Версия за печат

00761-2014-0002

BG-Сапарева баня: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул."Германея" 1, За: инж. Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Поддръжка на обществени обекти и прилежащите към тях тротоари и зелени площи на територията на община Сапарева баня"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: град Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на тази поръчка е възложителят да избере изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в областта на поддържането и почистването на обществени озеленени площи, паркове и градини и улично озеленяване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77310000

Описание:

Услуги по създаване и поддържане на зелени площи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Tехническо задание.

Прогнозна стойност без ДДС
95457 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; б) банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие е в размер на: 7 637лв./ седем хиляди шестотин тридесет и седем лева/. Банковата гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, подписано от кмета на Община Сапарева баня или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира ИЗПЪЛНИТЕЛЯ към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1.5% oт стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общински бюджетни средства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията с мотивирана обосновка предлага за отстраняване от участие в поръчката всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: Съдържание на плик №1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите/свободен текст/, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта попълнена по образец Образец №1 и Aдминистративни сведения (образец №1.1.) 3. Копие от документа съдържащ единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация в съответния Търговски регистър). 5. Документ/Договор (Споразумение) за създаване на обединение/aко е приложимо/. 6. Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т.2 от ЗОП, попълнена по образец, Образец №4 (оригинал). 7. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, и ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП, попълнена по образец Образец №5 (оригинал). 8. Декларация по чл.47, ал.5 и ал. 2,т.5 от ЗОП, попълнена по образец Образец №6 (оригинал) 9. Копия, подписани и подпечатани на всяка страница, от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните 3 счетоводно приключени години (2011г., 2012г. и 2013г.). В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на подаване на оферта, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. 10.Подписана и подпечатана от участника информация за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 счетоводно приключени години (2011г.,2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Образец №8; 10. Справка – Декларация, съдържаща основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 години с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите, попълнен, подписан и подпечатан съгласно Образец №9. Към списъка трябва да се приложат заверени от участника референции/препоръки за добро изпълнение на договора/ите, включени в Справката-Декларация, издадени от Възложителите. 11. Списък на персонала за изпълнение на поръчката – образец №13; 12. Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за из¬пълнение на обществената поръчка – образец №14. 13. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №11). 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители (Образец № 7) 14. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №12); 16. Проекто-договор,подписан и подпечатан от Участника (образец №10); Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническо предложение попълнено по Образец №2 на Възложителя. Съдържание на плик №3 „Предлагана цена” - Ценовото предложение, попълнено по образец - Образец №3 , придружено от КСС по образец 3.1. на Възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят : - Копия, подписани и подпечатани на всяка страница, от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните 3 счетоводно приключени години (2011г., 2012г. и 2013г.). В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на подаване на оферта, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. - Подписана и подпечатана от участника информация за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 счетоводно приключени години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Образец №8;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има положителен финансов резултат общо за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013г.). 2.Участниците следва да имат минимален доказан оборот от дейности, сходни с предмета* на настоящата поръчка в размер не по-малко от стойността на поръчката – 95 456.80/деветдесет и пет хиляди четиристотин петдесет и шест хиляди и осемдесет стотинки/ лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификация участниците представят : -Справка – Декларация, съдържаща основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите, попълнен, подписан и подпечатан съгласно Образец №9. Към списъка трябва да се приложат заверени от участника референции/препоръки за добро изпълнение на договора/ите, включени в Справката-Декларация, издадени от Възложителите. -Списък на персонала за изпълнение на поръчката – образец №13; Забележка:Към списъка на персонала всеки участник прилага заверени с гриф „вярно с оригинала” копия на документи/ диплома, ксерокопия на трудова книжка/, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на съответния предложен работник. -Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец №14. Забележка: Списъкът на техническото оборудване /собствена или наета техника/ трябва да бъде придружен с доказателства за притежаваното техническо оборудване / договори за покупка, договори за наем, фактури и други/.
Минимални изисквания: 1. Участниците да имат изпълнен поне 1 договор за услуга, сходна с предмета на поръчката* за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът да притежава необходимото техническо оборудване - мини багер- 1 брой, косачка -1 брой, машина за пръскане - 1 брой, камион- 1 брой и персонал за изпълнение предмета на настоящата поръчка- минимален брой работници 5 лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2014-0002

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 591158 от 12.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала в сградата на Община Сапарева баня, град Сапарева баня, ул. "Германея" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Представителят се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение). Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник и чрез обявяване на посочения в настоящата документация Интернет адрес на Община Сапарева баня: www.saparevabanyа.bg., четири дни преди деня на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ