00267-2014-0043
Технически редакции | ||
25.04.2014 14:21 ч. : | 25/04/2014 14:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.04.2014 14:21 ч. : | 25/04/2014 14:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: Албена Дернева - експерт в Регионален природонаучен музей - Пловдив; Тодор Анчев - гл.юрисконсулт дирекция "ОП", Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 993358; 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 993358; 032 656760
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: Деловодството - ет.1Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"ДОСТАВКА, МОНТАЖ И ИНСТАЛИРАНЕ НА ДИГИТАЛНА ПЛАНЕТАРИУМНА ПРОЕКТОРНА СИСТЕМА В СГРАДАТА НА РЕГИОНАЛЕН ПРИРОДОНАУЧЕН МУЗЕЙ - ГР. ПЛОВДИВ"
Възлагане на обществена поръчка
"Обект" на настоящата обществена поръчка е „доставкa”, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка. "Предмет" на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка, монтаж и инсталиране на дигитална Планетариумна проекторна система в сградата на Регионален Природонаучен Музей - гр. Пловдив“. Основната цел на Възложителя на обществената поръчка, е чрез закупуването на съоръжения и оборудване, представляващи Планетариумна проекторна система с възможност за дигитално излъчване на изображения на звездното небе, Луната, Марс и др. (нар. "Планетариум"), да повиши качеството и броя на културните атракциони на територията на Община Пловдив, като по този начин се подкрепи развитието на конкурентноспособни туристически атракции, които допринасят за диверсификация на традиционния ваканционен туристическия продукт на Община Пловдив.
38630000, 30230000, 30231000, 30232000, 30236000, 30237300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
"Обект" на настоящата обществена поръчка е „доставкa”, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка. "Предмет" на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка, монтаж и инсталиране на дигитална Планетариумна проекторна система в сградата на Регионален Природонаучен Музей - гр. Пловдив“. Основната цел на Възложителя на обществената поръчка, е чрез закупуването на съоръжения и оборудване, представляващи Планетариумна проекторна система с възможност за дигитално излъчване на изображения на звездното небе, Луната, Марс и др. (нар. "Планетариум"), да повиши качеството и броя на културните атракциони на територията на Община Пловдив, като по този начин се подкрепи развитието на конкурентноспособни туристически атракции, които допринасят за диверсификация на традиционния ваканционен туристическия продукт на Община Пловдив. Настоящият проект предвижда изпълнението на доставки, последващ монтаж и инсталиране на технологично оборудване, представляващо по своята техническа същност и предназначение Планетариумна проекторна система с възможност за дигитално излъчване на изображения на звездното небе, Луната, Марс и др. (нар. "Планетариум"). За целта на разполагането на технологичното оборудване, е обособено и подготвено специално помещение в сградата на Регионален Природонаучен Музей - Пловдив - Зала "Геология". Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да изпълни доставки, последващ монтаж и инсталиране на най-малко следното технологично оборудване по представената техническа спецификация: 1. 8-метров полусферичен безшевен купол от композитни материали, годен за инсталиране в пръстенна система (без опорни колони). Куполът трябва да има звукоизолация поне 30 mm, поместена между два слоя от фибростъкло. Куполът трябва да има еднакъв радиус по допирателната във всички точки. 2. Прожекционна система от поне един DLP прожектор с две лампи, с минимална разделителна способност 1920 на 1200 пиксела, яркост поне 7 5000 лумена, контраст поне 7 500:1, и възможност за последваща подмяна със система с по-висока разделителна способност. Вертикалният ъгъл на прожекция трябва да е не повече от 155о. 3. Канална стерео съраунд система, подходяща за планетариуми; 4. Физическа или виртуална светлина-зарево за хоризонта на планетариума; 5. Професионален софтуер за управление на планетариум (легално копие) с възможност за 3D прожекция и възпроизвеждане на 3D съдържание; 6. Професионален софтуер за създаване на шоу програми за планетариум (легално копие); 7. Софтуер за прожектиране на живо в сферична проекция на съдържание, създадено за прожектиране върху плосък екран (легално копие). Софтуеърът трябва да включва AMNH Digital Universe база данни и Science and Sphere база данни. Софтуеърът да дава възможност за презентиране на собствени предавания без да се изисква програмиране. Софтуеърът да има висока резолюция на повърхността на Земята, Луната и Марс. Софтуеърът трябва да включва поне 5 (пет) триизмерни мъглявини. Софтуеърът да е на български език. 8. Поне един вид конзола (джойстик, iPad, и т.н.) за пълноценно управление на планетариума в реално време, която може да се свързва със софтуера за управление на планетариума.
НЕ
140
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка:Банка: "ИНВЕСТБАНК" АД, гр. Пловдив; Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG57IORT73753302000003; Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства.Гаранцията за участие, предвидена от Възложителя съобразно чл.59, ал.2 от ЗОП, е в размер на 2 000.00 (две хиляди) лева.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Пловдив или от упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата.Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. 2.Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път,документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 1 (един) месец след датата на изпълнение на договора.При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за който се представя.
Финансирането на настоящата обществена поръчка ще се извърши от бюджета от Община Пловдив, а разплащането с избрания за изпълнител на обществената поръчка ще се извършва съобразно условията на проекта на договор за изпълнение от Документацията за участие в настоящата поръчка.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума подписват споразумение/договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора;Е определен представляващият обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума.; Представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя;Срокът на обединението/консорциума е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена;Всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение и изискването, посочено в настоящата документация.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Сградата на Община Пловдив - пл.Стефан Стамболов № 1, ет.3, зала 36.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”. Трите общи плика („Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, „Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ и „Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“) се запечатват в един общ непрозрачен и надписан плик. Съдържание на Плик № 1: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП; 2. Оферта, по смисъла на чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП, попълнена по образец - Образец № 1; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица, представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, и в официален превод. Документът се представя и от подизпълнителите на Участника, а в случай на обединение – от всички съдружници. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 5. Споразумение/договор, подписано от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващият; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ до „д“, ал. 2, т. 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно т.III.2.2) от обявлението; 9. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участникасъгласно т.III.2.3) от обявлението;10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 12.Документ за представена гаранция за участие; 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП . Съдържание на Плик № 2: Техническото предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 и срок за изпълнение на поръчката. Съдържание на Плик № 3: В Плик № 3 участниците следва да представят задължително ценовото си предложение за обществената поръчка.Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена /или части от нея/, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ