00490-2014-0001
Технически редакции | ||
24.04.2014 16:47 ч. : | 24/04/2014 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.04.2014 16:47 ч. : | 24/04/2014 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Марица, бул. Марица 57А, За: Лилия Пенева, Република България 4003, гр. Пловдив, Тел.: 032 907828, E-mail: l.peneva@maritsa.org, Факс: 032 951934
Място/места за контакт: гр. Пловдив, бул. Марица 57АИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.maritsa.org/.
Адрес на профила на купувача: http://www.maritsa.org/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗГРАЖДАНЕ НА СЪВРЕМЕННО СРЕДИЩНО УЧИЛИЩЕ С ПРОФЕСИОНАЛНА НАСОЧЕНОСТ „ЗЕМЕДЕЛИЕ“ В С. МАНОЛЕ“
Възлагане на обществена поръчка
Настоящият обект се намира в с. Маноле, Пловдивска област. Към днешна дата обекта е на етап почти завършили монтажни работи на конструкцията, като в момента блокове А, Б, В и Д са изградени в груб вид - излети основи, монтирани колони, подови панели. Не е завършено строителството на блокове Е, Г и Ж. В момента на площадката на обекта, на произволни места са складирани колони и стенни панели останали не монтирани в сградата. На този етап се предвижда довършване и три нови обема: физкултурен салон, вертикална комуникация с асансьор и стълбище, аварийно стълбище и козирка над главния вход. Някои блокове остават на втори етап за реализация. 3а довършване на строителните работи се предвиждат следните строителни мероприятия: Укрепване на съществуващите стом. колони. За външни стени ще се използват газобетонни блокчета. От външна стена ще има топлоизолационни плочи, мрежа и минерална мазилка. Вътрешните преградни стени между класните стаи и коридорите са също от газобетонни блокчета. Ще се монтира дограма, като на всички отваряеми крила се предвижда мрежа. Стените и таваните са с гипсова мазилка и боядисване с латекс. Пода се изпълнява с изравнителна замазка и ламиниран паркет в стаите и гранитогрес в коридори, стълбища и мокри помещения. В санитарните възли стените са облицовани с фаянс. В мокрите помещения ще има окачен таван. Плоският покрив се изпълнява с твърди топлоизолационни плочи, отгоре перлито-пено бетон за наклон и мембрана. Предвидени са направата на ел. инсталация, пожаро известяване, ОВК инсталация, както и ВиК. За целите на сградата е предвидено да се достави и монтира обзавеждане като: ученически маси и столове, дъски и т.н. Пристройката от север ще е с монолитно изпълнение. От вън е с изолация от минерална вата. Покривът е плосък с външно отвеждане на дъждовните води. Аварийното стълбище към блок А на запад ще се изпълни от монолитна стоманобетонна конструкция. Физкултурният салон е на калкан със сградата на дванадесет класното училище в югозападната част. Ще се изгради комбинирано игрище за физкултурни занимания, волейбол и баскетбол. На изток от физкултурния салон е проектирана топла връзка със сградата, която свързва новата зала и съществуващите съблекални в училищната сграда. В новия физкултурен салон е предвидено място за 345-ма посетители с пет реда седалки на трибуни. Залата, както и топлата връзка са с метална носеща конструкция и стенни панели с минерална вата. Дограмите по фасадата ще са със стъклопакет. Покрива е с панели с минерална вата, като в залата ще има и горно естествено осветление. Предвижда се изграждане на противопожарна инсталация свързана с външния водопровод, както и елекро и отоплителна инсталация. Междусградните пространства ще бъдат облагородени и преустроени. Предвижда се монтаж на градински бордюри и плочи.
45000000, 45214220
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Капацитета на основното училището е за 12 класа по 24 ученика или общо за 288 ученика, за които са предвидени 21бр. класни стаи по 50,00м2. За сграда А се предвижда направа на 1482,77м2 топлоизолация по стени от 10см пенополистерол, а за сграда Б боядисване на 1054,76м2 латекс. Сградата на физкултурния салон е със светла площ 881,63м2 и размери 24,65м на 36,39м. Разгънатата застроена площ е 927,64м2. За него се предвиждат изкопни работи – 334,00м3, доставка и монтаж на 71695,00кг метална конструкция, монтаж на 6855,00кг армировка за конструктивни елементи, полагане на 894,00м2 бетонова настилка. За целите на експлоатацията освен другите елементи на оборудването са нужни и доставка на 40бр. компютърни конфигурации и 2бр. лазерни принтера.
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 41 000 лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Марица: IBAN BG93CREX92603315816100, BIC: CREXBGSF , ТОКУДА БАНК-КЛОН ПЛОВДИВ, или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които изрично да предвиждат възможността за задържането й по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на община Марица: IBAN BG93CREX92603315816100, BIC: CREXBGSF , ТОКУДА БАНК-КЛОН ПЛОВДИВ или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, съгласно проекто-договора. Банковата гаранция следва да задължава неотменяемо, независимо от валидността и действието на Договора, институцията издател, да заплати на възложителя всяка сума максимум до нейния размер, при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че участникът не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по Договора. Ангажиментът по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея по силата на предявен иск. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в ЗОП и проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 60 календарни дни след издаване на Разрешителни за ползване на строежите.
Предметът на поръчката се финансира със средства от Публична инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите". Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Плащанията ще се извършват на части, съгласно проекта на договор, неразделна част от настоящата документация, както следва: -Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на изпълнение на обекта. Авансът е платим в срок от 10 /десет/ работни дни от осигуряване на финансирането със средства от Програмата. -Поетапни плащания – до достигане на общ размер 90% от стойността на договора, ведно с извършеното авансово плащане- в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /когато е приложимо/; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; -Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и поетапните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа по изпълнение на обекта, предмет на сключения договор. Всички плащанията ще бъдат извършвани след осигуряване на необходимите финансови средства от целеви трансфери от Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”. Община Марица има право да откаже изплащане на цялата или част от сумата на Изпълнителя по съответната фаза на изпълнение на обекта, в случай, че по Публичната инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите”, не бъде одобрена част от изпълнени видове и количества СМР и се откаже плащане по изпълнението.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, който документ е с нотариална заверка на подписите и съдържащ минимум клаузи, които гарантират, че : представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
административна сграда на община Марица
Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Прод-е от Раздел ІІІ.2.3 (дясна част) 3.Електроинж., който: а) има придобита обр.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “електроинженер” или екв. (ако специалността е придобита в държава, където няма такава); б) има минимум 3 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ел. част на строежи; 4. ВиК-инженер, който: а) има придобита обр.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “ВиК” или еквивалентна (ако специалността е придобита в държава, където няма такава); б) има минимум 3 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ВиК мрежи и съоръжения; 5. ОВК инженер, който: а) има придобита обр.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “ОВК” или екв. (ако специалността е придобита в държава, където няма такава); б) има минимум 3 г. професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ОВК част на строежи. 6. Отг-к по контрола на кач-то, който: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна (ако специалността е придобита в държава, където няма такива), б) има минимум 3 г. опит в осъщ. на контрол на качеството при изпълнение на СМР; в) има валиден към датата на подаване на офертата сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверение, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 7. Длъжн. лице по безопасност и здраве, който: а) има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, б) има най-малко 3 г. проф. опит в областта на безопасността и здравето при работа; в) има валидно удостоверение за „Координатор по безоп. и здраве в строит.”, или „Специалист по безопасност и здраве“, или екв.; Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на офиц. интернет сайт на възложителя http://www.maritsa.org/ от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед осигуряване на електронен достъп.Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на офиц. интернет страница на възложителя: http://www.maritsa.org/ Участниците могат да получат необх. инф. за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството; Показател „СРОК ” – П1.Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %. Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: П1 = П1-1 + П1-2, Където: П1-1 СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ:50 (Срок за изпълнение на дейностите по строително-монтажни работи и съпътстващи дейности по реализация на обекта); П1-2 СРОК ЗА РЕАКЦИЯ ПРИ ОТСТРАНЯВАНЕ НА ДЕФЕКТИ:50; ОБЩО:100; Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 50%. Изчислява се по формулата: П2 = А + Б, Където: Подпоказател Макс. бр. точки А. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ 60 т. Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА 40 т. ОБЩО: 100 точки. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП
24.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ