Версия за печат

00207-2014-0063

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна Здравноосигурителна Каса Пловдив, ул. Христо Чернопеев № 14, За: София Николова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 603083, E-mail: plovdiv@nhif.bg, Факс: 032 603013

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Христо Чернопеев № 14

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/web/guest/113.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на сградна климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК Пловдив, включително доставка и монтаж на резервни части

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Следгаранционно сервизно обслужване на сградна климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК – Пловдив, включително доставка и монтаж на резервни части.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка обхваща поддръжка и профилактика на климатичната инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК – Пловдив: 1. Техника за следгаранционно обслужване: Климатик GREE- 2 бр.; ОВК система DAIKIN- вентилаторни конвектори- 52 бр.; Компресорнокондензаторен агрегат EUWY25HDW1 № 1100221- 1 бр.; Компресорнокондензаторен агрегат EUWY25HDW1 № 3900104- 1 бр.; Климатик ELITE AS12ER13- 10 бр.; Климатик инвенторен SHARP – 3 бр.; Климатик OSAKA- 5 бр.; Климатик FUJYAMA- 1 бр.; Климатик Airweel SX 24-1 бр.; Климатик FUJITSU SAYAL 24L- 1 бр.; Климатик TOSHIBA RAV264 KNPE/264 – 1 бр.- Общо: - 78 бр. от която: А. Климатици в офис помещенията в сградата на РЗОК – Пловдив, ул. „Христо Чернопеев” № 14 и № 20: Климатик GREE- 2 бр.; ОВК система DAIKIN- вентилаторни конвектори- 52 бр.; Компресорнокондензаторен агрегат EUWY25HDW1 № 1100221- 1 бр.; Компресорнокондензаторен агрегат EUWY25HDW1 № 3900104- 1 бр.; Климатик ELITE AS12ER13- 10 бр.; Климатик инвенторен SHARP – 3 бр.; Климатик OSAKA- 5 бр.; Климатик FUJYAMA- 1 бр.; Общо: - 75 бр. Б. Климатици в сървърното помещение в сградата на РЗОК – Пловдив, ул. „Христо Чернопеев” № 14: Климатик Airweel SX 24-1 бр.; Климатик FUJITSU SAYAL 24L- 1 бр.; Климатик TOSHIBA RAV264 KNPE/264 – 1 бр. Общо: - 3 бр. както и доставка и монтаж на резервни части и материали за климатична инсталация и климатици, както следва: І.1. Доставка и монтаж на резервни части за климатици: № по ред Артикул 1. Платка вътрешно тяло (за съответната марка климатик) 2. Компресор (за съответната марка климатик) 3. Електронен блок – външно тяло (за съответната марка климатик) 4. Кондензатор (за съответната марка климатик) Фреон R407 (за съответната марка климатик); І.2. Доставка и монтаж на резервни части за климатична инсталация OBK DAIKIN- компресорнокондензаторни агрегати (EUWY25HDW1 № 1100221 и EUWY25HDW1 № 3900104): № по ред артикул 1. Електронна платка за управление на чилърната система 2. Помпа циркулационна Вило 3. Концентрат антифриз 4. Фреон R22; І.3. Доставка и монтаж на резервни части за вентилаторни конвектори за климатична инсталация OBK DAIKIN: № по ред Артикул 1. Двигател за конвектор 2. Контролер за управление 3. Филтър за конвектор; ІІІ. Технически изисквания към услугата: Следгаранционното сервизно обслужване включва поддръжка и профилактика на климатичната инсталация и климатици със следните операции: 1. Абонаментното следгаранционно сервизно обслужване на сградната климатична инсталация и климатици в работните и сървърните помещения на РЗОК – Пловдив, включително доставка и монтаж на резервни части, се състои от: - Ежемесечни профилактични дейности/операции: = проверка на електрозахранване и оперативни вериги; = проверка херметичността на инсталацията; = проверка на електронното управление; = обща механична проверка на вентилационната част и инсталацията за отвеждане на конденза на конвекторите; = почистване и подмяна (при необходимост ) на въздушните филтри на конвекторите и почистване на кондензните сифони; = подготовка и пускане/спиране на водоохлаждащите агрегати за летен/зимен сезон; = дозареждане с фреон; = констатация на възникнали повреди; - Ремонтни дейности: = отстраняване на повреда на место; = ремонт на агрегати в сервизната база на изпълнителя; = монтаж на нови и/или демонтиране на съществуващи климатици/агрегати; За открити дефекти по време на профилактичните прегледи, се издава задължително констативен протокол. Отстраняването на възникнали дефекти и аварии и подмяна на дефектирали компоненти се извършва текущо, при подаден сигнал от страна на Възложителя, или след представяне на двустранно подписан констативен протокол от Изпълнителя за установени повреди по време на профилактичните прегледи. И в двата случая задължително условие преди извършване на ремонта е писменото му съгласуване с Възложителя. Сервизното следгаранционно обслужване обхваща всички дейности по привеждането на климатичната инсталация и климатици в изправно състояние.

Прогнозна стойност без ДДС
6666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не се изискват

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни на¬реждания по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: - в срок до 15 работни дни след представяне на: фактура – оригинал; приемно-предавателен протокол с опис на извършените дей¬нос¬ти и вложените части;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация. 2. Не може да участва в настоящата открита процедурата за възлагане на описаната обществена поръчка участник: a) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) за който някое от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е) който не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; ж) който участва в обединение или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. 3. Не може да участва в процедурата и участник, който: а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; в) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; г) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 4. Всеки участник в процедурата удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП с декларации. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи, издадени от компетентните органи за удостоверяване липсата на изброените обстоятелства. 5. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата т. 2, т. 3 и т. 4. в 7 - дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние участникът трябва да представи: 1. Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 години, в зависимост от датата на която участикът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал оборот в дейности, сходни с предмета на поръчката през последните три години /до крайният срок за подаване на оферти/ в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника; 2. Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на климатичната инсталация и климатици на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат; 3. Списък на техническите лица, участващи в обслужването на климатичната инсталация и климатици, както и в монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; 4.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на климатична инсталация и климатици, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка; 5. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите му възможности
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил успешно най-малко един договор пред последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, с предмет сходен с предмета на поръчката. Участникът следва да разполага с технически лица, с необходимата квалификация за изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

РЗОК-Пловдив, ул. Христо Чернопеев № 20, етаж 2, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците (законните им представители) или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дни от получаване на Решението за избор на изпълнител

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ