Версия за печат

00490-2014-0001

BG-гр. Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Марица, бул. Марица 57А, За: Лилия Пенева, Република България 4003, гр. Пловдив, Тел.: 032 907828, E-mail: l.peneva@maritsa.org, Факс: 032 951934

Място/места за контакт: гр. Пловдив, бул. Марица 57А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.maritsa.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.maritsa.org/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗГРАЖДАНЕ НА СЪВРЕМЕННО СРЕДИЩНО УЧИЛИЩЕ С ПРОФЕСИОНАЛНА НАСОЧЕНОСТ „ЗЕМЕДЕЛИЕ“ В С. МАНОЛЕ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: На територията на с. Маноле, община Марица
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящият обект се намира в с. Маноле, Пловдивска област. Към днешна дата обекта е на етап почти завършили монтажни работи на конструкцията, като в момента блокове А, Б, В и Д са изградени в груб вид - излети основи, монтирани колони, подови панели. Не е завършено строителството на блокове Е, Г и Ж. В момента на площадката на обекта, на произволни места са складирани колони и стенни панели останали не монтирани в сградата. На този етап се предвижда довършване и три нови обема: физкултурен салон, вертикална комуникация с асансьор и стълбище, аварийно стълбище и козирка над главния вход. Някои блокове остават на втори етап за реализация. 3а довършване на строителните работи се предвиждат следните строителни мероприятия: Укрепване на съществуващите стом. колони. За външни стени ще се използват газобетонни блокчета. От външна стена ще има топлоизолационни плочи, мрежа и минерална мазилка. Вътрешните преградни стени между класните стаи и коридорите са също от газобетонни блокчета. Ще се монтира дограма, като на всички отваряеми крила се предвижда мрежа. Стените и таваните са с гипсова мазилка и боядисване с латекс. Пода се изпълнява с изравнителна замазка и ламиниран паркет в стаите и гранитогрес в коридори, стълбища и мокри помещения. В санитарните възли стените са облицовани с фаянс. В мокрите помещения ще има окачен таван. Плоският покрив се изпълнява с твърди топлоизолационни плочи, отгоре перлито-пено бетон за наклон и мембрана. Предвидени са направата на ел. инсталация, пожаро известяване, ОВК инсталация, както и ВиК. За целите на сградата е предвидено да се достави и монтира обзавеждане като: ученически маси и столове, дъски и т.н. Пристройката от север ще е с монолитно изпълнение. От вън е с изолация от минерална вата. Покривът е плосък с външно отвеждане на дъждовните води. Аварийното стълбище към блок А на запад ще се изпълни от монолитна стоманобетонна конструкция. Физкултурният салон е на калкан със сградата на дванадесет класното училище в югозападната част. Ще се изгради комбинирано игрище за физкултурни занимания, волейбол и баскетбол. На изток от физкултурния салон е проектирана топла връзка със сградата, която свързва новата зала и съществуващите съблекални в училищната сграда. В новия физкултурен салон е предвидено място за 345-ма посетители с пет реда седалки на трибуни. Залата, както и топлата връзка са с метална носеща конструкция и стенни панели с минерална вата. Дограмите по фасадата ще са със стъклопакет. Покрива е с панели с минерална вата, като в залата ще има и горно естествено осветление. Предвижда се изграждане на противопожарна инсталация свързана с външния водопровод, както и елекро и отоплителна инсталация. Междусградните пространства ще бъдат облагородени и преустроени. Предвижда се монтаж на градински бордюри и плочи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214220

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на средни училища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Капацитета на основното училището е за 12 класа по 24 ученика или общо за 288 ученика, за които са предвидени 21бр. класни стаи по 50,00м2. За сграда А се предвижда направа на 1482,77м2 топлоизолация по стени от 10см пенополистерол, а за сграда Б боядисване на 1054,76м2 латекс. Сградата на физкултурния салон е със светла площ 881,63м2 и размери 24,65м на 36,39м. Разгънатата застроена площ е 927,64м2. За него се предвиждат изкопни работи – 334,00м3, доставка и монтаж на 71695,00кг метална конструкция, монтаж на 6855,00кг армировка за конструктивни елементи, полагане на 894,00м2 бетонова настилка. За целите на експлоатацията освен другите елементи на оборудването са нужни и доставка на 40бр. компютърни конфигурации и 2бр. лазерни принтера.

Прогнозна стойност без ДДС
4166666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 41 000 лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Марица: IBAN BG93CREX92603315816100, BIC: CREXBGSF , ТОКУДА БАНК-КЛОН ПЛОВДИВ, или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които изрично да предвиждат възможността за задържането й по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на община Марица: IBAN BG93CREX92603315816100, BIC: CREXBGSF , ТОКУДА БАНК-КЛОН ПЛОВДИВ или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, съгласно проекто-договора. Банковата гаранция следва да задължава неотменяемо, независимо от валидността и действието на Договора, институцията издател, да заплати на възложителя всяка сума максимум до нейния размер, при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че участникът не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по Договора. Ангажиментът по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея по силата на предявен иск. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в ЗОП и проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 60 календарни дни след издаване на Разрешителни за ползване на строежите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предметът на поръчката се финансира със средства от Публична инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите". Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Плащанията ще се извършват на части, съгласно проекта на договор, неразделна част от настоящата документация, както следва: -Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на изпълнение на обекта. Авансът е платим в срок от 10 /десет/ работни дни от осигуряване на финансирането със средства от Програмата. -Поетапни плащания – до достигане на общ размер 90% от стойността на договора, ведно с извършеното авансово плащане- в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /когато е приложимо/; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; -Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и поетапните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа по изпълнение на обекта, предмет на сключения договор. Всички плащанията ще бъдат извършвани след осигуряване на необходимите финансови средства от целеви трансфери от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”. Община Марица има право да откаже изплащане на цялата или част от сумата на Изпълнителя по съответната фаза на изпълнение на обекта, в случай, че по Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”, не бъде одобрена част от изпълнени видове и количества СМР и се откаже плащане по изпълнението.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, който документ е с нотариална заверка на подписите и съдържащ минимум клаузи, които гарантират, че : представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от усл-та на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на СМР, трябва да е вписано в ЦПРС и да има издадено удостов-е от Камарата на строителите за изпълнение на строежи I гр., 3 кат-я. В тази връзка, участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 от ЗОП. В случай, че уч-кът е чужд.лице – представя документ (доказва рег-та си в еквив-н регистър), съобразно посочената закон. разпоредба, в съответствие със законодателството на държавата, в която е установен, катодокументите/доказателствата следва да са под формата на нот. заверено копие, с превод на бълг. език. Когато уч-кът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Участниците представят: 1) Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Копие от документа за рег-я или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (при уч-к, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в превод). С представянето на уд-ние за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.; 3) Доказателства за изпълнение на икон. и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икон. и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн. възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП(справка: виж поле VI.3.); 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и, с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо) с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява, както и дела на участието му; 9) Документ за гаранция за участие в процедурата; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 11) Начален документ на оферта за изпълнение на предмета на общ.поръчка по образец към документацията за участие (без посочване на данни относими към Плик№2 и Плик№3); 12) Нот. зав. пълномощно, определящо лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника.; 13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка с нотариална заверка на подписите; 14) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор по 56, ал.1, т.12 от ЗОП; 16) При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако тази информация липсва в документа по т. 13); 17) Админ. сведения за участника; 18) Пълномощно за съгласие за предоставяне на информация във връзка с правомощията на Комисията по чл.68, ал. 11, т. 1 от ЗОП; 19)Плик№2 - Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката; 20) Плик№3 - Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец – по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от СМР, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.2. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години /2011,2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011,2012 и 2013/; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011,2012 и 2013/ или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установено, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същото лице представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установено, както и справка за общия оборот и за оборота от СМР. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия оборот и за оборота от СМР и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. 2. Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора за изпълнение на поръчката; * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата следва да има, общо за предходните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, минимален документално доказан общ оборот, в размер на 10 000 000 лв. (десет милиона) лева, без ДДС и оборот от СМР не по-малко от 3 000 000,00 лева (три милиона) лева, без ДДС. 2. Участникът следва да притежава сключена, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. Същата следва да е валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите придружена от заверени копия на референции за включените договори.Референциите трябва да включват инф-я за възложителите, предмета, периода на изпълнение, процентът изпълнен от участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Справка-декларация за инженерно-техническия екип, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декл-я за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декл-я за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декл-я, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по бълг.законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на общ.поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим (този документ се подава, когато е приложимо). 3.Заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. 4. Справка-декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника).
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 г., считано от датата определена като крайна за получаване на офертите, минимум 2 /два/ договора за строителни дейности по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сгради за обществено ползване. 2.Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип, който трябва да отговаря на следните изисквания: 1.Ръководител обект, който: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: архитектура, промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения или еквивалетна (ако специалността е придобита в държава, където няма такива); б) има минимум 5 г. стаж по специалността; в) има опит като ръководител на екип/обект и/или технически ръководител при изпълнението на минимум на 1 (един) обект, включващ дейности, сходни с една или повече от дейностите, предмет на възлагане в настоящата обществена поръчка; 2. Строителен инженер, който: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: ПГС или ССС или еквивалетна (ако специалността е придобита в държава, където няма такива); б) има минимум 5 г. професионален стаж по специалността; в) има опит при изпълнението на минимум на 1 обект, включващ дейности, сходни с една или повече от дейностите, предмет на възлагане в настоящата обществена поръчка. Продължава в Раздел VI.3 3. Всеки участник следва да притежава внедрени системи с обхват извършване на СМР по следните стандарти: ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентни мерки; ISO 14001:2004 Сертификат за управление на околната среда или еквивалентни мерки;Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда; 4. Необходимо оборудване за изпълнение на поръчката, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените СМР - минимум: • Багер – 2 бр.,Автокран – 1 бр.,Бетоновоз – 1 бр.,Автобетонпомпа – 1 бр,Асансьорна вдигачка – 1 бр.,Самосвал - 2 бр.,Апарат за челно заваряване на тръби– 1 бр.,Агрегат – 1 бр. * При участие на обединения, които не са юр. лица, критериите за подбор се прилагат към обединението уч-к, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна р-ция, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато уч-ка в процедурата предвижда уч-то на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. Под „сходни” следва да се разбират строителни дейности по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сгради за обществено ползване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок – П1, вкл.срок за изпълнение и срок за реакция при отстраняване на дефекти; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2, вкл. технологична последователност на стр.процеси и управление на риска ; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П3 ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

административна сграда на община Марица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Прод-е от Раздел ІІІ.2.3 (дясна част) 3.Електроинж., който: а) има придобита обр.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “електроинженер” или екв. (ако специалността е придобита в държава, където няма такава); б) има минимум 3 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ел. част на строежи; 4. ВиК-инженер, който: а) има придобита обр.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “ВиК” или еквивалентна (ако специалността е придобита в държава, където няма такава); б) има минимум 3 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ВиК мрежи и съоръжения; 5. ОВК инженер, който: а) има придобита обр.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “ОВК” или екв. (ако специалността е придобита в държава, където няма такава); б) има минимум 3 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ОВК част на строежи. 6. Отг-к по контрола на кач-то, който: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна (ако специалността е придобита в държава, където няма такива), б) има минимум 3 г. опит в осъщ. на контрол на качеството при изпълнение на СМР; в) има валиден към датата на подаване на офертата сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверение, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 7. Длъжн. лице по безопасност и здраве, който: а) има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, б) има най-малко 3 г. проф. опит в областта на безопасността и здравето при работа; в) има валидно удостоверение за „Координатор по безоп. и здраве в строит.”, или „Специалист по безопасност и здраве“, или екв.; Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на офиц. интернет сайт на възложителя http://www.maritsa.org/ от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед осигуряване на електронен достъп.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на офиц. интернет страница на възложителя: http://www.maritsa.org/ Участниците могат да получат необх. инф. за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството; Показател „СРОК ” – П1.Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %. Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: П1 = П1-1 + П1-2, Където: П1-1 СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ:50 (Срок за изпълнение на дейностите по строително-монтажни работи и съпътстващи дейности по реализация на обекта); П1-2 СРОК ЗА РЕАКЦИЯ ПРИ ОТСТРАНЯВАНЕ НА ДЕФЕКТИ:50; ОБЩО:100; Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 50%. Изчислява се по формулата: П2 = А + Б, Където: Подпоказател Макс. бр. точки А. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ 60 т. Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА 40 т. ОБЩО: 100 точки. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ