Версия за печат

01379-2011-0097

BG-Горна Оряховица: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР" ЕАД - МЕР Горна Оряховица, УЛ."Съединение" №151, За: Дечо Димитров Конакчиев, Република България 5120, Горна Оряховица, Тел.: 0618 61363; 0884 922790, E-mail: d.konakchiev@go.eso.bg, Факс: 0618 64232

Място/места за контакт: МЕР Горна Оряховица
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА ЕСО ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Плевен, ул.Сторгозия №28, Централен склад СЕВЕР МЕР-Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА ЕСО ЕАД

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2432.47 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

№29-СПП-9/2014г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за система за предварителен подбор
Номер на обявлението в ДВ 447513 от 12.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История ГО-ДОГ- 39 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за ЕСО ЕАД
V.1.1) Дата на сключване договора
28.04.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.03.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ - 98"ООД - гр.София, ЕИК121798467, р-н Лозенец, бул."Христо Смирненски" № 53, Република България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2432.47 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2432.47 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП