Версия за печат

00026-2014-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОМПАНИЯ ЕАД, ул. "Веслец", №5, За: Силвия Парашкевова, Република България 1022, София, Тел.: 02 9263576, E-mail: sparashkevova@nek.bg, Факс: 02 9263650

Място/места за контакт: Управление "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА САНИТАРНИ МАТЕРИАЛИ И ПРЕПАРАТИ, ЧРЕЗ ПЕРИОДИЧНИ ПОРЪЧКИ ЗА НУЖДИТЕ НА НЕК ЕАД - ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ, ПОЧИВНИТЕ ДОМОВЕ НА НЕК ЕАД, П “ВОДНО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ЦЕНТРАЛИ“ И СК „БЕЛЕНЕ“ В ДЕВЕТ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, реф. 14АС-519А022

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на санитарни материали и препарати чрез периодични поръчки за нуждите на НЕК ЕАД - Централно управление, почивните домове на НЕК ЕАД, П “Водноелектрически централи“, СК „Белене“ и на Предприятие “Язовири и каскади“ - Централно управление, Ремонтна база София, Язовирен район „Искър“, Язовирен район „Петрохан“, Язовирен район „Чаира“ и Язовирен район „Благоевград“ в девет обособени позиции (лота), реф. 14АС-519А022

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура за всеки лот в размер съответно: •за обособена позиция 1 (лот 1) - 300,00 (триста) лева; •за обособена позиция 2 (лот 2) - 200,00 (двеста) лева; •за обособена позиция 3 (лот 3) - 200,00 (двеста) лева; •за обособена позиция 4 (лот 4) - 12,00 (дванадесет) лева; •за обособена позиция 5 (лот 5) - 22,00 (двадесет и два) лева; •за обособена позиция 6 (лот 6) - 90,00 (деветдесет) лева; •за обособена позиция 7 (лот 7) - 130,00 (сто и тридесет) лева; •за обособена позиция 8 (лот 8) - 35,00 (тридесет и пет) лева; •за обособена позиция 9 (лот 9) - 130,00 (сто и тридесет) лева; В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банкова сметка на НЕК ЕАД при банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България по сметка на НЕК ЕАД в лева: BG 07BPBI79421087792201, BIC: BPBIBGSF. В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена по образец на Възложителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде валидна 30 дни след валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора на спечеления от него лот.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Съгласно условията, посочени в проекта на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (официален превод). Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението – оригинал или нотариално заверен препис), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Договорът/споразумението следва да включва: задължения за лицата в обединението (съдружници, партньори) за солидарна отговорност при изпълнението на поръчката, съгласие на всички лица (съдружници, партньори), че представляващият обединението задължава всеки един от участващите в обединението във връзка с участието в настоящата процедура и при изпълнението на поръчката; 4. Документ за платена гаранция за участие - оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане; 5. Копие от документ за закупена документация за участие; 6. Декларация, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно образеца); 7. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай, че офертата е подписана от лице, което няма представителна власт по закон; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие на подизпълнители (по образец); 9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя (по образец); 10. Декларация за произхода на стоките, които ще бъдат доставени; 11. Надлежно разрешение (пълномощно) от производителя, в случай че участникът не е производител. Разрешението се представя под формата на пълномощно, оторизационно писмо, формуляр за разрешение на производителя, споразумение или др. подобно. Документите на чужд език се представят в превод. 12. Данни за лицето, което прави предложението – справка за административни сведения (по образец); 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (свободен текст);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Заверено копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната финансова година (с изключение на новорегистрираните участници и участниците, упражняващи свободна професия), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството. Забележка: Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, представя финансовите отчети или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 2. Информация за общия оборот и за оборота от доставката на стоки, които са с предмет подобен на настоящата поръчка, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – свободен текст. Участникът трябва да има общ оборот от доставката на стоки, които са с предмет подобен на настоящата поръчка, както следва: - За обособена позиция 1 (лот 1) - не по-малко от 30 000,00 (тридесет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 2 (лот 2) - не по-малко от 20 000,00 (двадесет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 3 (лот 3) - не по-малко от 25 000,00 (двадесет и пет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 4 (лот 4) - не по-малко от 1 200,00 (хиляда и двеста) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 5 (лот 5) - не по-малко от 2 000,00 (две хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 6 (лот 6) - не по-малко от 9 000,00 (девет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 7 (лот 7) - не по-малко от 13 000,00 (тринадесет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 8 (лот 8) - не по-малко от 3 500,00 (три хиляди и петстотин) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; - За обособена позиция 9 (лот 9) - не по-малко от 13 000,00 (тринадесет хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да представи информация по образец; В случай,че участникът участва за повече от една обособена позиция, то общият оборот от доставката на стоки, за обособените позиции, за които се участва, и са с предмет подобен на настоящата поръчка, се образува като сума от посочените по-горе стойности. За сходни с предмета на поръчката ще се считат дейности, които са свързани с доставка на санитарни материали, потребителски детергенти и хигиенни материали.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация от участника, съдържаща списък на изпълнени договори за подобни поръчки през последните 3 години с посочени възложител, предмет и стойност на договора, дата и място на изпълнение, придружени от препоръки за добро изпълнение (не повече от 5 броя), кореспондиращи със списъка на договорите. Минимални изисквания – изпълнен един договор, с предмет подобен на настоящата поръчка. За сходни с предмета на поръчката ще се считат дейности, които са свързани с доставка на санитарни материали, потребителски детергенти и хигиенни материали. 2. Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 (или еквивалентен) на производителя/производителите; 3. Сертификати, издадени от акредитирани лица за качество, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува или получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от отдел “Доставки “, ет. 6, след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или след банков превод по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД:банкова сметка в лева: BG07BРВІ79421087792201, BIC: BРBІBGSF до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

НЕК ЕАД-ЦУ, управление "Обществени поръчки"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средстваа за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ1-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“ - Боровец, ПД «Енерго» - Предел и ПД «Енерго» - Мала църква
1) Кратко описание

Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“ - Боровец, ПД «Енерго» - Предел и ПД «Енерго» - Мала църква

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
32000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ2-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПОК „Енерго“ - Пампорово
1) Кратко описание

Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПОК „Енерго“ - Пампорово

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
23000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ3-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“ - Росенец и ПД „ Енерго“ - Приморско
1) Кратко описание

Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“ - Росенец и ПД „ Енерго“ - Приморско

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

съгласно условията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ4-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на СК «Белене»;
1) Кратко описание

ЛОТ № 4 - Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на СК «Белене»;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно условията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
1200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ5-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“ Витиня;
1) Кратко описание

ЛОТ № 5 - Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“ Витиня;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
2200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ6-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на П “Водноелектрически централи“
1) Кратко описание

ЛОТ6-Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на П “Водноелектрически централи“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
9000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ7 - Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“1, ПД „Енерго“ 2 и ПД „Енерго“ Ботаническа градина
1) Кратко описание

Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на ПД „Енерго“1, ПД „Енерго“ 2 и ПД „Енерго“ Ботаническа градина

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
13000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ8 - Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на НЕК ЕАД - Централно управление
1) Кратко описание

Доставка на санитарни препарати и материали, чрез периодични поръчки за нуждите на НЕК ЕАД - Централно управление

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
3500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 9 - Доставка на санитарни препарати и материали чрез периодични поръчки за нуждите на Предприятие “Язовири и каскади“- Централно управление, Ремонтна база София, Язовирен район „Искър“, Язовирен район Петрохан, Язовирен район „Чаира“ и Язовирен район „Благоевград“
1) Кратко описание

Доставка на санитарни препарати и материали чрез периодични поръчки за нуждите на Предприятие “Язовири и каскади“- Централно управление, Ремонтна база София, Язовирен район „Искър“, Язовирен район Петрохан, Язовирен район „Чаира“ и Язовирен район „Благоевград“.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39800000, 33700000, 39220000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

3) Количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
13000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12