Версия за печат

00073-2014-0019

BG-Велико Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова; Русанка Александрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 320, стая 318

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Мариела Велкова Цонева - Директор Дирекция „ Общинско развитие”, арх.Николай Малаков - гл.архитект на общината и ръководител на проекта, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 301; 062619 519

Място/места за контакт: Дирекция „ Общинско развитие" и стая 501 гл.архитект на Общината

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Лазаров - Началник отдел ОЦУИГ, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108

Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданите (ОЦУИГ)

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Упражняване на строителен надзор на „СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Упражняване на строителен надзор на „СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции”: Позиция 1- ва „Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции” Об.Поз. 1 „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново” Об.Поз. 2 „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)” Об.Поз. 3„Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци” Об.Поз. 4„Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В” Об.Поз. 5„Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система” Об.Поз. 6„Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда” „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”. Позиция 2-ра Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР на допълнителни обекти във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, които се възлагат само при подсигурено финансиране, по обособени позиции. Об.Поз. 1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски” Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК” Об.Поз. 3 „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система” Об.Поз. 4 „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ” Об.Поз. 5 „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов” Изпълнението на услугата продължава от започване на строежа до получаване разрешение за ползване на възложеното СМР, в това число и изготвяне на технически паспорт на строежа в случаите, когато това се изисква. Осъществяване на координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството. Осъществяващият строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежа, в случаите, предвидени в ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на инвестиционното проектиране за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението.След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка включва две позиции: Позиция 1- ва „Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции”. Прогнозна стойност за упражняване на строителен надзор за позиция 1-ва: 70 000 лева без ДДС. Ще бъде упражняван строителен надзор на строително – монтажни работи на прогнозна стойност, както следва: Об.Поз. 1 „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново”.Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 1 901 848,86 лв. Об.Поз. 2 „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 326 591,87 лв. Об.Поз. 3„Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 234 253,62 лв. Об.Поз. 4„Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 444 341,44 лв. Об.Поз. 5„Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 49 512,64 лв. „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 489 700,40 лв. Об.Поз. 6„Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 172 248,70 лв. „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 32 711,47 лв. „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”. Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 19 695,15 лв. Обща прогнозна стойност на СМР– 3 670 904,15 лв. Позиция 2-ра Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР на допълнителни обекти във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, които се възлагат само при подсигурена финансиране, по обособени позиции. Прогнозна стойност за упражняване на строителен надзор за 2-ра позиция: 26 137,49 лева без ДДС. Ще бъде упражняван строителен надзор на строително – монтажни работи на прогнозна стойност, както следва: Об.Поз. 1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 415 036,56 лв. Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 354 743,25 лв. Об.Поз. 3„Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 397 675,41 лв. Об.Поз. 4„Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ” Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 441 803,14 лв. Об.Поз. 5„Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”Прогнозна стойност на СМР без ДДС – 324 873,36 лв. Обща прогнозна стойност на СМР – 1 934 131,72 лв

Стойност, без да се включва ДДС
96137.49 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

20.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие по първа позиция е в размер на 400 (четиристотин) лева, по втора позиция е 200( двеста) лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Съгласно чл. 59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се определя на 1 % от стойността на съответната позиция. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена под формата на парична сума или като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 6/шест /месеца, считано от крайния срок за получаване на оферти, а изпълнителят трябва да поддържа валидна банкова гаранция за изпълнение най- малко за срок два месеца след срока за изпълнение на договора.Участникът или респективно определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисква безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразена с условията в документацията за обществената поръчка. Гаранцията за авансово плащане обезпечава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и служи за възстановяване на извършените авансово плащания при неизпълнение на договорните задължения от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Аванс, в размер до 35 % се превежда след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в 30 дневен срок по банков път. Стойността на аванса се удържа при извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ плащания. Междинно плащане се извършва според степента на изпълнение, удостоверено с документи - протокол за действително извършени работи в 30 дневен срок по банков път. Окончателно плащане се извършва в 30 дневен срок по банков път и след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол за действително извършени работи. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок след отстраняването им.За извършените плащания ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава надлежно оформени платежни документи. В тях се посочват наименованието на оперативната програма, предмета и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Ако участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срока за изпълнение на строителния надзор се определя до 20.01.2015г., предвид определената прогнозна дата за приключване на планираните СМР. Срокът за изпълнение на проект:„Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” е 24 месеца, считано от датата на подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ - 20.05.2013г. СМР следва да приключи до 20.01.2015г. Датата 20.01.2015г. е прогнозна , определена на база прогнозен график за реализиране на дейностите по проекта. Същата е възможно да бъде актуализирана при възникване на обстоятелства , изискващи спиране на срока по проекта, съгласно ДБФП. В горния случай се запазва предложения от строителя срок за изпълнение на съответната позиция , който тече и приключва в рамките на определения нов срок по проект „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”. Продължителността на изпълнение на строителния надзор е според продължителността на възложеното строителство. Възлагането на работи в обхвата на позиция 2-ра е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г."

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ.При участие на чуждестр. лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато не са представили ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти и удост-я за акт. състояние. Чуждестр.ЮЛ прилагат еквивалентен документ на удост-ето за акт. състояние, издаден от съдебен или адм. орган на държавата, в която са установени. 2.Адм. сведения 3.Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата-оригинал - представя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4.Документ за регистрация по ЗДДС-ако е регистриран (копие). Ако участника не е регистриран по ЗДДС, указва това в офертата си.Регистрация по ЗДДС се изисква, когато това е приложимо. 5.Декларация по образец, относно липсата на обст-ва по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.6.Декларация по образец, относно липсата на обст-ва по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП.7.Информация за подизпълнители по образец, съдържаща инф-я относно вида на работите, които подизпълнителя ще извършва, както и дела на тяхното участие.8.Декларация, че участникът ще отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизп-ли като за свои действия, бездействия и работа-когато е приложимо. 9.Декларация от подизп-л, че е съгласен да участва в процедурата-когато е приложимо. 10.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал. 11 Декларация за приемане на условията в проекта на договор;12. Списък на документите, в офертата, подписан от участника. ІІ. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Техн.предложение.2.Образец на Оферта, съдържаща и срок за изпълнение на поръчката. ІІІ. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена":Ценово предложение по образец; Възложителят отстранява от участие в процедурата, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1,т.1/ от „а” до „д”/; чл.47, ал.2, т.5 и чл.47, ал.5, т.1 и по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5,т.2 от ЗОП. 3. който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или ЮЛ, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За позиция 1-ва и 2-ра: Информация за оборота на услугите, които са предмет на поръчката /упражняване на строителен надзор/, за последните 3 приключили финансови години, (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.1 През последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013) или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, Участникът трябва да е сформирал оборот от упражняване на строителен надзор в размер минимум прогнозната стойност на позицията: за позиция 1-ва да е реализирал оборот от упражняване на строителен надзор в размер на минимум 70 000 лева без ДДС; За позиция 2-ра да е реализирал оборот от упражняване на строителен надзор в размер на минимум 26 137,49 лева без ДДС. При участие едновременно за 1- ва и 2-ра позиция участникът трябва да е реализирал оборот от упражняване на строителен надзор в размер на минимум 70 000 лева без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За позиция 1-ва и 2-ра: Списък на основните договори за услуги с предмет упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки от договорите. 2. За позиция 1-ва и 2-ра: Заверено копие на Лиценз издаден от МРРБ за извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и /или упражняване на строителен надзор, респ. удостоверение от Началникът на Дирекцията за национален строителен контрол за упражняване на дейностите по извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал.2 от ЗУТ по НАРЕДБА № РД-02-20-25 от 3.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор; респ. заверено копие на документ, удостоверяващ правото да се извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. При участие на чуждестранни лица, същите представят еквивалентен документ, издаден съгласно националното им законодателство. Съгласно чл. 49, ал.1 от ЗОП участника може да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Съгласно чл. 49, ал.2 от ЗОП доколкото се изисква участника да притежава специално разрешение или членуване в определена организация, за да може да изпълнява в своята страна услугата, обект на обществената поръчка, представя копия на документи за доказване на такова разрешение или членство. В случай, че участника не представи посоченото по- горе удостоверение/лиценз/еквивалентен документ, представя декларация, че ако бъде определен за изпълнител, ще удостовери с представянето на документ получаването на право за извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и /или упражняване на строителен надзор в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител. 3. За позиция 1-ва и 2-ра:Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на дейностите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалният опит на лицата по списъка. Такива документи могат да бъдат копия от дипломи, удостоверения, трудови книжки, документи за приемане на работа, референции, саморъчно подписани автобиографии и други подходящи, от които е видно съответствието с минималните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимално изискване по т.1:Участникът трябва да удостовери най- малко един изпълнен договор с предмет упражняване на строителен надзор, през последните три години, считано от крайния срок за получаване на офертите. Минимално изискване по т.2: Участникът следва да разполага с право за извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и /или упражняване на строителен надзор или да декларира, че ако бъде определен за изпълнител, ще удостовери с представянето на документ получаването на такова право в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител. Минимално изискване по т. 3 Участника трябва да разполага при участие за позиция 1-ва и/или 2 -ра с минимален персонал с посочената по- долу квалификация или еквивалентна, както следва: За позиция 1 и 2 - ръководител екип - строителен инженер с образователна степен минимум магистър с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 5 обекта или архитект с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 5 обекта. - заместник ръководител екип- строителен инженер с образователна степен минимум магистър с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 5 обекта или архитект с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 5 обекта. - архитект с опит в осъществяване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. - ландшафтен архитект с опит в осъществяване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. - координатор по безопасност и здраве с опит в осъществяване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. - строителен инженер по част конструктивна - с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. - електроинженер - с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. - инженер КИП и А /Инженер, контролно - измервателни прибори и автоматика/ с опит в упражняване на строителен надзор/ върху минимум 3 обекта. - инженер геодезист с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. - В и К инженер с опит в упражняване на строителен надзор върху минимум 3 обекта. Под „обект” да се разбира „Обект”, съгласно определението на § 5, т. 39 на Допълнителните разпоредби на ЗУТ: самостоятелен строеж или реална част от строеж с определено наименование, местоположение, самостоятелно функционално предназначение и идентификатор по Закона за кадастъра и имотния регистър. При участие на обединения,които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател - Ценови критерий - П1; тежест: 30
Показател: Показател -Организация на работа- П2; тежест: 40
Показател: Показател Управление на риска- П3; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Велико Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се открива във връзка с проект: „Град Велико Търново- зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” по Договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от 20.05.2013г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да бъде намерена на профил на купувача - http://www.veliko-turnovo.bg , където ще бъдат публикувани всички уведомления, писма, разяснения във връзка с движението на процедурата, в това число разяснения по направени запитвания по документацията, променената документация, в случай на решение за промяна, обявление за датата и часа за отваряне на ценовите оферти и други уведомления до заинтересованите лица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 , т.1 и ал.6 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция 1- ва „Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции”Об.Поз. 1 „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново” Об.Поз. 2 „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)” Об.Поз. 3„Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци” Об.Поз. 4„Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В”Об.Поз. 5„Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България”;„Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система” Об.Поз. 6„Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда”„Парк „Акация” - изграждане на поливна система” „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”.
1) Кратко описание

Обхвата на позицията е съгласно ІІ.1.5 от настоящото обявление. Изпълнението на услугата продължава от започване на строежа до получаване разрешение за ползване на възложеното СМР, в това число и изготвяне на технически паспорт на строежа в случаите, когато това се изисква. Осъществяване на координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството. Осъществяващият строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежа, в случаите, предвидени в ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на инвестиционното проектиране за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението.След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количество и обем съгласно ІІ.2.1 от настоящото обявление Позиция 1- ва „Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, по обособени позиции” Об.Поз. 1 „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново” Об.Поз. 2 „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)” Об.Поз. 3„Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци” Об.Поз. 4„Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В” Об.Поз. 5„Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система” Об.Поз. 6„Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда” „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
70000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 20.01.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция 2-ра Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР на допълнителни обекти във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, които се възлагат само при подсигурена финансиране, по обособени позиции. Об.Поз. 1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски” Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК” Об.Поз. 3„Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”Об.Поз. 4„Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ” Об.Поз. 5„Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”
1) Кратко описание

Обхвата на позицията е съгласно ІІ.1.5 от настоящото обявление Изпълнението на услугата продължава от започване на строежа до получаване разрешение за ползване на възложеното СМР, в това число и изготвяне на технически паспорт на строежа в случаите, когато това се изисква. Осъществяване на координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството. Осъществяващият строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежа, в случаите, предвидени в ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на инвестиционното проектиране за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението.След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Количество и обем съгласно ІІ.2.1 от настоящото обявление Позиция 2-ра Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР на допълнителни обекти във връзка с проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, които се възлагат само при подсигурена финансиране, по обособени позиции. Об.Поз. 1 „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски” Об.Поз. 2 „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК” Об.Поз. 3„Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”Об.Поз. 4„Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ” Об.Поз. 5„Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
26137.49 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 20.01.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възлагането на работи в обхвата на позиция 2-ра е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/014 от дата 20.05.2013г. по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." За изграждането на обектите в обхвата на позицията не е осигурено финансиране по договора за безвъзмездна финансова помощ, както и за изпълнение на дейностите по упражняване на строителен надзор. Възлагането на работите е само при условие на подписване на допълнително споразумение към договора за безвъзмездна финансова помощ.Упражняването на строителен надзор върху обект, в обхвата на поръчката за строителство става при осигуряване на финансиране за него. Няма да бъдат възлагани обектите, за които не се осигури финансиране.