Версия за печат

00140-2014-0007

BG-Ихтиман: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" 123, За: инж.Тони Кацаров, България 2050, Ихтиман, Тел.: 02 9356113, E-mail: obshtina_ixtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ihtiman-obshtina.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ihtiman-obshtina.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сметосъбиране, сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване на територията на община Ихтиман и снегопочистване в населени места на Общuна Ихтиман, поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци гр. Ихтиман.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на Община Ихтиман /населените места/.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Сметосъбиране, сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване на територията на община Ихтиман и снегопочистване в населени места на Общuна Ихтиман, поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци гр. Ихтиман. Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци ще се извършва от 12 населени места на територията на Община Ихтиман, а именно: гр. Ихтиман, с.Вакарел, с.Черньово, с.Мирово, с.Веринско, с.Живково, с.Стамболово, с.Полянци, с.Пауново, с.Борика, с.Боерица и с. Венковец. Снегопочистването ще се извършва на уличната мрежа на гр.Ихтиман и с. Вакарел. Подробно описание предмета на поръчката е налчно в докумнацията и техническото задание.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90511000, 90511400, 90513000, 90610000, 90620000, 90630000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническото задание и документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
2910000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 25 000 /двадесет и пет хиляди/ лева. Видът на гаранцията – банкова гаранция или парична сума се определя от кандидата. Сумата се превежда по набирателна банкова сметка на Община Ихтиман в ЦКБ АД, клон Ихтиман, сметка IBAN – BG98CECB97903347378500, BIC - CECBBGSF . Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Ихтиман или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: - оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по ал. 1 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от неговата стойност без ДДС. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се определя от кандидата. След изтичането на всяка година, се освобождава пропорционално по 1/5 от гаранцията за изпълнение. В случай, че кандидатът определи да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на Община Ихтиман в ЦКБ АД, клон Ихтиман, сметка IBAN – BG98CECB97903347378500, BIC - CECBBGSF , преди сключване на договора за изпълнение на поръчката. В случай, че кандидатът определи да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, с която банката писмено и безусловно да се задължи да плати на Община Ихтиман при предявяване сумата на гаранцията за изпълнение на договора. Банковата гаранция трябва да е със срок за 60 дни след срока за изпълнение на поръчката. Оригиналът на банковата гаранция се представя на Възложителя преди сключване на договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождават при условията и сроковете, посочени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е със средства от местния бюджет от събрани такси, съгласно ЗМДТ – такса битови отпадъци. Плащането ще се извършва отложено, съгласно договора, по банков път, след приемане на извършената работа от представител на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя в оригинал или нотариално заверено копие, документът, с който е създадено обединението, подписан от участниците в обединението, в който е определено конкретно/и лице/а, което/които да представлява/т обединението като цяло и съответните му членове - за целите на поръчката и който съдържа клаузи гарантиращи минимум, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, без това да води до отпадане на солидарната отговорност на останалите членове на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия, както и на всички изисквания, произтичащи от Закона за обществените поръчки. Участниците следва да представят: 1. Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и номерата на страницата/ите, на която/ито се намират; 2 Оферта за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка - Образец №1; 3.Административни сведения - Образец № 2; 4 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; пкъм офертата се представя в оригинал или нотариално заверено копие, документът, с който е създадено обединението; 5. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предложение първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП - Образец № 3 и Образец № 4; 7. Декларация по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП - Образец № 5; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 6; 9. Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие - Образец № 7; 10. Декларация – съгласие за участие на подизпълнител - Образец №8 (когато е приложимо); 11. Декларация, че участникът разполага с необходимият персонал за изпълнение на поръчката - Образец № 16; 12. Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника; 13. Доказателства за изпълнение на изисквания към участника за технически възможности и/или квалификация; 14. Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация - оригинал; 15. Нотариално заверено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация (ако това лице не е законен представител); 16. Пълномощно за определяне на физическото лице, представител на водещия съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощените лица, представляващи всички отделни участници или съдружници в консорциума/обединението, което ще подписва документите от името на обединението/консорциума – с нотариална заверка на подписите (в случай че Участникът е обединение или консорциум, което не е регистрирано като юридическо лице); 17 .Предложение за изпълнение на поръчката (Плик № 2); 18. Предлагана цена (Плик № 3) Участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП, се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен счетоводен баланс за предходните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си – заверено от участника копие; 2. Отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е запознал дейността си – заверено то участника копие; 3. Информация за общия оборот и за оборота на услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Образец № 9; За физическите лица се представят официални документи във вид на заверени копия или оригинал, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години, оформени съгласно Закона за счетоводството. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не е необходимо да бъдат представяни, ако същите са публикувани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията. В този случай участника прилага декларация (в свободен текст), че исканата информация е публикувана и е достъпна в публичния регистър на Търговския регистър към Агенция по вписванията.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 7 000 000 лева без ДДС (седем милиона лева без ДДС) и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС (един милион лева без ДДС). Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира - услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване . При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискването за представяне на документа т. 1 се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и минималните изисквания, поставени от възложителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 се представят за всеки от тях, а минималните изисквания, поставени от възложителя към тях се прилагат съобразно дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - декларация на основните договори за услуги с предмет, сходен на предмета настоящата поръчка, изпълнявани през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферти в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си включително стойностите, датите и получателите, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Образец № 10;. Списъкът трябва да бъде придружен от препоръки за добро изпълнение. Представените препоръки задължително трябва да съдържат информация за предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и за приключване на работата по него, както и дали е изпълняван качествено. 2. Декларация за техническото оборудване и механизация (собствено или наето), с което участникът ще разполага при изпълнение на поръчката - Образец № 11; с приложени заверени от участника копия на документи за собственост (регистрационни талони на превозните средства, извлечения от инвентарна книга) или договори за наем /ползване/лизинг, придружени със заверени документи за собственост на името на наемодателя (талони, фактури), съгласно договора за наем/ползване/лизинг. 3. Декларация, че участникът разполага с подходяща материално-техническа база при изпълнение на поръчката на територията на град Ихтиман или на разстояние до 20 км. от него (за престой и гариране на техниката и механизацията за паркиране на транспортната техника, когато не е в работен режим, за поддръжка, ремонт и почистване на автомобилния и контейнерен парк и специализираната техника) - Образец № 12 с приложени заверени от участника копия на документи за собственост и/или договори за наем/ползване със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка. 4.Декларация, че участникът разполага с необходимият персонал за изпълнение на поръчката, придружена от докозотелства за това обстоятелство (трудови договори, справка от НАП или други); - Образец № 16. 5. Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО), регистрационен документ и/или еквивалентен издаден по реда на ЗУО. В случай, че участника е чуждестранно лице, документ доказващ регистрацията от компетентните органи съгласно националния му закон - чл. 49 от ЗОП. 6. Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на превоз на товари, издаден по реда на чл.6-11 от Закона за автомобилните превози и Наредба №33 за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България;
Минимални изисквания: През последните три години, участникът следва да е изпълнител на минимум 2 (два) договора с предмет, сходен на предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. Изпълнението на договори със сходен предмет се доказва с препоръки за добро изпълнение. Представените препоръки задължително трябва да съдържат информация за предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и за приключване на работата по него, както и дали е изпълняван качествено. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира - услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване. Участникът следва да разполага и докаже наличието на минимум следната специализирана техника и машини, която ще използва при изпълнение на дейностите включени в предмета на поръчката, както следва: Минималните изисквания към участниците, относно броя и вида на техниката за извършване на дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване: - специализирани сметоизвозни автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и кофи - 3 броя; - специализиран автомобил за измиване и дезинфекция на съдове за ТБО тип „Бобър” и тип кофа - 1 брой; - самосвали или бордови товарни автомобили за отпадъци - 2 броя; За дейностите по поддържане чистотата на териториите за обществено ползване както следва: - специализиран автомобил за машинно метене на улици - 1 брой; - специализирани автомобили за машинно миене на улици - 2 броя; - самосвали или бордови товарни автомобили за отпадъци от почистването - 2 броя; За дейностите по зимно поддържане снегопочистване както следва: - специализиран автомобил снегорин с гребло комбиниран с пясъкоразпръсквач - общо 10 броя; - самосвали или бордови товарни автомобили - 2 броя; - колесен многофункционален челен товарач - 1 брой; За дейностите по поддържане и стопанисване на депо за битови отпадъци и ликвидиране на микросметища на както следва: - булдозер верижен - 2 броя; /1 за поддържане на депото/; - колесен многофункционален челен товарач - 1 брой; - багер - 1 брой; - самосвали - 2 броя (същите, които се използват в дейността „Поддържане чистотата на обществените територии). 3. Участникът трябва да разполага с подходяща материално-техническа база при изпълнение на поръчката на територията на гр. Ихтиман или на разстояние до 20 км. от него (за престой и гариране на техниката и механизацията за паркиране на транспортната техника, когато не е в работен режим, за поддръжка, ремонт и почистване на автомобилния и контейнерен парк и специализираната техника). - Участникът трябва да разполага с персонал за изпълнение на поръчката не по – малко от 30 /тридесет/ броя служители назначени на трудов договор с Участника. - Участникът трябва да разполага с разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО), регистрационен документ и/или еквивалентен издаден по реда на ЗУО. В случай, че участника е чуждестранно лице, документ доказващ регистрацията от компетентните органи съгласно националния му закон - чл. 49 от ЗОП. - Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на превоз на товари, издаден по реда на чл.6-11 от Закона за автомобилните превози и Наредба №33 за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България; В случай, че учатникът участва като обединение /сдружение/ консорциум, което не е юридическо лице по смисъла на Търговския закон се прилагат разпоредбите на чл.56, ал. 3 от ЗОП. При участие на подизпълнители се прилагат разпоредбите на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение ; тежест: 60
Показател: Финансово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Ихтиман, ул. „Цар Освободител“ №123

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на община Ихтиман - профил на купувача. Пълен достъп до документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Ихтиман – http://ihtiman-obshtina.com/. Желаещите да получат документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това безплатно, като я изтеглят до срока за получаване на документация, посочен в раздел ІV.3.3 на обявлението. Документацията може да бъде получена безплатно в определия срок и от касата на Община Ихтиман. На официалната интернет страница на Възложителя ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания, както и съобщения до участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване са посочени в чл.120 от ЗОП, като жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата и обявлението за обществена поръчка. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ