Версия за печат

00997-2014-0007

BG-Шабла: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шабла, ул. "Равно поле" 35, За: Ивелина Димитрова, България 9680, Шабла, Тел.: 05743 5037, E-mail: stz@ob-shabla.org, Факс: 05743 4204

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.shabla.info.

Адрес на профила на купувача: http://www.shabla.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително-монтажни работи за реконструкция и доизграждане на стадион и парков комплекс в изпълнение на проект: ,,Развитие на спорта в община Шабла – реконструкция и доизграждане на стадион и парков комплекс в гр. Шабла, общ. Шаблa” по Договор № 08/321/01381 от 27.11.2012г. по мярка „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г."”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Шабла
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на разработка на проекта е „Реконструкция и доизграждане на стадион и парков комплекс в гр. Шабла, Община Шабла”. Парцелът е заключен в карето между бул. Добруджа, ул. Червеноармейска, ул. Средна гора и ул. Възраждане. Настоящата разработка обхваща изграждане на: 1. Паркинг – реконструкция на съществуващ паркинг + 4147 м нов паркинг; 2. Стадион футбол – футболно игрище със стандартни размери и с естествена тревна покривка – 73х110 м; 3. Тенис на маса – предвидено направа на настилка и монтаж на тенис маси за открито – 4 броя маси на площ 388 м ; 4. Комбинирано спортно игрище волейбол, баскетбол с ограда – предвидено направа на настилка и монтаж на необходимото оборудване – 608 м; 5. Обслужваща сграда с трибуни – предвидени са да се изградят със стоманенобетонна конструкция. Разполага със съблекални, душове и WC– домакини и гости, съблекалня за съдиите, помещение за делегат, лекарски кабинет, стая за допинг контрол и други обслужващи помещения, като трибуните да разполагат както със седалки, така и с места за хора в неравностойно положение – 953,85 м, РЗП 1850,19 м; 6. Скейтборд – предвидено направа на настилка и оборудване за скейтборд – 1 брой готов модул; 7. Водна площ за гребни спортове – представлява стоманенобетонна конструкция със нужните инженерни съоръжения – дъно 1750 м; 8. Съоръжения за катерене – предвидено направа на настилка и монтаж на съоръженията – 6 бр.; 9. Тенис – предвидено направа на настилка и оборудване на тенис корт, с общ размер 18/36 м; 10. Санитарен възел – модулен тип - 45 м; 11. Фитнес уреди на открито – предвидено направа на настилка и монтаж на фитнес уреди за открито – 10 броя върху площ 66 м; 12. Петанк – предвидено направа на настилка и оборудване за петанк – игрище 2х300 м + 153 м асфалтово покритие; 13. Обслужваща сграда – представлява едноетажна сграда с монолитна конструкция, съдържаща съблекални, душове и WC – домакини и гости, както и други обслужващи помещения – модулен тип – 100 м; 14. Сервизна сграда – предвидена за нуждите на персонала за поддръжка на спортно съоръжение. Тя представлява едноетажна сграда с монолитна конструкция – 96 м; 15. Помощно игрище – предвидено направа на настилка и оборудване на футболно игрище – 44/22 м. 16. Довеждаща инфраструктура – Ел и ВиК; 17. Озеленяване, благоустрояване, вертикална планировка – 29 700 дка; 18. Видеонаблюдение, СОТ, пожароизвестителна система; 19. Ограда – 831 м. Архитектурно – строителните работи ще се изпълнят по детайли и спецификации дадени в архитектурната част на проекта. Оформянето на околното пространство и подходите към обекта ще се изпълнят съгласно проектираната вертикална планировка. Цялата информация относно проекта се съдържа в техническата документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212100, 45212170

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради за забавления

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на разработка на проекта е „Реконструкция и доизграждане на стадион и парков комплекс в гр. Шабла, Община Шабла”. Парцелът е заключен в карето между бул. Добруджа, ул. Червеноармейска, ул. Средна гора и ул. Възраждане. Настоящата разработка обхваща изграждане на: 1. Паркинг – реконструкция на съществуващ паркинг + 4147 м нов паркинг; 2. Стадион футбол – футболно игрище със стандартни размери и с естествена тревна покривка – 73х110 м; 3. Тенис на маса – предвидено направа на настилка и монтаж на тенис маси за открито – 4 броя маси на площ 388 м ; 4. Комбинирано спортно игрище волейбол, баскетбол с ограда – предвидено направа на настилка и монтаж на необходимото оборудване – 608 м; 5. Обслужваща сграда с трибуни – предвидени са да се изградят със стоманенобетонна конструкция. Разполага със съблекални, душове и WC– домакини и гости, съблекалня за съдиите, помещение за делегат, лекарски кабинет, стая за допинг контрол и други обслужващи помещения, като трибуните да разполагат както със седалки, така и с места за хора в неравностойно положение – 953,85 м, РЗП 1850,19 м; 6. Скейтборд – предвидено направа на настилка и оборудване за скейтборд – 1 брой готов модул; 7. Водна площ за гребни спортове – представлява стоманенобетонна конструкция със нужните инженерни съоръжения – дъно 1750 м; 8. Съоръжения за катерене – предвидено направа на настилка и монтаж на съоръженията – 6 бр.; 9. Тенис – предвидено направа на настилка и оборудване на тенис корт, с общ размер 18/36 м; 10. Санитарен възел – модулен тип - 45 м; 11. Фитнес уреди на открито – предвидено направа на настилка и монтаж на фитнес уреди за открито – 10 броя върху площ 66 м; 12. Петанк – предвидено направа на настилка и оборудване за петанк – игрище 2х300 м + 153 м асфалтово покритие; 13. Обслужваща сграда – представлява едноетажна сграда с монолитна конструкция, съдържаща съблекални, душове и WC – домакини и гости, както и други обслужващи помещения – модулен тип – 100 м; 14. Сервизна сграда – предвидена за нуждите на персонала за поддръжка на спортно съоръжение. Тя представлява едноетажна сграда с монолитна конструкция – 96 м; 15. Помощно игрище – предвидено направа на настилка и оборудване на футболно игрище – 44/22 м. 16. Довеждаща инфраструктура – Ел и ВиК; 17. Озеленяване, благоустрояване, вертикална планировка – 29 700 дка; 18. Видеонаблюдение, СОТ, пожароизвестителна система; 19. Ограда – 831 м. Архитектурно – строителните работи ще се изпълнят по детайли и спецификации дадени в архитектурната част на проекта. Оформянето на околното пространство и подходите към обекта ще се изпълнят съгласно проектираната вертикална планировка. Цялата информация относно проекта се съдържа в техническата документация.

Прогнозна стойност без ДДС
5293942 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 50 000,00 лв. /петдесет хиляди лева/ без ДДС. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Шабла IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00, BIC: IORTBGSF, Банка ТБ ”ИНВЕСТБАНК” АД, клон гр. ШАБЛА или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС и е със срок на валидност от 120 дена след въвеждане на обекта в експлоатация. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Шабла IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00, BIC: IORTBGSF, Банка ТБ ”ИНВЕСТБАНК” АД, клон гр. ШАБЛА или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви в срок от 120 /сто и двадесет/ календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация. 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в следните случаи: Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя 3 /три/ дни след подписване на констативен акт обр.15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 5. Гаранция за авансово плащане. Гаранцията се представя преди получаване на авансовото плащане, която е за пълния размер на аванса – до 20 % от договорената стойност в лева с ДДС, със срок на валидност – срока на изпълнение на СМР съобразно офертата на изпълнителя. 6. Сумата на аванса ще се приспада от междинното плащане в срок . 7. Гаранцията за авансово плащане се освобождава от Възложителя 15 дни след извършване на междинното плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Фин е по Дог № 08/321/01381 от 27.11.2012 г. за БФП по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г.. Фин на обекта до завършв е съгл р-ра на допуст разх. Плащ се извърш по банк път на ИЗП за изпълнените вид работи, в срокове, угов в дог, срещу предст: 1. Протокол за действ извърш разх за изпълнени вид работи, подписан от ВЪЗЛ, ИЗП. и от СН на обекта; 2. Ориг ф-ра, на ст-ст равна на приетите работи. Редът и услов за плащ на възнагражд на изп са при сл схема: (1) Авансoво плащ в р-р до 20% от договор. цена – в срок до 30 кал дни от одобр на провед проц за възлаг на ОП и подписв на анекс към дог за фин от страна на ДФЗ - РА, влизане на дог в сила, постъпв на фин средства и подписв на Акт № 2а. Аванс плащ се извършва след настъпването на посоч обстоятелства и представяне на:- ф-ра, издадена от Изп съгласно ЗС и изискв на Възл.;- гаранц за авансово плащ.Предст се преди получ на аванс плащ, която е за пълн р-р на аванса – до 20 % от дог ст-ст в лв с ДДС, със срок на вал до издав на Разр. за ползв. Гаранц се освобожд от Възл. пропорц от вс от следв плащ до оконч. разплащ, в срок от 10 дни, без Възл. да дължи лихви за периода, през който сумите са престояли у него.Сумата на аванса ще се приспада от межд плащ. Межд плащ в размер до 50% от договор. цена – в срок до 30 кал дни, след подписв на Протокол/Акт за установ. на извърш натур видове СМР. Межд плащ се извършва след настъпв на посоч обстоятелства и представ на:- ф-ра по действ кол СМР, издадена от Изп съгл ЗС и изискв на Възл.;Общият р-р на аванс и межд плащ не трябва да надвиш 50% от стойността на Дог.Оконч плащ е в размер на разл между стойност на действ извърш и приети от Възл СМР и получ суми от аванс и межд плащ. От него се приспадат: 1. Непризн суми от ДФЗ, след оториз на плащ; 2.Вс неустойки, обезщетения и др дълж от Изп суми, за стойността с която надвиш гаранц за изпълнение. Заплащ се извършва след приключ на вс дейности, подписв на Акт образец № 15, съгл Наредба № 3/ 31.07.03 г., издаване на Разреш за ползване, оконч проверка на изпълнените дейности от ДФЗ и получ на безлихв заем от държ бюджет за фин на разходите. Оконч плащ се извършва в срок до 30 кал дни, и представяне на:- фактура, издадена от Изп съгл ЗС и изискв на Възл, и съотв на дълж сума след оторизация на плащ.Сборът от стойностите на аванс, межд и оконч плащ не може да надхвър общата стойност на дог.(1) Извърш на оконч плащ по договора е допустимо след одобр на направените разх от УО – ДФЗ и в рамките на одобр от ДФЗ разх. (2) За направ от Изп, но неодобр от ДФЗ разх Общ Шабла не носи отговорност и не дължи плащ, независимо от подп протоколи, обр. 19 за приемане на действ извърш СМР на обекта. (3) Ако след приклю на проекта или по вр на изпълнение в случна препорот Одит орган и/или на база нег констат бъдат поискани фин корекц, при конст наруш от Изп, той се задълж да възстанови посоч сума в указания от Възл размер и срок. (4) Ако след приклю на проекта или по вр на изпълнение на проекта, ЕК поиска фин корекц по проекта, при констат наруш на Изп, той се задълж да възст посоч сума в указ от Възл размер и срок. В случай, че УО не сертиф плат от Възл разх, констат като неправом изпл суми, при констат наруш на Изп, той се задълж да възстанови съотве дълж суми в срок от 5 раб дни от получав на искане за това.(6) В случай, че Изп не възст изиск суми в срок, Възл има право на обезщетение за забавено плащ в р-р на зак лихва за просрочието. (1) Преди подгот на заявката за оконч плащ, ВЪЗЛ извърш 100% док пров и пров обекта за удостов извърш на заяв за плащ раб, баз на техн специф и склю дог между ВЪЗЛ и ИЗП, и вс прилож док във връзка с верифиц на разх по изпълнението на обекта, изискв се ЗУТ и Наредба 25/ 29.07.08 г. 2) Компл от док към заявката за плащ е съгл Нар 25 и съдърж вс док, опис в нея. Оконч плащ се извърш до 30 дни след получ на уведом писмо от ДФЗ за верифиц на разх за оконч плащ и получ на фин средства, за което ВЪЗЛ ще увед ИЗПТ . Оконч плащ се извърш на база издад ф-ра за ст-та на направ и одобр от ДФЗ разх

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е:а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;б/ обявен в несъстоятелност;в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години;й/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки2. Изискванията по буква „а”, „г“ и буква „й” по-горе се прилагат, както следва:1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон;2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници;3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон;4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон;5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон;6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец;7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника;8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.3. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (б. „б”, „в”, „д”, „е”, „ж“, „з” и „и”), когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.4. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 2.1. и т. 2.2. по-горе се прилагат и за подизпълнителите. Продължава в Раздел Допълнителна информация

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и страницата/ите, на която/ито се намират;2.Заявление за участие по образец – Приложение № 1;3. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или ЕТ. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние (чл. 24 ППЗОП), като в този случай чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в превод; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.4. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум);5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура.6. Документ за гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция);7. Административни сведения за участника - Приложение № 2;8. Декларация за запознаване с условията на откритата процедура - Приложение № 3;9. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение № 4;10. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 5;11. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители с посочване вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - Приложение № 6;12. Декларация за съгласие от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) - Приложение № 7;13. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП (при обединения се представя от лицата, които ще изпълняват строителство и/или услуга) - Приложение № 8;14. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участникът е обединение/консорциум) - Приложение № 9;15. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние ва участника, съгласно условията на чл. 50 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка: 16. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка.17. Документ за закупена документация за участие.;18. Декларация- Приложение № 16 за приемане условията на проекто-договора.19. Приложение 17: Протокол от посещение/оглед на обекта и за запознаване с условията/особеностите на строителната площадка и състоянието на обекта;20. Приложение 18: Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;21. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Техническо предложение към офертата (съгласно образец Приложение № 11); Ценово предложение - Приложение № 10
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от строителство за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии за участника в размер на не по-малко от 2 646 971 лв. 3. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, придружена с Декларация за подновяване на същата, в случай че изтече преди крайния срок за изпълнение на поръчката. Чуждестранните участници представят еквивалентен документ съгласно законодателството на страната където са установени. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните 3 (три) години и не може да представи информация за оборота от строителство за посочените по-горе три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от строителство от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1. Оборотът от строителство на участника общо за последните 3 /три/ години, а именно през 2011 г., 2012 г. и 2013 г., да не е по-малък от 15 000 000 лв. 2. Участникът да разполага с ликвиден оборотен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 2 646 971,00 лв. под формата на оборотни средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия от банка. 3. Участникът да има сключена застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл. 171 и сл. от Закона за устройство на територията за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр.17 от 2004 г.) и да не допуска прекъсване в нейното действие. При констатирана невалидност на застраховката по време на изпълнение на договора възложителят има право да прекрати едностранно договора при неотстраняване на нарушението. Професионалната дейност от застрахователните полици да отговаря на предмета на поръчката При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай на участници-обединения, изискването по т. 3 се отнася за членовете на обединението, подлежащи на задължително застраховане. Изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат за подизпълнителите в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с валиден четлив талон към него, за изпълнение на строежи от III категория. (по отношение на български юридически лица). Чуждестранните лица представят еквивалентен документ за доказване на регистрацията си в професионален регистър на държавата, в която са установени. 2. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от препоръки за добро изпълнение на поне един договор от изискванията. Препоръките да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките да съдържат данни за издателя, подпис и печат. В случаите, когато договорът не е бил изпълнен самостоятелно от участника, в препоръката се посочва и процентът, изпълнен от него. 3. Нотариално заверено копие от валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен; Нотариално заверено копие от валиден сертификат за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 4. Списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, вкл. на лицата, притежаващи необходимата техническа правоспособност (инженерно-технически екип) и ангажирани в изпълнението на поръчката, вкл. отговорници по контрола на качеството и здравословни и безопасни условия на труд. Доказателства за квалификация на инженерно-техническия състав на участника: 1. Автобиографии на ръководителя на строежа, длъжностно лице по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството; 2. Копие от дипломи за завършена степен на образование и придобита квалификация, сертификати, свидетелства и удостоверения за професионална квалификация на ръководителя на строежа, Длъжностно лице по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството. 3. Копие от трудови книжки или други документи удостоверяващи трудов стаж; Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура участникът следва да: 1. Докаже че е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи III категория съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. Когато физически и юридически лица са обединения за изпълнения на строежи , поне един от участника трябва да е вписан в регистъра и то съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2. Докаже наличието на валидни : 1.Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен за участника, с предмет на дейност строителство; 2. Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен за участника, с предмет на дейност строителство , издадени от акредитирани институции или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област Сертификатът задължително се представя в превод на български език, а сертифициращия орган да отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. Сертификатът се представя в заверени копия. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 3. Участникът да има опит в строителство на съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ над 5000 кв.м или с капацитет от 200 до 1000 места за посетители. 4. Участникът да разполага с необходимия брой лица за изпълнение на поръчката – не по-малко от 10, вкл. такива притежаващи необходимата техническа правоспособност (инженерно-технически екип) и ангажирани в изпълнението на поръчката, вкл. отговорници по контрола на качеството и здравословни и безопасни условия на труд.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти:4.1. „Ръководител на строежа” да е лице, което отговаря на условията по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ и да има минимум 10 (десет) години професионален опит като строителен инженер и да има трудов договор с участника.4.2. „Длъжностно лице по ЗБУТ” на обекта да е лице, притежаващо съответния сертификат и минимум 2 /две/ години професионален опит като координатор по ЗБУТ и да има трудов договор с участника; 4.3. „Специалист по контрола на качеството” на обекта да е лице, притежаващо съответния сертификат и минимум 3 /три/ години професионален опит като специалист по контрола на качество и да има трудов с участника; Извън случаите по ал. 2 на чл. 163а от ЗУТ техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на ЗУТ.При участие на обединения, които не са ЮЛ, критериите за подбор за технически възможности и квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности и квалификация към тях се прилагат в съответствие с вида на работите, които ще се извършват от подизпълнителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2, Съставено от следните подпоказатели: ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ (макс, бр. Точки 50); УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА (макс. Бр. точки 30) и МЕРКИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ЗАТРУДНЕНИЯТА ЗА МЕСТНОТО НАСЕЛЕНИЕ ПРИ СМР (макс. Бр. точки 20); тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 583347 от 31.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата за закупуването на документацията може да бъде внесена в сградата на община Шабла, на 1-ви етаж, в стая 109- каса (местни данъци и такси) или преведена по следната банкова сметка: IBAN BG 24 IORT 80888401500100, вид плащане 447000, BIC IORTBGSF, Банка ИНВЕСТБАНК АД, клон Добрич, офис Шабла с адрес: град Шабла, ул ”Равно поле” № 35. Когато плащането е извършено по банков път, съответният участник, по факса или на електронния адрес за кореспонденция на Община Шабла, публикувани в обявлението, трябва да уведоми възложителя за това и да изпрати копие от платежното нареждане. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник трябва да укаже актуални телефон, факс, електронен адрес, пощенски адрес за кореспонденция, както и пълни данни на заинтересованото лице с цел издаване на фактура за закупуване на документацията. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка. Документацията за участие се получава до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 13:00
Място

сградата на Община Шабла, ул."Равно поле" №35, ет.2, малката заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват. Неприсъствието на някой участник при отваряне на пликовете не е основание за отлагане на процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

5. При подаване на заявлението за участие или офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 2.1. по-горе с декларация. 6. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „з”, „и” и „й“.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „ж”, „з”, „и” и „й“.8. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „з”„и” и „й“, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по букви „е”, „з”, „и” и „й“ или когато те не включват всички случаи по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „з”, „и” и „й“, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. 9. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.10. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата в 7-дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта.11. Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, Участник, за когото e налице някое от следните обстоятелства:Подадената оферта е представена в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.По отношение на участника е налице някое от обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, и посочените от Възложителя в обявлението обстоятелства по чл. 47 ал. 2 от ЗОП.Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в обявлението и в тази документация условия. Не е представен някой от документите, съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация. По отношение на участника се установи неизпълнение на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности и квалификация съгласно предварително обявените в обявлението и в документацията условия.Не е представил документ за закупуване на документация, както и документ за представена гаранция за участие.Гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция със срок на валидност, по-кратък от срока на валидност на офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ