Версия за печат

00106-2014-0006

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министрество на правосъдието, гр. София, ул. Славянска № 1, За: Светлана Станева, България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: гр. София, ул. Славянска № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Анализ и проучване на наличните информационни системи в дирекциите „Българско гражданство” и „Международна правна закрила на детето и международни осиновявания” към Министерство на правосъдието по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електроннотоуправление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София 1000, Министерсто на правосъдието, ул. "Славянска" № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Анализ и проучване на наличните информационни системи в дирекциите „Българско гражданство” и „Международна правна закрила на детето и международни осиновявания” към Министерство на правосъдието по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72150000

Описание:

Консултантски услуги по компютърен одит и консултантски услуги по хардуер

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Резултатите следва да бъдат оформени в пълни и изчерпателни анализа (по един за всяка една от дирекциите) в следните основни раздели: 1. одит на съществуващите информационни системи; 2. съответствие с действащото в Република България законодателство; 3. анализ на резултатите от направения одит; 4. предложение за реинженеринг и развитие на информационните системи; 5. възможността за интегриране на системите с други информационни системи, източници и начини за обмен на данни, предоставяне на електронни услуги; 6. диаграми за работните процеси и предложения за промени и оптимизиране, повишаване на квалификацията на служителите, необходими обучения; 7. систематизирани препоръки и предложения, стъпки за тяхната реализация и последователност; 8. констатации и предложения извън посочените теми, ако са идентифицирани в процеса на изпълнението и провежданите (при необходимост и за доуточняване на обстоятелствата), интервюта със служителите и биха могли да допринесат за подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса; 9. допълнителни доклади и документи, ако са изготвени такива.

Стойност, без да се включва ДДС
58333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 580 лв. /петстотин и осемдесет/, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок за изпълнение съответстващ на срока на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Министерство на правосъдието: Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии Плащанията се извършват в български лева, с банков превод по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - окончателно плащане 100% (сто процента) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето на : 1. анализите и приложенията на хартиен и електронен вариант; 2. приемателно-предавателен/ни протокол/и за изпълнени задачи и 3. фактура. Фактурите за извършване на плащания да се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те трябва да съдържат следната задължително информация: Получател: /име на бенефициента/;Адрес;ЕИК по Булстат;Получил фактурата: име на Ръководителя на проекта;Номер на документа, дата и място;В описателната им част следва да се впише следния текст: „Разходът е по договор №......................... за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма “Административен капацитет“ .

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата е обединение и членовете в обединението не са определили лице, което да ги представлява в правоотношенията с трети лица, включително и с Възложителя, то всяко лице включено в консорциума трябва да подпише договора. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

От участие в процедурата се отрстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет. От участие в процедурата се отстранява и участник, който е предложил срок за изпълнение на поръчката, по-кратък от 30 календарни дни или по-дълъг от 90 календарни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП, изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, както и на специалните изисквания, свързани с изпълнението на договора. Съдържание на "Плик 1" - "Документи за подбор": 1.Оферта за участие; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3.Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документ за регистрация, удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени /копие заверено с подпис и печат на участника. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност /копието се заверява с подпис на участника/. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение - за всеки един член на обединението.При участници обединения – договор за създаване на обединение, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението; 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника - съгласно III. 2.2 и III.2.3 от настоящото обявление; 5. Списък с експертите на участника, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката; 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, ал.2, т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП - образец № 6; 7.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – образец № 7; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП – по образец № 8; 9.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител – образец № 9; 10.Декларация по чл. 5.2. от Общите условия на договор № КС 12-33-3/2013 г. – образец № 11; 11. Документ за внесена гаранция за участие; 12. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с подпис на упълномощителя); 13.Декларация за конфликт на интереси по образец № 5; 14. Декларация по образец № 10; 15. Декларация по образец № 18; 16. Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът представя в този плик документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП и за подизпълнителя; 17.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обединението не се прилага документ за регистрация. Вместо него следва да се представи копие от договора за учредяване, с който се доказва създаването на обединението. Ако участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът е юридическо лице, за обстоятеслтвата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представлява. 18. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от представляващия участника) Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” и НАИМЕНОВАНИЕТО НА УЧАСТНИКА, в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3 – “Предлагана цена” и НАИМЕНОВАНИЕТО НА УЧАСТНИКА. В този плик се поставя Ценовата оферта на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за оборота от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) години считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) години считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, не по-малко от 150 000 лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от предоставяне на услуги за анализ на бизнес процеси за ИТ системи и/или софтуерно проучване и/или анализ и оценка на комуникационна архитектура и/или приложна архитектура и/или техническо състояние на налично хардуерно и софтуерно оборудване. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискването съобразно вида и дела на участието си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на успешно изпълнени в рамките на последните три години, считано до срока за подаване на офертата в настоящата процедура, договори с предмет сходен с предмета на поръчката; 2.Доказва се със съответните сертификати– представят се заверени от участника копия. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката.В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканите сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите предвидени в настоящата поръчка, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на дейностите предвидени в настоящата поръчка. 3. Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, с приложени документи, удостоверяващи, тяхната професионална квалификация и професионален опит, както следва: 3.1 за ръководител на екипа следва да се представи:автобиография; диплома за завършено образование; копие на трудова/осигурителна книжка и/или граждански договори и/или референции и/или служебни бележки и/или длъжностни характристики - удостоверяващи професионален опит в целевата област; удостоверение за сертификат PMI (Project Management Professional) или Prince II (Projects IN Controlled Environments) или еквивалент. 3.2 за експерт №2 (юриста) следва да се представи: автобиография; диплома за завършено образование; копие на трудова/осигурителна книжка граждански договори и/или референции и/или служебни бележки и/или длъжностни характристики - удостоверяващи професионален опит в целевата област.3.3 за експерт №3 (системен архитект) следва да се представи: автобиография; диплома за завършено образование; копие на трудова/осигурителна книжка граждански договори и/или референции и/или служебни бележки и/или длъжностни характристики - удостоверяващи професионален опит в целевата област; удостоверение за сертификат за Microsoft, (MCM или MCA или MCSM или еквивалент).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум два договора за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори за предоставяне на анализ на бизнес процеси за ИТ системи и/или услуги за софтуерно проучване и/или анализ и оценка на комуникационна архитектура и/или приложната архитектура и/или техническо състояние на налично хардуерно и софтуерно оборудване. За доказване изпълнението на посоченото изискване участникът представя Списък-декларация на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура включително стойностите, датите и получателите – Образец № 4. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение в допълнение към списъка с договорите, посочен от участника в Образец № 4. Препоръките трябва да съдържат стойността, датата и мястото на предоставената услуга, както и дали тя е изпълнена в срок и с необходимото качество.Референцията следва да е издадена след датата на приключване на договора; 2.Участникът трябва да бъде сертифициран съгласно: 2.1.ISO9001:2008 или еквивалентени в областта на информационните системи; 2.2. ISO 27001:2005 или еквивалентен в областта на информационните системи; 3.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които трябва да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти: 3.1. Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка, както и комуникацията с Възложителя. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” (или еквивалент) в областта на инженерните, компютърните или информационните технологии или еквивалентно; най-малко 5 години опит в ръководене на проекти или на екипи, свързани с информационни и комуникационни системи; владеене на поне една международно призната методология за управление на проекти, като PMI или Prince II или другa еквивалентнa. 3.2 Експерт № 2 (юрист): Експерт, който да отговаря за анализа на съответствието на информационните системи с законодателството на Република България в областта на дейността на двете дирекции. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен със специалност: право; най-малко 3 години професионален опит в юридическата област. 3.3 Експерт № 3 (системен архитект): експерт, който да отговаря за изследването и анализа на съществуващите информационни системи и бази данни на двете дирекции. Изисквания за образование, квалификация и опит:висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, в областта на инженерните, компютърните и/или информационните технологии или еквивалентно; Минимум 3 години професионален опит в анализа и/или проектиране и изграждане на информационни системи и/или разработката на информационни системи; знания и умения за работа с различни програмни продукти и технологии на MCM (Microsoft Certified Master) или MCA (Microsoft Certified Architect) или MCSM (Microsoft Certified Solutions Master) или еквивалент;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Цена за изпълнение ; тежест: 70
Показател: К2 - Срок за изпълнение ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.06.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.06.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще бъде осигурено по договор по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електроннотоуправление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237348

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ