Версия за печат

00080-2014-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, Площад "Света Неделя" № 5, За: Андреана Каишева, България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: akaisheva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на високо технологичен линеен ускорител за нуждите на МБАЛ “Св. Марина” ЕАД – гр. Варна, по проект част от СРИП на МЗ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МБАЛ „Св. Марина“ ЕАД – гр. Варна, бул. Христо Смирненски № 1
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж, инсталация и пускане в действие, обучение за работа и гаранционно обслужване на високо технологичен линеен ускорител за нуждите на МБАЛ „Св. Марина“ ЕАД- гр Варна в изпълнение на Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 51410000, 79632000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване
Услуги, свързани с обучение на персонала

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой високо технологичен линеен ускорител

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: БНБ Централно управление, Банков код (BIC): BNBG BGSD, Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 50 000 лв. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 120 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % /три на сто/ от стойността на договора /без ДДС/ за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: БНБ Централно управление, Банков код (BIC): BNBG BGSD, Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора се оформя в два отделни документа като гаранция за срочно изпълнение и гаранция за качествено изпълнение. Сумата на гаранцията за срочно изпълнение на договора е в размер на 80% от гаранцията за изпълнение на договора, а гаранцията за качествено изпълнение е в размер на 20% от стойността гаранцията за изпълнение. Гаранцията за срочно изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след монтаж, инсталаци, пускане в действие на медицинската апаратура и провеждане на обучението, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период. Гаранцията за качествено изпълнение със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичането на гаранционният срок на доставеното медицинско оборудване, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. авансово плащане - 30 % /тридесет на сто/ от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора; 2. окончателно плащане – в размер на останалата част от цената по договора, платима в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на приемо-предавателен протокол за доставка, монтаж, инсталация, пускане в действие и проведено обучение за работа и оригинална фактура за дължимата сума. Във всяка фактура трябва да се посочи, че плащането се извършва със средства, отпуснати от средносрочна рамкова инвестиционна програма по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1.-08/2010 – „Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавни лечебни и здравни заведения в градските агломерации” по оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г.”, съгласно договор № BG161PO001/1.1-08/2010/009 с предмет „Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център „Света Марина“ Варна“, подписан между Министерството на здравеопазването и Министерството на регионалното развитие и благоустройството.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта. 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/и лицето/а, които го представляват. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е“), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, попълнен образец от настоящата документация. 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, попълнен образец от настоящата документация. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. 8. Декларация, съдържаща информация за общия оборот. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители. 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец. 11. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно образец. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец. 13. Документ за закупена документация за участие – копие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП (образец № 5), съдържаща информация за общия оборот, реализиран от участника през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, придружена от заверени от участника копия на балансите и отчетите за приходите и разходите за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър по партидата на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има реализиран общ оборот през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в размер на не по-малко от 10 000 000 (десет милиона) лв. без ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи информация за последните три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканата информация от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. * При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Заверено от участника копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, издаден на името на производителя на предлаганата апаратура от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. 2. Заверено от участника копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват търговия с медицински изделия издадено на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. В случай, че участникът е и производител следва да се представи и заверено копие от сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Заверено копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия. 4. Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура на името на участника, с което го упълномощават да участва в обществената поръчка и извършва доставки на предлаганата апаратура, в случай че участникът не е производител. 5. Заверена от участника лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги. 6.Декларация (Образец № 6), съдържаща списък на сервизните инженери, придружена с автобиографии на сервизните инженери (Образец № 7), заверени от тях копия на сертификати за преминат курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура, издадени от производителя на предлаганата апаратура. 7. Пълна и изчерпателна техническа документация - официални документи от производителя относно техническите характеристики на изделията, модела, ясна снимка на изделието, както и брошури и съпътстващи документи на английски език и в превод на български, подробно описващи спецификата на предлаганата апаратура.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Производителите на предлаганата апаратура следва да притежават сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участникът трябва да притежава сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват търговия с медицински изделия. В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава и сертификат ISO 13485:2003 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия. 4. В случай, че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя за участие в обществената поръчка и доставка на предлаганата апаратура. 5. Участникът трябва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги. 6. Участникът следва да осигури екип от най-малко двама сервизни инженера преминали курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура, при производителя на предлаганата апаратура. 7. Участникът следва да представи пълна и изчерпателна техническа документация - официални документи от производителя относно техническите характеристики на изделията, модела, ясна снимка на изделието, както и брошури и съпътстващи документи на английски език и в превод на български, подробно описващи спецификата на предлаганата апаратура.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена на оборудването; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Технически характеристики; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 12 лв. (дванадесет лева), като плащането трябва да бъде извършено по сметка на Министерство на здравеопазването – Банка: БНБ Централно управление, BIC: BNBG BGSD, IBAN: BG21 BNBG 9661 3300 1293 01, в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката или в касата на Министерство на здравеопазването на адрес: гр. София, пл. „Света Неделя” № 5, ет. 4, стая № 405.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.06.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на здравеопазването, площад Св. Неделя № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отваряне на офертите могат да присъстват представители на участниците, упълномощени от тях лица, представители на средствата за масова информация и на юрисически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект BG161 PO001/1.1-08/2010/009 „Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център „Света Марина“ Варна“, неразделна част от Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

"Технически характеристики": 1. „Скорост на движение на листовете на многолистовия колиматор” – до 20 точки. 2. „Брой на листовете на многолистовия колиматор“ - до 20 т. 3. „Големина на облъчваното поле см2”– до 10 точки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ