Версия за печат

00530-2014-0002

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Валерия Додова - главен експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на два броя асансьорни уредби, находящи се в сграда с адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 29".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Аксаков" №29
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

А. Абонаментно сервизно обслужване, което се извършва веднъж месечно на два броя асансьорни уредби, находящи се в сграда с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29; Сервизното обслужване се извършва в съответствие с Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (обнародвана в ДВ бр. 33/11.04.2003 г., посл. изм. и доп. бр. 103 от 28.12.2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) и обхваща следните дейности: 1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните му устройства съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т.2 от наредбата; 2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора; 3. Доставка, демонтаж и монтаж на следните материали и консумативи: а) крепежни материали б) суфитни крушки 24 V в) лампи микро 24 V г) предпазителен комплект с патрони /всички видове/ д) фасунги e) силови контакти ж) смазочни материали 4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от уведомяването. Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби, извън абонаментното сервизно обслужване, при необходимост. Ремонтните дейности се заплащат от възложителя по часова ставка, оферирана от избрания изпълнител. Извършеният ремонт и вложените резервни части се документират с двустранно подписан констативен протокол. Отстраняването на повредите следва да бъде извършено в срок от 3 (три) работни дни от уведомлението от страна на възложителя/констатирането й от страна на изпълнителя. Изпълнителят гарантира качеството на извършените работи, за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от подписване на протокол за пускане в експлоатация на ремонтираната уредба. В случай на проявили се скрити недостатъци във вложени резервни части или извършени ремонтни работи в рамките на гаранционния срок, изпълнителят извършва за своя сметка ремонта, като възложителят не заплаща цената за труд и резервни части. В. Стойността на вложените резервни части и материали при ремонта на асансьорната уредба се заплаща отделно от таксата за абонаментното обслужване, след подписване на двустранен констативен протокол и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща цена за абонаментно сервизно обслужване за 1 (един) месец за всички асансьорни уредби, Обща цена за абонаментно сервизно обслужване за 1 (един) месец за две асансьорни уредби, включени в предмета на поръчката, в лева без ДДС; тежест: 70
Показател: Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт в лева без ДДС; тежест: 20
Показател: Обща стойност за резервни части, в лева без ДДС ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 581559 от 22.01.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 584678 от 07.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 77 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Мила Лифт" ООД, ЕИК 131220067, ж.к. "Младост" 3, бл. 355, вх. 2, ет. 3, ап. 6, Република България 1712, София, Тел.: 02 4281290, E-mail: mila_lift@.abv.bg

URL: http://www.milalift.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен за срок от 24 месеца, считано от датата на подписването му или до достигане на максимално допустимата стойност в рамките на този срок, определена в размер на 10 000 лв.(десет хиляди лева) без ДДС или 12 000лв.( дванадесет хиляди лева) с ДДС за два броя асансьорни уредби, находящи се в сградата на ТД на НАП ГДО, ул."Аксаков" № 29.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg/scc/.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор