Версия за печат

00098-2014-0007

BG-Гоце Делчев: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" № 2, За: Марина Вълчева - гл. експерт Обществени поръчки и инж. Петър Мутафчиев - директор на дирекция Устройство на територията, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0888 006080, E-mail: oba@gocenet.bg, Факс: 0889 848685

Място/места за контакт: Община Гоце Делчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gotsedelchev.bg.

Адрес на профила на купувача: www.gotsedelchev.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Благоустрояване - асфалтиране на улици в община Гоце Делчев

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ,с. МУСОМИЩЕ,с.БАНИЧАН,с.БОРОВО,с. ЛЪЖНИЦА,с.КОРНИЦА,с.БРЕЗНИЦА,с.БУКОВО
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи за реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на 8 населени места в община Гоце Делчев, а именно: І. ГРАД ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ - улица от о.т. 77 до о.т. 79 (ул. Орляк),улица от о.т. 86 до о.т. 90 (ул. 19-ти октомври),улица от о.т. 899, о.т. 900 до о.т. 901 (ул. Людмил Стоянов и ул. Иван Бухлев),улица от о.т. 71 до о.т. 78 (ул. Иван Скендеров),улица от о.т. 881 до о.т. 895 (ул. Безименна);ІІ. СЕЛО МУСОМИЩЕ-улица от о.т. 61 до о.т. 65 (ул. Димитър Талев);ІІІ. СЕЛО БАНИЧАН-улица от о.т. 3 до о.т. 58, улица от о.т. 43 до о.т. 48;ІV. СЕЛО БОРОВО-улица от о.т. 22 до о.т. 48,улица от о.т. 22 до о.т. 5,улица от о.т. 21 до о.т. 20, улица от о.т. 24 до о.т. 4;V. СЕЛО ЛЪЖНИЦА-улица от о.т. 101 до о.т. 152,улица от о.т. 57 до о.т. 56,улица от о.т. 56 до о.т. 54,улица от о.т. 122а до о.т. 122,улица от о.т. 122 до о.т. 120;VІ. СЕЛО КОРНИЦА-улица от о.т. 41 до о.т. 29 (ул. Пирин), улица от о.т. 121 до о.т. 103 (ул. Климент Охридски);VІІ. СЕЛО БРЕЗНИЦА-улица от о.т. 165 до о.т. 259а (ул. Суда);VІІІ. СЕЛО- улица от о.т. 66 до о.т. 67а,улица от о.т. 88 до о.т. 70,улица от о.т. 49а до 67а до о.т. 68. СМР на обектите са: Подравняване и подготовка на земна основа, Доставка и полагане на несортиран трошен камък 0-40 за основа, Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина в уплътнено състояние, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип А с дебелина в уплътнено състояние, Доставка и полагане на бетонови бордюри, Изграждане на дъждоприемни шахти по детайл, Повдигане/понижаване на нивото на съществуващи ревизионни шахти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233330, 45233252

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на строително ремонтните работи на улици съгласно количествената сметка за необходимите видове строителни работи, приложена в документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Видовете СМР са Подравняване и подготовка на земна основа, Доставка и полагане на несортиран трошен камък 0-40 за основа, Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина в уплътнено състояние, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип А с дебелина в уплътнено състояние, Доставка и полагане на бетонови бордюри, Изграждане на дъждоприемни шахти по детайл, Повдигане/понижаване на нивото на съществуващи ревизионни шахти.

Прогнозна стойност без ДДС
1429166.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 14 000 лв. от прогнозната стойност на обществената поръчка. Валидността на гаранцията/гаранциите за участие следва да бъде не по-малко от 10 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. След подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Изпълнителят следва да внесе гаранция за авансово плащане във формата на банкова гаранция в полза на Възложителя, представляваща 50 % от стойността на искания аванс, който е в размер на 10 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира от Публична инвестиционна програма «Растеж и устойчиво развитие на регионите». Плащанията по договора с Изпълнителя се извършват по банков път, по начин определен в проекта на договора, а именно: 1.1. Авансово плащане – 30 (тридесет) на сто от общата стойност на договора. Условия за извършване на плащането са: одобрението на встъпителен доклад на Изпълнителя от страна на Възложителя, представяне на фактура и запис на заповед за размера на аванса. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след одобрението на горния доклад и при представяне на разходно-оправдателен документ. Авансът се приспада от пропорционално от следващите плащания. 1.2. Междинни плащания - в общ размер до 50 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества, въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР дейности от представители на Възложителя, Изпълнителя и строителния надзор. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 1.3. Окончателното плащане в размер до 20 % от стойността на предмета на договора се извършва след подписването на двустранен приемо-предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията - междинни и окончателно се извършват към Изпълнителя в срок от 30 (тридесет) работни дни след приемане на работата от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2.Когато участникът не е представил в офертата си документ за внесена гаранция за участие и след като му е бил изискан от оценителната комисия; 3. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използувал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 4. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 6. Когато участникът е обявен в несъстоятелност или е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 7. Когато участникът е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 8. Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. Когато участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 10. Когато участникът или лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са "свързани лица" с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и когато участникът е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 11. Когато участникът участвува в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 12. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 13. Когато предложената цена за изпълнение на поръчката надвишава общата прогнозна стойност и прогнозната стойност на всеки един от обектите в поръчката. 14. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а., 3 и 5 и ял. 5 от ЗОП,

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА: I. Плик № 1 – „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, (в оригинал), Оферта за участие – Приложение № 1;2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, който следва да се посочи в Приложение № 7, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние;3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал).Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител.4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2а. и 5 от ЗОП (оригинал) – Приложение № 3;5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал)-Приложение № 4; 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал)-Приложение № 5;7. Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал)-Приложение № 6;8. Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал) – Приложение № 9;9. Доказателства за икономическо и финансово състояние- Приложение № 12; 10. Доказателства за технически възможности и/или квалификация:а/ Списък на основните договори сходни с предмета на поръчката (строителство, изпълнение на рехабилитация, реконструкция, текущ ремонт на улична мрежа), изпълнени през последните пет години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (Приложение № 15);б/ Списък на технически лица, отговарящи за изпълнението на строителния процес (Приложение № 16);в/ Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите и не-ключови експерти, както и автобиографии (съгласно приложения образец № 11) на ключовите и не-ключови експерти, които пряко отговарят за извършването на строителния процес и дейности;г/ Участникът следва да представи актуална регистрация в Централния професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на типа строителство в настоящата процедура и ЗУТ;д/ Участикът следва да представи заверени копия от Сертификат за съответствие на участника със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на обществената поръчка; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;11.Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива-Приложение № 8А;Подизпълнителите представят декларация по приложения образец (Приложение № 8), с която декларират, че са съгласни да бъдат подизпълнители на участника;12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Приложение № 13); 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Приложение № 14); 14. Справка «Административни сведения за участника» (оригинал)-Приложение № 7;15. Декларация за запознаване с условията на строителнaтa площадкa (оригинал), само ако участникът е извършил оглед на строителн– Приложение № 17;16. Участникът следва да удостовери, че отговаря на изискванията за изпълнение на:- строежи от втора група, трета категория; II.Плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката (оригинал)-Приложение № 1А; III.Плик № 3 - “Предлагана цена”- Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от настоящата документация (Приложение №2 и 2А); анализи за формиране на единичните цени. Представят се и на електронен носител, съдържащ остойностени количествени сметки и анализи за формиране на единичните цени в редактируем формат (например Excel или еквивалент).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от строителство, подобно на предмета на обществената поръчка, за последните три приключени финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 10); 2. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ; Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета и стойността на поръчката - строителство Втора група, Четвърта категория, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в строителството. При участие на обединения, които не са юридически лица: а) Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документа по т. 1 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документът по т.2 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителните дейности. б ) Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 и 2, се представят за всеки от посочените подизпълнители. в) При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1 се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.2. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителните дейности. г) При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 2 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела на участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал оборот от СМР подобни на предмета на поръчката дейности, в размер не по-малко от 2.5 млн. лв. /два милиона и петстотин хиляди лева/ без ДДС общо за трите (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) /съответните години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството” по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица и стойността й трябва да отговаря на предмета на поръчката - строителство Втора група, Четвърта категория, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката (изграждане/рехабилитация/реконструкция на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени, улици и съоръженията към тях), изпълнени през последните пет години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (Приложение № 17); 2. Списък на технически лица, отговарящи за изпълнението на строителния процес (Приложение № 18); 3. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ключовите и не-ключови експерти, както и автобиографии (съгласно приложения образец № 13) на ключовите и не-ключови експерти, които пряко отговарят за извършването на строителния процес и дейности; 4. Участникът следва да представи актуална регистрация в Централния професионален регистър на строителя за категория, съответстваща на типа строителство в настоящата процедура и ЗУТ; Изискването се отнася за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. При участие на подизпълнител, минималните технически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие. 5. Участникът следва да представи заверени копия от Сертификат за съответствие на участника със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват - строителство; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; Изискването се отнася за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. При участие на подизпълнител, минималните технически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие. а) Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1, 2 и се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, документите по т. 4 се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ, а документа по т. 5 се представя от всички съдружници в Обединението. б) Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 договор за СМР за изграждане/рехабилитация/реконструкция на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени, улици и съоръженията към тях за предходните пет години считано от крайния срок за подаване на оферти 2. Участникът следва да докаже, че разполага с изискуемите ключови експерти, както и че ключовите експерти отговарят на минималните изисквания, посочени от Възложителя – Община Гоце Делчев. Едно лице не може да заема повече от една позиция. Ключовите експерти са: Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа: Висше техническо образование, степен магистър, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалент, професионален опит: Най-малко 5 години проф. опит по специалността; опит като ръководител на екип/екипи от експерти; Участие като ръководител на строеж или еквивалент в осъществяването на поне 1 /един/ договор за строителство в периода 2007-2013г. Ключови експерти № 2, №3, №4 – Технически ръководител: Участникът следва да има минимум 3 ключови експерта – Технически ръководител, които са технически правоспособни лица, с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лица със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"; или еквивалентна, с най-малко 3 години стаж по специалността и опит в изпълнение и въвеждане на обекти от пътната инфраструктура в експлоатация. Съгласно чл. 163а., ал. 3 от Закона за устройство на територията техническа правоспособност може да бъде призната на чужд. лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на същия закон. Ключов експерт №5 - Геодезист – проф. квалификация – висше образование (с придобита степен бакалавър или магистър) по специалност Геодезия или еквивалентна; професионален опит: опит при изпълнението на най-малко 1 строеж - изграждане или рехабилитация на улица или път. Не-ключови експерти: Участникът следва да има на разположение по свое усмотрение и не-ключови експерти, които да подпомагат ключовите експерти при реализация на дейностите по договора с оглед постигане пълно съответствие с изискванията на Възложителя. 3. Лице, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка именно: Втора група, Четвърта категория. 4.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват - строителство;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Т1 Работна програма ; тежест: 10
Показател: Т2 Обяснителна записка и потенциални рискове; тежест: 15
Показател: Т3 Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ГД/2014/ОП/С/14

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Гоце Делчев, община Гоце Делчев, ул. Царица Йоанна № 2, зала на първия етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват законните представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Ще бъде използвано намаление на сроковете във връзка с изпращането на обявлението по електронен път и осигурен достъп до документацията на интернет страницата на Община Гоце Делчев: www.gotsedelchev.bg. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до настоящата документация за участие в процедурата на официалната страница на Община Гоце Делчев: www.gotsedelchev.bg. При писмено искане от заинтересовано лице, в което е посочен пълен адрес на получателя, Възложителят ще изпрати документацията на технически носител (CD) по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Писменото искане може да бъде изпратено по факс или електронна поща: oba@gocenet.net. Всяко заинтересовано лице може да изтегли документацията от официалната страница на общината в интернет - www.gotsedelchev.bg. В този случай лицето изпраща уведомление до общината по факс или на електронна поща. В уведомлението се посочват данни за осъществяване на контакт с лицето, във връзка с получаване на разяснения по документацията и уведомления от Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решенето за промяна. Срокът на обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решенето за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ