Версия за печат

00530-2013-0191

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: инж.Спас Димитров, главен експерт в дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593100, E-mail: s.dimitrov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущ ремонт на административни помещения в сгради на ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52; УЦ на НАП Банкя с адрес гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31 и УЦ на НАП Боровец с адрес к.к. Боровец

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52; УЦ на НАП Банкя с адрес гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31; УЦ на НАП Боровец с адрес к.к. Боровец
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Текущ ремонт на административни помещения в сгради на ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52; УЦ на НАП Банкя с адрес гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31 и УЦ на НАП Боровец с адрес к.к. Боровец, включващ строително ремонтни работи, подробно описани в количествено-стойностни сметки в Пълното описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението - Приложение № 1 към договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
42622.89 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща цена за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок на изпълнените дейности; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 576563 от 20.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 74 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
22.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МЕАЦА" ЕООД, ЕИК 108568283, бул.Христо Ботев № 96, комплекс „Меаца“, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 86688, E-mail: meatsa@abv.bg, Факс: 0361 98180

URL: http://www.meatsaprofil.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 42666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 42622.89 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

За изпълнение на възложената работа ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение при единични цени съгласно ценовото предложение на участника Приложение № 3 към договора, включващо и 5 % непредвидени разходи. Възнаграждението се заплаща в лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от съответната структура: ЦУ на НАП, УЦ на НАП Банкя или УЦ на НАП Боровец, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответния обект и въз основа на приемо-предавателен протокол. В случай, че в процеса на извършване на строително-ремонтните работи /СРР/ се наложи отпадане или намаляване на количеството на някои видове СРР, Възложителят заплаща на изпълнителя единствено действително извършените и приети СРР, без да дължи неустойка или обезщетение. Непредвидените разходи, в размер на 5% се отчитат между изпълнителя и възложителя, чрез координаторите по договора с подписване на констативен протокол за непредвидени разходи, придружен с количествено-стойностни сметки, по цени съгласно Приложение № 3 от договора, в рамките на предложената обща стойност за изпълнение на поръчката. В случай на нереализиране на такива дейности и разходи, възложителят не дължи възнаграждение.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219535, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор