00039-2014-0011
Технически редакции | ||
23.04.2014 15:31 ч. : | 23/04/2014 15:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.04.2014 15:31 ч. : | 23/04/2014 15:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Павликени: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: Община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител на дейности, свързани с осигуряване на публичност по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”
Възлагане на обществена поръчка
Дейностите-предмет на настоящата поръчка са следните: Изпълнителят спазвайки всички правила и изисквания за осигуряване на информация, публичност и популяризиране на дейностите по проекта и публичния принос за тяхното реализиране в съответствие с действащата нормативна база /Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и регламент на Комисията (ЕО №1828/2006), както и всички инструкции и нареждания на Възложителя следва да предостави и изпълни следните услуги и да изготви: - Изготвяне на съдържание, дизайн и отпечатване на 1000 бр. Алманах на най-добрите образци, изработени от младите доброволци; - Дизайн, изработка, доставка и монтаж на 2 (две) информационни табели; - Дизайн, изработка и доствака на 2 рол-он; - Организиране и провеждане на 2 прес-конференции, един брифинг и два инфо-дни; - Дизайн, отпечатване и доставка на 1000 броя дипляни; - Дизайн и изработване на интерактивен сайт на проекта; - Дизайн, подготовка и публикуване на 4 публикации (1 в национална медия), включително излъчване в медии/радио; - Организиране и провеждане на мобилна изложба с резултатите от работата на участниците в социалния експеримент. Пълно описание предмета на поръчката, както и изискванията за изпълнение на всяка от дейностите се съдържа в Техническата спецификация-Том ІІ от документацията за участие в процедурата.
79341000, 22462000, 79952000, 22120000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Предметът на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител на дейности, свързани с осигуряване на публичност по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.” 2. Дейностите-предмет на настоящата поръчка са следните: Изпълнителят спазвайки всички правила и изисквания за осигуряване на информация, публичност и популяризиране на дейностите по проекта и публичния принос за тяхното реализиране в съответствие с действащата нормативна база /Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и регламент на Комисията (ЕО №1828/2006), както и всички инструкции и нареждания на Възложителя следва да предостави и изпълни следните услуги и да изготви: 2.1. Изготвяне на съдържание, дизайн и отпечатване на 1000 бр. Алманах на най-добрите образци, изработени от младите доброволци, формат А5, пълноцветен печат на кориците и съдържание 20 страници-черно бял печат, след съгласуване и прецизиране с Възложителя; 2.2. Дизайн, изработка, доставка и монтаж на 2 (две) информационни табели - след съгласуване с Възложителя и спазвайки всички правила и изисквания за осигуряване на информация и публичност съгласно Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ от 22 юли 2011 г., и достави 2 бр. информационни табели с размери 70 см.х 50 см., пълноцветен печат на BG; 2.3. Дизайн, изработка и доствака на 2 рол-он - с включено проектиране, печат банери и стойки за тях; 2.4. Организиране и провеждане на 2 прес-конференции - да организира провеждането на начална пресконференция за оповестяване пред медиите и общността за стартирането на проекта, след съгласуване и прецизиране с Възложителя конкретната дата и място на провеждане. Да организира провеждането на пресконференция за приключването на проекта и оповестяване на резултатите от него, след съгласуване и прецизиране с възложителя конкретната дата и място на провеждане;- да организира 1 брифина; - да организира 2 инфо-дни в гр. Павликени (1 ден) и с. Върбовка (1 ден); 2.5. Дизайн, отпечатване и доставка на 1000 броя дипляни - Да изработи / Графичен дизайн, предпечатна подготовка и печат/ - съгласно Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ от 22 юли 2011 г., предложи дизайн в минимум два концептуално различни варианта, да представи по една мостра и след одобрение от Възложителя да отпечата желания тираж от 1000 бр. дипляни с цел публичност на проекта. 2.6. Дизайн и изработване на интерактивен сайт на проекта - Да предложи и осъществи след съгласуване с Възложителя и спазвайки всички правила и изисквания за осигуряване на информация и публичност съгласно Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ от 22 юли 2011 г., надграждане/разширяване/ на общинския сайт с цел осигуряване на постоянна актуална информация за гражданите за напредъка, постигнати резултати; 2.7. Организиране и провеждане на мобилна изложба с резултатите от работата на участниците в социалния експеримент след съгласуване и прецизиране с Възложителя; 2.8. Дизайн, подготовка и публикуване на 4 публикации (1 в национална медия), включително излъчване в медии/радио след съгласуване и прецизиране с Възложителя. Пълно описание предмета на поръчката, както и изискванията за изпълнение на всяка от дейностите се съдържа в Техническата спецификация-Том ІІ от документацията за участие в процедурата.
НЕ
17.04.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 200,00 лв. /двеста лева/. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция (Приложение № 15 от документацията за участие в процедурата) или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника избран за изпълнител по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – срока на валидност на договора и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение №16 от документацията за участие в процедурата). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Обществената поръчка е финансирана със средства по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ по Бюджетно перо 4.3. Разходи за дейности, свързани с осигуряване на публичност. Плащането на всички суми се извършва по банков път по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочена в представената от него фактура. Схема на плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща цената на изпълнение на договора на отделни плащания след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за приетите продукти и услуги, както следва: (1) Междинни плащания в размер до 60% (шестдесет процента) от цената за изпълнение на договора. Междинно плащане може да бъде извършено за всяко организирано събитие или доставен продукт от предмета на поръчката. (2) Окончателно плащане за остатъка за плащане по договора. Окончателното плащане се извършва в 30-дневен срок от предаване на всички продукти и услуги по договора. (3) За извършване на плащанията ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: Община Павликени Адрес: гр. Павликени, ул. Руски № 4 ЕИК 000133901 МОЛ: Емануил Манолов Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен следния текст: „Разходът е по договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-7.0.07-0135-С0001 от 18.04.2013 г.”.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице в случай на участие на обединение. 1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 3. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след изтичане на срока за подаване на оферти. 5. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След изтичане срока за подаване на офертите не се допускат никакви промени в състава на обединението. 6. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 7. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 7.1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 7.2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 7.3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. 8. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 3. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след изтичането на срока за подаване на оферти. 9. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
Финансови условия: Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е до 26700,00 лв. без вкл. ДДС, в това число: 1.Изготвяне на съдържание и дизаин и отпечатване на 1000 бр. Алманах на най-добрите образци, изработени от младите доброволци-до 15000,00 лв. 2.Отпечатване на 1000 дипляни-до 2000,00 лв. 3. Изработване на 2 табели-до 700,00 лв. 4. Изработване на два броя рол-он-до 900,00 лв. 5. Организиране провеждането на 2 пресконференции, един брифинг и 2 инфо дни-до 3000,00 лв. 6. Информация и публичност чрез организиране и провеждане на мобилна изложба на постигнатите резултати- до 2500,00 лв. 7. Изработване на интерактивен сайт на проекта-до 1000,00 лв. 8. Публикации/излъчване в медии - 4 броя-до 1600,00 лв. Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката като цяло и по отделни дейности. Участник, който предложи цени за отделни дейности и/или обща цена надвишаващи максимално допустимите посочени по-горе, ще бъде отстранен от процедурата.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата може да се закупува всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в РОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 209 срещу представена квитанция за платена сума от 5,00 /пет/ лева с включен ДДС– платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF. Документацията за участие може да се получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да я разгледат на място, преди да я закупят. При получаване на документацията в сградата на Община Павликени, участникът предоставя следната информация: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.
Български
180
гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - втори етаж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”
1) Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите. 2) Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата може да се обжалва пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.
23.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ