Версия за печат

00484-2014-0007

BG-Костенец: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Костенец, ул. "Иван Вазов" №2, За: Анета Кирова - началник отдел "Проекти на Европейския съюз", Р.България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@yanoo.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел "Проекти на Европейския съюз"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostenetz.com..

Адрес на профила на купувача: www.kostenetz.com..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец”, финансиран в рамките на МЯРКА 321 по Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 23/321/01152 от 30.11.2012 г., сключен между ДФ „Земеделие” и Община Костенец. Строителството включва: Етап І - Общински път SFO2373 от кръстовището с път 1-8 София-Пловдив до кръстовището с път SFO 2372 - земни работи, предварителен ремонт на настилката, асфалтови работи, материали за пътна настилка и банкети, бетонови работи, безопасност на движението; Етап ІІ -SFO 2372 от кръстовището с SFOІІІ8222 Пчелин-Костенец до махала "Нова" (път №SFO 02372, ІІІ-8222, Ново село-Костенец-Горна Василица)-земни работи, предварителен ремонт на настилката, асфалтови работи, материали за пътна настилка и банкети, бетонови работи, безопасност на движението.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец”, финансиран в рамките на МЯРКА 321 по Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 23/321/01152 от 30.11.2012 г., сключен между ДФ „Земеделие” и Община Костенец. Строителството включва: Етап І - Общински път SFO2373 от кръстовището с път 1-8 София-Пловдив до кръстовището с път SFO 2372 - земни работи, предварителен ремонт на настилката, асфалтови работи, материали за пътна настилка и банкети, бетонови работи, безопасност на движението; Етап ІІ -SFO 2372 от кръстовището с SFOІІІ8222 Пчелин-Костенец до махала "Нова" (път №SFO 02372, ІІІ-8222, Ново село-Костенец-Горна Василица)-земни работи, предварителен ремонт на настилката, асфалтови работи, материали за пътна настилка и банкети, бетонови работи, безопасност на движението.

Прогнозна стойност без ДДС
2318768 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – 20 000.00 /двадесет хиляди/ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч. избира сам формата на гаранцията за участие. Когато уч. избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаран. – в оригинал в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато уч. избере да внесе гаран. за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Общината: Банка: "ЦКБ" - АД, клон Костенец, гр. Костенец, ул. «Търговска» № 11А, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG 27CECB 9790 8442 5498 00 1.Уч, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаран. за изпълнение на договора е 2 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаран. за изпълнение следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора.2.Уч, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Размерът на гаран. за авансово плащане е в размер на 50 % от стойността на договора без включен ДДС. 3.Гаранциите се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция.Банковата сметка на Община Костенец е:Банка: "ЦКБ" - АД, клон Костенец, гр. Костенец, ул. «Търговска» № 11А, Банков код (BIC): CECBBGSF, IBAN: BG 27CECB 9790 8442 5498 00 Ако уч представя Банкова гаран., то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Уч може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: а) Ако гаран. за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаран. за участие в ОП с предмет: „Избор на изпълнител на СМР при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконстр. и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец”б) Ако гаран. за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаран. за добро изпълнение по договор за ОП с предмет: „Избор на изпълнител на СМР при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконстр. и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец”в) Ако гаран. за авансово плащане се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаран. за авансово плащане по договор за ОП с предмет: Избор на изпълнител на СМР при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконстр. и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” Когато уч или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаран съответно вносител на сумата по гаранцията.* Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Бъдещият изпълнител може да представи банк. гаранция за участие/изпълнение/аванс по образец на банката, която я издава, при условие че в гаран. са вписани условията на възложителя. Текстът в гаран. относно безусловността е задължителен!

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” се провежда в изпълнение на целите и дейностите предвидени по Договор № 23/321/01152 от 30.11.2012 г.. сключен между Община Костенец и Държавен фонд „Земеделие“. Начин на плащане:1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 50 % /петдесет процента/ от цената по договора в лева с ДДС, в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. Гаранцията ще се освободи при достигане на стойността на актуваните и действително извършени дейности, одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на 50 % от стойността на договора. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки три месеца от стартиране на изпълнението на дейности по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в срок до 30 дни след края на съответното тримесечие, след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР.3.Стойността на поетапните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора.4.Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта (Приложение 3 към дотовора) са окончателни и не подлежат на корекция при изпълнението на договора. 5. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока на договора, подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 6. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 7. Срокът за плащане се спира, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация. 8. При възникване на непредвидени към датата на подписване на договора обстоятелства, довели до необходимост от извършване на допълнителни количества и видове или отпадане на количества и видове СМР, както и за замяна на едни количества и видове с други, същите се изпълняват на база на изготвени заменителни таблици, до размера на тяхната стойността, посочена в договора след одобрение ДФЗ. 9. В хода на СМР, при възникване на необходимост от извършване на дейности нефинансирани от финансиращия орган – РА /ДФЗ/ без извършването, на които обаче обектът би бил незавършен и ще стане невъзможно въвеждането му в експлоатацията, същите ще се извършат за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 – „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата по Образец, подписан от участника; 2. Административни сведения по Образец 3. Оферта по Образец; 4. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, или удостоверение за актуално състояние, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато участникът е чуждестранно ЮЛ прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ.5. Оригинал или заверено копие на договора за обединение, в който задължително е посочен представляващият обединението 6. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (ако е приложимо) 7. Декларации за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д), ал. 2, т. 2 /вкл., че не е лишен от правото да упражнява строителни дейности, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен / и ал. 5 т. 1 от ЗОП – попълва се по образец и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а , т.3, т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП – попълва се по образец 8. Декларация за запознаване с условията на поръчката по Образец; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители по Образец; 10.Декларация за съгласие на подизпълнител по Образец; 11. Декларация за оглед на обекта по Образец; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по Образец. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, декларацията се преставя само от членовете на обединението, които ще извършват строителни дейности; 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП по Образец; 14. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 16. Сканирано копие на електронен носител на документите в Плик 1 в pdf формат. II. От участие в процедурата по възлагане на ОП се отстранява участник в следните случаи: не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия, по реда на чл.68, ал.8; е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;. За когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д), ал. 2, т. 2 (първо предложение), т.5 и ал. 5 т. 1 от ЗОП и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а (първо предложение), т.3, т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП в държавата, в която лицето е установено. Когато представеното от участника техническо предложение за изпълнение на поръчката не отговаря на условията в тази документация. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци. Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) са обявени в Търговския регистър. 2. Справка за общия оборот от дейността на участника и оборота от СМР от сходни обекти за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 7); 3. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 4. Атестация/ удостоверение от обслужваща банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка. 5. Декларация, в която е изчислен коефициентът на обща ликвидност на участника, общо за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 7а) Когато Участникът в процедурата е Обединение документите по т. 1, т.2 и т.4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, документа по т.3 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности, а декларацията по т. 5 се представя от всяко юридическо лице, включено в обединението. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1-5, се представят за всеки от посочените подизпълните.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 5 000 000,00 лева (пет милиона лева) сумарно. 2.Участникът да има оборот от СМР от сходни обекти за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 2 200 000,00 лева (два милиона и двеста хиляди лева) сумарно. • Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират СМР по ремонт, реконструкция и/или рехабилитация на пътища. 3. Застрахован е с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. 4. Участникът да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 1 000 000,00 лева (един милион лева) в една от следните форми – собствени финансови средства, възможност за кредитна линия или др. 5. Участникът трябва да докаже коефициент на обща ликвидност, изчислен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните пасиви, равен или по-голям от 1 (единица) общо за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1, т.2 и т.4 прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.3. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Изискването по т.5 се прилага към всяко юридическо лице, включено в обединението. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1-5 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните изпълнени дог. за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години (2009 г., 2010 г., 2011 г., 2012 г., 2013 г.), считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно образец (Приложение № 8). Спис. трябва да бъде придружена от препоръки за добро изпълнение за всеки описан в нея обект. В препоръките задължително се посочва наим. на възложителя, предмета и общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е проф. и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с възложителя. Възложителят си запазва правото, при необходимост и по време на оценката на офертите, да изисква от уч. допълнителни док. за реалното изпълнение на дог. /акт обр.19 и плащанията към тях и др./. 2. Декл. от уч. за броя на действащите трудови договори и за наетите по гражданско правоотношение лица, към датата на подаване на оферта.3. Списък на инж-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка (Приложение № 8а).. Спис. трябва да е придружен от проф. автобиографии и документи, доказващи образование, проф. квалификация и трудов стаж (дипломи, серт. специализации, удостов. от курсове с проф. насоченост копия от трудова книжка и/или трудовите договори (за лицата работещи/ работили по трудово правоотношение); за лицата работещи/ работили по граждански договори - копие от гражданските договори; препоръки (референции) и др., които кандидатът прецени за релевантни.4. Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен от документи за проф. квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж (Приложение № 8б);5. Списък на собствено и наето тех. оборудване, стр. техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката. Спис. трябва да съдържа наименование на машината или оборудването, тех. характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удост. основанието за ползване от уч. (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от уч.). (Приложение № 8в)..6. копие на валиден сертификат ISO 9001:2008система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, издаден от акредитиран серт. орган;7. копие на валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, издаден от акредитиран серт.орган;8. копие на валиден сертификат OHSAS 18001:2007 има въведена система за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалент, издаден от акредитиран серт. орган;9. Заверено от участника копие на талон за регистрация в ЦПРС удостоверяващи право на изпълнение на СМР на трета категория по ЗУТ или удостоверение за вписване в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП с подобен обхват; Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 - 5 се представят само за тези членове на Обед., чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документите по т. 6 - 9 се представят от тези членове на обед., които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ.Когато Уч. предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1-9 се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има успешно изпълнени в рамките на последните пет години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (към датата на подаване на офертата), поне 2 договора за обекти, включващи ремонт, реконструкция и/или рехабилитация на пътища. 2. За изпълнението на поръчката участникът следва да разполага с инженерен персонал- ключови експерти, назначени на трудов договор или граждански договор, които да отговаря на следните изисквания: Ръководител на обекта да има завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна, степен „магистър”; да има минимум 5 години стаж по специалността и минимум един проект от подобно естество като „Ръководител на обект”. Строителен инженер (пътно строителство) – 1 бр - със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «Пътно строителство» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. Инженер геодезист – 1 бр. - със завършено средно или висше образование, специалност «Геодезия» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. Специалист по безопасност и охрана на труда – координатор по БЗР с най-малко 3 години стаж по специалността. 3. Участникът в откритата процедура /сумарно обединението/ да разполага с техническо оборудване и механизация /собствени или наети/, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: • Самосвали – 6 бр. • Автобагер – 1 бр. • Автогрейдер – 1 бр. • Фреза – 1 бр. • Мотометачка – 1 бр. • Автогудронатор – 1 бр. • Асвалтополагач – 1 бр. • Валяк вибрационен двубандажен – 2 бр. • Валяк – гумен – 2 бр. • Фугорез – 1 бр. • Цистерна – 1 бр. 4. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 6. Участникът да има въведена система за управление на здравето и безопасността при работа в съответствие със стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 7. Участникът да има право на изпълнение на СМР от трета категория по ЗУТ или еквивалентна; В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности по т. 1 - 3 важат за обединението като цяло, а минималните изисквания по т. 4 - 7 следва да бъдат доказани от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технологична последователност на строителните процеси -П1.1; тежест: 20
Показател: Линеен график с приложена диаграма на работната ръка-П1.2; тежест: 10
Показател: Управление на риска - П1.3; тежест: 20
Показател: Финансово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.06.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Костенец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект 23/321/01152 Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” се финансира в рамките на МЯРКА 321 по Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 23/321/01152 от 30.11.2012 г., сключен между ДФ „Земеделие” и Община Костенец.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията не се заплаща. Същата може да бъде изтеглена от Интернет адреса на община Костенец, а именно: www.kostenetz.com, в раздел "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5 и ал. 6 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Костенец, ул."Иван Вазов" 2, Р.България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@yanoo.com, Факс: 07142 3234

Интернет адрес/и:

URL: www.kostenetz.com..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ