна стомана”
1) Кратко описание

„Доставка на пружинна стомана”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
1260 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на изделия от алуминий”
1) Кратко описание

„Доставка на изделия от алуминий”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
2858.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на изделия от мед”
1) Кратко описание

„Доставка на изделия от мед”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
17457.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на изделия от месинг”
1) Кратко описание

„Доставка на изделия от месинг”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
26494.62 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на изделия от бронз”
1) Кратко описание

„Доставка на изделия от бронз”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

3) Количество или обем

Количествата са според спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
10413 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение