Версия за печат

00115-2013-0061

BG-Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-1086 от 29.04.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Албена Добрева - ст. експерт отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881725, E-mail: mayor@ruse-bg.eu,, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/..

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА LED – ДИСПЛЕЙ ПАНЕЛИ, ИНФОРМАЦИОННА И КОМУНИКАЦИОННА ТЕХНИКА (ИКТ) И СОФТУЕР ЗА ОБЩА СИСТЕМА ЗА СЪБИРАНЕ И ОБРАБОТКА НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТРАФИКА“ ПО ПРОЕКТ МИС ЕТС КОД 115 “ПОДОБРЯВАНЕ НА ДОСТЪПНОСТТА НА ЕВРОРЕГИОН РУСЕ – ГЮРГЕВО С ПАН-ЕВРОПЕЙСКИ ТРАНСПОРТЕН КОРИДОР 9”, ФИНАНСИРАН ПО ПРОГРАМАТА ЗА ТРАНСГРАНИЧНО СЪТРУДНИЧЕСТВО РУМЪНИЯ – БЪЛГАРИЯ 2007 – 2013, СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ НА ЕС

II.3) Кратко описание на поръчката

С настоящата поръчка се възлага разработване/изработване, доставка, монтаж в т.ч. и на носещите конструкции и въвеждане в експлоатация на обща информационна система за събиране и обработка на информация за трафика, регистриране на преминаващи автомобили и възникнали непредвидени събития по пътната инфраструктура с цел намаляване на критичните точки и натоварените участъци по Пан-европейски транспортен коридор 9 и свързаните с него пътища, преминаващи през териториите на двете общини Русе и Гюргево. Към системата следва да се предвидят и 9 броя „четящи трафика“ устройства. Доставка на: • Осем броя широкоекранни LED-дисплей панели • Два броя сървъри • Два броя операционна система за сървър – лиценз • Четири броя настолни компютри • Четири броя операционна система за компютър – лиценз • Четири броя офис пакет за компютър – лиценз

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000, 48813200, 30200000

Описание:

Информационни системи и сървъри
Система за информиране на пътниците в реално време
Компютърно оборудване и принадлежности

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-01-3423 от 13.12.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-574700
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 115-2013-61
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.12.2013 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 2 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Обявената обществена поръчка се прекратява поради наличието на обстоятелствата, описани в чл. 39, ал. 1, т. 2 от същия, а именно: Възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение, когато: всички оферти или проекти не отговарят на предварително обявените условия от възложителя. Мотиви: 1. Участникът „ЛИРЕКС БГ“ ООД: в нормативно определения срок по чл. 68, ал. 9 от Закона за обществените поръчки не е представил указаните в Протокол №1 липсващи документи и/или документи за отстраняване на констатираните несъответствия. В този смисъл документите, изискани от участника и посочени в протокол №1, се считат за липсващи от офертата на участника. Участникът „ЛИРЕКС БГ“ ООД се отстранява на основание чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП /Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от същия/. 2. Участникът „ТЕЛЕЛИНК” ЕАД се отстранява на основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП , тъй като е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Конкретика: За наблюдение на инциденти, събития и състоянието на пътната настилка е предложена Обзорна PTZ - камера, която е камера с електронно движещи се компоненти (Pan–tilt–zoom), което не отговаря на изискването по т.2. от Техническата спецификация, ФУНКЦИОНАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ - „Електронните компоненти не трябва да съдържат движещи се части“. Тази камера е задължителен компонент от предлаганото техническо решение, поради което не може да бъде приет вариант, при който то би работело и без нея. Съгласно техническите изисквания към LED-дисплеите участникът следва да предвиди резервно ел.захранване на всички елементи на системата с автоматично превключване на резервното захранване и време минимум 6 часа. Участникът не е предложил начин по който да се удовлетвори това изискване. Предложеният от него вариант не представлява „резервно захранване”, тъй като захранването се осигурява от основния източник на електрическа енергия (основния трафопост). Според изискванията на Техническото задание участникът трябва да предложи метод/начин за определяне пътната обстановка и поточно за състоянието на пътната настилка. Предлаганият от участника метод за разпознаване състоянието на пътната настилка е само визуален и не може да даде преценка за всички нейни състояния имащи значение за трафика или безопасността на движението по нея, като например дали настилката е замръзнала или не, което е от съществено значение през зимата.Предлаганият визуален метод не би могъл да определи състоянието, това може да стане само чрез комбинация от датчици, които пряко да измерват температура влажност и наличие на замърсители върху настилката. Участникът е предложил техническо решение за реализация на СМР само по отношение на част от преброителни пунктове, включен в обхвата на обществената поръчка, като не е отчел, че има предвидени СМР и на територията на република Румъния, не е отчел и СМР за три от преброителни пункта в обхвата на републиканската пътна мрежа на Република България (републикански път І – 5 Русе – Велико Търново и републикански път ІІ – 49 Русе - Силистра). 3. Участникът КОНСОРЦИУМ „ДУНАВ МОСТ – ТРАФИК“ се отстранява на основание чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП, тъй като е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Конкретика: В документацията за участие е записано по категоричен начин, че Предложенията на участниците по показател „Време за реакция“ следва да са цели числа и най-малката мерна единица не може да бъде по-кратка от 1 (един) час. Участници, направили предложения, които не съответстват на посочените от възложителя указания, ще бъдат отстранени от участие. Консорциум „Дунав мост- Трафик“ е предложил 10 минути „Време за реакция“ (срок за отстраняване на констатирана неизправност/повреда), с оглед на което неговата оферта подлежи на отстраняване на правното основание, предвидено в чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Възложителят възприема изцяло мотивите и действията обективирани в актовете /протоколите/ на комисията, като помощен орган на възложителя. Възложителя няма друга правна възможност освен да приложи нормата на чл. 39, ал. 1, т. 2 от ЗОП, като прекрати процедурата за възлагане на обществената поръчка.


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

29.04.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе