Версия за печат

00087-2014-0054

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска № 33, За: Дарина Енева, Р България 1000, София, Тел.: 088 9709669, E-mail: d.eneva@abv.bg, Факс: 02 9870794

Място/места за контакт: Столична община-район "Възраждане", бул. "Александър Стамболийски" №62

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg, www.so-vazrajdane.dir.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofia.bg, www.so-vazrajdane.dir.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране на обучения и изпълнение на дейности за информация и публичност”, по проект с наименование: „Повишаване на административния капацитет на район Възраждане на СО чрез подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите”, съгласно договор № А12-22-7/29.01.2014 г., сключен между Столична община и Министерство на финансите по оперативна програма “Административен капацитет” , Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на процедурата е да се избере изпълнител, който да организира обучения и да изпълнени дейности за информация и публичност в рамките на проект „Повишаване на административния капацитет на район Възраждане на СО чрез подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80510000, 79952000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по специализирано обучение
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1. Провеждане на специализирани обучения за служители от администрацията на район Възраждане: 1.1. Изпълнителят следва да организира обучение на тема Работа със специализирани софтуерни продукти – (CAD-системи и MS Excel) за 10 служители; 1.2. Изпълнителят следва да организира oбучение за придобиване на теоретични знания и практически умения в областта на строителството и строителното производство за 5 служители; 1.3. Изпълнителят следва да организира oбучение за работа с трудни клиенти за 2 служители; 1.4. Изпълнителят следва да организира oбучение по трудово и осигурително право за 4 служители; 1.5. Изпълнителят следва да организира oбучение по английски език за 10 служители. Дейност 2. Провеждане на групови обучения за служителите от администрацията на район Възраждане - Изпълнителят следва да организира 3 изнесени двудневни групови обучения за общо 53 участника. Дейност 3. Дейности за информация и публичност - Изпълнителят следва да организира начална и крайна пресконференция, както и да осигури дизайн, предпечат и печат на рекламни брошури, изработени от хартия 150 грама мат, 4+4, 8 страници, формат А5, шити с две (2) телчета, които ще популяризират проекта пред целевите групи и широката общественост - тираж 100 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
45654.15 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 400 (четиристотин) лева като потенциалният участник избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) парична сума – внася се по сметка на Столична община - район "Възраждане": IBAN: BG40SOMB91303324986201, BIC: SOMBBGSF при банка Общинска банка АД, клон Стамболийски, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Организиране на обучения и изпълнение на дейности за информация и публичност”. б) банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община, съгласно образец (Приложение № 12). Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност срокът за валидност на офертата – 120 календарни дни. 2. При сключване на договор с избраният изпълнител се представя гаранция за добро изпъление в размер на 3 % от стойността на договора. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума гаранциите се внасят по сметка на Столична община - район "Възраждане" IBAN: BG40SOMB91303324986201, BIC: SOMBBGSF при банка Общинска банка АД, клон Стамболийски, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на договор за „Организиране на обучения и изпълнение на дейности за информация и публичност”. Гаранциите за изпълнение може да са и под формата на банкови гаранции. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20% (двадесет) от стойността на договора, в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора; 2. Междинни плащания в размер до 70% (седемдесет процента) от стойността на договора в срок от 10 (десет) календарни дни, считано от датата на двустранното подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на отделните дейности съгласно Техническото задание и след издаване на оригинална фактура, както следва: 2.1. Дейност 1. Провеждане на специализирани обучения за служители от администрацията на район Възраждане - ........... лева, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2.2. Дейност 2. Провеждане на групови обучения за служителите от администрацията на район Възраждане - ........... лева, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2.3. Дейност 3. Дейности за информация и публичност - ........... лева, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Окончателно плащане в размер на 10% (десет процента) от стойността на договора в срок до 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на двустранното подписване на окончателния приемо-предавателен протокол за приемането на изпълнението на поръчката в пълния й обем и издаване на оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя. Потенциалните участници следва да представят документи за регистрация на участника удостоверяващи тяхната правосубектност (заверени от участника копия): а) Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. б) Съдебно удостоверение за актуално състояние на участника /оригинал или заверено от участника копие/ - в случаите, когато не е представен ЕИК или когато участникът е юридическо лице с нестопанска цел. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът на чуждестранните лица се представя и в превод на български език. Ако участникът е обединение от юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко юридическо лице, включено в обединението. Документите по настоящата точка се представят в оригинал или в заверено от участника копие и следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата, посочена като краен срок за подаване на офертата. В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението. Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не приложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- заверени с гриф „Вярно с оригинала” копия от препоръки за добро изпълнение на минимум 2 договорa за организиране и провеждане на обучения през последните 3 години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите. В случай че договорът е изпълняван от обединение и референцията е издадена на обединението - изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение или анекс между членовете на обединението, от което категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение в настоящата процедура. - Справка-информация на изпълнените договори (Приложение 7) - Минималните изисквания за образование, квалификация и опит към експертите, се доказват от потенциалните участници с: • Копие от трудови, служебни или осигурителни книжки за доказване на общия професионален опит • Копие от диплома за доказване на образованието на експертa в съответната област • Копие от договори, препоръки, заповеди, сертификати и други приложими документи за доказване на специфичен професионален опит и квалификация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Потенциалният участник следва да е успешно изпълнил минимум 2 договорa за организиране и провеждане на обучения през последните 3 години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите. За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период предхождащ подаването на офертата. - За гарантиране на качественото изпълнение на възложените му задължения, Изпълнителят следва да разполага с минимум 2 експертa със съответните квалификация и опит. Изисквания за образование, квалификация и опит към експертите: Ръководител на екипа Ръководителят на екипа отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на реализацията на дейностите по поръчката, като гарантира своевременното и ефективно изпълнение в съответствие с Техническото задание и определения график. Изисквания за образование, квалификация и опит: • висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Социални, стопански и правни науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125/ от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в област еквивалентнa на посоченaтa; • най-малко 5 години професионален опит в публичния, неправителствения или частния сектор; • участие в най-малко 2 проекта/договора като ръководител или координатор (от страна на бенефициента и/или от страна на изпълнителя) в публичната или частната сфера. Ключов експерт • висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в професионално направление „Хуманитарни науки” или направление „Социални, стопански и правни науки”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125/ от 2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; • най-малко 3 години професионален опит в публичния, неправителствения или частния сектор; • участие като обучител или лектор в най-малко 1 обучение.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател П1 – техническа оценка; тежест: 50
Показател: Показател П2 – предложена цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. ''Ал. Стамболийски'' № 62 (административна сграда на район Възраждане)

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се реализира във връзка с проект „Повишаване на административния капацитет на район Възраждане на СО чрез подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите“, по Оперативна програма „Административен капацитет”, договор No. A12-22-7/29.01.2014 г., сключен между Министерство на финансите и Столична община.

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията е публикуване на следния интернет адрес: http://www.sofia.bg, http://so-vazrajdane.dir.bg 2. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 от чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от чл. 56 на ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 3. Ако в предложението са включени документи, референции и/или сертификати на чужд език, същите трябва да са придружени и с превод на български език. В случай, че липсва превод на представените сертификати и/или документи и той не бъде представен в изискуемия от членовете на комисията срок, документите, които не са придружени с превод няма да се вземат под внимание при извършването на подбора на участниците и допускането им до оценка. 4. В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице, се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението. Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ