Версия за печат

00530-2013-0189

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Емилия Лазарова - ст. експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593155, E-mail: e.lazarova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Цялостно сервизно обслужване на 23 (двадесет и три) броя многофункционални копирни машини на принцип „фазма” за нуждите на ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административните сгради на НАП, находящи се на следните адреси: 1. ЦУ на НАП – гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52, ул. „Г. С. Раковски” № 47 /1-ви и 2-ри етаж/. 2. ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” – гр. София, ул. „Аксаков” № 31, ул. „Врабча” № 23.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Цялостното сервизно обслужване на многофункционалните копирни машини включва: 1. Отстраняване на възникнали повреди по сигнал на възложител; 2. Тримесечни технически прегледи и профилактика (смазване и сухо почистване или измиване) на машините; 3. Доставка (без хартия) на всички консумативи и резервни части, необходими за поддържане в техническа изправност на многофункционалните машини. Предметът на обществената поръчка е подробно описан в Пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000, 50313000, 50313200, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 248 - 433151 от 21.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 78 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Цялостно сервизно обслужване на 23 (двадесет и три) броя многофункционални копирни машини на принцип „фазма” за ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Мениджмънт Бизнес Машин” ООД, ЕИК: 000708921, гр. София, район Триадица, бул. „Витоша” №146, вх. Б, ет. 5, Република България 1463, София, Тел.: 02 8500600, E-mail: sofia@mbm-bg.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 82000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва за срок до изтичане на 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключването му, или до изчерпване на максимално допустимата стойност по договора в размер до 82 000лв. без ДДС, разпределена между включените в поръчката структури на НАП, както следва: - За ЦУ на НАП – до 42 000 лв. без ДДС; - За ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” – до 40 000 лв. без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2014 г.