Версия за печат

00283-2014-0003

BG-Банско: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1;, За: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предметът на настоящата процедура е: „Осигуряване на денонощна охрана на общински имот – бивша казарма, гр. Банско и сградите разположни в нея”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: град Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата процедура е: „Осигуряване на денонощна охрана на общински имот – бивша казарма, гр. Банско и сградите разположeни в нея” Изпълнителят ще извърши предвидените дейности при условия, изисквания и в обхват, посочен от Възложителя в Техническaтa спецификация, съгласно подадената от Изпълнителя оферта и при условията на договора, както и при спазване изискванията на действащото българско законодателство.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79710000

Описание:

Услуги по безопасност

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Осигуряване на денонощна охрана на общински имот – бивша казарма, гр. Банско и сградите разположeни в нея”

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срокът за изпълнение на поръчката е 2 (две) години. Срокът на изпълнение започва да тече от датата на влизане в сила на договора между Община Банско и избрания изпълнител на настоящата обществена поръчка.

Прогнозен график за ползване на тези опции в месеци

24

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1 250.00 (хиляда двеста и птдсет) лева. 1.2. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: „Осигуряване на денонощна охрана на общински имот – бивша казарма, гр. Банско и сградите разположни в нея”. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет: „Осигуряване на денонощна охрана на общински имот – бивша казарма, гр. Банско и сградите разположни в нея”.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадените от него фактури, както следва: в български лева, по банков път, в срок от 10 календарни дни, считано от датата на представяне на фактури и приемо - предавателни протоколи за извършване на услугата без забележки, след извършване на услугата за съответния месец.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3;Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5; Регистрационни документи на участника; Документ за закупена тръжна документация (оригинал или заверено копие от участника); Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларации за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7; чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8; Документ за регистрация по ЗДДС; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Образец № 9; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка - - Образец № 10; Участниците в обществената поръчка следва да притежават лиценз за извършване на охранителна дейност, валиден за територията на цялата страна или на територията на Община Банско, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД). Списък на лицата - Образец № 11; декларация за ангажираност по време на изпълнение на договора Образец №11.1; декларция Образец № 11.2- списък за оръжието и ЛПС; Нотариално заверено пълномощно; Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 12; Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 13;Декларация от членовете на обединението – Образец № 14; Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда – Образец 15; Съдържание на ПЛИК № 2:„Техническо предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 16 ; Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена” :Попълва се Образец № 17 „Ценово предложение” .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за оборота от услуги за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 9.
Минимални изисквания: Участникът да има оборот от извършване на дейност подобен на предмета на настоящата поръчка общо за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в размер не по-малко от 100 000.00лв ( сто хиляди лева)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка - Образец № 10;
Минимални изисквания: През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне 1 (един) договор с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Договорите трябва да са приключили преди датата на подаване на офертата от кандидата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Банско от 9.00 часа до 16.30 часа, всеки работен ден. Цената на документацията е 12.00 лв. с ДДС - крайна цена; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, телефон: 0749/ 886 11, факс: 0749/ 886 33, лице за контакт:Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско - E-mail: sv_bansko@yahoo.com, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 11:00 часа, Област Благоевград, община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, сградата на общинската администрация.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ