Версия за печат

02718-2014-0065

BG-Хисар: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800186

ЮЦДП, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ХИСАР, Хисар 4180, ул. „Стряма” № 2, За: Мина Рахова, България 4180, Хисар, Тел.: 0882 301239, E-mail: dgshisar@ucdp-smolian.com, Факс: 0337 62638

Място/места за контакт: Хисар 4180, ул. „Стряма” № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите-управление, възпроизводителство, ползване и опазване, съгласно ЗГ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, включително извършване на годишен технически преглед, профилактика, диагностика, ремонт доставка и монтаж на резервни части , гуми и консумативи за МПС, стопанисвани от ТП „ДГС Хисар” по обособени позиции за срок до 24 месеца”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Хисар, ул. Стряма № 2
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва предоставяне на следните услуги по четири обособени позиции, както следва: 2.2.1. Обособена позиция №1 – „Доставка на резервни части и консумативи за МПС, стопанисвани от ТП „ДГС Хисар”. В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнение на периодични доставки по заявки от Възложителя. В обхавата на поръчката се считат за включени и може да бъдат възложени и доставяни и други части, за които не са посочени единични цени в офертата каталога/интернет сайта/магазин/складова база и др. на участника, при ползване на процент търговска отстъпка, офериран от участника от официално обявените цени.Сключването на договора НЕ обвързва ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със задължителна доставка на резервни части за посочените в Техническо задание – Приложение №17.Предлаганите резервни части трябва да са оригинални и фабрично нови. При обективна невъзможност да бъде закупена нова, неупотребявана резервна част доставката може да бъде реализирана с резервна част - втора употреба; Доставката на резервни части се извършва единствено и само след заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при възникнала необходимост от закупуването на същите/ не не по-късно от два дни от датат на заявката/. Кандидатите за участие в настоящата процедура трябва да представят при искане от страна на Възложителя за дадена резервна част : Сертификат за гаранция на произведените резервни части или друг документ удостоверяващ качеството и съответствието на същите със съответните стандарти за качество. Забележка: под „оригинални” се разбират такива, които са нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка или от оторизирани от него лица, при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя Забележка: Сертификатът да бъде с официален превод. Съгласно т. 16а от §1 от Допълнителнителните разпоредби на ЗОП - "Официален превод" е превод, извършен от преводач, които има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. Стоките, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват, от Изпълнителя в административната сграда на ТП-ДГС- Хисар на адрес: обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. „Стряма” № 2 , след предварителна заявка от страна на Възложителя. При необходимост от закупуване на стока, неописана в процедурата, определеният изпълнител се задължава да доставя съответната стока по цената, посочена в ценовата листа от каталога (с предоставените отстъпки, ако има такива). Срок за изпълнение на поръчката – 2 (две) година, считано от датата на подписване на договора или до достигане на стойностния праг, норамативноустановен за условията и реда, при които е сключен договора за доставка на резервни части. 2.2.2. Обособена позиция №2 – „Годишен технически преглед на 20/двадесет/ броя сухопътни моторни превозни средства за 2013г., стопанисвани от ТП «ДГС Хисар». Описание на МПС по вид, марка и модел се съдържа в Техническо задание – Приложение №17 от документацията. Периодичния преглед следва да бъде извършен при спазване разпоредбите на Наредба № Н-32/16.12.2011г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства /в сила от 01.01.2012г./. Срок за изпълнение на поръчката – 2 (две) година, считано от датата на подписване на договора или до достигане на стойностния праг, норамативноустановен за условията и реда, при които е сключен договора за годишен технически преглед автомобилите. 2.2.3. Обособена позиция №3 – „Доставка и монтаж на нови външни гуми за автомобилите, стопанисвани от ТП «ДГС Хисар». Описание на необходимите автогуми по размер и цолаж се съдържа в Техническо задание – Приложение № 17 част от документацията. Доставяните гуми трябва да са нови неупотребявани, да отговарят за съответната марка автомобил със съответната щампа (DOT), доказваща годината на производство. Доставките ще се осъществяват след предварителни заявки (по факс, телефон, e-mail) от ст

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

34351100, 50100000, 50112000, 50112200, 50114000, 50116500, 50116510

Описание:

Външни гуми за леки автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване на автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
Услуги по ремонт, регулиране и балансиране на гумите на автомобилите
Услуги по монтаж на автомобилни гуми

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 31 - 585870 от 14.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 30 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, ремонт и монтаж на резервни части и консумативи за МПС, стопанисвани от ТП „ДГС Хисар”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”НИКИ СЕРВИЗ” ЕООД, ЕИК115613608, обл. Пловдидв, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. „Хан Кубрат” № 14, България 4180, Хисар, Тел.: 0888 519124, E-mail: nikiservice@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 14000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 31 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на резервни части и консумативи за МПС, стопанисвани от ТП „ДГС Хисар”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”НИКИ СЕРВИЗ” ЕООД, ЕИК 115613608, обл. Пловдидв, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. „Хан Кубрат” № 14, България 4180, Хисар, Тел.: 0888 519124, E-mail: nikiservice@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 28000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 32 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка и монтаж на нови външни гуми за автомобилите, стопанисвани от ТП „ДГС Хисар”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ФУЛДА БЪЛГАРИЯ ООД, ЕИК 836231725, гр. Хасково, бул. „ Освобождение” № 112, България 6300, Хасково, Тел.: 0886 197031, E-mail: rogoshko.plovdiv@motoexpert.bg, Факс: 02 9698420

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 6000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 33 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Годишен технически преглед на сухопътни моторни превозни средства , стопанисвани от ТП „ДГС Хисар”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ФУЛДА БЪЛГАРИЯ ООД, ЕИК 836231725, гр. Хасково, бул. „ Освобождение” № 112, България 6300, Хасково, Тел.: 0886 197031, E-mail: rogoshko.plovdiv@motoexpert.bg, Факс: 02 9698420

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорите са подписани с дата 23.04.2014 г., в срок според разпоредбите на ЗОП, но същите ще влезат в сила от 23.07.2014 г., тъй като тогава ще приключат договорите със същия предмет изиграни с процедура от 2013 г. Наложи се да изиграем нова процедура, тъй като бе прекратен договор за доставка на резервни части , поради изчерплавне на финансов ресурс от 2013 г

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г.