Версия за печат

00011-2014-0002

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ - Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №26, За: Марияна Здравчева, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 642414, E-mail: csmp_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 643855

Място/места за контакт: ЦСМП-Пловдив

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Пловдив.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склад на ЦСМП-Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Пловдив.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на доставките за периода на договора ще бъде приблизително около 100 000 лв. без ДДС (общо за двете обособени позиции).

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева - за всяка обособена позиция,за която се кандидатства . Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на индивидуалния договор на изпълнителя , под формата , посочена в чл. 60 от ЗОП , представена в деня на подписване на договора .(Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG 53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF)

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане в срок не по-малко от 30 дни от датата на представяне на фактура от страна на Изпълнителя .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да отговарят на изискванията на чл. 50, ал. 1 от ЗОП - Кандидатите и техните оферти да отговарят на изискванията и ограниченията на глава IV от ЗОП/Съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 и чл,51,ал.1 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП- заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ако са изготвени такива,информация за оборота на стоките,обект на поръчката,удостоверение за актуално състояние, регистрация по реда на Закона за ДДС (ако има такава), декларации за липса на обстоятелства по смисла на чл.47,ал.1 и 5 и чл.47,ал.2 от ЗОП,референции за търговска репутация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията (Съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП) - Заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие, ако са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката, справка - разпечатка от сайта на Търговския регистър с видно в същата ЕИК на кандидата, регистрация по реда на ЗДДС (ако има такава),декларации по смисъла на чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията (Съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП) - Заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие, ако са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката, справка - разпечатка от сайта на Търговския регистър с видно в същата ЕИК на кандидата, регистрация по реда на ЗДДС (ако има такава),декларации по смисъла на чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 (чл. 51 , ал. 1 от ЗОП) - кандидатите следва да представят документи относно наличието на собствен транспорт (копие талон на МПС или копие от договор за наем на МПС), копия от договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 (чл. 51 , ал. 1 от ЗОП) - кандидатите следва да представят документи относно наличието на собствен транспорт (копие талон на МПС или копие от договор за наем на МПС), копия от договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 - най-ниска цена - до 50 т.; тежест: 1
Показател: К2 - отложено плащане - до 45 т.; тежест: 2
Показател: К3 - срок на доставка - до 35 т; тежест: 3
Показател: К4 - срок на годност - до 25 т.; тежест: 4

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Лично или от упълномощен представител на кандидата за изпълнител от деловодството на ЦСМП-Пловдив, след внасяне на сумата в касата на ЦСМП-Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ЦСМП-Пловдив , ул. "Любен Каравелов " № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел,могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68, ал.3 от ЗОП .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Медикаменти
1) Кратко описание

Съгласно Приложение №1 от Документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Стойността на доставките за срока на договора за тази обособена позиция ще бъде приблизително 70000лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
70000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 27.07.2014 г. , Крайна дата 27.07.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Медицински консумативи
1) Кратко описание

Съгласно Приложение №1 от Документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Стойността на доставките по тази обособена позиция за срока на договора ще бъде приблизително 30000лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 25.07.2014 г. , Крайна дата 25.07.2015 г.