Версия за печат

00073-2014-0018

BG-Велико Търново: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова; Русанка Александрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 317, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.veliko-turnovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Мариян Стефанов Маринов, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 06 2619404

Място/места за контакт: Мариян Стефанов Маринов Директор на дирекция "Бюджет и финанси"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново „Oбщински център за услуги и информация на граждани”, в сградата на Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Крумов Лазаров, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062606 108

Място/места за контакт: бщина Велико Търново „Oбщински център за услуги и информация на граждани”, в сградата на Община Велико Търново

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Поемане на краткосрочен дълг за финансиране на разходи по проекти по Оперативни и други европейски програми, средствата за които предстои да бъдат осигурени в рамките на бюджетната 2014г. "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6
Място на изпълнение: град Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Обект на дълга – Авансово финансиране на разходи по проекти по Оперативни и други европейски програми, средствата за които предстои да бъдат осигурени в рамките на бюджетната 2014 година. 2. Максимален размер на дълга по Номинална стойност – 2 400 000 лева; 3. Валута - лева; 4. Вид на дълга – Търговски кредит; 5. Начин на обезпечаване - Собствени приходи 6. Условия за погасяване - Съгласно погасителен план 7. Максимален лихвен процент – ОЛП плюс надбавка – до 7% 8. Без такси и комисионни при обслужването на дълга

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66100000, 66113000

Описание:

Услуги в областта на банковото и застрахователно дело
Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Обект на дълга – Авансово финансиране на разходи по проекти по Оперативни и други европейски програми, средствата за които предстои да бъдат осигурени в рамките на бюджетната 2014 година. 2. Максимален размер на дълга по Номинална стойност – 2 400 000 лева; 3. Валута - лева; 4. Вид на дълга – Търговски кредит; 5. Начин на обезпечаване - Собствени приходи 6. Условия за погасяване - Съгласно погасителен план 7. Максимален лихвен процент – ОЛП плюс надбавка – до 7% 8. Без такси и комисионни при обслужването на дълга

Прогнозна стойност без ДДС
168240 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

16.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: в откритата процедура по ЗОП е в размер на 1 000 / хиляда / лв, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена като парична сума или като банкова гаранция -безусловна и неотменима, с условия по нея допълнително посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обект на дълга – Авансово финансиране на разходи по проекти по Оперативни и други европейски програми, средствата за които предстои да бъдат осигурени в рамките на бюджетната 2014 година.Условия за погасяване - Съгласно погасителен план,, предложен от участника.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участие на обединение не се изисква създаване на юридическо лице

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка е до дата 16.06.2015г. Срока в раздел ІІ.3 от обявлението е максимален срок, в рамките на който ще бъде погасен кредита. Кредитът по възможност ще бъде погасен до края на 2014г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; При участие на чуждестранно лице - копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението. В процедурата могат да участват като участници български или чуждестранни юридически лица и техни обединения. Участниците представят декларация по чл.47 ал.1, т.1/ от „а” до „д”/, т.2 и т.3 и чл. 47, ал.5 от Закона за обществените поръчки и други документи, съгласно документацията за участие. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник, при обстоятелствата, визирани в чл.47 ал.1, т.1/ от „а” до „д”/, т.2 и т.3 и чл. 47, ал.5 от Закона за обществените поръчки, както и при условията на чл. 69 от ЗОП и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет /баланс и отчет за приходите и разходите/ на участника за последните три финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. • Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката - предоставяне на краткосрочно кредитиране, изпълнени през последните три години , оформени, съгласно Закона за счетоводството. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва «не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР».
Минимални изисквания: Минимално изискване:Участникът следва да е реализирал минимален оборот от извършени услуги по предоставяне на краткорсрочни кредити за последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013г.) – не по-малък от 7 000 000,00 лева /седем милиона лева/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от лиценз за извършване на банкова дейност, издаден от БНБ, съгласно Закона за кредитните институции
Минимални изисквания: Минимално изискване: участникът да притежава правото да изпълнява дейността, предмет на обществената поръчка, което се доказва със заверено копие от лиценз за извършване на банкова дейност, издаден от БНБ, съгласно Закона за кредитните институции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

7

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на Община Велико Търново.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок, съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ